Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
The Anim0l schreef:
hahaha rob voegt mensen toe die hij niet of net pas kent? :D

Hey, always got time to get to know someone..
ik sta altijd wel open voor nieuwe mensen in mijn leven ;)


Dat is een mooie instelling :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 03:27 
 

Is het inderdaad... jezelf afsluiten voor iedereen is ook niet goed
En sociaal contact is voor mij redelijk belangrijk door bepaalde redenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 06:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
Met een beetje geluk ga ik ook naar Subway in Maassilo 31 maart :clap:

DOEN! Echt ik zweeer het, de eerste editie was echt episch :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
McLovin schreef:
Met een beetje geluk ga ik ook naar Subway in Maassilo 31 maart :clap:

DOEN! Echt ik zweeer het, de eerste editie was echt episch :love:


Ik was er afgelopen 15okt ook, eerste dubstep only feest....was idd té gruwelijk!! :yay: Weet alleen niet of mn financiën t toelaten, daar hangt het even vanaf >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat zijn trouwens je favo dubstep artieste? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om op die vraag over industrial hardcore terug te komen..

STAN- schreef:
Om even Forbidden Phobia voor te zijn begin in met The Outside Agency - Primitive ^^ Verder:

SPL - Elbow Deep
AK-Industry - Hokuto 100 Crack Fist
Satronica - Life Blood Pain Death (Tymon Remix)
Tymon & Ophidian - The One


Vind het verrassend vet! De snellere nummers zoals Primitive en die van AK Industry kunnen mij meer boeien. Die vocals van Life Blood Pain Death vind ik dan weer een beetje too much, alleen vanaf 1.05 bij deze link http://www.youtube.com/watch?v=sVkWne76hwU vind ik het wel ziek vet worden :thumbsup:
Denk dat ik me hier nog best goed op kan vermaken op een feest, zoiets als Elbow Deep zou ik dan weer thuis liever luisteren :yes:

Een goed hc feest staat ook al echt heel lang op de planning, tips?? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je hebt geloof ik masters of hardcore in maart weer ergens
vanaaf heb je dacht hardcore 4 life
dominator in juli dacht ik

en khoop dat ze nog ergens in september met een project hardcore komen

en anders moet je zoeken naar kleine HC feessies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
wat zijn trouwens je favo dubstep artieste? :P


Zou niet direct namen durven noemen. Onderstaande nummers vind ik bijv erg vet. Van die diepere dubstep zeg maar :yes: vieze dubstep noemen mijn vrienden t ook wel :P

Daladubz - Pink Elephants
Docter P - Watch Out

Zoiets krijgt mij dan echt weer totaal niet los op een feest, thuis wel fijn om naar te luisteren
Sinister Souls - Definition Of Silence
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sinister souls heeft over t algemeen wel hele smerige dubstep :D om maar even in dezelfde soort taal te prate :P

zelfde als balkansky/bratkilla/ajapai/adroa/loop stepwalker/distrikt/counterstrike
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MoH heeft mij nooit echt getrokken, aangezien de leeftijd daar 16+ is :P Ben 1x naar Blood Sunday in Culemborg geweest, ook daar was de gemiddelde leeftijd 16 :), overigens wel goed bevallen. Dominator zou een goeie optie zijn. Early vind ik ook weer erg vet, Pandemonium heb ik ook als optie staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
sinister souls heeft over t algemeen wel hele smerige dubstep :D om maar even in dezelfde soort taal te prate :P

zelfde als balkansky/bratkilla/ajapai/adroa/loop stepwalker/distrikt/counterstrike


Hij draaide indd erg smerig op die Subway waar ik was :drool: , maar wat ik zo van m kon vinden was meer in deze trant, ook daar moet ik me waar s goed in verdiepen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
AniThing schreef:
sinister souls heeft over t algemeen wel hele smerige dubstep :D om maar even in dezelfde soort taal te prate :P

zelfde als balkansky/bratkilla/ajapai/adroa/loop stepwalker/distrikt/counterstrike


Hij draaide indd erg smerig op die Subway waar ik was :drool: , maar wat ik zo van m kon vinden was meer in deze trant, ook daar moet ik me waar s goed in verdiepen :cool:



als je wat zoekt wat je niet kan vinden let me know :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 pagina's, dat betekent nieuw vrouwelijk volk, kan niet anders :P
Welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:46 
 

Välkommen!
Hur står det till?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een warm onthaal ^^

biscuit schreef:
Välkommen!
Hur står det till?


Altijd :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:31 
 

je bent altijd welkom hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké: je vindt Primitive een vette track; je houdt van Sinister Souls; je vond Hokuto 100 Crack fist vet..

Ik heb nog maar 1 ding te zeggen:
Wil je met me trouwen? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Oké: je vindt Primitive een vette track; je houdt van Sinister Souls; je vond Hokuto 100 Crack fist vet..

Ik heb nog maar 1 ding te zeggen:
Wil je met me trouwen? :love:

Jij vieze player, je mag niet met meer dan 1 persoon trouwen en ieder meisje tenhuwlijk vragen mag ook niet :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
je bent altijd welkom hier!


Is dat wat dat betekende? :P

STAN- schreef:
Oké: je vindt Primitive een vette track; je houdt van Sinister Souls; je vond Hokuto 100 Crack fist vet..

Ik heb nog maar 1 ding te zeggen:
Wil je met me trouwen? :love:


Sorry, maar dat is 1 ding wat ik nooit zal gaan doen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
STAN- schreef:
Oké: je vindt Primitive een vette track; je houdt van Sinister Souls; je vond Hokuto 100 Crack fist vet..

Ik heb nog maar 1 ding te zeggen:
Wil je met me trouwen? :love:

Jij vieze player, je mag niet met meer dan 1 persoon trouwen en ieder meisje tenhuwlijk vragen mag ook niet :list:


Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I'm just kiddin'. Don't get me wrong ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
I'm just kiddin'. Don't get me wrong ;)


He jammer, begon er net zin in te krijgen ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

It wasn't my intention, but if you want to.. ^^ Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Get a room, you two xd

Welkom!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!