Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 19:48 

Hardtraxx Veteran

Beetje Zany afkraken, hoe durft hij. Zany is de koning. :worship:
Ik vind zelf eerlijk gezegd de muziek van Bioweapon niet zo veel aan. Luister er nooit naar. Dus mij maakt het niets uit dat die lui uit elkaar gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 21:21 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Ik lees dit nu allemaal voor het eerst, en sta er eerlijk gezegd toch wel van te kijken. Even voor de duidelijkheid: die Sam is die kale he? Ik snap niet dat ie het zo lang vol heeft gehouden, vertel die Corey gewoon eerlijk hoe je er over denkt, vertel hoe je er over denkt bij Scantraxx. Zeg wat je dwars zit, werkt het niet, ga je uit elkaar. Scantraxx lijkt me ook echt zo'n saai groot bedrijf, met een hele hoop 'grote ego's' om het zo maar even te noemen, terwijl Fusion me echt zo'n familiebedrijf lijkt. Dus ik begrijp hem ook wel een beetje. En dit, moest ik toch wel ff om lachen: :P

Citaat:
[11/02/2011 9:06:04 AM] orbit1.dj: but I really dont want to play hardbas
[11/02/2011 9:06:08 AM] Nikkita: Why not?
[11/02/2011 9:06:16 AM] orbit1.dj: well mainly the team
[11/02/2011 9:06:22 AM] Nikkita: Ran-d + Zany?
[11/02/2011 9:06:24 AM] orbit1.dj: I was with randy and raoul yesterday
[11/02/2011 9:06:32 AM] orbit1.dj: oh man
[11/02/2011 9:06:35 AM] Nikkita: what happened?
[11/02/2011 9:06:38 AM] orbit1.dj: I was dying in the chair
[11/02/2011 9:06:50 AM] orbit1.dj: I always knew I was good at lying with my face
[11/02/2011 9:06:53 AM] orbit1.dj: but that was a real test
[11/02/2011 9:07:05 AM] Nikkita: what happened tho?
[11/02/2011 9:07:09 AM] orbit1.dj: oh nothing
[11/02/2011 9:07:13 AM] orbit1.dj: I just hate all their music
[11/02/2011 9:07:18 AM] orbit1.dj: they're top guys
[11/02/2011 9:07:21 AM] orbit1.dj: really awesome guys
[11/02/2011 9:07:26 AM] orbit1.dj: I positively hate all their music
[11/02/2011 9:07:33 AM] Nikkita: rofl
[11/02/2011 9:08:03 AM] orbit1.dj: zany was showing my some stuff
[11/02/2011 9:08:09 AM] orbit1.dj: from this artist called 'mean machine'
[11/02/2011 9:08:16 AM] orbit1.dj: most horrible music I have heard in a long time

Je staat op Hardbass, de grootste tent waar je in Nederland kunt draaien, en dan heb je er geen zin in. Omdat je in een team zit waar je de nummers van de rest niet kunt waarderen. Gast, ben blij dat je in het Gelredome mag draaien, dat je bij het grootste label zit en de hele wereld over mag vliegen. :/

moet me toch effe uiten xD
Headhunterz - Just Say My Name... deze tekst komt nu goed voor woorden: the people who dislike me have nothing to lose so they can act like a fool

Maarjah wachten op een uitspraak van bioweapon
And enjoy the show :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Je staat op Hardbass, de grootste tent waar je in Nederland kunt draaien, en dan heb je er geen zin in. Omdat je in een team zit waar je de nummers van de rest niet kunt waarderen. Gast, ben blij dat je in het Gelredome mag draaien, dat je bij het grootste label zit en de hele wereld over mag vliegen. :/

Het gaat er toch niet om waar je mag draaien, bij welk label je zit of dat je over de hele wereld mag vliegen? Het gaat nog altijd om het plezier in het vak en als je dat niet hebt moet je gewoon iets anders zoeken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 21:55 

Hardtraxx Veteran

Dragenser schreef:
moet me toch effe uiten xD
Headhunterz - Just Say My Name... deze tekst komt nu goed voor woorden: the people who dislike me have nothing to lose so they can act like a fool

Maarjah wachten op een uitspraak van bioweapon
And enjoy the show :corn:

Over lyrics gesproken, luister naar die van Bioweapon - All About Music
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

en toch snap ik het niet. Zaterdag op Tomorrowland was die kale ook weer alleen en die heeft egt een uur aan een stuk alles staan geven achter de draaitafels en erop en ervoor. Hij stond ook egt gwn te genieten, dat kan je toch niet als je het egt niet zitten of niet leuk vind? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 22:05 

Hardtraxxer

Roebén schreef:
en toch snap ik het niet. Zaterdag op Tomorrowland was die kale ook weer alleen en die heeft egt een uur aan een stuk alles staan geven achter de draaitafels en erop en ervoor. Hij stond ook egt gwn te genieten, dat kan je toch niet als je het egt niet zitten of niet leuk vind? :/

Wel als alleen performen jou wel de voldoening geeft die je zoekt, denk ik dan :) Vond hem trouwens arrogant overkomen op Tomorrowland, en ik had dit nog niet eens gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 22:07 

Hardtraxx Crew

Edwinn schreef:
wootum schreef:

Het gaat er toch niet om waar je mag draaien, bij welk label je zit of dat je over de hele wereld mag vliegen? Het gaat nog altijd om het plezier in het vak en als je dat niet hebt moet je gewoon iets anders zoeken. :)

Heb je gelijk in! Maar wil er mee zeggen dat ze het toch maar goed voor elkaar hebben. Zo'n leventje is maar voor een enkeling weggelegd, en dan gaan zeuren dat andere DJ's hun platen niet goed supporten. Maar het belangrijkste is inderdaad dat je er plezier in moet hebben, anders moet je er gewoon mee kappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 22:49 

Artiest

FR3D3R1K schreef:
Roebén schreef:

Wel als alleen performen jou wel de voldoening geeft die je zoekt, denk ik dan :) Vond hem trouwens arrogant overkomen op Tomorrowland, en ik had dit nog niet eens gelezen.

Sam arrogant? Juist niet eigenlijk haha. Als dr iemand zit te kutte op zo;n festival en tussen het publiek staat te springen of whatever is hij het wel iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 23:18 

Enige reden waarom hij zo springt is omdat draaien voor hem een soort of drugs is...
hij krijgt er zoveel adrenaline door dat hij wel moet gaan.

De noize suppressor van hardstyle onderhand...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 23:40 

Hardtraxx Addict

Ik weet dat het off topic is, maar ik ben nu toch wel nieuwsgierig geraakt naar het verhaal achter Brennan & Heart.. Ik zie nu ook pas dat Thera een anagram is van Heart, interesting..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 23:57 

Hardtraxxer

Maestro N schreef:
Ik weet dat het off topic is, maar ik ben nu toch wel nieuwsgierig geraakt naar het verhaal achter Brennan & Heart.. Ik zie nu ook pas dat Thera een anagram is van Heart, interesting..

Iets van ; Brennan & Heart gaan uit elkaar , Brennan jat onderhand alle spullen en apparatuur , gaat alleen verder , probeert Thera de grond in te stampen , zelfs met juridische shit etc echt fucked up als dat waar is dus Fabian Bohn als je dit leest ga je maar schamen dan geldwolf met je lelijke kop...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 00:03 

Hardtraxx Veteran

Jongens houd dat soort dingen gewoon voor jezelf. Als mensen het willen weten vraag het Thera dan zelf bijvoorbeeld. Niet erg netjes om dit soort dingen op internet te zetten. Even in het midden gelaten of het klopt wat hierboven staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 02:25 

Hardtraxx Veteran

H4rdstyleLova schreef:
Maestro N schreef:

Iets van ; Brennan & Heart gaan uit elkaar , Brennan jat onderhand alle spullen en apparatuur , gaat alleen verder , probeert Thera de grond in te stampen , zelfs met juridische shit etc echt fucked up als dat waar is dus Fabian Bohn als je dit leest ga je maar schamen dan geldwolf met je lelijke kop...

en vervolgens wel staan te stampe als brennen heart ergens draait...
of haat je ook ineens al zijn muziek die hij maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 09:53 

Hardtraxx Veteran

Die Sam van Bioweapon komt net kijken en dan gaat hij de muziek van Zany en Ran-D afkraken hahaha wat een ego van die man, wat een kneusje. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 09:54 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
H4rdstyleLova schreef:
Maestro N schreef:

Dat nooit, want hij is een Harrrddstyleeeee Lovaaaaaahh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 10:44 

Hardtraxxer

The Anim0l schreef:
H4rdstyleLova schreef:
Maestro N schreef:

Meeste nummers van BH zijn bagger.. nee ik loop altijd weg als hij draait. Tijd om wat te eten of een rondje lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 10:57 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Die Sam van Bioweapon komt net kijken en dan gaat hij de muziek van Zany en Ran-D afkraken hahaha wat een ego van die man, wat een kneusje. :lol:

Want? Je moet alle muziek maar goed vinden als je zelf nog niet op dat niveau zit? Ik vind die Mean Machine nummers ook maar niks. Sam zegt toch ook gewoon dat het verder wel toffe gozers zijn, dat het alleen niet zijn muzieksmaak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 11:04 

Artiest

Maximum schreef:

Ik begrijp dat wel (dat 'ie de muziek bagger vindt). Die uplifting vrolijke hardstyle die hij graag wilt maken is ook het tegenovergestelde van hetgeen dat bijv. Ran-D en Zany (vaak) maken. Het geeft weer temeer aan hoe ver de hardstyle scene uit elkaar getrokken is. Er zijn ook genoeg artiesten die de vrolijke hs van o.a. Bioweapon totaal niet kunnen waarderen en bijv. Mean Machine helemaal fantastisch vinden.
Hoor zelf ook liever veel opgefokte teringherrie dan die vrolijke deuntjes.

Maargoed, professioneel is het niet te noemen als je andere artiesten op smaak/voorkeur bekritiseert.
Het plaatsen van chatlogs allerminst trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 11:20 

Hardtraxx Veteran

Catatonic Overload schreef:

Maargoed, professioneel is het niet te noemen als je andere artiesten op smaak/voorkeur bekritiseert.

Deze chatlogs zijn geplaatst door nikitta, vind het wel erg laag van haar dat ze die online zet. Dat ze de situatie verteld en haar mening verteld etc is haar eigen keus, maar dit vind ik gewoon andermans vuile was buiten hangen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 11:33 

Hardtraxxer

[04/04/2011 5:29:33 PM] orbit1.dj: I think the problem has 2 layers
[04/04/2011 5:29:45 PM] orbit1.dj: 1, dov doesnt actually care about the artists
[04/04/2011 5:29:58 PM] orbit1.dj: he just wants to play it safe and back up the big guys he's already got
[04/04/2011 5:30:15 PM] orbit1.dj: Willem, Joram & Bas
[04/04/2011 5:30:26 PM] orbit1.dj: keep gerardo close to make money of him

Wait whut ? Zijn IH en DA sublabels van Scantraxx ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 11:50 

Artiest

H4rdstyleLova schreef:
[04/04/2011 5:29:33 PM] orbit1.dj: I think the problem has 2 layers
[04/04/2011 5:29:45 PM] orbit1.dj: 1, dov doesnt actually care about the artists
[04/04/2011 5:29:58 PM] orbit1.dj: he just wants to play it safe and back up the big guys he's already got
[04/04/2011 5:30:15 PM] orbit1.dj: Willem, Joram & Bas
[04/04/2011 5:30:26 PM] orbit1.dj: keep gerardo close to make money of him

Wait whut ? Zijn IH en DA sublabels van Scantraxx ?

Nee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 12:16 

Hardtraxx Elite

_dp_ schreef:
Catatonic Overload schreef:

Deze chatlogs zijn geplaatst door nikitta, vind het wel erg laag van haar dat ze die online zet. Dat ze de situatie verteld en haar mening verteld etc is haar eigen keus, maar dit vind ik gewoon andermans vuile was buiten hangen...

Ze heeft deze toch pas neergezet nadat ze iemand van myd een dode vriend bij de discussie haalde. Tevens ik vind het wel een goede actie van haar, krijg je toch wel een ander beeld van de oh zo "blije" sam. Dat het een act van hem was om de mensen maar blij te maken om hem heen.
Je leest dat hij over iedereen en alles klaagt en dat hij terugwilt gaan na australië. Wat houdt hem tegen? Als hij echt wilde gaan, was hij nu al wel in australië.
Maar hij dat doet hij niet, hij kickt zijn teamgenoot gut bioweapon en gaat alleen verder optreden, dan dunkt mij het dat hij het alleen voor het geld doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 12:24 

Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Ze heeft deze toch pas neergezet nadat ze iemand van myd een dode vriend bij de discussie haalde. Tevens ik vind het wel een goede actie van haar, krijg je toch wel een ander beeld van de oh zo "blije" sam. Dat het een act van hem was om de mensen maar blij te maken om hem heen.
Je leest dat hij over iedereen en alles klaagt en dat hij terugwilt gaan na australië. Wat houdt hem tegen? Als hij echt wilde gaan, was hij nu al wel in australië.
Maar hij dat doet hij niet, hij kickt zijn teamgenoot gut bioweapon en gaat alleen verder optreden, dan dunkt mij het dat hij het alleen voor het geld doet.

Volgens mij kwam die tweet over die dode vriend pas nadat nikitta dit had gedaan hoor (kan het fout hebben hoor?). Er is ook niks mis mee dat ze dit naar buiten brengt maar om nou hele chatlogs online te pleuren... Sowieso vind ik chatlogs bewaren not done. Een gesprek is privé tussen 2 personen en je moet ervan op aan kunnen dat niet heel zo'n gesprek online komt te staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 12:32 

Hardtraxxer

Maximum schreef:

Waar slaat dat nou op, hij mag toch zeggen dat die de muziek van Zany & Ran-D niet vet vind....
Dat mag ik, jij en ieder ander hier ook, terwijl wij helemaal niks hebt bereikt nog in de hardstyle scene...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 12:46 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Maximum schreef:

Want? Je moet alle muziek maar goed vinden als je zelf nog niet op dat niveau zit? Ik vind die Mean Machine nummers ook maar niks. Sam zegt toch ook gewoon dat het verder wel toffe gozers zijn, dat het alleen niet zijn muzieksmaak is.

Ik vind zelf persoonlijk mean Machine ook helemaal niks, maar dat terzijde. Los van dit onderwerp, vind ik mensen die achter iemands rug om praten altijd zielig.. dus in dit geval vind ik Sam triest dat het niet gewoon tegen Zany of Ran-D durft te zeggen, maar ze wel een beetje bespot in een chatgesprek (wat ik ook deels op vang als stoer doenerij naar Nikkita toe hoor, maar dat maakt hem alsnog een sukkeltje vind ik). :thumbup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen