Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2020 23:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijft bizar hoe groot de impact nou is. En iedereen (inclusief ik) eerst maar luchtig over zijn.

Hoop dat de kleinere evenementen organisaties binnen de scène nog overeind kunnen blijven. Neem aan dat Q er ook wel moeite mee gaat krijgen maar dat ze dit wel kunnen overleven.

Wat denken jullie wat voor gevolgen dit gaat hebben voor de hardstyle scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2020 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Wat denken jullie wat voor gevolgen dit gaat hebben voor de hardstyle scene?


Minder collabs
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2020 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
roy_ schreef:
Wat denken jullie wat voor gevolgen dit gaat hebben voor de hardstyle scene?


Minder collabs


Denk juist meer. Alle tijd nu om de studio in te duiken.
Houd wel de 1,5 meter regel aan :whistle: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 01:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Wat denken jullie wat voor gevolgen dit gaat hebben voor de hardstyle scene?


Ik heb wel wat gehoord over wat bekende festivals maar het zint me niet echt om dat op een publiek forum te posten. Het is in ieder geval niet rooskleurig. De artiesten overleven wel, alhoewel sommigen 'talenten' die de sprong hebben gemaakt om hier (onlangs) hun full time job van te maken nu hier wel flink financieel onder kunnen leiden. Voor veel andere (established) artiesten kan je denk ik heel veel nieuwe muziek verwachten deze zomer / in het najaar :P.

Veel van mijn vrienden uit het dorp hebben hoogstwaarschijnlijk al corona gehad. Begin Maart hebben een paar man het geïmporteerd uit Ischgl en zijn na terugkomst even goed ziek geworden met overeenkomende symptomen en hebben onbewust een heleboel andere besmet. Iedereen is er inmiddels weer bovenop.

Check dit mbt Ischgl. Blijkbaar had in Februari een medewerker van een horeca gelegenheid al Corona maar is daar niets mee gedaan vanwege de hoeveelheid geld wat in de toeristenindustrie omgaat daar. Hierdoor zijn mogelijk duizenden mensen besmet geraakt en heeft het virus zich zo over heel Europa versneld kunnen verspreiden.

https://edition.cnn.com/2020/03/24/euro ... index.html

Oja, mijn oma (95 lentes long) is hersteld van corona, hoezee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 09:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Achteraf kun je hier wat van vinden.
Maar dat heeft niet zoveel zin. Het virus had zich sowieso wel verspreid. Het had China nooit mogen verlaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Achteraf kun je hier wat van vinden.
Maar dat heeft niet zoveel zin. Het virus had zich sowieso wel verspreid. Het had China nooit mogen verlaten.


Bij dit soort reacties vraag ik me af wat je op een discussie forum doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 10:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat wil je hier over discussiëren dan?
Dat de autoriteiten verkeerd gehandeld hebben?


Achteraf kijk je een koe in de reet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

Klopt, zelfde als dat mensen commentaar hebben op die 900 Vindicat mensen, terwijl er toen gewoon nog positief reisadvies was
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Het had China nooit mogen verlaten.


Zelfs als het niet eerst was doodgezwegen door de Chinese overheid was dit onmogelijk geweest. Dit vanwege de besmettelijkheidsfactor en de globalisatie als grote factoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Commentaar op Vindicat mensen is altijd terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Commentaar op Vindicat mensen is altijd terecht.

xd

Is toch lache man
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Wat wil je hier over discussiëren dan?


Discussie zijn (doorgaans) leuk en brengen inzichten in en begrip van processen en gebeurtenissen in de wereld. Je leert andere perspectieven kennen en daarmee andere mensen begrijpen.

Toegegeven, dit is meer een nieuws / update topic en ik voel hier geen drang om breed over de corona crisis te discussiëren behalve als iemand daar misschien aanzet voor geeft, maar dat jij je niet geroepen voelt om hierover te discussiëren oid betekent niet dat het voor andere niet zinvol voelt om dat te doen. In die context is het dan weer niet echt zinvol om zo'n reactie te plaatsen buiten gewoon even je mening te willen geven wat iedereen natuurlijk mag ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Klopt, zelfde als dat mensen commentaar hebben op die 900 Vindicat mensen, terwijl er toen gewoon nog positief reisadvies was

Not sure if...

Commentaar is volledig terecht als je het mij vraagt. Gebied waar zij heen gingen is 100km vanaf het epicentrum in Italië. Dat is maar een uurtje rijden. Totaal onverantwoord en egoïstisch om dan toch te gaan, ongeacht of het reisadvies negatief of positief was. Dat is weer een hele andere discussie. Vind dit een grove fout van het RIVM. Collega van mij komt uit Bologna en daar was de situatie toen al ongelooflijk nijpend. Zij verbaasde zich er toen al zeer over dat er niet al lang een negatief reisadvies gold voor heel Noord-Italië. Dat heeft niks met “achteraf is makkelijk praten” te maken. Als ze goed hadden gekeken naar de situatie hadden ze dit lang en breed kunnen zien aankomen. Al mijn Italiaanse collega’s zeiden toen al dat Nederland achter de feiten aanliep. Et voila.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 11:33 
 
Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
ongeacht of het reisadvies negatief of positief was. Dat is weer een hele andere discussie. Vind dit een grove fout van het RIVM.


Dus dan geef je mij in principe gelijk (het ging mij om het achteraf oordelen van dingen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Sarabande schreef:
ongeacht of het reisadvies negatief of positief was. Dat is weer een hele andere discussie. Vind dit een grove fout van het RIVM.


Dus dan geef je mij in principe gelijk (het ging mij om het achteraf oordelen van dingen)

Hoezo geef ik je gelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe gaat jullie sport (school) vereniging om met abbo-geld?

Krijg je een gedeelte terug? Of alles / niets?

Volgens Consuwijzer / Consumentenbond heb je recht op volledig teruggaaf of bevriezing.
En ja het is een soort van onmacht, maar was gewoon benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Hoe gaat jullie sport (school) vereniging om met abbo-geld?

Krijg je een gedeelte terug? Of alles / niets?

Volgens Consuwijzer / Consumentenbond heb je recht op volledig teruggaaf of bevriezing.
En ja het is een soort van onmacht, maar was gewoon benieuwd :)

Heb mezelf in Maart aangemeld bij de sportschool en 2 weken kunnen sporten daar. €150,- moeten neertikken omdat ik 3 maanden vooruit moest betalen. Heb er nog niks op uitgedaan maar ga wel kijken of ik de komende 3 maanden vanaf dat 'ie weer opengaat geen geld hoef af te dragen.

En anders vliegen er een paar tegels door de ruiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Spobbertiet schreef:
Sarabande schreef:
ongeacht of het reisadvies negatief of positief was. Dat is weer een hele andere discussie. Vind dit een grove fout van het RIVM.


Dus dan geef je mij in principe gelijk (het ging mij om het achteraf oordelen van dingen)

Hoezo geef ik je gelijk?


Omdat het commentaar op die 900 mensen triest is, aangezien er positief reisadvies was? Dat het RIVM het verkeerd deed is inderdaad wat anders

hurricane schreef:
Hoe gaat jullie sport (school) vereniging om met abbo-geld?


Eerste maand begonnen ze met een gratis abbo voor een online sportschool. Deze week hebben zij aangegeven alle abbo's op te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Sarabande schreef:
Spobbertiet schreef:
]

Dus dan geef je mij in principe gelijk (het ging mij om het achteraf oordelen van dingen)

Hoezo geef ik je gelijk?


Omdat het commentaar op die 900 mensen triest is, aangezien er positief reisadvies was? Dat het RIVM het verkeerd deed is inderdaad wat anders

Ik vind het commentaar op Vindicat juist helemaal terecht. Als je met 900 man naar een plek 100km van het epicentrum gaat ben je gewoon asociaal bezig. Dan kan je wel zeggen “ja maar het RIVM geeft geen negatief reisadvies dus het kan”, maar dan alsnog heb je ook nog zoiets als zelf je verantwoordelijkheid nemen. Iedereen met een beetje gezond verstand die het nieuws volgt kon toentertijd al bedenken dat het een slecht idee was om tóch met zo’n grote groep daar naartoe te gaan. Zowat heel Groningen viel erover.

Dat het RIVM geen negatief reisadvies gaf vind ik daar nog weer los van staan. Ook toen vond ik dat al debiel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 13:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Ik vind het commentaar op Vindicat juist helemaal terecht. Als je met 900 man naar een plek 100km van het epicentrum gaat ben je gewoon asociaal bezig. Dan kan je wel zeggen “ja maar het RIVM geeft geen negatief reisadvies dus het kan”, maar dan alsnog heb je ook nog zoiets als zelf je verantwoordelijkheid nemen. Iedereen met een beetje gezond verstand die het nieuws volgt kon toentertijd al bedenken dat het een slecht idee was om tóch met zo’n grote groep daar naartoe te gaan. Zowat heel Groningen viel erover.

Dat het RIVM geen negatief reisadvies gaf vind ik daar nog weer los van staan. Ook toen vond ik dat al debiel.


Dit idd, een beetje normaal denkend mens moet toch zelf in kunnen schatten dat het nogal een risico is voor jezelf en voor je medemens om hier naar toe te gaan. Ik verbaas me overigens überhaupt dat je met fucking 900 studenten op wintersport kan, maar dat is weer een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Ik vind het commentaar op Vindicat juist helemaal terecht. Als je met 900 man naar een plek 100km van het epicentrum gaat ben je gewoon asociaal bezig. Dan kan je wel zeggen “ja maar het RIVM geeft geen negatief reisadvies dus het kan”, maar dan alsnog heb je ook nog zoiets als zelf je verantwoordelijkheid nemen. Iedereen met een beetje gezond verstand die het nieuws volgt kon toentertijd al bedenken dat het een slecht idee was om tóch met zo’n grote groep daar naartoe te gaan. Zowat heel Groningen viel erover.

Dat het RIVM geen negatief reisadvies gaf vind ik daar nog weer los van staan. Ook toen vond ik dat al debiel.



Met die instelling had jij al sinds het WHO aangaf (in januari) dat het een besmettelijk, gevaarlijk, wereldwijd virus is dus al een 'intelligente' lockdown voor jezelf en deed je niets meer met vrienden/barretjes/etc.? > Nee, want je luistert uiteindelijk naar de overheid/experts

Pommer schreef:
Dit idd, een beetje normaal denkend mens moet toch zelf in kunnen schatten dat het nogal een risico is voor jezelf en voor je medemens om hier naar toe te gaan. Ik verbaas me overigens überhaupt dat je met fucking 900 studenten op wintersport kan, maar dat is weer een ander verhaal.


Heb het meegemaakt, is prachtig :lol: Bijna alle locaties in een dorp worden afgehuurd en kroegen sommige avonden. Werd zelfs nog een gabber avond in de plaatselijke disco georganiseerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Sarabande schreef:
Ik vind het commentaar op Vindicat juist helemaal terecht. Als je met 900 man naar een plek 100km van het epicentrum gaat ben je gewoon asociaal bezig. Dan kan je wel zeggen “ja maar het RIVM geeft geen negatief reisadvies dus het kan”, maar dan alsnog heb je ook nog zoiets als zelf je verantwoordelijkheid nemen. Iedereen met een beetje gezond verstand die het nieuws volgt kon toentertijd al bedenken dat het een slecht idee was om tóch met zo’n grote groep daar naartoe te gaan. Zowat heel Groningen viel erover.

Dat het RIVM geen negatief reisadvies gaf vind ik daar nog weer los van staan. Ook toen vond ik dat al debiel.



Met die instelling had jij al sinds het WHO aangaf (in januari) dat het een besmettelijk, gevaarlijk, wereldwijd virus is dus al een 'intelligente' lockdown voor jezelf en deed je niets meer met vrienden/barretjes/etc.?

Gast, mis jij gewoon even bewust het hele punt betreffende epicentrum en Italië? Wat een kromme vergelijking, staat in de verste verte niet in contrast.

EDIT: quoten ging ff mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 13:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Met die instelling had jij al sinds het WHO aangaf (in januari) dat het een besmettelijk, gevaarlijk, wereldwijd virus is dus al een 'intelligente' lockdown voor jezelf en deed je niets meer met vrienden/barretjes/etc.?

Nee en ga nou niet doen alsof dat hetzelfde is. Sowieso is de WHO voor de meeste Nederlanders een organisatie die nogal ver weg is van ons land, pas als we iets horen van het RIVM of de regering komt het pas echt binnen. En in januari was de situatie in Europa nog lang niet zo schrikbarend als tijdens dat Vindicat gebeuren.

Spobbertiet schreef:
Heb het meegemaakt, is prachtig :lol: Bijna alle locaties in een dorp worden afgehuurd en kroegen sommige avonden. Werd zelfs nog een gabber avond in de plaatselijke disco georganiseerd

Hoe werd dat betaald dan? :P Maximaal lenen of zijn daar potjes voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
hurricane schreef:
Hoe gaat jullie sport (school) vereniging om met abbo-geld?

Krijg je een gedeelte terug? Of alles / niets?

Volgens Consuwijzer / Consumentenbond heb je recht op volledig teruggaaf of bevriezing.
En ja het is een soort van onmacht, maar was gewoon benieuwd :)

Heb mezelf in Maart aangemeld bij de sportschool en 2 weken kunnen sporten daar. €150,- moeten neertikken omdat ik 3 maanden vooruit moest betalen. Heb er nog niks op uitgedaan maar ga wel kijken of ik de komende 3 maanden vanaf dat 'ie weer opengaat geen geld hoef af te dragen.

En anders vliegen er een paar tegels door de ruiten.

Pff das mooi klote! ff goed in de gaten houden. Is het via automatische incasso? Dan kun je altijd nog terugboeken als ze niets willen compenseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Pommer schreef:
Dit idd, een beetje normaal denkend mens moet toch zelf in kunnen schatten dat het nogal een risico is voor jezelf en voor je medemens om hier naar toe te gaan. Ik verbaas me overigens überhaupt dat je met fucking 900 studenten op wintersport kan, maar dat is weer een ander verhaal.


Heb het meegemaakt, is prachtig :lol: Bijna alle locaties in een dorp worden afgehuurd en kroegen sommige avonden. Werd zelfs nog een gabber avond in de plaatselijke disco georganiseerd


En dan ook een tent met corporale Radio Phoenix hitjes? :cool:

https://radiophoenix.nu/channels/popular-tracks
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic