Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 12:49 

Hardtraxx Veteran

Catatonic Overload schreef:
Maximum schreef:
Die Sam van Bioweapon komt net kijken en dan gaat hij de muziek van Zany en Ran-D afkraken hahaha wat een ego van die man, wat een kneusje. :lol:

Ik begrijp dat wel (dat 'ie de muziek bagger vindt). Die uplifting vrolijke hardstyle die hij graag wilt maken is ook het tegenovergestelde van hetgeen dat bijv. Ran-D en Zany (vaak) maken. Het geeft weer temeer aan hoe ver de hardstyle scene uit elkaar getrokken is. Er zijn ook genoeg artiesten die de vrolijke hs van o.a. Bioweapon totaal niet kunnen waarderen en bijv. Mean Machine helemaal fantastisch vinden.
Hoor zelf ook liever veel opgefokte teringherrie dan die vrolijke deuntjes.

Maargoed, professioneel is het niet te noemen als je andere artiesten op smaak/voorkeur bekritiseert.
Het plaatsen van chatlogs allerminst trouwens.

Er kwamen op Hard Bass toen een aatal Bioweapon tracks voorbij die totaal niet vrolijk waren :P Nee maar ik heb zoiets van, je mag tussen Zany en Ran-D in staan (met nadruk op Zany) op Hard Bass. En dan nog weten te klagen, achter iemands rug om notebene.. kom op zeg! :/ Denk dat jij zijn plaats graag had ingenomen!? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 12:55 

Hardtraxx Veteran

Froozen schreef:
Maximum schreef:
Die Sam van Bioweapon komt net kijken en dan gaat hij de muziek van Zany en Ran-D afkraken hahaha wat een ego van die man, wat een kneusje. :lol:

Waar slaat dat nou op, hij mag toch zeggen dat die de muziek van Zany & Ran-D niet vet vind....
Dat mag ik, jij en ieder ander hier ook, terwijl wij helemaal niks hebt bereikt nog in de hardstyle scene...

Had het wel ff anders mogen verwoorden nu ik het zo terug lees indd, hierboven staat hoe ik het echt bedoel! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 13:12 

Hardtraxx Veteran

Shit happens, wordt er zelf niet warm of koud van. Wel een beetje een rare manier hoe het tot stand komt, had dit niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 13:23 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Froozen schreef:
Maximum schreef:

Waar slaat dat nou op, hij mag toch zeggen dat die de muziek van Zany & Ran-D niet vet vind....
Dat mag ik, jij en ieder ander hier ook, terwijl wij helemaal niks hebt bereikt nog in de hardstyle scene...

Had het wel ff anders mogen verwoorden nu ik het zo terug lees indd, hierboven staat hoe ik het echt bedoel! :thumbup:

Ja daar heb je wel gelijk in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 14:59 

Kraak... Piep...

B&H verhaal is gewoon simpel.

Fabian zag geld en Thera deed het meeste werk.
Dus zijn ze uitelkaar gegaan.

Ik weet dat dit de basis is, de details moet je maar aan pieter zelf vragen, maar t ligt al ver terug en Thera is er zelf 10x beter uitgekomen.

Ik hoop gewoon dat dit ook voor Corey t geval is. Dat hij maar veel vette nummers mag maken met z'n Code Black alias op fusion :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 16:00 

Hardtraxxer

D-Nemacyst schreef:
B&H verhaal is gewoon simpel.

Fabian zag geld en Thera deed het meeste werk.
Dus zijn ze uitelkaar gegaan.

Ik weet dat dit de basis is, de details moet je maar aan pieter zelf vragen, maar t ligt al ver terug en Thera is er zelf 10x beter uitgekomen.

Ik hoop gewoon dat dit ook voor Corey t geval is. Dat hij maar veel vette nummers mag maken met z'n Code Black alias op fusion :)

Over B&H

Op partyflock interview met Thera stond het nog 'formeel' beschreven wat onder andere de oorzaak was:
https://partyflock.nl/interview/123:DJ_ ... heart.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 16:04 

Hardtraxxer

Spijtig dat ze uit elkaar gaan en eigenlijk best een rotstreek om een chatsessie online te gooien en juist die
sessies waarbij iemand, in dit geval Sam, alleen meer slechte dingen zit te zeggen over iedereen terwijl hij
zeker en vast ook veel goeds te zeggen heeeft over vele andere artiesten. Who gives a damn fuck dat hij de muziek
van Ran-D & Mean Machine een epic fail vind? Elke artiest zal wel over een bepaalde artiest denken van WTF
voor kutzooi maakt die kerel?

Ik had graag Bioweapon gewoon zien blijven bestaan want ik vond ze echt TOP :D hun melodiën waren altijd
heerlijk maarja mss komt uit 'Code Black' nog iets beters :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 16:11 

Hardtraxx Veteran

TST2GD schreef:
Spijtig dat ze uit elkaar gaan en eigenlijk best een rotstreek om een chatsessie online te gooien en juist die
sessies waarbij iemand, in dit geval Sam, alleen meer slechte dingen zit te zeggen over iedereen terwijl hij
zeker en vast ook veel goeds te zeggen heeeft over vele andere artiesten. Who gives a damn fuck dat hij de muziek
van Ran-D & Mean Machine een epic fail vind? Elke artiest zal wel over een bepaalde artiest denken van WTF
voor kutzooi maakt die kerel?

idd, geeft allemaal nogal een selectief beeld dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 17:25 

Artiest

Maar kleine Sam staat gewoon nog lekker op te treden en leuk te doen als Bioweapon ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 19:38 

Hardtraxx Addict

It seems to me...

...as if Sam wanted to BRK3 from Corey...

YEEEEAAAH!! :cool:

Serieus though, ik heb niet alles gelezen en I don't give a flying fuck about Bioweapon. Ik vraag me af wat er met hun BRK3 alias gaat gebeuren. Voor de rest, tsja.

Maar ik snap wel dat Sam loog tegen Zany en Ran-D. Je kan daar moeilijk in de studio zitten en zeggen "Jeeez you guys SUCK." Dan kan die z'n carrière wel vergeten...(aangezien die dan z'n gig moet cancelen en hij niet goed gaat bevallen bij bepaalde organisaties)

Wel een positief iets dat nu na Scul ook nog iemand met meer 'status' iets zegt over de praktijken bij Scantraxx. :) Blijkt toch maar weer dat Scul in elk geval deels bij het goede eind zat. En iedereen maar janken dat Scul stom is en ongelijk had, zo wordt maar weer duidelijk dat je hem dat laatste iig niet kwalijk kunt nemen.

Vraag me af of Dov deze chatlogs te zien gaat krijgen. If so; dat wordt genieten. ^^

Voor de rest: Tsja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 19:52 

BRK3 IS OVER

Zucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 20:37 

Qre8ive schreef:
@hidde ... alsof die chatlogs gelijk waar zijn

Goh, nee, we zullen er alles aan gaan veranderen..

Het zijn printscreens... dus geen photofuck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

Ja idd. Ik heb ook al gedacht dat het gewoon stoere praat van 'm zou kunnen zijn (opvallen voor Nikkita ofzo).

Zo van "ik heb echt geen zin om op hardbass te staan", beetje interessant doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 21:16 

Had ie serieus ook niet... Elie van TS zei hetzelfde tegen mij,..
dus er is gewoon waarheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 21:29 

Donateur

robkuh1990 schreef:
Had ie serieus ook niet... Elie van TS zei hetzelfde tegen mij,..
dus er is gewoon waarheid

Pff. waarom geloof ik jou niet ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 21:29 

Omdat jij denkt dat je me niet geloofd..

Bioweapon en BRK3 zijn weg... Sam heeft het vernaait... hij wil weg hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 21:55 

Qre8ive schreef:
robkuh1990 schreef:

Ja ... daarom zijn die chat logs uit februari en is hij nog steeds gewoon in NL. Geeft echt goed aan hoe hard hij weg wil...

Hij is fucking autist als de neiten.. ik weet hoe het is
het is zwart of wit...niet grijs!

Maar goed, dat is bij hem heel erg.. Feesten is zijn leven, maar hij wil toch heel graag terug
hij weet alleen niet hoe hij ermee om moet gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 21:55 

Donateur

robkuh1990 schreef:
Qre8ive schreef:
robkuh1990 schreef:

Ja ... daarom zijn die chat logs uit februari en is hij nog steeds gewoon in NL. Geeft echt goed aan hoe hard hij weg wil...

Hij is fucking autist als de neiten.!!. ik weet hoe het is
het is zwart of wit...niet grijs!

Maar goed, dat is bij hem heel erg.. Feesten is zijn leven, maar hij wil toch heel graag terug
hij weet alleen niet hoe hij ermee om moet gaan

serieus, jij gooit wel veel dingen online zonder het zeker te weten he ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 22:03 

Artiest

I'm going to pipe up... a few things.

First, I want to apologise to you all for bringing you in to this drama. It should not have been made public, but after months of hearing nothing but trash-talking from someone who used to be a friend (even while they were friends), and then of course the bullshit of that tweet, I sincerely had enough. Much of the issues were still "fresh" in my mind, so it was quite easy to use those things to agitate and provoke me. I felt bringing my friend in to it crossed the line, as people had also been doing that since he died. That is the only reason they went public in the first place: out of anger, which is completely the wrong reason to do anything out of. These chat logs were originally reserved for certain people in particular, because I felt it could help them out. These were never intended to go "Fuck you" in public.

