haha hij lijkt er idd wel een beetje op
haha hij lijkt er idd wel een beetje op
Volgens mij stond Sam de laatste tijd alleen op boekingen. Op Dreamfields in elk geval wel.wrote:Ook al is het nog ni officieel aangekondigd dat ze uit elkaar gaan maar ik vroeg mij af of we deze jongens nog gaan
zien op events bijvoorbeeld. Binnen 2 weken draaien ze op de Qontinent maar kan het zijn dat ze dit afzeggen
of gaat bijvoorbeeld Sam er alleen staan?
Sam draait op The Qontinent.wrote:Ook al is het nog ni officieel aangekondigd dat ze uit elkaar gaan maar ik vroeg mij af of we deze jongens nog gaan
zien op events bijvoorbeeld. Binnen 2 weken draaien ze op de Qontinent maar kan het zijn dat ze dit afzeggen
of gaat bijvoorbeeld Sam er alleen staan?
Lutsers!wrote:Same herewrote:Ik zie niks voor me want ik ga niet naar The Qontinent
Ga jij wel naar Bioweapon dan?wrote: Lutsers!
dat idee kreeg ik ook iddwrote:Headhunterz zegt in zijn Hard With Style podcast ook: 'Say whatever you want, but good music is good music' wanneer hij dat nieuwe nummer van Bioweapon aankondigt. Zal ook wel hierop gericht zijn lijkt mij?
Hij maakt mij er blij mee dus i don't give a F*ckwrote:Ja mooi man, goede muziek is goede muziek, maar zodra iemand niet achter datgene staat wat hij of zij maakt en er niets bij voelt vind ik dat diegene puur iets doet om geld te verdienen en imo is dit niet de wereld daarvoor.
Hoezo niet? Hij moet toch ook zijn geld verdienen.wrote:Ja mooi man, goede muziek is goede muziek, maar zodra iemand niet achter datgene staat wat hij of zij maakt en er niets bij voelt vind ik dat diegene puur iets doet om geld te verdienen en imo is dit niet de wereld daarvoor.
haha je bevestigd precies waar headhunterz op doelt:wrote:Ja mooi man, goede muziek is goede muziek, maar zodra iemand niet achter datgene staat wat hij of zij maakt en er niets bij voelt vind ik dat diegene puur iets doet om geld te verdienen en imo is dit niet de wereld daarvoor.
Een stuk minder kan je nog eens vies tegenvallen. Je moet niet denken dat "draaien" veel geld binnen brengt eigenlijk.wrote:Hoezo niet? Hij moet toch ook zijn geld verdienen.wrote:Ja mooi man, goede muziek is goede muziek, maar zodra iemand niet achter datgene staat wat hij of zij maakt en er niets bij voelt vind ik dat diegene puur iets doet om geld te verdienen en imo is dit niet de wereld daarvoor.
Als of iedereen werk heeft dat hij/zij leuk vind....
En natuurlijk kan hij ander werk gaan zoeken, maar dat betaald vast een stuk minder dan wat hij nu doet
Was 't niet altijd zo dat draaien meer geld oplevert dan produceren? (Door al het gedownload?)wrote:Een stuk minder kan je nog eens vies tegenvallen. Je moet niet denken dat "draaien" veel geld binnen brengt eigenlijk.wrote:Hoezo niet? Hij moet toch ook zijn geld verdienen.wrote:Ja mooi man, goede muziek is goede muziek, maar zodra iemand niet achter datgene staat wat hij of zij maakt en er niets bij voelt vind ik dat diegene puur iets doet om geld te verdienen en imo is dit niet de wereld daarvoor.
En natuurlijk kan hij ander werk gaan zoeken, maar dat betaald vast een stuk minder dan wat hij nu doet
Je bedoeld door al dat zakkenvullerij van grotere ondernemingen. Een artiest zal nooit veel verdienen met producties. Enkel naamsbekendheid dat wel leidt tot (hopelijk) veel bookingen en zo gaat het verder.wrote: Was 't niet altijd zo dat draaien meer geld oplevert dan produceren? (Door al het gedownload?)
Er zijn maar weinig beroepen waar je een uurloon van honderden/duizenden euro's hebt hoorwrote:Een stuk minder kan je nog eens vies tegenvallen. Je moet niet denken dat "draaien" veel geld binnen brengt eigenlijk.wrote:Hoezo niet? Hij moet toch ook zijn geld verdienen.wrote:Ja mooi man, goede muziek is goede muziek, maar zodra iemand niet achter datgene staat wat hij of zij maakt en er niets bij voelt vind ik dat diegene puur iets doet om geld te verdienen en imo is dit niet de wereld daarvoor.
Wat je zegt, als je kijkt naar Armin van Buuren of Tiësto... van die rekeningen word je niet blij denk ik...De hardstyle scene valt dan ook nog sterk mee als je kijkt naar de bedragen in de house/trance scene....
Gemiddeld uitgaande van 2-3 uur per week draaien is wel realistisch denk ik, als je het hebt over HHZ en Brennan Heart etc.wrote:Ik denk dat er weinig producers in de Hardstyle zijn die 5 optredens per weekend hebben, Partyflock geeft wel een redelijke indicatie.