Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben ook weer aan het solliciteren.
Normaal gesproken wordt het vanaf maart alleen maar drukker in evenementen land, nu precies andersom :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nog gewoon aan het werk. Volgens mijn baas' redenatie werken we in de vitale sector. Werk bij een architectenbureau, maar we doen veel projecten voor de politie xd

Zitten gelukkig maar met max 6 personen op ons kantoor, ook nog eens verdeeld over 2 ruimtes. Wel 2 collega's die nu thuis werken uit voorzorg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 11:39 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Ik ben nog gewoon aan het werk. Volgens mijn baas' redenatie werken we in de vitale sector. Werk bij een architectenbureau, maar we doen veel projecten voor de politie xd

Zitten gelukkig maar met max 6 personen op ons kantoor, ook nog eens verdeeld over 2 ruimtes. Wel 2 collega's die nu thuis werken uit voorzorg.


Je baas is een lul
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joh, die denkt puur financieel. Maar ik vind het ook niet erg om te werken, ipv (onbetaald) thuis te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf vandaag zitten ook wij 3 weken verplicht thuis te werken. Man, ik vind normaal 1 en laat staan 2 dagen al saai. :x Maar voor het goede doel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Vanaf vandaag zitten ook wij 3 weken verplicht thuis te werken. Man, ik vind normaal 1 en laat staan 2 dagen al saai. :x Maar voor het goede doel!

Dan heb je in ieder geval nog kans dat Gaston van de Postcodeloterij langs komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf vorige week dinsdag hier. Af en toe een pauze nemen helpt tegen de verveling. Net m'n kamer opgeruimd en gestofzuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Dan heb je in ieder geval nog kans dat Gaston van de Postcodeloterij langs komt.

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanuit mijn perspectief toch apart om te zien hoe mensen hier met de geforceerde vrij tijd om te gaan. Als ik zo terug kijk op het afgelopen kalendar jaar en het jaar tot nu toe rijg ik zo bijna de helft van het jaar aan vrije dagen aan elkaar.

Niet dat ik die tijd niet productief doorbreng, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 15:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb nu 2 dagen thuis gewerkt en ben blij dat ik morgen even naar kantoor kan, even een inhaalslag maken xd Het is een beetje 50/50 bij ons, werk in een vitale sector (voedselproductie) dus dat moet wel goed doorlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sta nu al 2 dagen in een winkel waar geen klant komt. Vreselijk. Wanneer zouden de kledingwinkels een lockdown krijgen. Dit heeft zo weinig zin.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet gek als je kuchend achter de balie staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Niet gek als je kuchend achter de balie staat.


Nergens last meer van. Sowieso is het heel rustig in de straten van Zwolle dus vind het sowieso bijzonder dat we nog volledig open blijven. Aankomende donderdag hebben we zelfs nog een koopavond waar niemand komt. Al snap ik het bedrijf wel. Dicht gooien kost ook geld dus dan kan je beter open blijven voor de klant die misschien toch langs komt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit ook thuis te werken, maar i.c.m. mijn ADHD kan ik niet wachten om weer gewoon naar kantoor te gaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zit ook thuis te werken, maar i.c.m. mijn ADHD kan ik niet wachten om weer gewoon naar kantoor te gaan :x


Dit, maar dan met school.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zit ook thuis te werken, maar i.c.m. mijn ADHD kan ik niet wachten om weer gewoon naar kantoor te gaan :x


Ja dit is heeeel herkenbaar. Ik word niet goed van mezelf haha.

Ik hoest af en toe maar ben vooral veel benauwd dus op één klein rondje lopen na ben ik al zes dagen het huis niet uit geweest. :yawn: Maarja ik ben jong en normaal gewoon gezond dus als het hier bij blijft ga ik geen huisarts of iets dergelijks lastig vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Werk nu sinds vrijdag thuis en het begint me aardig te vervelen. Af en toe online een vergadering, maar het sociale contact overdag is er verder bijna niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit met een schuinoog het kamerdebat te kijken. Man man man... Uiteraard de namen die je verwacht gaan bijdehand lopen doen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Zit met een schuinoog het kamerdebat te kijken. Man man man... Uiteraard de namen die je verwacht gaan bijdehand lopen doen. :x

Het is ook een nutteloos debat, aangezien niemand gelijk heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Zit met een schuinoog het kamerdebat te kijken. Man man man... Uiteraard de namen die je verwacht gaan bijdehand lopen doen. :x


Nou inderdaad.
Ik heb na een 3 kwartier gezeik van Wilders aan gehoord te hebben, de tv maar weer uitgezet.
Steeds maar in herhaling vallen, woorden verdraaien, en de goede bedoeling van het kabinet altijd onderuit halen.
Terwijl zijn enige standpunt voor een lockdown is: 'want de andere landen doen het ook'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Parvuz schreef:
Zit met een schuinoog het kamerdebat te kijken. Man man man... Uiteraard de namen die je verwacht gaan bijdehand lopen doen. :x

Het is ook een nutteloos debat, aangezien niemand gelijk heeft

Precies, Klaver zei dat ook wel goed tussendoor.

Ik had even de hoop dat alle partijen even hun eigen stokpaardjes op stal zouden houden en met zn allen 1 kant op zouden gaan. Maar de PVDD kwam gewoon weer met pluimvee aan. Gewoon even niet doen nu. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 16:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pleur maar gewoon helemaal dicht gedurende de crisis. Laat Rutte het lekker over aan RVIM in combi met wat crisismanagement. Fuck dit ijdele gedoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 16:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sommige partijen moeten gewoon hoe dan ook tegen het beleid van de regering in gaan en denken al niet eens meer voor hun zelf of voor het land.

Waarschijnlijk als er nu al wel een totale lockdown was geweest had Wilders het hardst geschreeuwd dat er voor het andere scenario gekozen had moeten worden. Dat is toch geen manier van een land proberen te regeren, idd puur en alleen ijdelheid van dit soort mensen/partijen. Ik hoop dat de regering en ook het volk daar door heen kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

WEG met RUTTE, tijd dat de PVV gaat regeren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat me alleen maar te ergeren aan die Wilders, ja. Maar als klap op de vuurpijl komt mijn moeder nog naast mij zitten en iedere keer zeggen dat hij alleen maar gelijk heeft. Ben zelf heel slecht in discussies aangaan dus dat heb ik mezelf bespaard haha.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic