Minimaal 7 euro registratiekosten aan ons geven bij het terugbetalen
Last edited by Anonymous on , edited 1 time in total.
Het feit dat je 150 mondkapjes in gaat slaan 'voor het geval dat' (welk geval?), terwijl je al wekenlang / maandenlang op het nieuws ziet dat ziekenhuizen in veel landen een tekort aan die dingen hebben, ben je wat mij betreft echt als een ultra tokkie debiel bezig.wrote: Alleen sla je nu wel het deel over dat we iets terug doen omdat we zien dat er ergens een tekort aan is. Weer selectief lezen dit
Amenwrote:Het feit dat je 150 mondkapjes in gaat slaan 'voor het geval dat' (welk geval?), terwijl je al wekenlang / maandenlang op het nieuws ziet dat ziekenhuizen in veel landen een tekort aan die dingen hebben, ben je wat mij betreft echt als een ultra tokkie debiel bezig.wrote: Alleen sla je nu wel het deel over dat we iets terug doen omdat we zien dat er ergens een tekort aan is. Weer selectief lezen dit
Dit inderdaad. Voor de kleinere bedrijven is het een sneue situatie. Maar de gigantische bedrijven (waaronder de luchtvaartmaatschappijen) hoeven toch echt niet op financiële steun van de consument te rekenen? Bijbetalen om naast elkaar te zitten, 50 euro extra betalen als je koffer een kilo te zwaar is. En nu een beetje zielig doen en ons om hulp vragen. Ja doei.wrote: Ik zie nu ook allerlei oproepen dat we onze ticketgelden maar niet terug moeten vragen. In het geval van kleinere organisaties kan ik daar wel in komen en zou ik daar waarschijnlijk ook wel aan mee doen, maar ik heb nu voor meer dan 300 euro aan kaartjes van Mojo liggen, en als er nou 1 organisatie is die klanten leeg trekt met belachelijke prijzen zijn zij het wel. Moet ik ze dan nu opeens zielig gaan vindenZe zullen het de komende jaren vast wel compenseren met nog hogere ticketprijzen. Om nog maar te zwijgen over de prijzen van drank en dergelijken die wij betalen op evenementen zelf.
Eerst alles hamsteren en daar maar een gedeelte van teruggeven is niet per se iets terug doen. Maar goed. Als het in jouw hoofd klopt, is het oké.wrote: Alleen sla je nu wel het deel over dat we iets terug doen omdat we zien dat er ergens een tekort aan is. Weer selectief lezen dit
Och wat ben ik blij met deze reactie. Ik was met mijn vorige reactie bang dat ik misschien iets te fel was, maar het was 100% terecht. Wat een complete gek ben jij. Lekker recht lullen wat krom is. Dat je nog uberhaupt 1% denkt dat je goed bezig bent.wrote: Alleen sla je nu wel het deel over dat we iets terug doen omdat we zien dat er ergens een tekort aan is. Weer selectief lezen dit
Hopppaawrote:Och wat ben ik blij met deze reactie. Ik was met mijn vorige reactie bang dat ik misschien iets te fel was, maar het was 100% terecht. Wat een complete gek ben jij. Lekker recht lullen wat krom is. Dat je nog uberhaupt 1% denkt dat je goed bezig bent.
Hahahaha iddwrote: Eerst alles hamsteren en daar maar een gedeelte van teruggeven is niet per se iets terug doen.
Zou wat zijn. Ik heb nu al meer dan 1000 euro aan tickets gespendeerd.wrote: Ik zie nu ook allerlei oproepen dat we onze ticketgelden maar niet terug moeten vragen. In het geval van kleinere organisaties kan ik daar wel in komen en zou ik daar waarschijnlijk ook wel aan mee doen
Het geld heb je toch al uitgegeven. Je krijgt er nu alleen niets voorwrote:Zou wat zijn. Ik heb nu al meer dan 1000 euro aan tickets gespendeerd.wrote: Ik zie nu ook allerlei oproepen dat we onze ticketgelden maar niet terug moeten vragen. In het geval van kleinere organisaties kan ik daar wel in komen en zou ik daar waarschijnlijk ook wel aan mee doen
https://www.nu.nl/coronavirus/6038812/m ... utten.htmlwrote:Eens! Mijn moeder had een week of wat geleden al 150 mondkapjes ingeslagen, want die is liever goed voorbereid haha. Heb voorgesteld vanwege dat tekort bij huisartsen er 100 aan de lokale huisartsenpost te geven. Hoop dat iedereen op een bepaalde manier kan bijdragen aan de oplossing. Zijn er verdomd veel die hun kop in het zand steken en toch de gezelligheid gaan opzoeken...wrote: Onder aan de streep zal iedereen zijn bijdrage moeten leveren
wrote:https://www.nu.nl/coronavirus/6038812/m ... utten.htmlwrote:Mijn moeder had een week of wat geleden al 150 mondkapjes ingeslagen
'' zeker 150 mondkapjes en 35 flessen met desinfecterende gel gestolen.''
Niks selectief lezen. Ik vind het gewoon te achterlijk dat je 150 mondkapjes aanschaft. (wat trouwens nergens voor helpt)wrote:Alleen sla je nu wel het deel over dat we iets terug doen omdat we zien dat er ergens een tekort aan is. Weer selectief lezen ditwrote:haha wat achterlijk.wrote: Eens! Mijn moeder had een week of wat geleden al 150 mondkapjes ingeslagen, want die is liever goed voorbereid haha.
Ik werk gewoon tot 1700 en wanneer ik boodschappen wil doen is er geen kloten meer. Super.
Minister Bruins voor Medische Zorg heeft vandaag ontslag aangevraagd bij de Koning. Minister De Jonge van Volksgezondheid neemt zijn taken over.
De Rijksvoorlichtingsdienst heeft niet bekendgemaakt waarom de VVD'er aftreedt. Gisteren werd hij onwel tijdens het debat over de coronacrisis. Hij zei achteraf dat dat kwam door oververmoeidheid.
Als ik veel van de facebookberichten zie van mensen, dan schaam ik me voor dat ik mens benwrote:Minister Bruins voor Medische Zorg heeft vandaag ontslag aangevraagd bij de Koning. Minister De Jonge van Volksgezondheid neemt zijn taken over.
De Rijksvoorlichtingsdienst heeft niet bekendgemaakt waarom de VVD'er aftreedt. Gisteren werd hij onwel tijdens het debat over de coronacrisis. Hij zei achteraf dat dat kwam door oververmoeidheid.
Gozer: why?wrote:Zou wat zijn. Ik heb nu al meer dan 1000 euro aan tickets gespendeerd.wrote: Ik zie nu ook allerlei oproepen dat we onze ticketgelden maar niet terug moeten vragen. In het geval van kleinere organisaties kan ik daar wel in komen en zou ik daar waarschijnlijk ook wel aan mee doen
Ja zit ook wat in, glas is halfvol idd.wrote:Draai het eens om. Wees trots dat JIJ een mens bent en dit toont.
Kunnen die andere namelijk niet zeggen.
Omdat bijvoorbeeld een weekend Graspop en Rock Werchter meteen uitverkocht zijn. Beiden al 250 euro ofzo.wrote:Gozer: why?wrote:Zou wat zijn. Ik heb nu al meer dan 1000 euro aan tickets gespendeerd.wrote: Ik zie nu ook allerlei oproepen dat we onze ticketgelden maar niet terug moeten vragen. In het geval van kleinere organisaties kan ik daar wel in komen en zou ik daar waarschijnlijk ook wel aan mee doen