Ik hoop ook niet dat het de 'Patrick Jumpen' kant opgaat. Maar wat ik wel jammer vind, is dat er bij minder feesten ruimte is voor een echt goede opbouw van de main of enige stage.
Op feesten kan ik alles wel waarderen, als er maar een goede opbouw in zit! Dus niet netzoals bij Defqon en Intents van die anticlimaxen qua muziek in de Timetable.
En bij grote festivals/feesten met meerdere area's, zo'n timetable als bij Decibel is niet echt handig, dus doe maar een goed opgebouwde timetable, met evt. gaten erin om uitstapjes te maken

.
Qua hardstyle zelf, onderverdeling: Early (Mondello, Pavo, Trance Generators, Derb etc.), Mainstream (Wildstylez, HHZ, NC, TnT), Raw (Titan, B-front, Thera, Co2).
Het enige onhandige in deze onderverdeling, is dat de scheidingslijn tussen Raw en Mainstream nog niet echt bestaat. Er zijn dj's die er een beetje tussenin zweven, zoals Zatox, Digital Punk en uiteraard Ran-D. Maar deze verdeling wil niet zeggen dat alle dj's per genre op moeten treden, mixen is ook leuk

!