In a nut shell: I believed I was doing the right thing, but that "right thing" does not extend to the public posting. For that, I do regret it -- desite the amount of support and praise I've received for doing it. I wasn't brave, I wasn't thinking. It was a shitty thing for me to do. Nobody should be praising or complimenting me for this at all. It was a sucker punch.

I'm not being pressured in to apologising, but simply, I feel apologising would also be the right thing to do right now, especially after seeing certain comments on FB from people.

Sam, I know you're reading this, I want you to know that I am sorry you feel as though there is no other choice for you to continue on in music, especially for the intensity of everything that happened after.

While some good has come out of this, some bad has also come out of it, too. The good things are, it helps bring immediate attention to things like this. It's starting to open dialogue between people. A lot of people are also speaking up and communicating; it's brought people closer together, and helped us see who our friends really are. While I had a lot of praise and understanding from people for doing this, that does not stop me from being ashamed of myself for doing it. It's out in the open now, there is nothing else I can do about this.

The bad news is... in attempting to prevent a talented guy from getting fucked over (Corey), I've caused another talented person to feel as though he's being fucked over (Sam). Kind of strange how these things work out.

As I said on my Facebook, every artist should have the chance to prove themselves, regardless of what they have done or said behind closed doors. There are similar, if not worse, things that have happened in this scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 22:06 

Luister.. als je de ene dag zo doet, en de andere dag zus.. dan weet je niet zwart of wit..
Ik herken het, ik heb het.... je kan zeggen dat ik dingen aanneem, maar als je dingen observeert over mensen leer je nog is wat ;)

@Qre8ive ik heb nog nooit gezegd dat ie slecht is... hij is een type arrogant... raar complex
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 22:19 

Artiest

With B&H it worked out after one person had lost out at everything, and harboured anger for years. Remember, it's only recently that things started to look "up" for Pieter... and that was after what... 2 years of stepping out of the scene. Do you honestly think the means justify the end? No, simply, those things should not have happened. Pieter should not have been forced out, and treated in the way he was... the same reasoning towards Corey. Nobody should wake up with the rest of the world treating them like a criminal when they've done nothing wrong. But on the flipside, nobody should be treated like they can no longer achieve their dreams, or redeem themselves. ;)

As for the rest -- I PM'd you about that already.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 23:09 

Hardtraxxer

I don't know the history about Sam or the 2 for that matter, and to be really honest, I don't really care.
However, I DO know how he (and any other "outsider") may feel. Coming to Europe on what most people may seem as a dream come true. But don't forget that leaving friends and family behind half way across the world REALLY does mess you up (more). I speak from experience as I too was pretty much "ripped" out of my comfort zone at the age of 15 (which is a hard enough age as it is). Leaving friends and family behind to move to Europe... not even knowing the Dutch language.
The whole culture is completely different, the weather, the language.. EVERYTHING and it did hurt a lot for a very long time.
So, on that note, I can understand how Sam (and of course Corey and the toneshifterz) feels and this may cause him to act stranger than normal (again, I don't know him).
I say, let them work it all out and of course, don't go "hatin" just because you read this and that... it's not our business, it shouldn't be.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 23:38 

Donateur

Als je zo'n grote artiest bent moet je een voorbeeld functie hebben. (Mening)
Profvoetballers hebben dat ook!

Maar hier doet iedereen aan alle kanten dingen fout (Noem: Chatlogs online zetten, Zo achter de rug om praten over mensen, Conclusies trekken uit niet 100% betrouwbare bronnen... etc).
Wat me helaas wel weer opvalt is dat meneer Nego & Qre8ive alles proberen goed te praten, alsof Dov met een shotgun achter ze staat.

Maar goed, @ 2 pagina's hier terug, Nee DA en IH zijn geen sub-labels van Scantraxx maar zitten wel bij DJ's BV wat Dov Elkabas (AKA The Prophet) runt dus je zou het ongeveer als het zelfde kunnen zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 23:47 

Artiest

Ik probeer niks goed te praten. Alleen 90% hier bestaat uit speculatie en je kunt een dergelijk iets niet beoordelen van 1 kant van een verhaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 23:49 

Hardtraxx Beheerder

frankhardenberg schreef:
Wat me helaas wel weer opvalt is dat meneer Nego & Qre8ive alles proberen goed te praten, alsof Dov met een shotgun achter ze staat.

Ik vind Nego en Qre8ive juist de meest volwassen en doordachte opmerkingen geven dan de meeste anderen hier die er (waarschijnlijk net als hun) amper wat van af weten.

Maargoed, ik hou me er voor de rest buiten. Boeit me ook allemaal vrij weinig :thumbup:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen