Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 00:54 
 
Hardtraxxer

Hai.

Ik heb dit nog nooit eerder gedaan maar ik vond dat het zo langzamerhand weleens tijd werd dat ik wat actiever werd op Hardtraxx dus bij deze mijn muziekbiografie/voorstelverhaaltje/shizzle. :cool: Bereid je voor op een beste en chaotische lap tekst!

Ik ben dus Wianda, 21 jaar, van het vrouwelijke geslacht, kom uit Groningen, mijn lievelingskleur is mintgroen, lievelingseten patat & heb een kat Ivy, woon op mezelf en mijn favoriete genre is hardstyle. Meestal gaat mijn voorkeur uit naar raw maar ik kan af en toe ook altijd nog heel erg genieten van een euforisch hardstylesetje.
"Vroegah" was ik meer van de hardcore, ben toen ik 16 was naar MOH geweest maar ik ben begonnen met hardstyle luisteren in 2009 toen ik een hele lange periode op bed heb gelegen na een nogal heftige rugoperatie. Ik ben geopereerd aan een scoliose, een S-vormige kromming in mijn rug. Die hebben ze met 2 titanium stangen langs mijn ruggengraat en titanium schroeven er doorheen. Gevalletje half woman/half machine dus ^^. Hier heb ik dus een paar maand voor op bed moeten liggen en ik heb mezelf toen heel lang met mijn laptop moeten vermaken. Hierdoor ontdekte ik hardstyle. Heel diep ben ik er toen niet op ingegaan, luisterde gewoon wat oppervlakkige nummertjes, beetje Project One, Beetje HHZ, NC, beetje DBSTF, jullie kennen het wel. Ben er toen verder niet al te veel mee bezig gegaan aangezien het nogal frustrerend is hardstyle te luisteren maar je verder totaal niet te mogen bewegen.

Toen het een jaar na de operatie was en ik grotendeels weer was gerevalideerd werd ik uitgenodigd door vrienden om mee te gaan naar een plaatselijk hardcorefeestje, Hollands Hard was dit geloof ik. Hier ontmoette ik nieuwe vrienden die veel naar feesten gingen en die namen me een keer mee naar een hardstylefeestje. Shock 2010. Dit ging me allemaal maar veel te langzaam en het kon me op het moment niet hard genoeg gaan. Ik heb toen dus een periode weer bijna alleen maar hardcore geluisterd en veel plaatselijke hardcorefeesten bezocht. Tot ik op een nacht terwijl ik aan het chillen was met vrienden weer werd gedwongen om een paar hardstylenummers te luisteren. Dit waren Tokyo van Tatanka & Delay Distortion van Wildstylez. Die nacht heb ik zo van die nummers genoten dat ze van mij perse de rest van de nacht op repeat moesten.
Mijn liefde voor hardstyle was herboren :love:

Toen gelijk maar besloten mee te gaan naar het eerstvolgende grote hardstylefeest, dit was Hard Bass 2011.
En wauw, ik heb nog nooit zoiets extreems euforisch gevoeld als die nacht. Kan me nog precies herinneren dat ik binnenkwam en dat er werd geopend met discorecord. Na die nacht gelijk besloten dat komende jaar alles in te halen qua feestjes dat ik had gemist in de periode dat ik moest revalideren na mijn rugoperatie. En oh man, en of ik dat heb gedaan! Zelfs zo extreem dat ik in de nacht van Qlimax 2011 het materiaal in mijn rug brak & weer opnieuw geopereerd kon worden :thumbdown:. Maargoed, zo gezegd zo gedaan, ik ben opnieuw aan mijn rug geopereerd in maart 2012 nadat ze me waren vergeten op de operatielijst te zetten. ( :thumbdown: :list: ) Maar mijn liefde voor de hardstylefeesten was zo groot dat ik zelfs Hard Bass 2012 nog heb gedaan met een gebroken rug. Niet geheel verstandig maar het heeft me zo goed gedaan, heb toen zo genoten van dat feest, vooral met de gedachte dat het mijn laatste feest voor waarschijnlijk het komende jaar zou worden. Maargoed, ik heb mezelf weer eens verbaasd, ik ben dus opnieuw geopereerd in maart en stond 3 weken later al weer op een hardstylefeestje. Hardstyle heeft mij toen gewoon letterlijk door die periode heengesleept en me zo die drive gegeven om te revalideren, ongelofelijk wat muziek met een mens kan doen ^^

Vanaf dat moment was ik dus weer back in the game en vanaf dat moment ga ik ook weer vrolijk alle feestjes af! Dus grote kans dat ik vanzelf een keer naast je sta als je ook into de hardstyle bent. Of misschien heb ik al weleens naast je gestaan :D

Je hebt de grootste kans mij tegen te komen (overigens met mijn mede Queen of the Underground Anouska en/of Jordi (aka jordifcg op hardtraxx hier, SHOUTOUT BROTAH :thumbup: ) aan mijn zijde) tijdens setjes van; Adaro, Gunz for Hire, Frequencerz, E-Force, B-Front, Crypsis, Radical Redemption, Titan, Solutio & The I's & Degos & Re-Done. Dit zijn toch echt wel mijn favorieten op het moment. :love: En ook kan ik af en toe een goed euforisch setje ala Frontliner of Wildstylez wel waarderen ^^

