Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wilders was verschrikkelijk inderdaad. Een geweldige tijd om partijpolitiek op 1 te zetten en nog meer verdeeldheid in dit land te veroorzaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wijf van de partij van de dieren was anders nog bezig met de after van Q-Base 2016. Tering die zat ff stront te lullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Dat wijf van de partij van de dieren was anders nog bezig met de after van Q-Base 2016. Tering die zat ff stront te lullen.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minister van Volksgezondheid deed even een knockie zag ik. Werd ook wel flink het vuur aan de schenen gelegd moet ik zeggen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minister van Medische Zorg :P

Maar hij maakte sowieso al geen sterke indruk dit debat. Alsof hij niet alles meer helemaal goed meekreeg wat hem door de oppositie werd toegevuurd. Hij staat natuurlijk ook wel onder enorme druk in zo'n crisis als dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat die arme man al nachten niet (goed) heeft geslapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 22:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zou niet graag ruilen met Bruins momenteel. Vanuit mijn beroep (apotheker) regelmatig kritisch op zijn beleid, maar de beste man (en andere beleidsmakers) werken de afgelopen dagen zo ontzettend hard om alles rond te breien en goed te handelen. Lof ook voor de open communicatie die zoveel mogelijk gevoerd wordt vanuit die kant.

Afgelopen dagen in de apotheek waren kortom bizar. Iedereen begint te hamsteren (paracetamol per doosje omdat ze anders binnen een uur uitverkocht zijn, leveranciers die het nauwelijks aan kunnen), toename van voorschriften van diverse soorten medicijnen (hoestdempers, antibiotica). Ook diverse maatregelen op de werkvloer en publieksruimte toe moeten passen om het risico op besmettingen te verlagen. Publiek is over het algemeen zeer begripvol en respectvol, al zijn er altijd de rotte appels die het niet willen snappen of de discussie per se aan willen gaan met mijn overbelaste assistentes. Hopelijk is de eerste golf paniek weer voorbij, waardoor de rust iets meer wederkeert en wij de ruimte krijgen om ons werk te doen. Kleine irritatiefactor voor mij is altijd dat mijn dames om de een of andere manier niet gezien worden als zorgmedewerkers, maar als winkelmedewerkers die gewoon moeten leveren wat zij hardop staan te eisen aan de balie. Maar dan wel hardop klappen 's avonds natuurlijk.

Goed, drie lange dagen geweest, dus wellicht kruipt wat cynisme in mijn bericht. Onder aan de streep zal iedereen zijn bijdrage moeten leveren aan het gezond houden van de populatie en het zo laag mogelijk houden van de druk op ons zorgstelsel, of dat nu is door de zorgtaak uit te dragen of door thuis te werken en contact te vermijden. Uiteindelijk moet het dan allemaal weer goed gaan komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 23:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Dat wijf van de partij van de dieren was anders nog bezig met de after van Q-Base 2016. Tering die zat ff stront te lullen.

Ja heb d'r met oog op dit debat toch maar weggestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Onder aan de streep zal iedereen zijn bijdrage moeten leveren

Eens! Mijn moeder had een week of wat geleden al 150 mondkapjes ingeslagen, want die is liever goed voorbereid haha. Heb voorgesteld vanwege dat tekort bij huisartsen er 100 aan de lokale huisartsenpost te geven. Hoop dat iedereen op een bepaalde manier kan bijdragen aan de oplossing. Zijn er verdomd veel die hun kop in het zand steken en toch de gezelligheid gaan opzoeken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 00:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En wat moet je thuis nog met 50 mondkapjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 00:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
En wat moet je thuis nog met 50 mondkapjes?

Wat dacht je van bewaren, mocht je ze zelf moeten gaan gebruiken in de supermarkt of weet ik het waar. Misschien familie/vrienden die het nodig gaan hebben en ze nergens meer kunnen krijgen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 02:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
zeke schreef:
En wat moet je thuis nog met 50 mondkapjes?

Wat dacht je van bewaren, mocht je ze zelf moeten gaan gebruiken in de supermarkt of weet ik het waar. Misschien familie/vrienden die het nodig gaan hebben en ze nergens meer kunnen krijgen ;)


jij bent ook zo' n idioot met 80 pakken wc papier thuis en die staat te klappen voor het fantastische zorgpersoneel?

Bedankt voor je bijdrage dat je 100 kapjes wilde weggeven. Echt een topper.



Als je denkt dat dat laatste cynisch is dan heb je dat wél goed gedaan.

Mvg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 02:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgezien van het feit dat je idioot veel van die dingen aan het hoarden bent, zijn mondkapjes ook nog eens slecht voor de situatie. Mondkapjes, met uitzondering van medische mondkapjes met filter, werken niet ter preventie van besmetting. Het bijkomstige nadeel hiervan is schijnveiligheid: mensen denken veilig te zijn aangezien ze een mondkapje ophebben, dus gaan zich roekeloos gedragen. Een beetje het zelfde als dat mensen een virusscanner installeren en dan denken dat ze overal mee weg kunnen komen op het internet, zo werkt het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Zenda schreef:
Onder aan de streep zal iedereen zijn bijdrage moeten leveren

Eens! Mijn moeder had een week of wat geleden al 150 mondkapjes ingeslagen, want die is liever goed voorbereid haha.

haha wat achterlijk.

Ik werk gewoon tot 1700 en wanneer ik boodschappen wil doen is er geen kloten meer. Super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 09:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De ironie is dan dat straks wegens tekort aan mondkapjes in de zorg, er dusdanig veel personeel ziek is, dat de mensen met een thuisvoorraad aan mondkapjes ook niet meer geholpen kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
zeke schreef:
En wat moet je thuis nog met 50 mondkapjes?

Wat dacht je van bewaren, mocht je ze zelf moeten gaan gebruiken in de supermarkt of weet ik het waar. Misschien familie/vrienden die het nodig gaan hebben en ze nergens meer kunnen krijgen ;)

Doe normaal man achterlijke banaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 11:40 
 
Hardtraxx Veteran



JeroenB93 TOTY
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 13:58 
 
Hardtraxxer

https://nos.nl/artikel/2327611-evenementen-aan-de-lopende-band-afgelast-maar-wie-draagt-de-kosten.html

Duidelijk verhaal waarom evenementenorganisaties lang wachten met het annuleren van evenementen.
Dit is voor niemand leuk. Hopelijk binnenkort de eerste signalen dat het virus zich minder snel verspreidt en evenementen evenementen en festivals gewoon door kunnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag ergens op FB ook iets van een oproep om niet je geld terug te vragen vanwege de angst dat de organisatie failliet gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiesten moet je allemaal van te voren al betalen.
Als de organisatie zelf annuleert, dan hanteren de artiesten annuleringspercentages, het kost hoe dan ook geld.
Tenzij vanuit de overheid een verbod komt. Dan is het overmacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Hopelijk binnenkort de eerste signalen dat het virus zich minder snel verspreidt en evenementen evenementen en festivals gewoon door kunnen gaan.

Even logisch nadenken. Als het verspreiden minder snel gaat, denk je dan dat het verstandig is om evenementen met veel mensen bij elkaar weer te gaan toestaan? Is natuurlijk de allerlaatste sector die straks weer aan de beurt komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 14:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ga er niet vanuit dat er nog evenementen voor pak hem beet juli door zullen gaan eigenlijk. En het zou me ook niks verbazen als alles nog tot het einde van het jaar op z'n gat ligt.

Ik zie nu ook allerlei oproepen dat we onze ticketgelden maar niet terug moeten vragen. In het geval van kleinere organisaties kan ik daar wel in komen en zou ik daar waarschijnlijk ook wel aan mee doen, maar ik heb nu voor meer dan 300 euro aan kaartjes van Mojo liggen, en als er nou 1 organisatie is die klanten leeg trekt met belachelijke prijzen zijn zij het wel. Moet ik ze dan nu opeens zielig gaan vinden :lol: Ze zullen het de komende jaren vast wel compenseren met nog hogere ticketprijzen. Om nog maar te zwijgen over de prijzen van drank en dergelijken die wij betalen op evenementen zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net als Q ja. Ok, ze geven leuke feesten, maar het zijn geldwolven eerste klas. Als ik het iemand niet gun... :lol:
Bij een organisatie als die van Rebirth of Intents zou ik 't misschien nog overwegen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
JeroenB93 schreef:
Zenda schreef:
Onder aan de streep zal iedereen zijn bijdrage moeten leveren

Eens! Mijn moeder had een week of wat geleden al 150 mondkapjes ingeslagen, want die is liever goed voorbereid haha.

haha wat achterlijk.

Ik werk gewoon tot 1700 en wanneer ik boodschappen wil doen is er geen kloten meer. Super.

Alleen sla je nu wel het deel over dat we iets terug doen omdat we zien dat er ergens een tekort aan is. Weer selectief lezen dit
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic