Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 10:05 

Hardtraxxer

Achja het is ook 1 groot corrupt zooitje heb ik het idee , maar goed dat is de muziekindustrie laten we maar zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 11:04 

Artiest

Tuurlijk, de muziekwereld staat niet bekend om z´n openhartigheid. Kijk naar personen als Vyolet en Gostosa, die toch naam hebben gemaakt terwijl ze in feite niets zelf doen, of vrijwel niets, terwijl er mensen zijn die elke dag oefenen en er niet komen. Zodra je contacten hebt gaat het veel makkelijker, dusja vriendjespolitiek is zeker van toepassing, maar zo zit het wereldje nu eenmaal in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 11:51 

Hardtraxxer

Yup , kijk je kan je er wel druk om maken en de mensen die wat meer weten over de scene of de ekte liefhebbers die weten hoe sommige dingen in elkaar steken ; uiteindelijk kan je er toch niks aan veranderen en 80% van de hs luisteraars boeit het niks ( denk bijv aan de youtube massa die nooit naar feesten gaat etc ) maar ik zou gewoon soms wat verandering willen zien in de hs scene... wat meer concurrentie ofso :P , achjaaa sorry ik ga weer offtopic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 11:58 

Hardtraxxer

Concurrentie? Er is toch genoeg concurrentie. Die "kleinere" labels doen het goed op hun manier. tIs aan een DJ om die minder bekende tracks te draaien he.
Als je het over organisaties hebt.. sja.. ik denk niet dat er erg veel organisaties zijn met het kapitaal om feesten neer te zetten a la Qlimax / Defqon.1 ...
Gewoon genieten man en niet te veel van al dat politieke aantrekken. Laat bedrijven het uitvechten en wij gewoon doorfeesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 12:12 

Hardtraxxer

Ja ik doelde idd op organisaties , maar goed ik maak me er ook nie druk om maar gewoon dat scantraxx en q-dance alles beheren onderhand xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 12:15 

Hardtraxx Veteran

Even off-topic hoor:

Ik zou het bijvoorbeed heel vet vinden als er bij Defqon eens een keer niet de grootste namen staan, zoals HHZ/ Wildstylez/ Zatox/ Noisecontrollers.

Frontliner mag van mij dan wél weer geboekt worden, en dan bijvoorbeeld een Tatanka/ Zany/ B-Front/ Tuneboy/ Crypsis/ Adaro/ Max Enforcer/ The Machine.
Weet zeker dat het alsnog makkelijk uitverkoopt, er zijn dan ook meer liefhebbers, dus de sfeer is beter. Ik zie alleen maar voordelen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 13:28 

Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
maar zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.

Fixed :P
Hahaha, ja precies (maar ook helaas)!
Hopelijk worden zowel Corey als Sam er beter van ALS ze besluiten uit elkaar te gaan: ik wacht nog steeds op een officiële aankondiging, maar dat zal nog wel even duren. Goede reactie van Nikkita trouwens: dat zet ook haar overwegingen en beslissingen wat meer in perspectief.

Wat betreft het gedrag van Sam (er even van uitgaande dat het inderdaad allemaal klopt): Hij krijgt nog wel de vind van voren van Dov, denk ik zo. Hij mag het dan wel uit boosheid, frustratie, heimwee of zelfs vanuit het 'imponerende motief' geschreven hebben, maar dat neemt niet weg dat dit labiel gedrag is. En labiel gedrag kan professionele (werk)relaties op scherp zetten of zelfs beëindigen. Het is goed om dit in ieder geval onder woorden te brengen (intern of extern) in een organisatie, zodat iedereen weet waar hij aan toe is.

Hopelijk zien we Corey (en misschien ook wel Sam) gauw weer in actie, op de manier waarin hij zich thuis voelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 19:37 

Hardtraxx Addict

Respect Nikkita for saying you were wrong. It seems as if Sam could learn from you about things like that...

Well I think Nikkita and Tim Dawes are reliable enough sources to conclude that Sam at least is behaving a little... Awkward. Tho I can't say I don't understand him about Scantraxx or Hardbass. As I said before he couldnt just say to Zany and Randy that he thought their music is shit. Then shit is over for Bioweapon and obviously that's not what Sam wanted. It IS lame to try to get rid of Corey, but I haven't read anything about any attempt he made to get rid of him so I dunno really what happened. Its probably better for them to split up but not in this way...

But think about it: one moment you just make music together, do whatever the fuck you want and have no duties, and the next moment you are signed at Scantraxx, have to make a lot of music for a label that doesn't give a shit about you as a person and just wants to make money with your tracks, have to play at parties in teams you 'possively dislike' and realise this is not what you want to do... But there is no fucking way back! He signed contracts everywhere... Labels that probably need a certain ammount of tracks a year, organisations that have already booked you for a lot of gigs... And then you realise your partner isn't ideal for you and that the scene is not really fair... I would probably want to go home to. But what about apl those contracts you probably cant just break? I wouldn't know whatever the fuck to do either. I guess getting depressed makes sense. And a depressed person can do stupid things, as Sam just proved... But there is just know way he should fuck Corey over...

I hope Sam gets his shit sorted and publically apologizes to Corey. They'll probably split up anyway, but at least do it right then... I doubt he'll be able to continue as Bioweapon now as that name just got polluted by a lot of shit. Besides, Scantraxx probably owns that name and after those chatlogs went public, I doubt Sam feeks like working for Scantraxx anymore. They should just go their own way and do whatever the fuck they feel like doing again. I think Sam learned about changing countries, signing shit, lying etc. the hard way now. Time for a fresh start. :)

These are all just opinions, personal thoughts and my view on the situation. I probably don't know more than 10% about the actual thing so these are not conclusions.

Tho I am still wodering... Will either one of them continue BRK3? Didn't read anything about that yet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:47 

Daveytl schreef:

Frontliner mag van mij dan wél weer geboekt worden, en dan bijvoorbeeld een Tatanka/ Zany/ B-Front/ Tuneboy/ Crypsis/ Adaro/ Max Enforcer/ The Machine.
Weet zeker dat het alsnog makkelijk uitverkoopt, er zijn dan ook meer liefhebbers, dus de sfeer is beter. Ik zie alleen maar voordelen :thumbsup:

LoL
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:50 

Hardtraxx Elite

Denk dat het tijd word om dit topic weer te sluiten tot dat er een officieel bericht naar buiten komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
frankhardenberg schreef:
Wat me helaas wel weer opvalt is dat meneer Nego & Qre8ive alles proberen goed te praten, alsof Dov met een shotgun achter ze staat.

Ik vind Nego en Qre8ive juist de meest volwassen en doordachte opmerkingen geven dan de meeste anderen hier die er (waarschijnlijk net als hun) amper wat van af weten.

Maargoed, ik hou me er voor de rest buiten. Boeit me ook allemaal vrij weinig :thumbup:

Ben het met je eens dat conclusies trekken op basis van geruchten wat voorbarig is maar hoe jij het hier runde door in het begin de gehele discussie van 't forum te weren omdat we moesten wachten op een officieel statement ook niet de juiste was. Kan me ook goed voorstellen dat er meer belangen zijn waar jij je een gulden middenweg in moet vinden. Er zal ongetwijfeld druk van buitenaf zijn gekomen op jou om het forum wat dat betreft schoon te houden (aanname), maar dit is nog steeds een forum en dus een plaats voor discussie. Ik denk ook niet dat Nego en Qre8tive de juiste personen zijn om in deze kwestie orde op zaken te stellen aangezien zij ook lijntjes hebben. En dus zijn hun posts wat dat betreft in mijn ogen niet 100% betrouwbaar.
Verder: Wat Nikkita betreft, vind ik dat ze er in beginsel geen bal mee te maken heeft en dus was zij niet de juiste persoon om deze vuile was buiten te hangen. Maar zij heeft dit wel gedaan en als ze het niet zou hebben gedaan was het waarschijnlijk nooit uitgekomen. Dus wat dat betreft is het denk ik de juiste beslissing. Haar rectificatie bovenaan deze pagina, waarin ze weer 100% van mening is veranderd geeft me wel weer de indruk dat ook zij een beetje labiel is.
Over Sam en Corey: niemand weet wat er precies gebeurd is en er zijn altijd 2 waarheden. Persoonlijk denk ik dat Corey door Sam naar buiten gewerkt wordt omdat hij dollartekens in z'n ogen had. Boeit verder ook helemaal niks, feit is dat Bioweapon zoals het was nu niet meer bestaat. Hoop dat ze allebei dikke tracks zullen blijven producen zodat er in de toekomst veel te genieten valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Just to be clear, i don't think there is any label that is forcing their artists to produce a lot of tracks because producing is a creative process that has its own speed with each producer. Some produce a lot, some just a few tracks each year.

