Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
W
Hardtraxxer
65 posts member since 2009
last seen Jul 2012
Maximum wrote:Sam is al andere muziek gaan maken blijkbaar!

View on YouTube

haha hij lijkt er idd wel een beetje op xd
Hardtraxxer
282 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Ook al is het nog ni officieel aangekondigd dat ze uit elkaar gaan maar ik vroeg mij af of we deze jongens nog gaan
zien op events bijvoorbeeld. Binnen 2 weken draaien ze op de Qontinent maar kan het zijn dat ze dit afzeggen
of gaat bijvoorbeeld Sam er alleen staan?
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Sam in zijn eentje :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
TST2GD wrote:Ook al is het nog ni officieel aangekondigd dat ze uit elkaar gaan maar ik vroeg mij af of we deze jongens nog gaan
zien op events bijvoorbeeld. Binnen 2 weken draaien ze op de Qontinent maar kan het zijn dat ze dit afzeggen
Volgens mij stond Sam de laatste tijd alleen op boekingen. Op Dreamfields in elk geval wel.
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
TST2GD wrote:Ook al is het nog ni officieel aangekondigd dat ze uit elkaar gaan maar ik vroeg mij af of we deze jongens nog gaan
Sam draait op The Qontinent.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ik zie het al voor me dat ie word bekogeld met allemaal shit door Hardtraxx leden. xd
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik zie niks voor me want ik ga niet naar Bioweapon op The Qontinent xd
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Ik zie niks voor me want ik ga niet naar The Qontinent :cry:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Qre8ive wrote:
Deeltjesversneller wrote:Ik zie niks voor me want ik ga niet naar The Qontinent :cry:
Same here :P
Lutsers! :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Gangsterdwerg wrote: Lutsers! :D
Ga jij wel naar Bioweapon dan? ^^

edit; oh lama, die staan op de preparty natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Headhunterz zegt in zijn Hard With Style podcast ook: 'Say whatever you want, but good music is good music' wanneer hij dat nieuwe nummer van Bioweapon aankondigt. Zal ook wel hierop gericht zijn lijkt mij? :P
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Maximum wrote:Headhunterz zegt in zijn Hard With Style podcast ook: 'Say whatever you want, but good music is good music' wanneer hij dat nieuwe nummer van Bioweapon aankondigt. Zal ook wel hierop gericht zijn lijkt mij? :P
dat idee kreeg ik ook idd
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ja mooi man, goede muziek is goede muziek, maar zodra iemand niet achter datgene staat wat hij of zij maakt en er niets bij voelt vind ik dat diegene puur iets doet om geld te verdienen en imo is dit niet de wereld daarvoor.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Skedoedelefloeps wrote:Ja mooi man, goede muziek is goede muziek, maar zodra iemand niet achter datgene staat wat hij of zij maakt en er niets bij voelt vind ik dat diegene puur iets doet om geld te verdienen en imo is dit niet de wereld daarvoor.
Hij maakt mij er blij mee dus i don't give a F*ck
F
Hardtraxxer
85 posts member since 2010
last seen Dec 2011
Skedoedelefloeps wrote:Ja mooi man, goede muziek is goede muziek, maar zodra iemand niet achter datgene staat wat hij of zij maakt en er niets bij voelt vind ik dat diegene puur iets doet om geld te verdienen en imo is dit niet de wereld daarvoor.
Hoezo niet? Hij moet toch ook zijn geld verdienen.
Als of iedereen werk heeft dat hij/zij leuk vind....
En natuurlijk kan hij ander werk gaan zoeken, maar dat betaald vast een stuk minder dan wat hij nu doet ;)
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
haha je bevestigd precies waar headhunterz op doelt:
goede muziek is goede muziek dus wat boeit het welke bedoeling er achter zit.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Muziek is een vorm van kunst, het is een uiting van emotie. Als je het doet puur omdat je het kan en om er geld mee te verdienen mag je van mij snel stoppen.
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 6 days ago
Froozen wrote:
En natuurlijk kan hij ander werk gaan zoeken, maar dat betaald vast een stuk minder dan wat hij nu doet ;)
Een stuk minder kan je nog eens vies tegenvallen. Je moet niet denken dat "draaien" veel geld binnen brengt eigenlijk.
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Zo, lekker dit allemaal zeg.

Persoonlijk zou ik 't echt jammer vinden als Bioweapon uit elkaar gaat. Ik vind dat ze echt goede muziek maken/maakten en dat 't op zo'n manier moet eindigen zou ik heel jammer vinden. Overigens vind ik 't niet netjes dat nu alle vuile was ineens buiten hangt, en dat er maar één persoon gebashed wordt, terwijl er altijd 2 kanten van 't verhaal zijn.

Ik wacht het persbericht rustig af.
Nego wrote:
Froozen wrote:
Een stuk minder kan je nog eens vies tegenvallen. Je moet niet denken dat "draaien" veel geld binnen brengt eigenlijk.
Was 't niet altijd zo dat draaien meer geld oplevert dan produceren? (Door al het gedownload?)
R
Hardtraxxer
353 posts member since 2011
last seen Jan 2019
W0uT3R wrote: Was 't niet altijd zo dat draaien meer geld oplevert dan produceren? (Door al het gedownload?)
Je bedoeld door al dat zakkenvullerij van grotere ondernemingen. Een artiest zal nooit veel verdienen met producties. Enkel naamsbekendheid dat wel leidt tot (hopelijk) veel bookingen en zo gaat het verder.
Imo helpt downloaden het artiest meer dan mensen denken (wederom meer naamsbekendheid)... tzijn die grotere organisaties die downloaden willen verbieden omdat hun zakken dan "minder" gevuld geraken :)
Mja kom, dat was ook ff zwaar offtopic :)

Even ter info: Met "grote organisaties" heb ik het meer op BUMA / SABAM / ...
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Nego wrote:
Froozen wrote:
Er zijn maar weinig beroepen waar je een uurloon van honderden/duizenden euro's hebt hoor :P
Hardtraxxer
271 posts member since 2011
last seen Nov 2016
De hardstyle scene valt dan ook nog sterk mee als je kijkt naar de bedragen in de house/trance scene....
Wat je zegt, als je kijkt naar Armin van Buuren of Tiësto... van die rekeningen word je niet blij denk ik...
D
Artiest
last seen Apr 2019
Naja bekend producers draaien om de 2 weken wel donderdag ergens, vrijdag ergens, zaterdag ergens en maandag ergens. Dat is een leuk inkomen zo en dan het ene weekend 3 boekingen, het andere weekend 5. Ja het is niet zoals een ander baantje waar je wat zekerder bent van je zaak, maar als je eenmaal bekend bent heb je toch een lekker inkomen.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik denk dat er weinig producers in de Hardstyle zijn die 5 optredens per weekend hebben, Partyflock geeft wel een redelijke indicatie.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Jolle wrote:Ik denk dat er weinig producers in de Hardstyle zijn die 5 optredens per weekend hebben, Partyflock geeft wel een redelijke indicatie.
Gemiddeld uitgaande van 2-3 uur per week draaien is wel realistisch denk ik, als je het hebt over HHZ en Brennan Heart etc.