Hoi
Active topics in Welkom!
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 9 hours ago
Welkom, boeiend verhaal om te lezen. Wellicht tot ziens op een feestje dan maar 
Vrouw naar m'n hart..Wianda wrote:ff slikken & weer doorgaan
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Welkom! 
Vraagje trouwens, ben jij dat in je avatar?SL8492 wrote:Welkom, was ook een interessant stuk om te lezen
Vind 't juist wel leuk wat voor showtje de heren er omheen makenBroken Balance wrote:Noize Suppressor, Amnesys en Neophyte kan ik me wel in vinden en zolang het niet Endymion LIVE is.
Maar like I said, meestal ga ik met een grote boog om de hardcore heen, maak misschien 2x per jaar een setje van ze mee.[/quote]
Ik hoef live geen schreeuwende rappert of een valse zangert tijdens een hardcore act bij elk nummer
Die 3 gasten zijn zelf al maf genoeg dat het leuk om te zien en horen is.
-
WHardtraxxer
- 118 posts member since 2012
- last seen Mar 2026
Yes sir!Fusionmania wrote:Vraagje trouwens, ben jij dat in je avatar?SL8492 wrote:Welkom, was ook een interessant stuk om te lezen
Mooi verhaal! En natuurlijk welkom op Hardtraxx 
Volgens mij herken ik je wel van je ava, stond jij niet helemaal vooraan de Factory Stage op Beat The Bridge?
Ik heb een hele tijd bij jordifcg gestaan toen.
Volgens mij herken ik je wel van je ava, stond jij niet helemaal vooraan de Factory Stage op Beat The Bridge?
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Thanks! Klopt helemaal!Fuzzylogic wrote:Mooi verhaal! En natuurlijk welkom op Hardtraxx
Volgens mij herken ik je wel van je ava, stond jij niet helemaal vooraan de Factory Stage op Beat The Bridge?Ik heb een hele tijd bij jordifcg gestaan toen.
epische voorstelling !! er blijven weinig vragen over haha
Plus je komt uit groningen !! +puntje hoor ! (woon er zelf ook haha)
Welkom ! en ik weet wel zeker dat je het hier naar je zin zult krijgen !
Plus je komt uit groningen !! +puntje hoor ! (woon er zelf ook haha)
Welkom ! en ik weet wel zeker dat je het hier naar je zin zult krijgen !
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Moii wief
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Dag lekker geil dikkertje van meM-arijn wrote:Moii wief
-
E
Zeg die BBQ die je wilde houden na de nodige Sloopwerkzaamheden? wanneer is die?
Ik breng wel een Sloopvergunning mee.
en de heggenschaar.
ofzo.
en de heggenschaar.
ofzo.
Wat een verhaal, welkom! Weer een Groninger erbij 
Nou ja zeg.En-er-gy wrote:Zeg die BBQ die je wilde houden na de nodige Sloopwerkzaamheden? wanneer is die?
en de heggenschaar.
ofzo.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
KSwoosh wrote:mooi verhaalwelkom!
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
En-er-gy wrote: en de heggenschaar.
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Niks nou ja zeg! Snoei'n Jordi! Bij deze ben je uiteraard ook uitgenodigd!jordifcg wrote:Nou ja zeg.En-er-gy wrote:Zeg die BBQ die je wilde houden na de nodige Sloopwerkzaamheden? wanneer is die?
en de heggenschaar.
ofzo.
Heb m'n kettingzaag al klaar liggen.
-
E
Is het onkruid zo hardnekkig?Wianda wrote:Niks nou ja zeg! Snoei'n Jordi! Bij deze ben je uiteraard ook uitgenodigd!jordifcg wrote:Nou ja zeg.En-er-gy wrote:Zeg die BBQ die je wilde houden na de nodige Sloopwerkzaamheden? wanneer is die?
en de heggenschaar.
ofzo.
Ik voel me vereerdWianda wrote:Niks nou ja zeg! Snoei'n Jordi! Bij deze ben je uiteraard ook uitgenodigd!jordifcg wrote:Nou ja zeg.En-er-gy wrote:Zeg die BBQ die je wilde houden na de nodige Sloopwerkzaamheden? wanneer is die?
en de heggenschaar.
ofzo.
View on YouTube
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
2 pagina's 46 reactie er is een meisje op het forum haha!
Welkom, je gaat het hier vast naar je zin hebben
Welkom, je gaat het hier vast naar je zin hebben
Haha anne-floor kent de standaard formule hier alOnthafloorx wrote:2 pagina's 46 reactie er is een meisje op het forum haha!
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Snap ik, alleen werd mijn topic binnen 24 uur gesloten geloof ik..patrickjeb wrote:Haha anne-floor kent de standaard formule hier alOnthafloorx wrote:2 pagina's 46 reactie er is een meisje op het forum haha!
-
E
klopt.Onthafloorx wrote:Snap ik, alleen werd mijn topic binnen 24 uur gesloten geloof ik..patrickjeb wrote:Haha anne-floor kent de standaard formule hier alOnthafloorx wrote:2 pagina's 46 reactie er is een meisje op het forum haha!![]()