Well I can imagine there is peer pressure to make a lot of tracks or to make tracks you don't really like yourself...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:12 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Jor-D schreef:
frankhardenberg schreef:
Wat me helaas wel weer opvalt is dat meneer Nego & Qre8ive alles proberen goed te praten, alsof Dov met een shotgun achter ze staat.

Ik vind Nego en Qre8ive juist de meest volwassen en doordachte opmerkingen geven dan de meeste anderen hier die er (waarschijnlijk net als hun) amper wat van af weten.

Maargoed, ik hou me er voor de rest buiten. Boeit me ook allemaal vrij weinig :thumbup:

Ben het met je eens dat conclusies trekken op basis van geruchten wat voorbarig is maar hoe jij het hier runde door in het begin de gehele discussie van 't forum te weren omdat we moesten wachten op een officieel statement ook niet de juiste was. Kan me ook goed voorstellen dat er meer belangen zijn waar jij je een gulden middenweg in moet vinden. Er zal ongetwijfeld druk van buitenaf zijn gekomen op jou om het forum wat dat betreft schoon te houden (aanname), maar dit is nog steeds een forum en dus een plaats voor discussie. Ik denk ook niet dat Nego en Qre8tive de juiste personen zijn om in deze kwestie orde op zaken te stellen aangezien zij ook lijntjes hebben. En dus zijn hun posts wat dat betreft in mijn ogen niet 100% betrouwbaar.
Verder: Wat Nikkita betreft, vind ik dat ze er in beginsel geen bal mee te maken heeft en dus was zij niet de juiste persoon om deze vuile was buiten te hangen. Maar zij heeft dit wel gedaan en als ze het niet zou hebben gedaan was het waarschijnlijk nooit uitgekomen. Dus wat dat betreft is het denk ik de juiste beslissing. Haar rectificatie bovenaan deze pagina, waarin ze weer 100% van mening is veranderd geeft me wel weer de indruk dat ook zij een beetje labiel is.
Over Sam en Corey: niemand weet wat er precies gebeurd is en er zijn altijd 2 waarheden. Persoonlijk denk ik dat Corey door Sam naar buiten gewerkt wordt omdat hij dollartekens in z'n ogen had. Boeit verder ook helemaal niks, feit is dat Bioweapon zoals het was nu niet meer bestaat. Hoop dat ze allebei dikke tracks zullen blijven producen zodat er in de toekomst veel te genieten valt.

Ik ben 't een keer best wel met je eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:33 

Als ik dit zo lees, kunnen we dat Bioweapon album wat er aan zat te komen? wel vergeten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 23:02 

Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Als ik dit zo lees, kunnen we dat Bioweapon album wat er aan zat te komen? wel vergeten...

Inderdaad! toch wel jammer, was er toch wel een beetje benieuwd naar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 23:48 

Artiest

Gangsterdwerg, I don't think I understood your post, but to clarify based on what I did understand: there was no rectification or me taking any of it back... I apologised in an attempt to pacify the situation, as people were trying to run him out of the scene, and making threats of physical harm against him on Facebook. Those threats were completely unacceptable; and at the end of the day, I can admit when I've done something wrong. Those chat logs were originally intended for certain people, not the whole world.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 08:56 

Artiest

nikkita schreef:
Those chat logs were originally intended for certain people, not the whole world.

Lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 11:30 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Daveytl schreef:
eens een keer niet de grootste namen staan, zoals HHZ/ Wildstylez/ Zatox/ Noisecontrollers.

Daveytl schreef:
Zany

Dat noem jij geen grote naam? :P Je moet als bezoeker trouwens gaan zoeken naar de kleinere feestjes als je niet wil dat er commerciele namen komen te staan. Vaak net zo gezellig ;)

Ja, dan pik je er net Zany uit, die dan toevallig wel een hele grote naam is.
Maar ik bedoel er maar mee te zeggen dat de line-ups wel iets gevarieerder mogen zijn bij Mainstages van Defqon, en bij een Qlimax line-up o.i.d.

Ik ga ook zeker wel naar kleinere feestjes, die vind ik meestal ook het mooist. Maar zou toch vet zijn als de line-up van Qlimax lijkt op de line-up die ik er net neerzette? Het is een keer wat anders dan elk jaar dezelfde soort artiesten daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 11:58 

Hardtraxx Veteran

Qlimax vond ik vorig jaar niks en toen kwam Hard Bass en die maakte het met de grond gelijk. Maar Qlimax is de eerste dag al uitverkocht en Hard Bass met massel op de dag zelf. En daar gaat het bij Q-Dance uiteraard om en geef ze uiteindelijk maar eens ongelijk. Duizende dagjesmensen die het naar hun zin hebben tegenover een honderd tal echte liefhebbest die zich irriteren o.i.d. Gelukkig organiseert B2S nog feesten als Hard Bass en Knock Out. Op Qlimax staat dit jaar The Prophet, Headhunterz, Noisecontrollers vs. Wildstyles... DBSTF of BH en dan misschien nog B-Front, omdat die ook steeds bij het algemene publiek in de smaakt valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 12:04 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Qlimax vond ik vorig jaar niks en toen kwam Hard Bass en die maakte het met de grond gelijk. Maar Qlimax is de eerste dag al uitverkocht en Hard Bass met massel op de dag zelf. En daar gaat het bij Q-Dance uiteraard om en geef ze uiteindelijk maar eens ongelijk. Duizende dagjesmensen die het naar hun zin hebben tegenover een honderd tal echte liefhebbest die zich irriteren o.i.d. Gelukkig organiseert B2S nog feesten als Hard Bass en Knock Out. Op Qlimax staat dit jaar The Prophet, Headhunterz, Noisecontrollers vs. Wildstyles... DBSTF of BH en dan misschien nog B-Front, omdat die ook steeds bij het algemene publiek in de smaakt valt.

Hard Bass was ook niet zo boeiend.
De eerste twee teams zetten nog de beste sets neer naar mijn mening.
Ik vond Hard Bass 2010 vele malen beter, maar dat ben ik.

Verder vind ik dat er veel te veel gespeculeerd word en heel veel uit zijn verband getrokken word met betrekking tot Bioweapon. Je weet nooit onder welke omstandigheden en dergelijke iets word gezegd en hier word gedaan of mensen dat wel weten. Als ik comments over bepaalde hoofdkarakters in dit gedoe, dan denk ik bij mijn eigen; ''Voel eens aan je voorhoofd''. Er staan hier uitspraken die kant noch wal slaan en dan ook nog eens terwijl je het fijne er niet van weet.

Way to go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 12:16 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Maximum schreef:

Verder vind ik dat er veel te veel gespeculeerd word en heel veel uit zijn verband getrokken word met betrekking tot Bioweapon. Je weet nooit onder welke omstandigheden en dergelijke iets word gezegd en hier word gedaan of mensen dat wel weten. Als ik comments over bepaalde hoofdkarakters in dit gedoe, dan denk ik bij mijn eigen; ''Voel eens aan je voorhoofd''. Er staan hier uitspraken die kant noch wal slaan en dan ook nog eens terwijl je het fijne er niet van weet.

Way to go.

Was ik helaas niet bij! Is ook maar net wat je zelf leuk vind natuurlijk! Maargoed back on topic!

Heb je helemaal gelijk in, maar hij heeft het blijkbaar ook al in andere scenes geflikt tot diefstal aan toe volgens andere berichten dus dan heb je zo lang zamerhand wel 'bewijs' genoeg om de conclusie te trekken: dat die Sam gewoon een debiel is, vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 12:48 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Olijfboompje schreef:
Maximum schreef:

Way to go.

Was ik helaas niet bij! Is ook maar net wat je zelf leuk vind natuurlijk! Maargoed back on topic!

Heb je helemaal gelijk in, maar hij heeft het blijkbaar ook al in andere scenes geflikt tot diefstal aan toe volgens andere berichten dus dan heb je zo lang zamerhand wel 'bewijs' genoeg om de conclusie te trekken: dat die Sam gewoon een debiel is, vind ik.

True, maar zou je hem niet moeten oordelen op wat er nu gebeurd is, in plaats van datgeen wat in het verleden ligt? Daar zal hij vast al wel genoeg eventuele boetedoening voor hebben gekregen, gok ik zo. Zoals je zegt, mag jij dat inderdaad vinden, al vind ik het heel erg kort door de bocht. Ik zou zijn gedrag eerder bestempelen als eventueel raar/merkwaardig/zelfdestructief. Helaas kan je ook maar weinig zien of alles waar/betrouwbaar/correct of op de juiste manier geïnterpreteerd word.

Erg jammer, mocht dit alles waar zijn, want er komen goede producties vanuit Bioweapon naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 17:23 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
DjThera schreef:
Citaat:
nu zijn de rapen echt gaar

geen echte rapen natuurlijk xd

Dan zijn de poppen pas echt aan het dansen! :yay: :yay:

nee nu maak je van hetzelfde laken een pak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Sam is al andere muziek gaan maken blijkbaar!

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 21:54 

Artiest

:lol:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen