Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 18:51 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Ik wou graag even zeggen :P
Als je alles gaat afdoen als een mening en smaak dan kun je nooit discussieren...

maar over meningne en smaak kun je discussies voeren??
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 19:24 

Hardtraxx Addict

donkeyrollers schreef:
Rik schreef:
Ik wou graag even zeggen :P
Als je alles gaat afdoen als een mening en smaak dan kun je nooit discussieren...

maar over meningne en smaak kun je discussies voeren??

Dat klopt. want iedereen heeft zijn eigen smaak en zijn eigen mening.
Want als iedereen dezelfde smaak heeft is de wereld ook zo saai :P
En als iedereen de zelfde mening hebt krijg je alleen maar:
+1
:thumbsup:
:clap:
En dan kan je na een paar pagina's eigenlijk het topic wel weer sluiten.

Je zult altijd wel mensen houden die dat alleen maar doen, maar ik denk dat iedereen wel zijn eigen mening heeft en dat ze niet altijd de mening van iemand anders klakkeloos overnemen.
Daarom is zo'n forum ook leuk want iedereen kan zijn eigen mening geven,
en discussie's kan je hier verder voeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 19:46 

Hardtraxx Veteran

Dan is alsnog het discussie voeren over meningen en smaak vaak irritant, omdat men het vaak toch niet eens word ...
Dit leid dan weer tot grotere irritatie en dergelijke ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:26 

Hardtraxx Veteran

Maar dan gaat het meer om een ander "overtuigen" van jou mening/standpunt.

En ik vind dat je daar best wel over kunt "discusieren", als je bijvoorbeeld goed kunt onderbouwen waarom je artiest A beter vind dan B.
Maar heel vaak wordt dan zo'n "discussie" weer afgedaan met ja dat is jou mening.

En dat sommigen helemaal niet kunnen onderbouwen waarom ze iets niet vet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 01:12 

Aan het typen...

Als het om smaak gaat, discussieer ik niet om te overtuigen, maar om anderen inzicht te geven in waarom ik zo denk, en waarom sommige mensen daar anders over denken. Dat leidt tot meer begrip en niet tot frustraties
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 01:31 

Hardtraxx Addict

Dat ik weinig op de hoogte ben van de producties van Theracords?
Ik was tot ongeveer een maand geleden inderdaad weinig op de hoogte van de producties van Theracords.. ik had toen een paar keer wat geluisterd van Theracords, maar dit sprak me niet echt aan. Uit interesse voor de muziek ben ik de afgelopen maand er echter meer van gaan luisteren, en er zijn zelfs enkele nummers die me wel pakten (Sexual Thrill en de CO Remix van Illusions). Het merendeel blijft echter niet echt mijn smaak, en wat me opvalt is dat in de tracks van Theracords inderdaad nooit een melodie te vinden is en de kicks nogal vaak hetzelfde klinken. Vandaar dat naar mijn mening veel (dus niet alle) nummers van Theracords een beetje hetzelfde klinken. Maar het is ook niet mijn smaak, dus misschien dat ik er inderdaad niet goed over kan oordelen omdat ik op heel andere punten let dan je misschien bij een nummer van Theracords zou moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:18 

Hardtraxxer

Een tijd geleden is HHZ naar de USA geweest.. dit werd gezien als te commercieel en velen konden dit niet waarderen. Ondertussen zijn er meer artiesten naar de VS geweest. Op twitter zag ik dat ook Frontliner een tour gaat maken maar ook de Donkey Rollers.. Ik heb het gevoel dat de meesten, vooral DR, deze artiesten nog wel gewaardeerd worden hier. Zijn FL en DR nu ook te commercieel bezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:20 

Hardtraxxer

KickinAzz schreef:
en wat me opvalt is dat in de tracks van Theracords inderdaad nooit een melodie te vinden is en de kicks nogal vaak hetzelfde klinken.

Dat 1e valt reuze mee. Tracks als Forces of the Universe, Mindblowing Music, Hysteria remix, Pump That, Instant Fame, Convictions enz bevatten allemaal een melodie. Ik heb hier met opzet een aantal "meer toegankelijke" tracks gepakt die ook wel bekend zullen zijn bij mensen die zich niet in Theracords verdiepen.

Ben zelf van mening dat (tot nu toe) alles behoorlijk divers is. De opbouw van de tracks wijkt vaak af van de standaard en men durft te combineren met andere stijlen. Tevens ben ik wel fan van lekker simpel klinkende tracks zonder breaks of wat dan ook, maar dat is natuurlijk weer persoonlijk. Ik sta eigenlijk wel open voor elk type track in de hardere genres :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:24 

Aan het typen...

