Ik ook, zou wel eens wat uitbarstingen binnen Scantraxx willen zien. Beetje de scene opschudden, kan helemaal geen kwaad. Het staat naar mijn mening allemaal veel te vast nu.wrote:Shit is about to hit the fan, en ik vind 't mooi ook...
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Serieus?wrote:ScuL zei al een aantal jaar geleden dat de scene corrupt was en blablabla. Daarna postte Headhunterz een naaktfoto van ScuL op zijn website en daarna stilte.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Laten we het maar houden op Bioweapon en niet over Scantraxx etc.
Wtf?wrote:ScuL zei al een aantal jaar geleden dat de scene corrupt was en blablabla. Daarna postte Headhunterz een naaktfoto van ScuL op zijn website en daarna stilte.wrote:Wat zei Scul er over dan?
Zie dat namelijk op meerdere forums staan.
-
B
Naja naaktfoto.. het was een foto van scul dat ie ze biceps aanspande voor de spiegel.wrote:ScuL zei al een aantal jaar geleden dat de scene corrupt was en blablabla. Daarna postte Headhunterz een naaktfoto van ScuL op zijn website en daarna stilte.
-
A
Beste fittie 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
ik dacht dat hij er helemaal naakt op stond?wrote:Naja naaktfoto.. het was een foto van scul dat ie ze biceps aanspande voor de spiegel.wrote:ScuL zei al een aantal jaar geleden dat de scene corrupt was en blablabla. Daarna postte Headhunterz een naaktfoto van ScuL op zijn website en daarna stilte.
1 van willem zn vriendinnen zou hem hebben overgehaald om dat te doen
-
THardtraxxer
- 249 posts member since 2010
Ja inderdaad, zo heb ik het ook gehoord.wrote:ik dacht dat hij er helemaal naakt op stond?wrote:Naja naaktfoto.. het was een foto van scul dat ie ze biceps aanspande voor de spiegel.wrote:ScuL zei al een aantal jaar geleden dat de scene corrupt was en blablabla. Daarna postte Headhunterz een naaktfoto van ScuL op zijn website en daarna stilte.
1 van willem zn vriendinnen zou hem hebben overgehaald om dat te doen
-
B
Nee, had het ooit opgezocht (Wist je dat ... Off-Topic (page 261)) maar dat plaatje is verwijderd van die server zo te zien.
EDIT: nvm, jullie hadden gelijk.
http://img519.imageshack.us/img519/9577 ... ackghf.png <- klikken op eigen risico
http://img519.imageshack.us/img519/9577 ... ackghf.png <- klikken op eigen risico
Noem het topic gewoon Roddels uit de scene en al die troep blijft voortaan ook uit WjD.wrote:Laten we het maar houden op Bioweapon en niet over Scantraxx etc.
Kan iemand mij misschien een korte uitleg geven over wie Scul is? 
-
B
De jor-d van ghf.wrote:Kan iemand mij misschien een korte uitleg geven over wie Scul is?
Jah dat was het enige wat ik wist, maar waarom dan die beef met HHZ in het verleden?wrote:De jor-d van ghf.wrote:Kan iemand mij misschien een korte uitleg geven over wie Scul is?
EDIT: Weet het al denk ik!
Last edited by Maximum on 23 Jul 2011 15:17, edited 1 time in total.
Had dat niet meegekregen, maar wat een kinderachtige actiewrote:Nee, had het ooit opgezocht (Wist je dat ... Off-Topic (page 261)) maar dat plaatje is verwijderd van die server zo te zien.
-
EHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2011
- last seen Oct 2025
Martijn stond volgensmij niet op die foto hoor! Het was volgensmij gewoon een random foto..
-
B
Ehm, ik weet het ook niet helemaal precies. Maar scul had/heeft een hekel aan 'nu-style' (was ook verboden om op ghf daarover te praten of de naam headhunterz op het forum te noemen). Dus kan me voorstellen dat hhz dat niet zo leuk vind.wrote:Jah dat was het enige wat ik wist, maar waarom dan die beef met HHZ in het verleden?wrote:De jor-d van ghf.wrote:Kan iemand mij misschien een korte uitleg geven over wie Scul is?
De tekst van headhunterz - just say my name is ook als 'diss' tegen scul bedoeld (say whatever you want motherfucker, just say my name etc.).
-
THardtraxxer
Ik had van iemand uit de scene gehoord dat het wel ScuL was.wrote:Martijn stond volgensmij niet op die foto hoor! Het was volgensmij gewoon een random foto..
Verder: Terug op Bioweapon? Dit gaat wel erg off-topic zo :p
wrote:De jor-d van ghf.wrote:Kan iemand mij misschien een korte uitleg geven over wie Scul is?
wrote:Verder: Terug op Bioweapon? Dit gaat wel erg off-topic zo :p
-
C
Ach ja...
Bioweapon...
over 10 jaar gaat het echt van: Wie zijn dat?
Bioweapon...
over 10 jaar gaat het echt van: Wie zijn dat?
@ Banaanslak: Ah oke, dat wist ik nog niet dank je man! Vind het gek dat HZZ zich zo laat kwellen door dat soort dingen terwijl die miljoenen mensen heeft die zijn muziek wel vet vinden. Net als met 'Doomed', grappig en sarcastisch gedaan, maar hij had zich niet zo moeten laten kennen vind ik persoonlijk. Maarja, boeit verders ook niet echt... Back OT:
This is what Sam's friend said over twitter about Nikkita...
"If ... were alive to see the way you're behaving he would be devastated, he thought so much of you -you horrible, vindictive little mole."
(Staat op Harderstate, weet niet of het waar is.. zou wel echt erg zijn als iemand zoiets durft te beweren)
This is what Sam's friend said over twitter about Nikkita...
"If ... were alive to see the way you're behaving he would be devastated, he thought so much of you -you horrible, vindictive little mole."
(Staat op Harderstate, weet niet of het waar is.. zou wel echt erg zijn als iemand zoiets durft te beweren)
Nou nou, als het ff kan.. misschien komen er dan meer dames op het forum hahaha!wrote:wrote:De jor-d van ghf.wrote:Kan iemand mij misschien een korte uitleg geven over wie Scul is?Wil je ook een naakfoto van mij?
-
C
@maximum... tis waar
-
B
Hahawrote:Nou nou, als het ff kan.. misschien komen er dan meer dames op het forum hahaha!wrote:Wil je ook een naakfoto van mij?
-
THardtraxxer
Ja het is waar, een leuk detail is ook wel dat het een MYD booking agent is die deze uitspraak heeft gemaakt. Iemand die Q / MYD representeert zou zo'n uitspraak niet mogen maken lijkt me zo.wrote:This is what Sam's friend said over twitter about Nikkita...
Uitspraak is gemaakt door Paul Cordrey. Die zijn Twitter inmiddels private heeft gemaakt en het 'MYD booking agent' uit zijn bio heeft gehaald.