TiMOTHYb schreef:
robkuh1990 schreef:
@maximum... tis waar
Ik vind het ook wel een echte snitch-actie eerst alles lekker uithoren bij Sam en vervolgens alles open en bloot op het interwebs knallen. Ze had ook tijdens een van die conversaties even aan kunnen geven dat het totaal nergens op sloeg of dat ze het allemaal niet hoefde te weten.
Verder is het nog triester om een dode vriend erbij te betrekken natuurlijk.
Ze wou het ook eerst niet doen, maar toen het eenmaal bekend werd dacht ze van fuck it ik maak het ook bekend (
EDIT: 'TBA' verwoord geeft hierboven een betere verklaring van, waarom Nikkita het heeft gezegt)... Tja dat kan je enigzinds triest vinden, maar wat die gast dan zegt dat vind ik persoonlijk 10x triester. Van wat ik zo hoor (en dan baseer ik mijn conclusie puur of datgene wat er nu over Sam op internet staat en misschien dus niet de waarheid) loopt Sam nu een keer goed tegen de feiten aan, of Nikkita dat nou nog deels op Internet had moeten bevestigen... niet zo netjes nee, maargoed anders had een ander het wel gedaan denk ik.
Een ding is zo lang zamer hand toch echt zeker : Goede tijden is hier niets bij!