Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 00:39 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Sam is al andere muziek gaan maken blijkbaar!

haha hij lijkt er idd wel een beetje op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 13:40 

Hardtraxxer

Ook al is het nog ni officieel aangekondigd dat ze uit elkaar gaan maar ik vroeg mij af of we deze jongens nog gaan
zien op events bijvoorbeeld. Binnen 2 weken draaien ze op de Qontinent maar kan het zijn dat ze dit afzeggen
of gaat bijvoorbeeld Sam er alleen staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 13:53 

Hardtraxx Veteran

Sam in zijn eentje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 13:54 

Donateur

TST2GD schreef:
Ook al is het nog ni officieel aangekondigd dat ze uit elkaar gaan maar ik vroeg mij af of we deze jongens nog gaan
zien op events bijvoorbeeld. Binnen 2 weken draaien ze op de Qontinent maar kan het zijn dat ze dit afzeggen

Volgens mij stond Sam de laatste tijd alleen op boekingen. Op Dreamfields in elk geval wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 14:31 

Hardtraxx Elite

TST2GD schreef:

Sam draait op The Qontinent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 14:33 

Hardtraxx Veteran

Ik zie het al voor me dat ie word bekogeld met allemaal shit door Hardtraxx leden. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 18:02 

Hardtraxx Veteran

Ik zie niks voor me want ik ga niet naar Bioweapon op The Qontinent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 19:05 

Hardtraxxer

Ik zie niks voor me want ik ga niet naar The Qontinent :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 00:48 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Ik zie niks voor me want ik ga niet naar The Qontinent :cry:

Same here :P

Lutsers! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 10:52 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Lutsers! :D

Ga jij wel naar Bioweapon dan? ^^

edit; oh lama, die staan op de preparty natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 20:02 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz zegt in zijn Hard With Style podcast ook: 'Say whatever you want, but good music is good music' wanneer hij dat nieuwe nummer van Bioweapon aankondigt. Zal ook wel hierop gericht zijn lijkt mij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 22:56 

Artiest

Maximum schreef:
Headhunterz zegt in zijn Hard With Style podcast ook: 'Say whatever you want, but good music is good music' wanneer hij dat nieuwe nummer van Bioweapon aankondigt. Zal ook wel hierop gericht zijn lijkt mij? :P

dat idee kreeg ik ook idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 22:58 

Artiest

Ja mooi man, goede muziek is goede muziek, maar zodra iemand niet achter datgene staat wat hij of zij maakt en er niets bij voelt vind ik dat diegene puur iets doet om geld te verdienen en imo is dit niet de wereld daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:07 

Artiest

Skedoedelefloeps schreef:
Ja mooi man, goede muziek is goede muziek, maar zodra iemand niet achter datgene staat wat hij of zij maakt en er niets bij voelt vind ik dat diegene puur iets doet om geld te verdienen en imo is dit niet de wereld daarvoor.

Hij maakt mij er blij mee dus i don't give a F*ck
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 11:29 

Hardtraxxer

Hoezo niet? Hij moet toch ook zijn geld verdienen.
Als of iedereen werk heeft dat hij/zij leuk vind....
En natuurlijk kan hij ander werk gaan zoeken, maar dat betaald vast een stuk minder dan wat hij nu doet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 21:23 

Hardtraxx Addict

haha je bevestigd precies waar headhunterz op doelt:
goede muziek is goede muziek dus wat boeit het welke bedoeling er achter zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 22:08 

Artiest

Muziek is een vorm van kunst, het is een uiting van emotie. Als je het doet puur omdat je het kan en om er geld mee te verdienen mag je van mij snel stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 22:22 

Artiest

Froozen schreef:

En natuurlijk kan hij ander werk gaan zoeken, maar dat betaald vast een stuk minder dan wat hij nu doet ;)

Een stuk minder kan je nog eens vies tegenvallen. Je moet niet denken dat "draaien" veel geld binnen brengt eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 10:07 

Hardtraxx Addict

Zo, lekker dit allemaal zeg.

Persoonlijk zou ik 't echt jammer vinden als Bioweapon uit elkaar gaat. Ik vind dat ze echt goede muziek maken/maakten en dat 't op zo'n manier moet eindigen zou ik heel jammer vinden. Overigens vind ik 't niet netjes dat nu alle vuile was ineens buiten hangt, en dat er maar één persoon gebashed wordt, terwijl er altijd 2 kanten van 't verhaal zijn.

Ik wacht het persbericht rustig af.

Nego schreef:
Froozen schreef:

Een stuk minder kan je nog eens vies tegenvallen. Je moet niet denken dat "draaien" veel geld binnen brengt eigenlijk.

Was 't niet altijd zo dat draaien meer geld oplevert dan produceren? (Door al het gedownload?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 10:44 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Was 't niet altijd zo dat draaien meer geld oplevert dan produceren? (Door al het gedownload?)

Je bedoeld door al dat zakkenvullerij van grotere ondernemingen. Een artiest zal nooit veel verdienen met producties. Enkel naamsbekendheid dat wel leidt tot (hopelijk) veel bookingen en zo gaat het verder.
Imo helpt downloaden het artiest meer dan mensen denken (wederom meer naamsbekendheid)... tzijn die grotere organisaties die downloaden willen verbieden omdat hun zakken dan "minder" gevuld geraken :)
Mja kom, dat was ook ff zwaar offtopic :)

Even ter info: Met "grote organisaties" heb ik het meer op BUMA / SABAM / ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:24 

Aan het typen...

Nego schreef:
Froozen schreef:

Er zijn maar weinig beroepen waar je een uurloon van honderden/duizenden euro's hebt hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:22 

Hardtraxxer

Citaat:
De hardstyle scene valt dan ook nog sterk mee als je kijkt naar de bedragen in de house/trance scene....

Wat je zegt, als je kijkt naar Armin van Buuren of Tiësto... van die rekeningen word je niet blij denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:38 

Artiest

Naja bekend producers draaien om de 2 weken wel donderdag ergens, vrijdag ergens, zaterdag ergens en maandag ergens. Dat is een leuk inkomen zo en dan het ene weekend 3 boekingen, het andere weekend 5. Ja het is niet zoals een ander baantje waar je wat zekerder bent van je zaak, maar als je eenmaal bekend bent heb je toch een lekker inkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat er weinig producers in de Hardstyle zijn die 5 optredens per weekend hebben, Partyflock geeft wel een redelijke indicatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:46 

Artiest

Jolle schreef:
Ik denk dat er weinig producers in de Hardstyle zijn die 5 optredens per weekend hebben, Partyflock geeft wel een redelijke indicatie.

Gemiddeld uitgaande van 2-3 uur per week draaien is wel realistisch denk ik, als je het hebt over HHZ en Brennan Heart etc.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen