Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2

Stelling: eens of oneens?
Eens, het haantjesgedrag van Scantraxx staat me niet aan 26%  26%  [ 11 ]
Eens, andere labels maken een stuk betere producties 16%  16%  [ 7 ]
Eens, andere rede 2%  2%  [ 1 ]
Oneens, Scantraxx heeft nou eenmaal de beste artiesten in huis 23%  23%  [ 10 ]
Oneens, Scantraxx zorgt hiermee voor een positieve invloed op de scene 19%  19%  [ 8 ]
Oneens, andere rede 12%  12%  [ 5 ]
Geen Mening/weet niet 2%  2%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 43
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2009 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook vind ik het niet zo'n probleem als A2 records geleid word door Scantraxx. Als het label er maar niet onder leid kwa sounds en releases. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2009 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Ook vind ik het niet zo'n probleem als A2 records geleid word door Scantraxx. Als het label er maar niet onder leid kwa sounds en releases. ;)

en dat doet het dus wel want b-front is nu naar Fusion gegaan... (Heb zo een vermoede dat dat ligt aan de scantraxx overname)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2009 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scantraxx word wel groot ja maar nog altijd zit de top van de DJ's bij Fusion xd Zany, Noisecontrollers,etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2009 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kvond scantraxx nooit zo vet :) en ja kan mezelf niet goed eeummm ja te woord staan? :P
kweet niet wat zeggen haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2009 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helemáál eens met de stelling.

Ik vind dat Scantraxx een beetje een te grote boventoon voert in de scene. Oké er zitten rammend veel goede artiesten bij Scantraxx die allemaal een eigen sound mogen maken van Dov, maar toch vind ik dat als een Label zo een grote invloed heeft er geen 100% ''objectieve hardstyle'' meer gemaakt word. Met objectieve Hardstyle bedoel ik dat de DJ's allemaal onder Scantraxx zitten en uiteindelijk dus moeten doen wat Scantraxx zegt. Ook vind ik het heel erg jammer dat Scantraxx heel graag de grootste wil zijn en ook eigenlijk wel is, maar dat ze het niet voor elkaar krijgen zich aan deadlines te houden, de WEB-Shop die veel te duur is uitbuiten... het krijgt voor mij de laatste tijd een veel te commerciëel karakter.
Natuurlijk moet er in de scene geld verdiend worden, maar zo opzichtig als Scantraxx dat doet hoeft van mij niet.
Ook merk je dat mensen Hardstyle als een gelijke van Scantraxx gaan zien terwijl er zoveel meer is, dat is jammer.

Ik vind het dus best dat een platenlabel groot is, maar het moet niet zo zijn dat het platenlabel alle macht heeft en eigenlijk een monopolie op de scene krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2009 12:27 
 
Donateur

ik ben het ook eens met de stelling
Scantraxx maakt gewoon misbruik van wat ze allemaal kunnen forceren bij de DJ's & Producers.
Fusion Records Saifam enzo en natuurlijk neit te vergeten Superplastik dat zijn veel betere labels, vind ik persoonlijk.... qua releases.
verder ga ik hier niets over zeggen want ik kan me zelf niet zo goed in woorden uitdrukken hierover
middlefinger to the law, middlefinger to Scantraxx.
Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 01:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Oneens, Scantraxx zorgt voor een positieve invloed.

Waarom? Bij elk genre heb je wel een label die hoog staat aangeschreven, en ik vind dat de mannen van scantraxx het goed doen.


Ik kan mijzelf hier volledig in vinden. Khadber, wat waren jou persoonlijke redenen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de houding van Scantraxx gewoon mij niet aanstaan. Tuurlijk moet iemand de grootste zijn, alleen ik vind dat ze dit op de verkeerde manier uitbuiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 17:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oneens, Scantraxx zorgt hiermee voor een positieve invloed op de scene

Veel macht is niet altijd negatief. Natuurlijk kun je je stempel ergens te hard op drukken, maar ik vind dat Scantraxx zeker niet voor niets de grootste is, ze hebben veel kwaliteit geproduceerd. Doen dit mijns inziens nog steeds.

Wat betreft het argument van de te hoge prijzen, dit is allemaal gespeculeer toch? De shop is er nog niet en prijzen zijn toch ook nog niet bekend?

Wat betreft de releases van speciale promo's op vinyl, zoals outside spacer, kan ik alleen maar zeggen: top. Vinyl blijft het lekkerst klinken, natuurlijk is er het argument dat dan de livesets minder uniek kunnen worden. Maar dat zet mijns inziens aan tot een creatieve impuls aan dj's om ipv een "unieke" promo te draaien, creatief om te gaan met de huidige tracks die andere ook hebben.

Laat ik afsluiten met het volgende. Creatieve dj's die een eigen sound willen laten horen laten zich echt niet beïnvloeden door een platenmaatschappij. Als je het niet eens bent met de visie van een maatschappij ben je toch relatief vrij om er bij weg te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2009 01:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind dit nogal overdreven, Scantraxx is gewoon een groep redelijke tot goede hardstyle producers waarvan het management een rommeltje is.

Heeft niks te maken met commercialiteit, uitbuiten van machtspositie of arrogantie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2009 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Breng dit topic weer eens tot leven na de preview van het nieuwe album van Brennan Heart.

De keus om een paar dj's hun eigen album te laten maken werpt wel vruchten af, getuige het preview van Brennan Hearts nieuwe album.

Ik wacht nu met smart op het album's van de andere dj's wie er 1 in de maak hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2009 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben het oneens, er zijn altijd grote spelers in elke sector, en of de artiesten hun eigen sound verliezen betwijfel ik, je kan er iig weinig over zeggen als je de afspraken onderling bij scantraxx niet weet.
Ik vind het trouwens een pluspunt dat veel artiesten een album uitbrengen, waarom zou dat niet mogen? Tis toch hun werk en wij vinden dat leuk
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen