By PatrickJumpen:
-----------------------------------------------------------
... Youtube Insight een hele leuke uitvinding is. 150 hits nog wel.
Citaat:
.. Ik Patrick Jumpen zijn nieuwste filmpje zag waarin hij zijn nieuwe "producties" liet zien, vol met samples van The Machine, en hem daarover een comment achterliet. Hij heeft gereageerd en ik denk dat hij er niet veel van snapt...
http://www.youtube.com/watch?v=rogSauBoXDo Als je het wil zien.
Ik vind dit een primitieve conclusie zonder enig inlevingsgevoel. Ik snap jou, jij snapt mij niet. Ik ben geen ubernerd, een dag heeft maar 24 uur, ik moet ook me prioriteiten stellen en als er dan iets wat me een hoop tijd bespaart is, zoals een samplepack gebruik ik dat. Dat ik iets niet "genoeg" tweak wil niet direkt zeggen dat ik geen skillz heb, dat wil eerder zeggen dat ik het leuk vind zoals het is. Ik snap wat je bedoelt met die samplepack, jij mag zoiets niet credible vinden maar je reactie insinueert dat deze productie een directe ripoff van The Machine is en dat is natuurlijk niet het geval. Die kiddo´s die dan die comments lezen, vooral de Nederlandse hate kiddo´s die nemen zoiets zonder na te denken over en voordat je het weet is jou uitspraak veranderd in iets wat niet de werkelijkheid is. Dit proces laat ik toch niet to onder mijn eigen video's?
Citaat:
Hij stond volgens mij ook bij de ingang van de HDE, althans dat was echt een heel apart persoon. Hij probeerde naar binnen te komen, maar dat lukte niet.
k stond aan de ingang van de HDE ja, Jeroen Flamman kon niet aanwezig zijn en ik nam zijn plaats in en het duurde een minuutje of 2 en een telefoontje naar Jeroen voordat die mensen doorhadden wat er gaande was.
Dit is dus ook weer zo´n conclusie waarvan ik denk dat het de realiteit compleet misloopt.
Persoonlijk hou ik hou er niet van om in de omgeving te zijn van mensen die zaken (proberen?) doen op een netwerk evenement, ik ben daar veel te emotioneel voor en vat zulke onpersoonlijke en opdringerige gesprekken heel snel op als onbeleeft en vorm zo snel een negatief beeld van een persoon die mischien wel in het normale leven een heel aangenaamt persoon is. Normaal heb hier dus andere mensen voor die dit voor mij doen, toen zag ik dat Coone en Headhunterz daar heen gingen en ik wou hun beiden gewoon zien.
Ik word natuurlijk niet alleen maar door nobodies op forums gehate en gebashed, ook door sommige mensen uit de scene. Zoals DJ Coone. Ik had hem hoog zitten tot ik zon interview las met hem hoe hij mij persoonlijk beledigde omdat zijn visie van "Jumpstyle" een muziekrichting is en mijn visie van Jumpstyle een dans EN muziekrichting is.
Ik was daar dus om hem hiermee te confronteren hoe ik hierover voel. Zijn reactie was niets meer dat hij zijn lichaam omdraaide, zich bezighield met zijn tas, omlaag keek, bijna stotterent zij zonder me ook maar aan een man aan te kijken dat het "
al een jaar geleden was, en zoiets niet persoonlijk was en dat ik me niet zo druk moest maken iedereen zegt wel iets geks" ritiek mag jij als nobody op een forum geven, je weet toch niet waar je over praat. Maar als je een publiekelijke voorbeeldfunctie en heel veel mensen je volg(de)en hebt en je maakt je collega (Iemand die al zo zwak staat qua credibilitly in de underground scene) veilig achter je beeldscherm met de grond gelijk omdat je goedkoop wil scoren dan moet je ook groot genoeg voelen en dit OOK doen wanneer ik voor je sta en niet als een meisje wegrennen om de confrontatie niet aan te hoeven gaan om vervolgens gewoon door te gaan met deze onzin.
Ik heb met Headhunterz gesproken, mijn hele dag was geweldig!! Ik vond dat zo leuk. Ik zag hem praten en ik zocht het moment dat ie dat niet deed en zij hallo tegen hem. Ik was aangenaamt verrast dat hij mijn naam zij zonder dat ik mezelf hoefde te introduceren. Ik vind zijn producties en zelf-presentatie helemaal geweldig, Ik weet zeker dat hij goed is in meisjes in bed toveren, hardstyle kon wel wat sexappeal gebruiken lol. Was echt een kicke ervaring!
Nu ik hier op zon hard-forum ben en dit allemaal weer lees dan denk ik, ok, Headhunterz vind mij een dikke idioot en was gewoon fake aardig. HE JONGENS?
Het spijt me, ik wil niet vervelend doen, met alle respect. Als iemand met een rode haren en een dikke pens die nooit sex heeft of een of andere andere randdebiel nerd of weet ik veel wat voor type mensen alleen maar veilig durven lullen op het internet meent te vertellen wat voor een mongool ik ben op het internet en vervolgens rondloopt op het HDE en heel breed en netjes naar me lacht als ik voorbij loop om vervolgens weer te lopen haten wat voor sukkel ik ben en wat voor rare kleding ik aanheb op het internet dan ben je niet helemaal van deze wereld.
Wat dacht je van een objectieve inhoudelijke reactie van mijn hardstyle-like track die ik gemaakt heb, ik heb echt mijn best gedaan en heel veel tijd en liefde en geld als liefhebber van harde muziek aan deze track spendeert. Dat zou ik wel waarderen.