Jorea88 schreef:
Een tijd geleden is HHZ naar de USA geweest.. dit werd gezien als te commercieel en velen konden dit niet waarderen. Ondertussen zijn er meer artiesten naar de VS geweest. Op twitter zag ik dat ook Frontliner een tour gaat maken maar ook de Donkey Rollers.. Ik heb het gevoel dat de meesten, vooral DR, deze artiesten nog wel gewaardeerd worden hier. Zijn FL en DR nu ook te commercieel bezig?

Wat is er commercieel aan liefhebbers in andere landen een kans geven om een dergelijk feest mee te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:24 

Hardtraxx Veteran

Jorea88 schreef:

Nah, ik heb dat nooit gevonden, dus ik weet niet of deze opmerking voor mij bedoeld. Maar ik vind dat je moet gaan waar je fans zitten. Zitten deze in de USA, dan moet je daar zeker heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:27 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Jorea88 schreef:

Nah, ik heb dat nooit gevonden, dus ik weet niet of deze opmerking voor mij bedoeld. Maar ik vind dat je moet gaan waar je fans zitten. Zitten deze in de USA, dan moet je daar zeker heen!

Is ook niet voor jou bedoeld aangezien jij nooit loopt te zeuren over HHZ ;). Voor een artiest is het mooi dat je internationaal kan gaan. Maar goed ik ben benieuwd hoe de mensen hier tegenaan kijken nu bijvoorbeeld een DR richting de USA gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:27 

Aan het typen...

Sterker nog daar zijn relatief meer liefhebbers in het publiek dan hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:30 

Hardtraxxer

Lyst schreef:

Mijn punt is dat het niet gewaardeerd kon worden toen HHZ naar de USA ging. Dit werd te commercieel gevonden door een aantal mensen.. Nu gaan DR, die niet uitgekotst worden hier, en ik wil weten of dat dan ook een slecht iets is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:34 

Hardtraxxer

Jorea88 schreef:
Lyst schreef:

Mijn punt is dat het niet gewaardeerd kon worden toen HHZ naar de USA ging. Dit werd te commercieel gevonden door een aantal mensen.. Nu gaan DR, die niet uitgekotst worden hier, en ik wil weten of dat dan ook een slecht iets is..

Die mensen zijn gewoon kortzichtig. Waarom zou een DJ de oceaan niet mogen oversteken? Dat woord commercieel wordt sowieso puur gebruikt als flame tegen bepaalde artiesten. Ergens heengaan kan je sowieso niet commercieel noemen lijkt me... Als ze daar nou heen zouden gaan om met een of andere pop-band een nummer te maken - ok, maar draaien op feesten of in clubs in het buitenland mag je toch niet afkeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:43 

Artiest

HHZ, Wildstylez, Isaac, Brennan Heart nu de Donkey Rollers...

deze artiesten zijn allemaal van Platinum, platinum werkt samen met Corson Agency en de vraag in de USA stijgt dus waarom zal Platinum daar niet op inschieten ;) er zullen er inderdaad wel meer gaan.

zodra je artiesten wegzet en daar geld mee verdient is het commercieel ;) maar geef ze is ongelijk als je de kans krijgt om je artiesten weg te zetten in de USA. Australie is al geweest nu de USA
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:50 

Hardtraxxer

TheDizZorder schreef:
HHZ, Wildstylez, Isaac, Brennan Heart nu de Donkey Rollers...

deze artiesten zijn allemaal van Platinum, platinum werkt samen met Corson Agency en de vraag in de USA stijgt dus waarom zal Platinum daar niet op inschieten ;) er zullen er inderdaad wel meer gaan.

zodra je artiesten wegzet en daar geld mee verdient is het commercieel ;) maar geef ze is ongelijk als je de kans krijgt om je artiesten weg te zetten in de USA. Australie is al geweest nu de USA

Daar komt nog bij dat je als producer niet bepaald veel verdient vanwege illegale downloads etc. Ook een van de reden waarom ze zijn gestopt met vinyl produceren.

Als DJ/producer moet je dus vooral inkomsten krijgen met optredens. Als je dan een kans krijgt om zo'n tour te doen dan snap ik dat wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 13:20 

Artiest

Simizle schreef:

Daar komt nog bij dat je als producer niet bepaald veel verdient vanwege illegale downloads etc. Ook een van de reden waarom ze zijn gestopt met vinyl produceren.

Als DJ/producer moet je dus vooral inkomsten krijgen met optredens. Als je dan een kans krijgt om zo'n tour te doen dan snap ik dat wel :)

dat probleem heerst al jaren, want voordat de mp3 portals kwamen had je natuurlijk al de Vinyl Rips. Maar idd met muziek produceren word je makkelijk snel bekender onder het grote publiek en willen mensen je graag zien en daar haal je je geld vandaan als "dj"producer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 14:04 

Hardtraxxer

Jorea88 schreef:
Lyst schreef:

Je heb daar een heeeeel sterk punt, ik heb er nog niks over gehoord.
Alleen een comment van Dakpan:
Dakpan schreef:
Krijgen die Amerikanen eens echte hardstyle te horen.

Iedereen weet dat het fftjes een hype was om HHz af te zeiken, en dat ie naar USA ging hadden ze weer een reden. Ik denk dus niet dat het er om gaat dat ie naar de USA ging, ik denk eerder zodat er gewoon weer iets was waardoor iedereen hem kon bashen.
Ik vind zelf dat HHz geen slechte artiest is, Ja hij heeft ze oude stijl achtergelaten.
Maar of dat nou betekend dat hij alleen nog maar kutmuziek maakt, vind ik dus totaal niet.
Nummers zoals Robotics dream en Club bizarre vind ik gewoon top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 14:07 

Aan het typen...

Enige gebash wat ik me kan herinneren toen hhz naar USA ging was dat we een paar dagen van hem af waren..
En ik kan me voorstellen dat mensen vinden dat als ze hardstyle naar het buitenland willen brengen, ze dan wel de volgens hen goede hardstyle daar naar toe willen laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:53 

By PatrickJumpen:
-----------------------------------------------------------
... Youtube Insight een hele leuke uitvinding is. 150 hits nog wel.

Citaat:
.. Ik Patrick Jumpen zijn nieuwste filmpje zag waarin hij zijn nieuwe "producties" liet zien, vol met samples van The Machine, en hem daarover een comment achterliet. Hij heeft gereageerd en ik denk dat hij er niet veel van snapt... :/
http://www.youtube.com/watch?v=rogSauBoXDo Als je het wil zien.

Ik vind dit een primitieve conclusie zonder enig inlevingsgevoel. Ik snap jou, jij snapt mij niet. Ik ben geen ubernerd, een dag heeft maar 24 uur, ik moet ook me prioriteiten stellen en als er dan iets wat me een hoop tijd bespaart is, zoals een samplepack gebruik ik dat. Dat ik iets niet "genoeg" tweak wil niet direkt zeggen dat ik geen skillz heb, dat wil eerder zeggen dat ik het leuk vind zoals het is. Ik snap wat je bedoelt met die samplepack, jij mag zoiets niet credible vinden maar je reactie insinueert dat deze productie een directe ripoff van The Machine is en dat is natuurlijk niet het geval. Die kiddo´s die dan die comments lezen, vooral de Nederlandse hate kiddo´s die nemen zoiets zonder na te denken over en voordat je het weet is jou uitspraak veranderd in iets wat niet de werkelijkheid is. Dit proces laat ik toch niet to onder mijn eigen video's?

Citaat:
Hij stond volgens mij ook bij de ingang van de HDE, althans dat was echt een heel apart persoon. Hij probeerde naar binnen te komen, maar dat lukte niet.

k stond aan de ingang van de HDE ja, Jeroen Flamman kon niet aanwezig zijn en ik nam zijn plaats in en het duurde een minuutje of 2 en een telefoontje naar Jeroen voordat die mensen doorhadden wat er gaande was.

Dit is dus ook weer zo´n conclusie waarvan ik denk dat het de realiteit compleet misloopt.

Persoonlijk hou ik hou er niet van om in de omgeving te zijn van mensen die zaken (proberen?) doen op een netwerk evenement, ik ben daar veel te emotioneel voor en vat zulke onpersoonlijke en opdringerige gesprekken heel snel op als onbeleeft en vorm zo snel een negatief beeld van een persoon die mischien wel in het normale leven een heel aangenaamt persoon is. Normaal heb hier dus andere mensen voor die dit voor mij doen, toen zag ik dat Coone en Headhunterz daar heen gingen en ik wou hun beiden gewoon zien.

Ik word natuurlijk niet alleen maar door nobodies op forums gehate en gebashed, ook door sommige mensen uit de scene. Zoals DJ Coone. Ik had hem hoog zitten tot ik zon interview las met hem hoe hij mij persoonlijk beledigde omdat zijn visie van "Jumpstyle" een muziekrichting is en mijn visie van Jumpstyle een dans EN muziekrichting is.

