Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 00:17 

Hardtraxxer

Rik schreef:
RedRiver67 schreef:
Die twee hebben toch wel een hoop projecten hoor :P

- Noisecontrollers (beide)
- Kasparov (Bas)
- Pavelow (Bas)
- Killer Clown (Arjan)
- Williams Syndrome (Bas)
- SMD (Snuff Movie Diggers) (Bas)

Alleen geloof dat de onderste 3 niet meer bestaan omdat ze het gewoon te druk hebben met Noisecontrollers, anders mijn excuses xd

Lees dan wat ik zeg.

Er is dus geen solo project van arjan

Ik zei ook alleen maar dat ze veel projecten hebben/hadden :P

Maar inderdaad, Als killer clown niet meer bestaat heeft hij inderdaad geen solo project meer :P

Maargoed, weer on-topic
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 00:21 

Hardtraxxer

care fuck.
s-te-fan heeft ook geen soloproject. >.<
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 00:59 

Hardtraxxer

Jay schreef:
Hoe triets ben je dan....
1. tis een vriend van sam die dat doet dus misschien weet sam er niks van af

Iedereen weet dat Sam is 'weggelopen' uit het huis waar hij woonde met Corey en de Toneshifterz. Vraagt niemand zich af waar hij daarna is gaan wonen?
Sam woont samen met Paul Cordrey van MYD (degene die de tweet plaatste), verder was de tweet die geplaatst is typisch iets wat Sam zelf zou zeggen.

Sam wist hier zeker wel van af, anders was de actie van Nikkita inderdaad onzin geweest.
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 10:12 

Hardtraxx Veteran

RedRiver67 schreef:
Rik schreef:
RedRiver67 schreef:
Die twee hebben toch wel een hoop projecten hoor :P

- Noisecontrollers (beide)
- Kasparov (Bas)
- Pavelow (Bas)
- Killer Clown (Arjan)
- Williams Syndrome (Bas)
- SMD (Snuff Movie Diggers) (Bas)

Alleen geloof dat de onderste 3 niet meer bestaan omdat ze het gewoon te druk hebben met Noisecontrollers, anders mijn excuses xd

Lees dan wat ik zeg.

Er is dus geen solo project van arjan

Ik zei ook alleen maar dat ze veel projecten hebben/hadden :P

Maar inderdaad, Als killer clown niet meer bestaat heeft hij inderdaad geen solo project meer :P

Maargoed, weer on-topic

Ook de killer clown tracks zijn samen gemaakt volgens discogs (meen ik me te herinneren)
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 11:15 

Hardtraxxer

Rik schreef:
Poeh, heb wel heel wat bij moeten lezen na vakantie zeg. xd

Ik moet zeggen dat ik (in tegenstelling tot veel anderen) helemaal niet zo veel sympathie voor Sam had en nu dus al helemaal niet meer. Op een of andere manier heb ik het nooit zo op artiesten (zeker bij duo's) die zich zelf helemaal op de voorgrond plaatsen.

Dit gevoel heb ik dus ook wel is gehad bij Noisecontrollers, het verbaast me op een of andere manier al jaren dat die nog samen zijn. Er lijkt echt totaal geen "chemie" tussen hun te bestaan. En ondanks dat vaak wordt gezegd dat Bas een muzikaal wonder is (wat ik op zich ook wel geloof), ben ik toch wel eens benieuwd wat Arjen in z'n eentje zou kunnen maken. Heb ook vaak de indruk dat Arjen maar weinig input mag geven in hun tracks.

Maar nogmaals, dit zijn slechts gedachten/gevoelens. :)

Ik deel je gedachte over Noisecontrollers, want Bas heeft zoveel projecten terwijl Arjen maar 2 solo tracks heeft gemaakt...
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 12:37 

Hardtraxx Veteran

ik denk haast dat bas en arjan daar goede afspraken over gemaakt hebben, zodat er daar geen ruzies over kunnen ontstaan. want de 1 heeft een fulltime baan naast het producen en de ander heeft een fulltime baan producen.
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 12:54 

Hardtraxx Veteran

Van harderstate:

onetwothreefour1234 schreef:
OK...

Sam (Orbit1) has done this before and on a much bigger level when he was in the UK Hardcore scene, so don't act all surprised. He has ripped people off, stolen equipment, Stepped on 'friends', repeatedly insulted people who didn't give him what he wanted. etc etc etc. It's not hard to believe what a bit of talent and a cunty attitude can do to a scene and/or a friendship.

Anybody care to remember when Orbit1 moved to the UK (after wrecking any chance of making it in the Aussie scene with his fucking attitude.). The same thing happened.. he made friends, he fucked them over, and then he bailed and had another name change. He's a slippery little fucking worm and this is just another fucking chance that he has been given and subsequently ruined with his piss poor attitude.

The things he said to Nikitta... Don't blame her for making it public, once you know the whole truth about Sam, I'm sure nobody could blame her one bit. Anyway so now he does this. Knowing what I know about EVERYTHING he has done in the past/still doing now including stealing money, selling peoples equipment to get a plane ticket, etc, I hope he rots, nobody should be able to have as many chances as he has had and nobody should ever act like that in any circumstance.

I'm hoping the hardstyle scene is abit more put together than the UKH scene and that the hardstyle scene will push him out so he can taste some of his own medicine in Electro or Commercial Dance. Also since this seems to be the best place to put it, Im really hoping someone passes this on to anyone who is planning to book Sam as Bioweapon from now on, If not.. no worries, I'm gonna be there to give him a happy homecoming at Defqon this year.
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 12:59 

Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 13:01 

Hardtraxx Veteran

Persoonlijk ben ik wel eens benieuwd naar het verhaal langs Sam's kant ..
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 14:28 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Persoonlijk ben ik wel eens benieuwd naar het verhaal langs Sam's kant ..

Ga der maar van uit dat die nooit zal komen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 15:23 

Hardtraxxer

Wie zijn uit elkaar?

Met alle respect maar dit duo heeft geen enkele hit gescoord. Australische sound? Het klinkt gewoon nederlands en is totaal niet uniek.
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 15:29 

Hardtraxxer

Izbut schreef:
Rik schreef:
Poeh, heb wel heel wat bij moeten lezen na vakantie zeg. xd

Ik moet zeggen dat ik (in tegenstelling tot veel anderen) helemaal niet zo veel sympathie voor Sam had en nu dus al helemaal niet meer. Op een of andere manier heb ik het nooit zo op artiesten (zeker bij duo's) die zich zelf helemaal op de voorgrond plaatsen.

Dit gevoel heb ik dus ook wel is gehad bij Noisecontrollers, het verbaast me op een of andere manier al jaren dat die nog samen zijn. Er lijkt echt totaal geen "chemie" tussen hun te bestaan. En ondanks dat vaak wordt gezegd dat Bas een muzikaal wonder is (wat ik op zich ook wel geloof), ben ik toch wel eens benieuwd wat Arjen in z'n eentje zou kunnen maken. Heb ook vaak de indruk dat Arjen maar weinig input mag geven in hun tracks.

Maar nogmaals, dit zijn slechts gedachten/gevoelens. :)

Ik deel je gedachte over Noisecontrollers, want Bas heeft zoveel projecten terwijl Arjen maar 2 solo tracks heeft gemaakt...

Misschien maakt arjen daarom juist wel alle NC tracks.. Dit is echt speculeren om niks
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 15:44 

Hardtraxxer

Ik wacht wel op de echte verklaring.
Ondertussen geniet ik van de show:P

:corn:
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:23 

Artiest

Ik denk dat Bas en Arjen samen een sterk team zijn die beide veel van muziek weten en open staan voor ideeën van de ander.
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:46 

Donateur

Inderdaad Skedoel,
Als Arjen echt zo'n nietsnut was en bas alle kwaliteit bracht zouden hun echt niet meer samen een duo zijn. Ik geloof gewoon best dat ze allebei hun steentje bijdragen aan de Noisecontrollers zoals we die nu kunnen. En Dat Arjen geen solo project heeft zal zijn omdat hij door zijn studies en andere dingen geen tijd ervoor heeft zoals hier al een keer is vermeld. Achja dit blijft offtopic gaan :P. Laten we sam weer maar eens afschieten met een bioweapon :P.
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:29 

Hardtraxx Newbie

Corey komt normaal gezien terug als Inverse, zo heeft hij toch een twitter acount..
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

Kennsplayground schreef:
Corey komt normaal gezien terug als Inverse, zo heeft hij toch een twitter acount..

Nee, hij komt terug als Code Black.
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 00:06 

Hardtraxx Veteran

Jullie lezen echt niet wat ik type he :p

Maarja, doe maar on topic.
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 00:48 

Kraak... Piep...

Corey als Code Black op Fusion.
Als Corey die kwaliteiten van melodieen maken ( die hij degelijk wel heeft ) Met de sounds van fusion.

Ben ik verkocht. Dus dat is het enige wat mij intereseert aan dit gezeik en waar ik naar uitkijk :P

Zelfde gezeur rondom Brennan & Heart. Thera is er 10x beter op geworden, Fabian imo niet.

De kant die benadeeld word wint toch altijd ( Tenminste wat ik van het verhaal van B&H heb gehoord )
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 01:05 

Hardtraxx Veteran

Ik kan nergens het B&H verhaal vinden, iemand een PM? :P
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 02:20 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Citaat:
nu zijn de rapen echt gaar

geen echte rapen natuurlijk xd

Dan zijn de poppen pas echt aan het dansen!
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 09:51 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Laten we sam weer maar eens afschieten met een bioweapon :P.

Die vind ik leuk xd
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 19:35 

Hardtraxxer

D-Nemacyst schreef:
Corey als Code Black op Fusion.
Als Corey die kwaliteiten van melodieen maken ( die hij degelijk wel heeft ) Met de sounds van fusion.

Ben ik verkocht. Dus dat is het enige wat mij intereseert aan dit gezeik en waar ik naar uitkijk :P

Zelfde gezeur rondom Brennan & Heart. Thera is er 10x beter op geworden, Fabian imo niet.

De kant die benadeeld word wint toch altijd ( Tenminste wat ik van het verhaal van B&H heb gehoord )

Dat verhaal met Thera & Fabian is ook niet bepaald positief te noemen... Fabian schijnt behoorlijk evil te zijn.
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 19:40 

Hardtraxx Crew

Ik lees dit nu allemaal voor het eerst, en sta er eerlijk gezegd toch wel van te kijken. Even voor de duidelijkheid: die Sam is die kale he? Ik snap niet dat ie het zo lang vol heeft gehouden, vertel die Corey gewoon eerlijk hoe je er over denkt, vertel hoe je er over denkt bij Scantraxx. Zeg wat je dwars zit, werkt het niet, ga je uit elkaar. Scantraxx lijkt me ook echt zo'n saai groot bedrijf, met een hele hoop 'grote ego's' om het zo maar even te noemen, terwijl Fusion me echt zo'n familiebedrijf lijkt. Dus ik begrijp hem ook wel een beetje. En dit, moest ik toch wel ff om lachen: :P

Citaat:
[11/02/2011 9:06:04 AM] orbit1.dj: but I really dont want to play hardbas
[11/02/2011 9:06:08 AM] Nikkita: Why not?
[11/02/2011 9:06:16 AM] orbit1.dj: well mainly the team
[11/02/2011 9:06:22 AM] Nikkita: Ran-d + Zany?
[11/02/2011 9:06:24 AM] orbit1.dj: I was with randy and raoul yesterday
[11/02/2011 9:06:32 AM] orbit1.dj: oh man
[11/02/2011 9:06:35 AM] Nikkita: what happened?
[11/02/2011 9:06:38 AM] orbit1.dj: I was dying in the chair
[11/02/2011 9:06:50 AM] orbit1.dj: I always knew I was good at lying with my face
[11/02/2011 9:06:53 AM] orbit1.dj: but that was a real test
[11/02/2011 9:07:05 AM] Nikkita: what happened tho?
[11/02/2011 9:07:09 AM] orbit1.dj: oh nothing
[11/02/2011 9:07:13 AM] orbit1.dj: I just hate all their music
[11/02/2011 9:07:18 AM] orbit1.dj: they're top guys
[11/02/2011 9:07:21 AM] orbit1.dj: really awesome guys
[11/02/2011 9:07:26 AM] orbit1.dj: I positively hate all their music
[11/02/2011 9:07:33 AM] Nikkita: rofl
[11/02/2011 9:08:03 AM] orbit1.dj: zany was showing my some stuff
[11/02/2011 9:08:09 AM] orbit1.dj: from this artist called 'mean machine'
[11/02/2011 9:08:16 AM] orbit1.dj: most horrible music I have heard in a long time

Je staat op Hardbass, de grootste tent waar je in Nederland kunt draaien, en dan heb je er geen zin in. Omdat je in een team zit waar je de nummers van de rest niet kunt waarderen. Gast, ben blij dat je in het Gelredome mag draaien, dat je bij het grootste label zit en de hele wereld over mag vliegen. :/
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 19:44 

Hardtraxxer

Citaat:
MCDV8MC DV8

Just read an interesting chatlog. I guess this is one of those moments where I think: 'karma is one bad bitch'.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen