Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Jur wrote:Shit is about to hit the fan, en ik vind 't mooi ook...
Ik ook, zou wel eens wat uitbarstingen binnen Scantraxx willen zien. Beetje de scene opschudden, kan helemaal geen kwaad. Het staat naar mijn mening allemaal veel te vast nu.
Donateur
480 posts member since 2008
last seen May 2018
Idd
Donateur
480 posts member since 2008
last seen May 2018
TBA wrote:ScuL zei al een aantal jaar geleden dat de scene corrupt was en blablabla. Daarna postte Headhunterz een naaktfoto van ScuL op zijn website en daarna stilte.
Serieus?
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Laten we het maar houden op Bioweapon en niet over Scantraxx etc.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
TBA wrote:
Daveytl wrote:Wat zei Scul er over dan?

Zie dat namelijk op meerdere forums staan.
ScuL zei al een aantal jaar geleden dat de scene corrupt was en blablabla. Daarna postte Headhunterz een naaktfoto van ScuL op zijn website en daarna stilte.
Wtf? :lol:
B
TBA wrote:ScuL zei al een aantal jaar geleden dat de scene corrupt was en blablabla. Daarna postte Headhunterz een naaktfoto van ScuL op zijn website en daarna stilte.
Naja naaktfoto.. het was een foto van scul dat ie ze biceps aanspande voor de spiegel.
A
Beste fittie :corn:
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Banaanslak wrote:
Naja naaktfoto.. het was een foto van scul dat ie ze biceps aanspande voor de spiegel.
ik dacht dat hij er helemaal naakt op stond?
1 van willem zn vriendinnen zou hem hebben overgehaald om dat te doen
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
frankhardenberg wrote:
Banaanslak wrote:
ik dacht dat hij er helemaal naakt op stond?
1 van willem zn vriendinnen zou hem hebben overgehaald om dat te doen
Ja inderdaad, zo heb ik het ook gehoord.
B
Nee, had het ooit opgezocht (Wist je dat ... Off-Topic (page 261)) maar dat plaatje is verwijderd van die server zo te zien.
EDIT: nvm, jullie hadden gelijk.
http://img519.imageshack.us/img519/9577 ... ackghf.png <- klikken op eigen risico :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Skedoedelefloeps wrote:Laten we het maar houden op Bioweapon en niet over Scantraxx etc.
Noem het topic gewoon Roddels uit de scene en al die troep blijft voortaan ook uit WjD.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Kan iemand mij misschien een korte uitleg geven over wie Scul is? :$
B
Maximum wrote:Kan iemand mij misschien een korte uitleg geven over wie Scul is? :$
De jor-d van ghf.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Banaanslak wrote:
Maximum wrote:Kan iemand mij misschien een korte uitleg geven over wie Scul is? :$
De jor-d van ghf.
Jah dat was het enige wat ik wist, maar waarom dan die beef met HHZ in het verleden?

EDIT: Weet het al denk ik! :thumbup:
Last edited by Maximum on 23 Jul 2011 15:17, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 21 minutes ago
Banaanslak wrote:Nee, had het ooit opgezocht (Wist je dat ... Off-Topic (page 261)) maar dat plaatje is verwijderd van die server zo te zien.
EDIT: nvm, jullie hadden gelijk.
http://img519.imageshack.us/img519/9577 ... ackghf.png <- klikken op eigen risico :P
Had dat niet meegekregen, maar wat een kinderachtige actie
E
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Martijn stond volgensmij niet op die foto hoor! Het was volgensmij gewoon een random foto..
B
Maximum wrote:
Banaanslak wrote:
De jor-d van ghf.
Jah dat was het enige wat ik wist, maar waarom dan die beef met HHZ in het verleden?
Ehm, ik weet het ook niet helemaal precies. Maar scul had/heeft een hekel aan 'nu-style' (was ook verboden om op ghf daarover te praten of de naam headhunterz op het forum te noemen). Dus kan me voorstellen dat hhz dat niet zo leuk vind.
De tekst van headhunterz - just say my name is ook als 'diss' tegen scul bedoeld (say whatever you want motherfucker, just say my name etc.).
T
Hardtraxxer
Equal Mindz wrote:Martijn stond volgensmij niet op die foto hoor! Het was volgensmij gewoon een random foto..
Ik had van iemand uit de scene gehoord dat het wel ScuL was.

Verder: Terug op Bioweapon? Dit gaat wel erg off-topic zo :p
Hardtraxx Beheerder
6140 posts member since 2008
online now
Banaanslak wrote:
De jor-d van ghf.
xd Wil je ook een naakfoto van mij?

TBA wrote:Verder: Terug op Bioweapon? Dit gaat wel erg off-topic zo :p
C
Ach ja...
Bioweapon...

over 10 jaar gaat het echt van: Wie zijn dat?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
@ Banaanslak: Ah oke, dat wist ik nog niet dank je man! Vind het gek dat HZZ zich zo laat kwellen door dat soort dingen terwijl die miljoenen mensen heeft die zijn muziek wel vet vinden. Net als met 'Doomed', grappig en sarcastisch gedaan, maar hij had zich niet zo moeten laten kennen vind ik persoonlijk. Maarja, boeit verders ook niet echt... Back OT:

This is what Sam's friend said over twitter about Nikkita...

"If ... were alive to see the way you're behaving he would be devastated, he thought so much of you -you horrible, vindictive little mole."

(Staat op Harderstate, weet niet of het waar is.. zou wel echt erg zijn als iemand zoiets durft te beweren)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Jor-D wrote:
Banaanslak wrote:
De jor-d van ghf.
xd Wil je ook een naakfoto van mij?
Nou nou, als het ff kan.. misschien komen er dan meer dames op het forum hahaha! :lol:
C
@maximum... tis waar
B
Maximum wrote:
Jor-D wrote: xd Wil je ook een naakfoto van mij?
Nou nou, als het ff kan.. misschien komen er dan meer dames op het forum hahaha! :lol:
Haha :lol:
T
Hardtraxxer
Maximum wrote:This is what Sam's friend said over twitter about Nikkita...

"If ... were alive to see the way you're behaving he would be devastated, he thought so much of you -you horrible, vindictive little mole."

(Staat op Harderstate, weet niet of het waar is.. zou wel echt erg zijn als iemand zoiets durft te beweren)
Ja het is waar, een leuk detail is ook wel dat het een MYD booking agent is die deze uitspraak heeft gemaakt. Iemand die Q / MYD representeert zou zo'n uitspraak niet mogen maken lijkt me zo.

Uitspraak is gemaakt door Paul Cordrey. Die zijn Twitter inmiddels private heeft gemaakt en het 'MYD booking agent' uit zijn bio heeft gehaald.