Ik was daar dus om hem hiermee te confronteren hoe ik hierover voel. Zijn reactie was niets meer dat hij zijn lichaam omdraaide, zich bezighield met zijn tas, omlaag keek, bijna stotterent zij zonder me ook maar aan een man aan te kijken dat het "al een jaar geleden was, en zoiets niet persoonlijk was en dat ik me niet zo druk moest maken iedereen zegt wel iets geks"

ritiek mag jij als nobody op een forum geven, je weet toch niet waar je over praat. Maar als je een publiekelijke voorbeeldfunctie en heel veel mensen je volg(de)en hebt en je maakt je collega (Iemand die al zo zwak staat qua credibilitly in de underground scene) veilig achter je beeldscherm met de grond gelijk omdat je goedkoop wil scoren dan moet je ook groot genoeg voelen en dit OOK doen wanneer ik voor je sta en niet als een meisje wegrennen om de confrontatie niet aan te hoeven gaan om vervolgens gewoon door te gaan met deze onzin.

Ik heb met Headhunterz gesproken, mijn hele dag was geweldig!! Ik vond dat zo leuk. Ik zag hem praten en ik zocht het moment dat ie dat niet deed en zij hallo tegen hem. Ik was aangenaamt verrast dat hij mijn naam zij zonder dat ik mezelf hoefde te introduceren. Ik vind zijn producties en zelf-presentatie helemaal geweldig, Ik weet zeker dat hij goed is in meisjes in bed toveren, hardstyle kon wel wat sexappeal gebruiken lol. Was echt een kicke ervaring!

Nu ik hier op zon hard-forum ben en dit allemaal weer lees dan denk ik, ok, Headhunterz vind mij een dikke idioot en was gewoon fake aardig. HE JONGENS?

Het spijt me, ik wil niet vervelend doen, met alle respect. Als iemand met een rode haren en een dikke pens die nooit sex heeft of een of andere andere randdebiel nerd of weet ik veel wat voor type mensen alleen maar veilig durven lullen op het internet meent te vertellen wat voor een mongool ik ben op het internet en vervolgens rondloopt op het HDE en heel breed en netjes naar me lacht als ik voorbij loop om vervolgens weer te lopen haten wat voor sukkel ik ben en wat voor rare kleding ik aanheb op het internet dan ben je niet helemaal van deze wereld.

Wat dacht je van een objectieve inhoudelijke reactie van mijn hardstyle-like track die ik gemaakt heb, ik heb echt mijn best gedaan en heel veel tijd en liefde en geld als liefhebber van harde muziek aan deze track spendeert. Dat zou ik wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:57 

Hardtraxx Newbie

Almighty schreef:
By PatrickJumpen:
.

Haha bij mij kwam er een glimlach vanaf, hij heeft zich hier dan ook nog speciaal voor aangemeld.
Get a life!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 16:00 

Donateur

Nee toen HHZ naar Amerika ging las ik toch hier en daar ineens dat zoiets extreem commercieel is en hij nog meer geld moest halen uit andere landen en weet ik het allemaal.
Als andere artiesten dat doen (Isaac, JDX) hoor je geen haan kraaien.

Nu ook weer, als Headhunterz en Noisecontrollers onzin uitkramen in de studio krijgen ze van links en rechts commentaar, als de Donkey Rollers zich als een stel klapmongolen gedragen hoor je he-le-maal niemand (behalve dat het geniaal is...). Dan ben je blind en selectief aan het doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 16:08 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Nee toen HHZ naar Amerika ging las ik toch hier en daar ineens dat zoiets extreem commercieel is en hij nog meer geld moest halen uit andere landen en weet ik het allemaal.

Nu ook weer, als Headhunterz en Noisecontrollers onzin uitkramen in de studio krijgen ze van links en rechts commentaar, als de Donkey Rollers zich als een stel klapmongolen gedragen hoor je he-le-maal niemand (behalve dat het geniaal is...). Dan ben je blind en selectief aan het doen.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 16:10 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 16:35 

Aan het typen...

dawasiknie schreef:

JDX woont daar toch :P En ik heb het nooit commercieel gevonden, ik vond wel dat als ze de hardstyle scene willen uitbreiden, dat ze dat dan ook goed moeten doen en niet alleen met de vrolijke melodietjes van bijvoorbeeld een headhunterz.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen