Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:14 
 

XtD schreef:
Gebanned zijn geweest en gewoon zo triest doorgaan, misschien een herkansing?

Ik zeg doen. Slotje en perm ban, altijd hetzelfde liedje :yawn:


Welkom trouwens, McLovin ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
• Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
• Blijf zoveel mogelijk ontopic in de topics. Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen verwijdert of verplaatst worden door de Beheerders of Moderators.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

McLovin? Only one name? Who do you think you are? Seal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
McLovin? Only one name? Who do you think you are? Seal?


It was between that and Mohammed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zucht..wat een zieke geesten zitten er hier toch zeg :/

Welkom Tessa! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeuj ik had nog bijna een kaartje voor Subway XL aan jou verkocht. :P

Welkom iig. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Catatonic Overload schreef:
McLovin? Only one name? Who do you think you are? Seal?


It was between that and Mohammed :P


:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
XtD schreef:
Catatonic Overload schreef:
McLovin? Only one name? Who do you think you are? Seal?


It was between that and Mohammed :P


:worship: :worship: :worship:

Fogell, why the FUCK would it be between that and mohammed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OT: Misschien beetje laat, maar alsnog welkom Tessa :) Have fun @hardtraxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heb dit topic ff doorgelezen maar jeetje wat zitten hier een stelletje kleuters zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
heb dit topic ff doorgelezen maar jeetje wat zitten hier een stelletje kleuters zeg :')

Hetzelfde, gooi er een slotje op ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!