Oneens, Scantraxx zorgt hiermee voor een positieve invloed op de scene
Veel macht is niet altijd negatief. Natuurlijk kun je je stempel ergens te hard op drukken, maar ik vind dat Scantraxx zeker niet voor niets de grootste is, ze hebben veel kwaliteit geproduceerd. Doen dit mijns inziens nog steeds.
Wat betreft het argument van de te hoge prijzen, dit is allemaal gespeculeer toch? De shop is er nog niet en prijzen zijn toch ook nog niet bekend?
Wat betreft de releases van speciale promo's op vinyl, zoals outside spacer, kan ik alleen maar zeggen: top. Vinyl blijft het lekkerst klinken, natuurlijk is er het argument dat dan de livesets minder uniek kunnen worden. Maar dat zet mijns inziens aan tot een creatieve impuls aan dj's om ipv een "unieke" promo te draaien, creatief om te gaan met de huidige tracks die andere ook hebben.
Laat ik afsluiten met het volgende. Creatieve dj's die een eigen sound willen laten horen laten zich echt niet beïnvloeden door een platenmaatschappij. Als je het niet eens bent met de visie van een maatschappij ben je toch relatief vrij om er bij weg te gaan?