Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Minimaal 7 euro registratiekosten aan ons geven bij het terugbetalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Alleen sla je nu wel het deel over dat we iets terug doen omdat we zien dat er ergens een tekort aan is. Weer selectief lezen dit


Het feit dat je 150 mondkapjes in gaat slaan 'voor het geval dat' (welk geval?), terwijl je al wekenlang / maandenlang op het nieuws ziet dat ziekenhuizen in veel landen een tekort aan die dingen hebben, ben je wat mij betreft echt als een ultra tokkie debiel bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
JeroenB93 schreef:
Alleen sla je nu wel het deel over dat we iets terug doen omdat we zien dat er ergens een tekort aan is. Weer selectief lezen dit


Het feit dat je 150 mondkapjes in gaat slaan 'voor het geval dat' (welk geval?), terwijl je al wekenlang / maandenlang op het nieuws ziet dat ziekenhuizen in veel landen een tekort aan die dingen hebben, ben je wat mij betreft echt als een ultra tokkie debiel bezig.


Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik zie nu ook allerlei oproepen dat we onze ticketgelden maar niet terug moeten vragen. In het geval van kleinere organisaties kan ik daar wel in komen en zou ik daar waarschijnlijk ook wel aan mee doen, maar ik heb nu voor meer dan 300 euro aan kaartjes van Mojo liggen, en als er nou 1 organisatie is die klanten leeg trekt met belachelijke prijzen zijn zij het wel. Moet ik ze dan nu opeens zielig gaan vinden :lol: Ze zullen het de komende jaren vast wel compenseren met nog hogere ticketprijzen. Om nog maar te zwijgen over de prijzen van drank en dergelijken die wij betalen op evenementen zelf.


Dit inderdaad. Voor de kleinere bedrijven is het een sneue situatie. Maar de gigantische bedrijven (waaronder de luchtvaartmaatschappijen) hoeven toch echt niet op financiële steun van de consument te rekenen? Bijbetalen om naast elkaar te zitten, 50 euro extra betalen als je koffer een kilo te zwaar is. En nu een beetje zielig doen en ons om hulp vragen. Ja doei.
Overigens gun ik Q-Dance ook van alles, maar om nou die €180 voor een weekendticket als 'donatie' te zien straks is ook een beetje te veel van het goede :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Alleen sla je nu wel het deel over dat we iets terug doen omdat we zien dat er ergens een tekort aan is. Weer selectief lezen dit


Eerst alles hamsteren en daar maar een gedeelte van teruggeven is niet per se iets terug doen. Maar goed. Als het in jouw hoofd klopt, is het oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Alleen sla je nu wel het deel over dat we iets terug doen omdat we zien dat er ergens een tekort aan is. Weer selectief lezen dit


Och wat ben ik blij met deze reactie. Ik was met mijn vorige reactie bang dat ik misschien iets te fel was, maar het was 100% terecht. Wat een complete gek ben jij. Lekker recht lullen wat krom is. Dat je nog uberhaupt 1% denkt dat je goed bezig bent.

Ik ga alle medicatie opkopen en pas terug geven als al 10000+ doden zijn, want dan denkt men vast dat ik de held ben en wat goeds doe voor de wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Och wat ben ik blij met deze reactie. Ik was met mijn vorige reactie bang dat ik misschien iets te fel was, maar het was 100% terecht. Wat een complete gek ben jij. Lekker recht lullen wat krom is. Dat je nog uberhaupt 1% denkt dat je goed bezig bent.


Hopppaa :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 16:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Eerst alles hamsteren en daar maar een gedeelte van teruggeven is niet per se iets terug doen.

Hahahaha idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik zie nu ook allerlei oproepen dat we onze ticketgelden maar niet terug moeten vragen. In het geval van kleinere organisaties kan ik daar wel in komen en zou ik daar waarschijnlijk ook wel aan mee doen

Zou wat zijn. Ik heb nu al meer dan 1000 euro aan tickets gespendeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Pommer schreef:
Ik zie nu ook allerlei oproepen dat we onze ticketgelden maar niet terug moeten vragen. In het geval van kleinere organisaties kan ik daar wel in komen en zou ik daar waarschijnlijk ook wel aan mee doen

Zou wat zijn. Ik heb nu al meer dan 1000 euro aan tickets gespendeerd.

Het geld heb je toch al uitgegeven. Je krijgt er nu alleen niets voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Zenda schreef:
Onder aan de streep zal iedereen zijn bijdrage moeten leveren

Eens! Mijn moeder had een week of wat geleden al 150 mondkapjes ingeslagen, want die is liever goed voorbereid haha. Heb voorgesteld vanwege dat tekort bij huisartsen er 100 aan de lokale huisartsenpost te geven. Hoop dat iedereen op een bepaalde manier kan bijdragen aan de oplossing. Zijn er verdomd veel die hun kop in het zand steken en toch de gezelligheid gaan opzoeken...


https://www.nu.nl/coronavirus/6038812/m ... utten.html

'' zeker 150 mondkapjes en 35 flessen met desinfecterende gel gestolen.''
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
JeroenB93 schreef:
Mijn moeder had een week of wat geleden al 150 mondkapjes ingeslagen


https://www.nu.nl/coronavirus/6038812/m ... utten.html

'' zeker 150 mondkapjes en 35 flessen met desinfecterende gel gestolen.''


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Alm1ghty schreef:
JeroenB93 schreef:
Eens! Mijn moeder had een week of wat geleden al 150 mondkapjes ingeslagen, want die is liever goed voorbereid haha.

haha wat achterlijk.

Ik werk gewoon tot 1700 en wanneer ik boodschappen wil doen is er geen kloten meer. Super.

Alleen sla je nu wel het deel over dat we iets terug doen omdat we zien dat er ergens een tekort aan is. Weer selectief lezen dit

Niks selectief lezen. Ik vind het gewoon te achterlijk dat je 150 mondkapjes aanschaft. (wat trouwens nergens voor helpt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen schiet wel eens een willekeurige man op straat dood maar betaald vervolgens wel zijn uitvaart. Jeroen is echt een goed mens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Minister Bruins voor Medische Zorg heeft vandaag ontslag aangevraagd bij de Koning. Minister De Jonge van Volksgezondheid neemt zijn taken over.

De Rijksvoorlichtingsdienst heeft niet bekendgemaakt waarom de VVD'er aftreedt. Gisteren werd hij onwel tijdens het debat over de coronacrisis. Hij zei achteraf dat dat kwam door oververmoeidheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.ad.nl/video/hartverwarmend- ... es~p135824

Oh, geen probleem trouwens Jeroen. Deze vrouw maakt nog wel 100 stuks voor de ziekenhuizen, dan kun je ze toch alle 150 zelf houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
Citaat:
Minister Bruins voor Medische Zorg heeft vandaag ontslag aangevraagd bij de Koning. Minister De Jonge van Volksgezondheid neemt zijn taken over.

De Rijksvoorlichtingsdienst heeft niet bekendgemaakt waarom de VVD'er aftreedt. Gisteren werd hij onwel tijdens het debat over de coronacrisis. Hij zei achteraf dat dat kwam door oververmoeidheid.


Als ik veel van de facebookberichten zie van mensen, dan schaam ik me voor dat ik mens ben :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draai het eens om. Wees trots dat JIJ een mens bent en dit toont.
Kunnen die andere namelijk niet zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 20:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Pommer schreef:
Ik zie nu ook allerlei oproepen dat we onze ticketgelden maar niet terug moeten vragen. In het geval van kleinere organisaties kan ik daar wel in komen en zou ik daar waarschijnlijk ook wel aan mee doen

Zou wat zijn. Ik heb nu al meer dan 1000 euro aan tickets gespendeerd.

Gozer: why?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Draai het eens om. Wees trots dat JIJ een mens bent en dit toont.
Kunnen die andere namelijk niet zeggen.


Ja zit ook wat in, glas is halfvol idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal Willy vanavond nog ingrijpende mededelingen doen, naast uiteraard z'n zegje over eenheid, op elkaar letten, gezondheid et cetera? Ik verwacht iig dat hij wel bekendmaakt dat z'n verjaardag dit jaar niet door zal gaan/niet gevierd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Helicaze schreef:
Pommer schreef:
Ik zie nu ook allerlei oproepen dat we onze ticketgelden maar niet terug moeten vragen. In het geval van kleinere organisaties kan ik daar wel in komen en zou ik daar waarschijnlijk ook wel aan mee doen

Zou wat zijn. Ik heb nu al meer dan 1000 euro aan tickets gespendeerd.

Gozer: why?

Omdat bijvoorbeeld een weekend Graspop en Rock Werchter meteen uitverkocht zijn. Beiden al 250 euro ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In de Vlaamse media geven ze de zomer al op... Stelletje doemdenkers. :thumbdown:
“Een probleem moet je pas oplossen als het zich stelt” Jean-Luc Dehaene. :x
Edit: Deze quote is misschien niet de beste raadgever in deze tijd.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic