Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 21:40 

Hardtraxxer

Sam blijft een held on stage.
Alleen dat gejank van 'm is wel een beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 23:17 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
RuffBinn schreef:
Stiekem hoop ik dat corey bij toneshifterz gaat ofzo.
Sam was altijd mijn grote held, hoeveel energie die man heeft enzo. on-stage.
maar na dit te lezen ben ik niet zo fan meer.
als het allemaal waar is wat hier staat zou ik wel echt een schande vinden.

Echt hoor, ik vond hem bij team blue op Hard Bass echt gruwelijk, maar ben nu ook geen fan meer.. ben benieuwd naar Corey's nieuwe solo project!

en als je dan leest dat hij zijn teamleden, zany en randy, helemaal niks vond, dan is hij wel erg nep bezig geweest :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 00:32 

Hardtraxx Veteran

kzou hem verbannen bij alles wat met muziek te maken heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 01:45 

Hardtraxxer

Afbeelding

Hier haju um wel @ Tomorrowland
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 03:21 

Hardtraxxer

Mijn signature natuurlijk!
MAAR DAAR HAD HIJ TOTAAL GEEN ZIN IN!
Citaat:
[11/02/2011 9:06:04 AM] orbit1.dj: but I really dont want to play hardbas
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 08:20 

Hardtraxxer

Misschien moeten we ook niet zo zwaar aan die chatsessies hechten, want hoogstwss doet hij dat soort uitspraken ook een beetje om nikkita te imponeren. Hij vond haar tenslotte meer dan leuk. Het is natuurlijk niet goed omdat soort dingen te zeggen maar vaak genoeg gebeurd dat wel. Die hele chatsessie vind ik het meest overbodige stukje info van dit hele gebeuren. Volgens mij is die hele chatsessie stoere praat van Sam om een beetje zielig/grappig/cool over te komen op nikkita..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 13:21 

Hardtraxxer

Daar ga ik ook wel van uit, moet er wel rekening mee houden dat hij door die adhd toch wel wat impulsiever is en dus wel wat sneller dat soort uitspraken doet. Denk dat als hij dit in een nuchtere bui terug leest dat hij toch wel wat zal bijstellen. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat hij het verschrikkelijk heeft verziekt. Dat Bioweapon verleden tijd is dat is wel duidelijk onderhand, maar hoop wel dat de ze uiteindelijk alle problemen uitpraten want dit zal Corey's solo carrière bij Fusion ook geen goed doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

Van wat ik er uit opmaak heeft Sam dus alles gedaan en is Corey het slachtoffer. Wil wel eens wat andere mensen erover horen :). Wel triest die Sam overigens. Geen zin om op Hardbass te draaien :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 13:52 

Hardtraxx Veteran

Bezemsteel schreef:
Misschien moeten we ook niet zo zwaar aan die chatsessies hechten, want hoogstwss doet hij dat soort uitspraken ook een beetje om nikkita te imponeren. Hij vond haar tenslotte meer dan leuk. Het is natuurlijk niet goed omdat soort dingen te zeggen maar vaak genoeg gebeurd dat wel. Die hele chatsessie vind ik het meest overbodige stukje info van dit hele gebeuren. Volgens mij is die hele chatsessie stoere praat van Sam om een beetje zielig/grappig/cool over te komen op nikkita..

Ja precies en over het algemeen zeggen mensen op een moment wel eens dingen omdat ze boos of geirriteerd zijn, maar het echteraf niet menen. Bvb dat hij zegt dat niemand bij Scantraxx reageert op de mail etc. dit komt als pure irritatie over en daarom zegt hij weer dat het niet deugt dit dat.. tja kan ik nog wel begerijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 16:36 

Hardtraxx Veteran

bob marok schreef:
Dat Bioweapon verleden tijd is dat is wel duidelijk onderhand, maar hoop wel dat de ze uiteindelijk alle problemen uitpraten want dit zal Corey's solo carrière bij Fusion ook geen goed doen.

Die begint gewoon met een schone lei toch, dat lijkt mij in ieder geval wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 17:09 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
bob marok schreef:
Dat Bioweapon verleden tijd is dat is wel duidelijk onderhand, maar hoop wel dat de ze uiteindelijk alle problemen uitpraten want dit zal Corey's solo carrière bij Fusion ook geen goed doen.

Indd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 17:33 

Hardtraxxer

bob marok schreef:

Ik sta niet raar te kijken als Bioweapon gewoon als soloproject doorgaat binnen Scantraxx eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 17:44 

Hardtraxxer

TBA schreef:
bob marok schreef:

Ik sta niet raar te kijken als Bioweapon gewoon als soloproject doorgaat binnen Scantraxx eigenlijk.

Dat hij solo verder gaat bij Scantraxx misschien nog wel, maar als Bioweapon lijkt me niet.

Daveytl schreef:
bob marok schreef:

Ja dat natuurlijk wel, maar voor hem persoonlijk zal het natuurlijk wel een stuk prettiger zijn als alles achter de rug is als hij onder zn nieuwe alias begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 18:11 

Hardtraxx Addict

Kunnen ze geen film maken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 19:23 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Maximum schreef:
RuffBinn schreef:
Stiekem hoop ik dat corey bij toneshifterz gaat ofzo.
Sam was altijd mijn grote held, hoeveel energie die man heeft enzo. on-stage.
maar na dit te lezen ben ik niet zo fan meer.
als het allemaal waar is wat hier staat zou ik wel echt een schande vinden.

Echt hoor, ik vond hem bij team blue op Hard Bass echt gruwelijk, maar ben nu ook geen fan meer.. ben benieuwd naar Corey's nieuwe solo project!

en als je dan leest dat hij zijn teamleden, zany en randy, helemaal niks vond, dan is hij wel erg nep bezig geweest :huh:

Indd erg jammer... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 20:26 

Hardtraxx Veteran

Poeh, heb wel heel wat bij moeten lezen na vakantie zeg. xd

Ik moet zeggen dat ik (in tegenstelling tot veel anderen) helemaal niet zo veel sympathie voor Sam had en nu dus al helemaal niet meer. Op een of andere manier heb ik het nooit zo op artiesten (zeker bij duo's) die zich zelf helemaal op de voorgrond plaatsen.

Dit gevoel heb ik dus ook wel is gehad bij Noisecontrollers, het verbaast me op een of andere manier al jaren dat die nog samen zijn. Er lijkt echt totaal geen "chemie" tussen hun te bestaan. En ondanks dat vaak wordt gezegd dat Bas een muzikaal wonder is (wat ik op zich ook wel geloof), ben ik toch wel eens benieuwd wat Arjen in z'n eentje zou kunnen maken. Heb ook vaak de indruk dat Arjen maar weinig input mag geven in hun tracks.

Maar nogmaals, dit zijn slechts gedachten/gevoelens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:06 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:

Ik moet zeggen dat ik (in tegenstelling tot veel anderen) helemaal niet zo veel sympathie voor Sam had en nu dus al helemaal niet meer. Op een of andere manier heb ik het nooit zo op artiesten (zeker bij duo's) die zich zelf helemaal op de voorgrond plaatsen.

Dit gevoel heb ik dus ook wel is gehad bij Noisecontrollers, het verbaast me op een of andere manier al jaren dat die nog samen zijn. Er lijkt echt totaal geen "chemie" tussen hun te bestaan. En ondanks dat vaak wordt gezegd dat Bas een muzikaal wonder is (wat ik op zich ook wel geloof), ben ik toch wel eens benieuwd wat Arjen in z'n eentje zou kunnen maken. Heb ook vaak de indruk dat Arjen maar weinig input mag geven in hun tracks.

uhm, williams syndrome of killerclown, 1 van de 2 was toch soloproject van Arjen? dus bewijs heb je dan al wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:13 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
Rik schreef:

uhm, williams syndrome of killerclown, 1 van de 2 was toch soloproject van Arjen? dus bewijs heb je dan al wel :P

Tracks zijn samen geproduceerd.

Alles wat maar ook maar van 1 van die 2 is afgekomen is samen gemaakt. Behalve Pavelow & Kasparov...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:18 

Hardtraxxer

Die twee hebben toch wel een hoop projecten hoor :P

- Noisecontrollers (beide)
- Kasparov (Bas)
- Pavelow (Bas)
- Killer Clown (Arjan)
- Williams Syndrome (Bas)
- SMD (Snuff Movie Diggers) (Bas)

Alleen geloof dat de onderste 3 niet meer bestaan omdat ze het gewoon te druk hebben met Noisecontrollers, anders mijn excuses xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:44 

Hardtraxxer

Ligt het nu aan mij of ben ik de enige die dit enorm kinderachtig vind om online je vuile was neer te pleuren ?

Ik ken nikkita niet en zal er verder ook niet over oordelen. Wat ik eruit begreep had een vriend van sam nikkita een vuil twitter berichtje gestuurd waarop
zij vervolgens de vuile was van die sam op internet post ??

Hoe triets ben je dan....
1. tis een vriend van sam die dat doet dus misschien weet sam er niks van af
2. jullie zijn toch volwassen mensen ? volwassen mensen zetten geen chat logs online
3. dat scantraxx voornamelijk op $$ berust was allang bekend want the prophet is gewoon een ... tja

Maar goed dit toont maar weer eens aan hoe "volwassen" de hardstyle scene is kuch kuch

En wat betreft dat gejammer van die Sam... lijkt meer op een roep voor aandacht want als je t allemaal niks vind en eigenlijk niet wilt doen
dan kap je er toch gewoon mee punt uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:40 

Hardtraxx Veteran

RedRiver67 schreef:

- Kasparov (Bas)
- Pavelow (Bas)
- Killer Clown (Arjan)

Alleen geloof dat de onderste 3 niet meer bestaan omdat ze het gewoon te druk hebben met Noisecontrollers, anders mijn excuses xd

Lees dan wat ik zeg.

Er is dus geen solo project van arjan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:41 

Donateur

Jay schreef:
Maar goed dit toont maar weer eens aan hoe "volwassen" de hardstyle scene is kuch kuch

ik zou niet Hardstyle in het algemeen zeggen. Bepaalde personen zorgen ervoor dat het er soms kinderachtig aan toe gaat. Ik noem geen namen... Maar heel dit gebeuren is wel kinderspeeltijd onzin van de bovenste plank. Ik wil hier rond onderhand ook wel duidelijkheid over maar er gaan ondertussen teveel geruchten rond dat de waarheid achterhalen moeilijk word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:52 

Hardtraxxer

Rik schreef:
RedRiver67 schreef:

- Kasparov (Bas)
- Pavelow (Bas)
- Killer Clown (Arjan)

Lees dan wat ik zeg.

Er is dus geen solo project van arjan

Ik denk dat Arjen het buiten NC druk genoeg heeft met het label. Overigens heeft Arjen zoals Bas al een keer hier op het forum zei een studie ICT en Conservatorium gedaan dus denk dat hij toch wel degelijk een belangrijk aandeel heeft in NC producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 00:02 

Artiest

Ik volg het echt niet :P
kan iemand een korte nederlandse samenvatting geven ?
Is nu die kleine kale de schuldige ? of die met het lange haar ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 00:08 

Donateur

Het is Sam, de kale die de boel op stelten zet mochten de verhalen waar zijn.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen