Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wat als de hardstyle van nu evolueert naar iets wat je niet mooi vind.
Ik verlaat gewoon het genre waar ik gek op was, muziek evolueert en i have to deal with it. 23%  23%  [ 13 ]
Ik blijf luisteren want Hardstyle = Hardstyle. 39%  39%  [ 22 ]
Ik probeer met anderen, de sound die ik te gek vond weer terug te krijgen. 38%  38%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 56
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Grappig wat je daar zegt, want precies hetzelfde geldt voor de oude en nieuwe hardstyle.
Hardstyleking schreef:
Ik vind de poll eerlijk gezegd een beetje lomp. Als je het hebt over scooter hardstyle etc, dan weet je dat dit geen hardstyle is. Als hardstyle over de gehele linie softer wordt is het imo geen hardstyle meer.

De nieuwe hardstyle is over de hele linie softer en anders dan de oudere hardstyle, dan is het dus geen hardstyle meer?
Citaat:
Over stappen op een andere stijl is denk ik helemaal niet nodig, want er zullen altijd mensen zijn die hard willen raggen, waar vanzelf wel een muziekmarkt zich voor opent. Als je alleen nog softe break feesten krijgt ga ik daar echt niet meer heen en ik denk veel lui met mij, dus dan krijg je vanzelf weer hardere feesten als er genoeg stampanimo is.

Qlimax 2003 was een vol stadion vol mensen die van hardstyle houdt. Nieuwe hardstyle komt op, waar zijn de feesten voor de mensen die van de oudere stijl houden? Vrijwel uitgestorven. Als de nieuwe doelgroep groter is en er dus meer geld valt te halen, dan houdt t al snel op.
Citaat:
Dus ik ben niet bang voor verandering van de stijl, als ik het niet meer goed vind klinken luister ik wel naar de oude nummertjes die ik leuker vond of ik wacht op iets nieuws.

Als er jarenlang niets nieuws komt, houdt het volgens mij wel een keer op.

Ja wat mij betreft zit er ook een tweedeling in hardstyle, want die van vroeger is niet gelijk aan nu, dus eigenlijk zijn het twee aparte stromingen.
Verder zijn er nog wel degelijk early feestjes te vinden, je meot mss iets meer zoeken maar ze zijn nog wel aanwezig.
Ik geloof verder niet dat er jarenlang niets nieuws komt, dat is namelijk altijd het geval, op een gegeven moment veranderd het gewoon. Of het leuker is of niet is een kwestie van je smaak.
Maar ik geef je wel gelijk wat betreft de huidige hardstyle shit, teveel blij gedoe vaak met breaks, afentoe een blij liedje oke, maar continu word me wat te veel, als je op een feest staat en je ziet mensen kapot losgaan op Josh en Wesz like this, dan begint mn maag zich om te draaien, een beetje vergelijkbaar met als ik mensen los zie gaan op dj hardwell (wat een knaapje is dat zeg XD). Ik luister tegenwoordig daarom ook meer early hs setjes en hc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardstyleking volgensmij lees je Lyst zijn reactie 'als er niks nieuws komt, houd het op' verkeerd. Hij bedoelt: als de stijl verandert naar iets nieuws wat je niet leuk vind, kun je wel alle oude tracks blijven luisteren, maar als DAAR niks nieuws meer van uit komt houdt het op.

(wat ik het met hem eens ben, geen enkele track blijft eeuwig vet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja oke dat is waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zal toch altijd wel wat van een bepaalde stijl uitkomen, voor de liefhebbers. Vast ook wel een paar feestjes per jaar waar redelijke lineups staan. Dat de huidige stijl straks weer underground gaat wil niet zeggen dat het helemaal ophoudt met bestaan.

Als je nu kijkt naar early hardstyle, er is nog gewoon een aantal feesten per jaar met goede lineups. Een paar producers gaan door in die stijl. Denk ook aan Theracords bijv., die zwaar door de oude stijl beinvloed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 21:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jah omdat er een groep is die blijft, maar als ik de huidige generatie zo zie, gaan ze gewoon weer naar een ander genre (t daar verpesten :P ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Tsja, geen idee wat er mis is met mijn installatie, om maar een voorbeeld te noemen: Her Voice HHZ-remix dreunt de bass toch stukken harder door dan bij het origineel ondanks toktok en een klein beetje bass.

Bij mij is t andersom ^^
Maar bij hhz kicks denk ik meer aan de kick in rate reducer remix. :sick:

Daar zit inderdaad vrij weinig bass in haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou zelf overstappen. 1 random luisteraar verandert het niet.

Iedere stijl evolueert, wie weet wel goed. Ik zou denk ik zelf eerder overstappen op Techno of (Hard)Trance oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stap dan lekker over naar hardcore of hardtrance, allebei top genre's. maar toch zou ik veel hardstyle luisteren, die ik mooi vind, ook al is het oud. het word tijd voor een 16gig USB stick en daar mn iTunes bibliotheek op stoppen, voor het geval er een apocalypse komt :P

achja, ik merk er ook al veel van op school. iemand uit mn klas was 2 maand geleden alleen aan het zeiken op hardstyle, en gister begon ie over qlimax (hij is zo'n house chuckie lover) dat hij daar volgend jaar best naartoe wou. nouja, ik ben de andere kant op gelopen...
later liet ik hem een hardcore track luisteren, om te zien of ie het verschil wist tussen hardcore en hardstyle, nouja, je kan het antwoord al raden. hardstyle ofcourse. Maarja, veel plezier op qlimax, ik vermaak me wel op In Qontrol ofzo :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 23:47 
 
Hardtraxxer

verwacht geen flinke evolutie ofzo, meer wat vernieuwende dingen en bepaalde sounds..
zo zie je dat er bij fusion opzich ook aardig wat vernieuwing komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoe hardstyle ook evolueert ik blijf het te gek vinden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 01:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstyle zal nooit van het ene moment op t andere veranderen. Als je nu met vroeger vergelijkt is het ook heel anders, maar iedereen vind het nu ook vet. Dus wat ik denk, mocht het veranderen, is dat hardstyle gwn heel langzaam anders wordt maar wel zn stijl houdt en dat iedereen dan alsnog meegaat in de stijl. Hardstyle zal ook nooit hetzelfde blijven, iedereen probeert vernieuwende dingen en daar gaan artiesten vanzelf wel weer in mee. Dus kortom als hardstyle verandert denk ik niet dat het negatief wordt opgevat omdat de verandering gwn langzaam plaatsvind. Oud en nieuw zullen gewaardeerd worden.

Hoe dan ook ik heb wel voor de laatste optie gekozen: de oude sound blijven volgen en promoten, maar dat is enkel het geval wnr de nieuwe stijl me niet aanstaat hoewel ik niet verwacht dat dat gaat gebeuren (zolang dat lento violento maar niet doorgevoerd wordt :P ) maar alle hardstyle blijft vet en bij iedere stijl krijg je vanzelf een early kant. Zolang het niet op house of wat dan ook gaat lijken vind ik het prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 02:18 
 
Donateur

I'm A HARDSTYLE Lover Till The Day That I Die! :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 11:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Hardstyle zal nooit van het ene moment op t andere veranderen. Als je nu met vroeger vergelijkt is het ook heel anders, maar iedereen vind het nu ook vet. Dus wat ik denk, mocht het veranderen, is dat hardstyle gwn heel langzaam anders wordt maar wel zn stijl houdt en dat iedereen dan alsnog meegaat in de stijl. Hardstyle zal ook nooit hetzelfde blijven, iedereen probeert vernieuwende dingen en daar gaan artiesten vanzelf wel weer in mee. Dus kortom als hardstyle verandert denk ik niet dat het negatief wordt opgevat omdat de verandering gwn langzaam plaatsvind. Oud en nieuw zullen gewaardeerd worden.

oja? Dit forum bestaat misschien uit vrijwel alleen maar nu fans, maar de meesten daarvan zijn ook pas sinds 2007 er ingerold. Op GHF bijvoorbeeld, heeft het grotendeel een hekel aan de nieuwe hardstyle en willen ze de early sounds terug.

Dat de meerderheid voor optie 2 kiest geeft wel weer aan wat met voor publiek we tegenwoordig te maken hebben. Je vindt muziek niet meer mooi, maar je blijft luisteren, omdat de naam hardstyle er nog aan verbonden is? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 11:31 
 
Hardtraxx Elite

ze zitten bij gh wel vaak te zeiken, maar dan kijk in bv de release van ran-d living for the moment, en dan vinden zoveel die te gek. Ik heb het gevoel daar dat ze alleen maar zeiken uit principe
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 11:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Of ze nu zitten te zeiken of niet, ze hebben liever de early sound terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
SoundTunerZ schreef:
Hardstyle zal nooit van het ene moment op t andere veranderen. Als je nu met vroeger vergelijkt is het ook heel anders, maar iedereen vind het nu ook vet. Dus wat ik denk, mocht het veranderen, is dat hardstyle gwn heel langzaam anders wordt maar wel zn stijl houdt en dat iedereen dan alsnog meegaat in de stijl. Hardstyle zal ook nooit hetzelfde blijven, iedereen probeert vernieuwende dingen en daar gaan artiesten vanzelf wel weer in mee. Dus kortom als hardstyle verandert denk ik niet dat het negatief wordt opgevat omdat de verandering gwn langzaam plaatsvind. Oud en nieuw zullen gewaardeerd worden.

oja? Dit forum bestaat misschien uit vrijwel alleen maar nu fans, maar de meesten daarvan zijn ook pas sinds 2007 er ingerold. Op GHF bijvoorbeeld, heeft het grotendeel een hekel aan de nieuwe hardstyle en willen ze de early sounds terug.

Dat de meerderheid voor optie 2 kiest geeft wel weer aan wat met voor publiek we tegenwoordig te maken hebben. Je vindt muziek niet meer mooi, maar je blijft luisteren, omdat de naam hardstyle er nog aan verbonden is? :')


Dus je spreekt jezelf nu tegen :P ? Je zegt dat je voor early gaat maar ik neem aan dat je ook nog naar de nieuwe hardstyle luistert? Wat ik hierboven zei was gwn early is vet maar de verandering naar nu vind ik er niet minder op (op enkele platen na), dus ik vind het nieuwe ook vet. ;) Maar begrijp me niet verkeerd hoor ik ben zelf ook een voorstander van early, maar ik vind t nieuwe ook gwn leuk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf gewoon luisteren wat ik leuk vind, maakt me geen drol uit welk genre het is. Als jullie de muziek die ik luister vanaf morgen hard techno noemen vind ik het ook best. Het gaat me gewoon om de muziek, niet om het labeltje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Ik blijf gewoon luisteren wat ik leuk vind, maakt me geen drol uit welk genre het is. Als jullie de muziek die ik luister vanaf morgen hard techno noemen vind ik het ook best. Het gaat me gewoon om de muziek, niet om het labeltje. :)


het gaat er niet om hoe je het noemt maar wnr de hardstyle die leuk vind verdwijnt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
Lyst schreef:
Grappig wat je daar zegt, want precies hetzelfde geldt voor de oude en nieuwe hardstyle.
Hardstyleking schreef:
Ik vind de poll eerlijk gezegd een beetje lomp. Als je het hebt over scooter hardstyle etc, dan weet je dat dit geen hardstyle is. Als hardstyle over de gehele linie softer wordt is het imo geen hardstyle meer.

De nieuwe hardstyle is over de hele linie softer en anders dan de oudere hardstyle, dan is het dus geen hardstyle meer?
Citaat:
Over stappen op een andere stijl is denk ik helemaal niet nodig, want er zullen altijd mensen zijn die hard willen raggen, waar vanzelf wel een muziekmarkt zich voor opent. Als je alleen nog softe break feesten krijgt ga ik daar echt niet meer heen en ik denk veel lui met mij, dus dan krijg je vanzelf weer hardere feesten als er genoeg stampanimo is.

Qlimax 2003 was een vol stadion vol mensen die van hardstyle houdt. Nieuwe hardstyle komt op, waar zijn de feesten voor de mensen die van de oudere stijl houden? Vrijwel uitgestorven. Als de nieuwe doelgroep groter is en er dus meer geld valt te halen, dan houdt t al snel op.
Citaat:
Dus ik ben niet bang voor verandering van de stijl, als ik het niet meer goed vind klinken luister ik wel naar de oude nummertjes die ik leuker vond of ik wacht op iets nieuws.

Als er jarenlang niets nieuws komt, houdt het volgens mij wel een keer op.

