Project One was vet, heb 't nog niet live meegemaakt maar kon dat wel heel erg waarderen. Ook vanwege het toch best diverse album van hun.
Donkey Rollers blijft mij wel boeien, zoals dawasiknie al zei: ze treden weinig op, en zodoende blijft 't exclusief. Ook hun tracks zijn vaak gewoon zeer goed, ook al neemt dat wat af de laatste tijd helaas.
G4H zijn niet exclusief gebleven. Dit was ook niet de bedoeling hoor trouwens, laat ik dat uit de wereld helpen (Bron: Adaro zelf). Weet die reden niet meer.
Theracords allstars vond ik van wat ik heb gehoord echt super. Als hun een beetje door gaan a la Donkey Rollers blijft dit ook wel vet denk ik. Ook het mooie is dat ze steeds andere artiesten doen, dat maakt 't extra divers!
Crypsis live kan best leuk zijn. Op Hard Bass was deze vet, en op Intents vorig jaar ook (ondanks het slechte geluid). Vooral op intents gooide hij echt van alles d'r doorheen, erg vet

.
Thera Live vond ik toch eerlijk gezegd wat tegenvallen toen ik het hoorde op XXLerator. Maarja, kan zijn dat ik toen erg moe was ofzo, weet 't niet meer.
Geck-O live is vet, vooral omdat hij echt van alles kan maken

. Heerlijk divers
Er zijn dus zat diverse live-acts, maar ook wat live-acts die me niet meer zoveel kunnen boeien. Ook snap ik niet altijd waarom 't ''live'' word genoemd, want het enige wat er gebeurd zijn wat tracks achter elkaar proppen met een laptopje en wellicht wat vocal ondersteuning. Zag laatst een mooi filmpje van DHHD live geloof ik, dat is pas ECHT live wat die doen

.