Hallo.
Me nog nooit zo welkom gevoeld!Socializerz wrote:Gemiddeld welkomst topic bevat 7-15 posts.
Hier zitten we inmiddels op pagina 3
Me nog nooit zo welkom gevoeld!Socializerz wrote:Gemiddeld welkomst topic bevat 7-15 posts.
Hier zitten we inmiddels op pagina 3
Ook dat kan kloppenSolis wrote:Zo dan wat een lap tekst! Respect dat je het even allemaal hier neerzet hoor. Welkom
Ik zag jou volgens mij op Emporium rondhuppelen haha
Haha, volgens mij wel ja! Stond zelf alleen tijdens Titan (baas) bij de rawWianda wrote:Ook dat kan kloppenSolis wrote:Zo dan wat een lap tekst! Respect dat je het even allemaal hier neerzet hoor. Welkom
Ik zag jou volgens mij op Emporium rondhuppelen hahagrote kans dat dat bij de raw was?
Dan klopt dat, ik stond inderdaad tijden Titan (baas indeed) bij de raw!Solis wrote:Haha, volgens mij wel ja! Stond zelf alleen tijdens Titan (baas) bij de rawWianda wrote:Ook dat kan kloppenSolis wrote:Zo dan wat een lap tekst! Respect dat je het even allemaal hier neerzet hoor. Welkom
Ik zag jou volgens mij op Emporium rondhuppelen hahagrote kans dat dat bij de raw was?
Haha ai dat kan overal opzich wel zijn.. Ik zit elk feest wel een keer op iemands nek!:PRiichard wrote:Welkom hiero![]()
Ik heb jou wel eens boven het publiek zien uit springen en gek doen op iemand z'n rug toen ik op het podium aan fotograferen was, weet niet meer waar. Zal dat nog wel vaker zien denk ik
Omdat jij zo groot bent dat er waarschijnlijk veel hormonen in je lichaam zitten?En-er-gy wrote:nee? hoe kom je erbij?
Zo gauw er een meisje aanmeld op Hardtraxx, is Julian/En-er-gy/Biscuit er als 1e bij en is hij ook degene die het meest reageert in het welkomst topicWianda wrote:Wat mis ik?
Onthafloorx wrote:Omdat jij zo groot bent dat er waarschijnlijk veel hormonen in je lichaam zitten?En-er-gy wrote:nee? hoe kom je erbij?
das niet waarpatrickjeb wrote:Zo gauw er een meisje aanmeld op Hardtraxx, is Julian/En-er-gy/Biscuit er als 1e bij en is hij ook degene die het meest reageert in het welkomst topicWianda wrote:Wat mis ik?
Ik dacht al dat je ons verlaten had na het lezen van enkele reactiesWianda wrote:Ik vind het helemaal gezellig, eerstvolgende feest een "well hello there" meeting?
Hai! Naaah doen ze anders altijd vervelend?G1LL wrote:Grappig dat ik dit topic nog niet heb hoeven sluiten![]()
Welkom! Goed verhaal, mooi dat hardstyle je zo heeft geholpen. Ik zie u binnenkort wel een keer op een feestje. Defqon? Dreamfields? Wish?
Als de members vervelend gaan geef je maar een GIL hoor!
I'm still here! Krijg ik een diploma?Solis wrote:Ik dacht al dat je ons verlaten had na het lezen van enkele reacties
Gefeliciteeeeerd je bent geslaagd!!! Je mag eindelijk je (Hardtraxx) diploma in ontvangst nemenWianda wrote:I'm still here! Krijg ik een diploma?Solis wrote:Ik dacht al dat je ons verlaten had na het lezen van enkele reacties