Ja wat mij betreft zit er ook een tweedeling in hardstyle, want die van vroeger is niet gelijk aan nu, dus eigenlijk zijn het twee aparte stromingen.
Verder zijn er nog wel degelijk early feestjes te vinden, je meot mss iets meer zoeken maar ze zijn nog wel aanwezig.
Ik geloof verder niet dat er jarenlang niets nieuws komt, dat is namelijk altijd het geval, op een gegeven moment veranderd het gewoon. Of het leuker is of niet is een kwestie van je smaak.
Maar ik geef je wel gelijk wat betreft de huidige hardstyle shit, teveel blij gedoe vaak met breaks, afentoe een blij liedje oke, maar continu word me wat te veel, als je op een feest staat en je ziet mensen kapot losgaan op Josh en Wesz like this, dan begint mn maag zich om te draaien, een beetje vergelijkbaar met als ik mensen los zie gaan op dj hardwell (wat een knaapje is dat zeg XD). Ik luister tegenwoordig daarom ook meer early hs setjes en hc.


Zou je wat van die early hs feestjes kunnen posten in het forum? Ik zoek ze regelmatig maar kom ze bijna niet tegen.

en continu; qlimax van tegenwoordig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luister zelf 2 jaar hardstyle. Defqon 2008 was mijn eerste feest. Ben zelf niet zo bekend met de early hardstyle want toen luisterde ik dat gewoon nog niet. (Ik had altijd wel wat mp3'tjes van Dana ofzo op mijn pc maar was me niet echt bewust van het genre hardstyle. Tegenwoordig ben ik echt verslaafd, kijk 10x per dag op hardtraxx of er nog nieuws is en luister minimaal 3 uur per dag naar de nieuwe hardstyle. Dus ben wel een echte liefhebber. Maar die shit die met name Showtek nu doet zie ik echt met angst en beven tegemoet. Een clip op TMF, reclames op Slam!FM, mijn buurjongetje van 13 die weet wie Headhunterz is... voorbeelden genoeg. Moet er ook echt niet aan denken dat het net zo gaat worden als met jumpstyle (waar ik overigens wel in de hype meeliep en daarna niet meer luisterde.) Met hardstyle is dat echt anders en ik hoop ook echt dat t underground blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 20:03 
 
Donateur

Als Hardstyle een hype word blijf ik het luisteren, ik luister al sinds 2003/2004 dus ik blijf het luisteren ook of nu opeens de hele wereld het mooi vind of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik blijf luisteren want Hardstyle = Hardstyle

Want luister echt niets andes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ga zorgen dat de style die ik vet vind (en dus vele andere) weet terug krijg.
ga echt niet naar kut hardstyle luisteren omdat het hardsyle is dan zoek ik wel iets wat ik wel vet vind.
maar dat is gelukkig nog niet zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals hierboven ook beschreven word met Showtek op de radio enzo vind ik ook maar balle, Hardstyle moet gewoon exclusief blijven wat mensen aantrekt, en de grotere feesten moeten gewoon lekker blijven.
Luister idd ook echt alleen maar Hardstyle, maar de nummers van NC en Frontliner etc boeien me toch echt het meest.. De nu style is gewoon het lekkerst en die moet blijven, die produces zijn imo ook echt het lekkerst (L)
Gewoon 6x per jara naar een groot feest kunnen en mensen overtuigen van Hardstyle vink ook echt vet.

Ik blijf het toch wel luisteren, maar als er een andere vorm komt van een nieuwe hardstyle style dan ga ik daar misschien wel in mee. Het ligt er maar net aan wat ik zelf lekker vind. Deze discussie heb ik ook best vaak met maat van me die een iets anders style van hardstyle mooier vind. Best interessant, maar Hardstyle blijft de BOMB! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 23:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Als Hardstyle een hype word blijf ik het luisteren, ik luister al sinds 2003/2004 dus ik blijf het luisteren ook of nu opeens de hele wereld het mooi vind of niet

En als je het zelf nou helemaal niet meer mooi gaat vinden? Kan toch zijn dat het zich zo ontwikkeld dat het 1 grote blije hitjesparade wordt (wat het in bepaalde mate nu al is) en je het echt niet meer mooi vind?

Ik vind trouwens niet dat de oude stijl weer helemaal terug moet, maar als ik kijk naar het jaar 2006 (voor mij het hoogtepunt binnen de muziekstijl) vind ik het toch op enkele vlakken minder geworden sinds dat jaar...
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen