The Anim0l schreef:
El Mare schreef:
Tsja, 22 jaar is ook volgens mij iets ouder dan het gemiddelde van HT

Nja jij bent me net voor.
en ze ziet er nog lief uit ook
ook al zie je maar een half gezicht op der PF

Schijn bedriegt

En volgens mij is dat toch echt mn hele gezicht op pf

Je weet wat ze zeggen he, op een ouwe fiets moet je t leren

Nou is 22 naar mijn mening niet bepaald oud, maar ik kreeg al t idee dat de gemiddelde leeftijd hier iets meer rond de 18 ligt??
En dubstep vind ik heeeel erg vet! Met een beetje geluk ga ik ook naar Subway in Maassilo 31 maart
The Anim0l schreef:
zal der wle even doorverwijzen naar een paar leuke dubstep setjes

Bring it on!