Oke, zoals verwacht lekker chaotisch verhaaltje weer dit, please don't blame me, het is 10 voor 1 dus ik ben niet zo heel helder meer. Laat ik er maar eens een einde aan breien. :yawn:
Tot forums! ( :huh: :lol: )

Tattaa :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeee eindelijk maar toch aanwezig Wian! Goed om je hier te hebben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, wat een verhaal. Mooi om te zien dat de muziek je er 'doorheen heeft gesleept' :)

Welkom iig en enjoy your stay :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :), was ook een interessant stuk om te lezen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 01:27 
 

Welkom, het verhaal laat weinig te vragen over :thumbup:
Niet bang tijdens het losgaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 01:32 
 
Hardtraxxer

BeHa schreef:
Welkom, het verhaal laat weinig te vragen over :thumbup:
Niet bang tijdens het losgaan?


Helleuuu! Thanks all! Ik merk dat ik echt een noob ben, wou jullie berichtjes al vind-ik-leuken :')

Opzich niet bang tijdens het zelf losgaan, meestal gaan mensen wel met een boogje om me heen aangezien ik zelf ook behoorlijk losga. Maargoed, je kan helaas niet altijd een elleboogje in je rug oid ontwijken. Maarja, dan zit er niks anders op dan ff slikken & weer doorgaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 12:45 
 

mooi verhaal :thumbsup: welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Sowwwwwwwwwwwwww wat een drama gehad zeg! Nu weer vooruit! Echt respect voor dit soort mensen. Wat muziek kan doen met een mens. ^^

Welkom hier op Hardtraxx en veel plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

inb4 biscuit. :)



Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best verhaaltje... En een behoorlijke doorzetter merk ik ook maar weer! _O_ Hoop dat alles nu beter gaat met je rug, en dat je nog maar veel feestjes mee mag pakken! :clap:

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo Wianda allereerst welkom hier. Geweldig om te lezen dat de muziek waar wij hier allemaal zo van houden je door een aantal moeilijke tijden gesleept heeft. Ik hoop dat je een toekomst met nog talloze feestjes tegemoet gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 14:15 
 
Hardtraxxer

SL8492 schreef:
Welkom :), was ook een interessant stuk om te lezen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is nog eens een welkoms post zeg :P dus bij deze welkom en have fun :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:00 
 
Hardtraxxer

Dank u allen! Fijn & warm onthaal! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi verhaal! Natuurlijk welkom.

Aangezien je zei dat je vroeger vooral hardcore luisterde, ben ik toch benieuwd naar hoe je er nu over denkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:16 
 
Hardtraxxer

STAN- schreef:
Mooi verhaal! Natuurlijk welkom.

Aangezien je zei dat je vroeger vooral hardcore luisterde, ben ik toch benieuwd naar hoe je er nu over denkt :D


Interesseert me niet heel erg meer alhoewel ik moet zeggen dat ik me afgelopen weekend met Emporium toch tot mijn verbazing prima heb vermaakt in de hardcoretent tijdens Mad Dog & Tha Playah. Italian hardcore kan ik meestal nog wel waarderen en kan me vaak ook nog wel vermaken tijdens Endymion, Amnesys, Noize Suppressor en Neophyte. Neophyte zijn album Maniak ook behoorlijk grijsgedraait nog een jaar terug.. Maar sluit het liefste mijn hardstylefeestjes af met een lekker raw setje ala Radical Redemption, ookal is die natuurlijk ook niet vies van een paar hardcore klappers aan het einde van zijn setjes. Maar verder dus weinig tot geen interesse meer in de hardcore scene. Vind het vaak een beetje hersenloos (no offense voor de liefhebbers). Maar wie weet veranderd dat wel weer, you'll never know ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig verhaal, erg veel respect hiervoor, en gwn naar HB gaan met een gebroken rug? HULDE :worship:
Welkom, ENJOY YOUR STAY :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:00 
 
Hardtraxxer

Hai
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:30 
 
Hardtraxxer

Sensive schreef:
Hai


Hoi, normaal geen erg grote Thera liefhebber maar merk toch dat dit begint te veranderen, fijn ontvangst dit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:26 
 

Welkom

heftig verhaal....

waar muziek toch al niet goed voor is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:43 
 

Wianda schreef:
kan me vaak ook nog wel vermaken tijdens Endymion, Amnesys, Noize Suppressor en Neophyte

ja beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Welkom :), was ook een interessant stuk om te lezen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 00:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Wianda schreef:
kan me vaak ook nog wel vermaken tijdens Endymion, Amnesys, Noize Suppressor en Neophyte

ja beetje jammer


:lol:
Noize Suppressor, Amnesys en Neophyte kan ik me wel in vinden en zolang het niet Endymion LIVE is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 12:29 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Wianda schreef:
kan me vaak ook nog wel vermaken tijdens Endymion, Amnesys, Noize Suppressor en Neophyte

ja beetje jammer


Hater, jij kreeg sowieso al geen stuk taart op mijn welkomstfeestje :thumbdown:

Broken Balance schreef:
Noize Suppressor, Amnesys en Neophyte kan ik me wel in vinden en zolang het niet Endymion LIVE is.


Vind 't juist wel leuk wat voor showtje de heren er omheen maken ^^
Maar like I said, meestal ga ik met een grote boog om de hardcore heen, maak misschien 2x per jaar een setje van ze mee.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!