Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 15:38 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
@maximum... tis waar

Stond dat hier al dan? Vind ik echt een trieste opmerking, ongeacht wat Nikkita misschien wel heeft gedaan wat wij niet weten ofzo zeg je zoiets gewoon niet vind ik! :/ Heb de naam ook vervangen met puntjes uit respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 15:41 

Donateur

robkuh1990 schreef:
@maximum... tis waar

Ik vind het ook wel een echte snitch-actie eerst alles lekker uithoren bij Sam en vervolgens alles open en bloot op het interwebs knallen. Ze had ook tijdens een van die conversaties even aan kunnen geven dat het totaal nergens op sloeg of dat ze het allemaal niet hoefde te weten.

Verder is het nog triester om een dode vriend erbij te betrekken natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 15:42 

Hardtraxx Veteran

TBA schreef:
Maximum schreef:
This is what Sam's friend said over twitter about Nikkita...

"If ... were alive to see the way you're behaving he would be devastated, he thought so much of you -you horrible, vindictive little mole."

(Staat op Harderstate, weet niet of het waar is.. zou wel echt erg zijn als iemand zoiets durft te beweren)

Ja het is waar, een leuk detail is ook wel dat het een MYD booking agent is die deze uitspraak heeft gemaakt. Iemand die Q / MYD representeert zou zo'n uitspraak niet mogen maken lijkt me zo.

Uitspraak is gemaakt door Paul Cordrey. Die zijn Twitter inmiddels private heeft gemaakt en het 'MYD booking agent' uit zijn bio heeft gehaald.

Haha wat een kneus, die gaat ook wel een evaluatie gesprek met die organisaties te gemoed denk ik zo, goed ook.. zoiets zeg je gewoon niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 15:42 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
robkuh1990 schreef:
@maximum... tis waar

Ik vind het ook wel een echte snitch-actie eerst alles lekker uithoren bij Sam en vervolgens alles open en bloot op het interwebs knallen. Ze had ook tijdens een van die conversaties even aan kunnen geven dat het totaal nergens op sloeg of dat ze het allemaal niet hoefde te weten.

Ze waren gewoon vrienden, vrienden praten, heeft niks met uithoren te maken. Sam heeft daarna Corey gewoon genaaid, en Nikkita ook de dikke vinger gegeven. Ze heeft dit al een aardig tijdje voor zich gehouden maar heeft het nu openbaar gemaakt na de Tweet van die Paul Cordrey, die een vriend van Sam is.
Ze had eerst totaal niet de insteek om dit uberhaupt te openbaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 15:45 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
robkuh1990 schreef:
@maximum... tis waar

Verder is het nog triester om een dode vriend erbij te betrekken natuurlijk.

Ze wou het ook eerst niet doen, maar toen het eenmaal bekend werd dacht ze van fuck it ik maak het ook bekend (EDIT: 'TBA' verwoord geeft hierboven een betere verklaring van, waarom Nikkita het heeft gezegt)... Tja dat kan je enigzinds triest vinden, maar wat die gast dan zegt dat vind ik persoonlijk 10x triester. Van wat ik zo hoor (en dan baseer ik mijn conclusie puur of datgene wat er nu over Sam op internet staat en misschien dus niet de waarheid) loopt Sam nu een keer goed tegen de feiten aan, of Nikkita dat nou nog deels op Internet had moeten bevestigen... niet zo netjes nee, maargoed anders had een ander het wel gedaan denk ik.

Een ding is zo lang zamer hand toch echt zeker : Goede tijden is hier niets bij! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 15:45 

Donateur

TBA schreef:
Ze waren gewoon vrienden, vrienden praten, heeft niks met uithoren te maken. Sam heeft daarna Corey gewoon genaaid, en Nikkita ook de dikke vinger gegeven. Ze heeft dit al een aardig tijdje voor zich gehouden maar heeft het nu openbaar gemaakt na de Tweet van die Paul Cordrey, die een vriend van Sam is.
Ze had eerst totaal niet de insteek om dit uberhaupt te openbaren.

Oh is het zo gegaan. Dan is het inderdaad een andere zaak. Maar zoals ik begrijp is/was Nikkita bevriend met zowel Sam & Corey?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 15:49 

Hardtraxxer

KwAlbert Verlinde zou zn vingers aflikken als hij dit forum leest :P

Toch wel benieuwd hoe het nou allemaal precies in elkaar steekt, al lijkt het er op dat het die Sam allemaal te hoog naar z'n bol is gestegen. Erg jammer en zwaar egoistisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 15:53 

Hardtraxxer

ik vind wel dat er een verklaring moet komen van deze of gene. En ik denk dat bioweapon wel degelijk stopt. Want niemand wil die sam meer bij zn label hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 15:54 

Hardtraxx Veteran

Bezemsteel schreef:
ik vind wel dat er een verklaring moet komen van deze of gene. En ik denk dat bioweapon wel degelijk stopt. Want niemand wil die sam meer bij zn label hebben.

En jij kent alle labels. xd Echt mensen hou eens op met voorbarige conclusies trekken. Verklaringen van beide mannen zou wel fijn zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 15:58 

Nikita is zoiezo bevriend met alles wat hardstyle artiest is...
ofja, meerendeels..

Sam kon altijd z'n ei kwijt bij Nikita... vond haar leuk etc..
Nu is het zo dat nikita alles gedaan zou hebben..

*kruip-in-slachtoffer-rol-situatie*
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 16:06 

Hardtraxx Veteran

Iedereen uit de scene word er ook bij betrokken, die slogan: 'Get Infected' komt nu ook goed uit de verf! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 16:13 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Iedereen uit de scene word er ook bij betrokken, die slogan: 'Get Infected' komt nu ook goed uit de verf! :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 17:06 

Maximum schreef:

Haha ofniet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 17:31 

Hardtraxx Veteran

Wat een debiel die Sam zeg. Ben benieuwd wat Corey nog van zich laat horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 17:46 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Wat een debiel die Sam zeg. Ben benieuwd wat Corey nog van zich laat horen!

hopen dat als het klopt dat hij naar fusion gaat we mooie releases van hem kunnen verwachten :D laat die sam dan maar wegrotten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:46 

Hardtraxxer

Wat een klapmongool die Sam zeg.. eerst huilen dattie hardstyle niks vindt in dat gesprek , naar huis wilt en er niks meer mee te maken wilt hebben maar wel lekker blij en hyper doen op dreamfields , flikker toch op man en Nikkita is een extreem individu maar dat was al langer bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:48 

Hardtraxx Veteran

Corey gaat naar Fusion onder de naam artiestennaam Code Black.
Zoals al eerder is gezegd vandaag door robkuh ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:50 

Daveytl schreef:

En Sam gewoon verder onder Bioweapon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:52 

Hardtraxxer

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:54 

Hardtraxxer

Stiekem hoop ik dat corey bij toneshifterz gaat ofzo.
Sam was altijd mijn grote held, hoeveel energie die man heeft enzo. on-stage.
maar na dit te lezen ben ik niet zo fan meer.
als het allemaal waar is wat hier staat zou ik wel echt een schande vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

RuffBinn schreef:
Stiekem hoop ik dat corey bij toneshifterz gaat ofzo.
Sam was altijd mijn grote held, hoeveel energie die man heeft enzo. on-stage.
maar na dit te lezen ben ik niet zo fan meer.
als het allemaal waar is wat hier staat zou ik wel echt een schande vinden.

Echt hoor, ik vond hem bij team blue op Hard Bass echt gruwelijk, maar ben nu ook geen fan meer.. ben benieuwd naar Corey's nieuwe solo project!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Hij heet COREy, had hij beter Black Core als naam kunnen nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
Daveytl schreef:

En Sam gewoon verder onder Bioweapon?

Weet niet, dat is nu aan Scantraxx/ Sam.
En jongens, oordeel aub niet te snel, we hebben nog niks gehoord van Sam ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 19:35 

Hardtraxx Addict

Het zijn wel letterlijk zijn woorden natuurlijk uit dat chatgesprek. Ik wil eigenlijk ook niet te snel een oordeel hebben voor iets officieels gehoord te hebben, alleen 99% kans dat je een lulverhaal krijgt van Sam dat ie een mindere periode ofzo gehad heeft en dat ie zichzelf gaat in te dekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 19:55 

Hardtraxxer

Iemand aanwezig op Tomorrowland? Ben wel benieuwd of Sam nog gewoon gaat draaien na al dit.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen