Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
Danku! Nieuwegein, of all places :yawn: Jij?


Ik uit Woerden ;) Kom wel regelmatig in Nieuwegein voor het ziekenhuis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Staat in der profiel doperwt :P Dat huisje onder avatar

Ooooh hehe dom ei dat ik ben :P Maar inderdaad hee!

En ik zie ook Dubstep tussen favo genres..
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zal der wle even doorverwijzen naar een paar leuke dubstep setjes :whistle: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:05 
 

Welkom!
En misschien tot spreeks bij een van de vele feestjes.. geef je als tip om beetje te kijken waar er meetings zijn, zo leer je HT'rs iets sneller kennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Welkom!
En misschien tot spreeks bij een van de vele feestjes.. geef je als tip om beetje te kijken waar er meetings zijn, zo leer je HT'rs iets sneller kennen


of blijf lang genoeg in het forum hangen zodat je ook ongeveer weet hoe mensen zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

noouuuuww STAN- waarom nou? :cry: is mijn lievelings nummer en ik wou die noemen! :( je maakt me nu erg verdrietig :cry:

WELKOM :thumbsup: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
El Mare schreef:
Tsja, 22 jaar is ook volgens mij iets ouder dan het gemiddelde van HT :P :lol:

Nja jij bent me net voor.


en ze ziet er nog lief uit ook :P
ook al zie je maar een half gezicht op der PF :D


Schijn bedriegt :evil: En volgens mij is dat toch echt mn hele gezicht op pf xd

Je weet wat ze zeggen he, op een ouwe fiets moet je t leren :whistle: Nou is 22 naar mijn mening niet bepaald oud, maar ik kreeg al t idee dat de gemiddelde leeftijd hier iets meer rond de 18 ligt??

En dubstep vind ik heeeel erg vet! Met een beetje geluk ga ik ook naar Subway in Maassilo 31 maart :clap:
The Anim0l schreef:
zal der wle even doorverwijzen naar een paar leuke dubstep setjes :whistle: :innocent:


Bring it on!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En wie is Robkûh op pf? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
The Anim0l schreef:
El Mare schreef:
Tsja, 22 jaar is ook volgens mij iets ouder dan het gemiddelde van HT :P :lol:

Nja jij bent me net voor.


en ze ziet er nog lief uit ook :P
ook al zie je maar een half gezicht op der PF :D


Schijn bedriegt :evil: En volgens mij is dat toch echt mn hele gezicht op pf xd

Je weet wat ze zeggen he, op een ouwe fiets moet je t leren :whistle: Nou is 22 naar mijn mening niet bepaald oud, maar ik kreeg al t idee dat de gemiddelde leeftijd hier iets meer rond de 18 ligt??

En dubstep vind ik heeeel erg vet! Met een beetje geluk ga ik ook naar Subway in Maassilo 31 maart :clap:
The Anim0l schreef:
zal der wle even doorverwijzen naar een paar leuke dubstep setjes :whistle: :innocent:


Bring it on!


sowieso in het andere muziek topic:P

zoek naar Anim0l/AniThing :P

als de links t niet meer doen pm maar dan doek ze ff opnieuw uploade :P

en wat je gezicht betreft...de ene helft is redelijk normaal te zien zonder dat t samengetrokken is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
En wie is Robkûh op pf? ^^


member/Chris%20Two/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Één van de lekkerste dubstep setjes ooit: http://lsdb.nl/set/95285/excision-shambhala-2011-06-08-11.html

Ga ook zeker bij Subway aanwezig proberen te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
en wat je gezicht betreft...de ene helft is redelijk normaal te zien zonder dat t samengetrokken is :D


Ah zo.. xd Heb m maar weer s gewijzigd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Één van de lekkerste dubstep setjes ooit: http://lsdb.nl/set/95285/excision-shambhala-2011-06-08-11.html

Ga ook zeker bij Subway aanwezig proberen te zijn :)


Die link werkt helaas niet meer >.< Jij bent dan Jesse?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
The Anim0l schreef:
en wat je gezicht betreft...de ene helft is redelijk normaal te zien zonder dat t samengetrokken is :D


Ah zo.. xd Heb m maar weer s gewijzigd :thumbup:


links rechts 2de van rechts? :D :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
links rechts 2de van rechts? :D :innocent:


2e van rechts ja :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
The Anim0l schreef:
links rechts 2de van rechts? :D :innocent:


2e van rechts ja :yes:


dat ziet er leuk en lief uit :P :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Get a Room ... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Get a Room ... :P



you can leave this room :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:43 
 

McLovin ben je vrijgezel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:45 
 

sjobie schreef:
McLovin schreef:
En wie is Robkûh op pf? ^^


member/Chris%20Two/



:corn: :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha rob voegt mensen toe die hij niet of net pas kent? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
XtD schreef:
Één van de lekkerste dubstep setjes ooit: http://lsdb.nl/set/95285/excision-shambhala-2011-06-08-11.html

Ga ook zeker bij Subway aanwezig proberen te zijn :)


Die link werkt helaas niet meer >.< Jij bent dan Jesse?


Hier staat hij nog: https://www.facebook.com/Excision?sk=app_176217385757369

Ik ben inderdaad Jesse ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:53 
 

The Anim0l schreef:
hahaha rob voegt mensen toe die hij niet of net pas kent? :D

Hey, always got time to get to know someone..
ik sta altijd wel open voor nieuwe mensen in mijn leven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
The Anim0l schreef:
hahaha rob voegt mensen toe die hij niet of net pas kent? :D

Hey, always got time to get to know someone..
ik sta altijd wel open voor nieuwe mensen in mijn leven ;)


maar zitten ze ook op jou te wachten? :D :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:02 
 

zie ik dan wel...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!