Piaaa wrote: Misschien hebben ze samen zijn onderschrift wel uitgevoerd, wie weet
Active topics in Welkom!
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Wereld van die gast stort nu in elkaarDaphneee wrote:Piaaa wrote: Misschien hebben ze samen zijn onderschrift wel uitgevoerd, wie weetHele kleine kans!
-
D
welkom! en veel plezier op dit forum
hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen?
hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen?
Via de internet browser waarschijnlijk: Mozilla FireFox, Internet explorer of Chrome.DarkestSymphony wrote: hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen?
Snap je zelf toch ook wel
-
D
roberttt wrote:Via de internet browser waarschijnlijk: Mozilla FireFox, Internet explorer of Chrome.DarkestSymphony wrote: hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen?
Snap je zelf toch ook wel
jaja roberttt zo slim ben ik ook ng wel.. maar hoe is ze op Hardtraxx.nl terecht gekomen? via vrienden? andere site? weet ik veel..
ik gok via een koekje...DarkestSymphony wrote:roberttt wrote:Via de internet browser waarschijnlijk: Mozilla FireFox, Internet explorer of Chrome.DarkestSymphony wrote: hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen?
Snap je zelf toch ook wel![]()
jaja roberttt zo slim ben ik ook ng wel.. maar hoe is ze op Hardtraxx.nl terecht gekomen? via vrienden? andere site? weet ik veel..
PluspuntDaphneee wrote:Dat zeker zekerbiscuit wrote:AJAX voor haar![]()
AJAX
Welkom!
Zoals andere al zeiden, hopelijk hou je het langer vol dan de laatste 80 meiden die hier waren
Dankjewel.patrickjeb wrote:PluspuntDaphneee wrote:Dat zeker zekerbiscuit wrote:AJAX voor haar![]()
AJAX
![]()
Welkom!
Zoals andere al zeiden, hopelijk hou je het langer vol dan de laatste 80 meiden die hier waren
Zal vast wel lukken.
Maar hoe is biscuit nou in bed? Zijn we toch allemaal wel benieuwd naar.
-
A
Idd, die statements die hij maakt af en toe maken mij wel nieuwsgierigdawasiknie wrote:Maar hoe is biscuit nou in bed? Zijn we toch allemaal wel benieuwd naar.
-
E
dawasiknie wrote:Maar hoe is biscuit nou in bed? Zijn we toch allemaal wel benieuwd naar.
Zou Daphne het eerste meisje worden dat het langer als 1 week uit houd op dit forum? 
Iris is er ook nog hoor. En Meis026 (ofzo). Alleen die hebben geen welkomsttopic aangemaakt_dp_ wrote:Zou Daphne het eerste meisje worden dat het langer als 1 week uit houd op dit forum?
-
B
Zijn jullie broer en zus?biscuit wrote:dawasiknie wrote:Maar hoe is biscuit nou in bed? Zijn we toch allemaal wel benieuwd naar.niet met haar!
Ach ja, ze komen uit Limburg, daar maakt het toch geen ruk uit...Banaanslak wrote:Zijn jullie broer en zus?biscuit wrote:dawasiknie wrote:Maar hoe is biscuit nou in bed? Zijn we toch allemaal wel benieuwd naar.niet met haar!
Noway dat ik iets met ed heb gedaan julian voor jullie! Jullie kunnen nu echt oprotte met die klote reacties over hem!biscuit wrote:dawasiknie wrote:Maar hoe is biscuit nou in bed? Zijn we toch allemaal wel benieuwd naar.niet met haar!
Want daar kan ik gewoon pisst over worden.
Jongens en meisjes kunnen dat tegenwoordig niet meer gewoon vrienden zijn?
Ja ik weet dat jullie lopen te kloten!
Maar dat gaat ook gewoon een x TEver!
Voor een meid is zoiets anders dan bij een jongen!
Wij denken meteen anders over bepaalde dingen!
Dat is nu eenmaal het verschil.
De mazzelss
-
E
ik zei t toch? 
owja: limburg is wel qua verstand van mensen beter als ergens anders!
Wij weten hoe bier gemaakt moet worden. zelfs freddy heineken wist dat niet.
Hertog Janbiscuit wrote:ik zei t toch?
uhmmm niet dat ik bier lust maar toch
-
A
Dit is nog beter dan een topic van Randleman 
Owww, hoezo dat dan?Almighty wrote:Dit is nog beter dan een topic van Randleman
Hertog JanDaphneee wrote:Hertog Janbiscuit wrote:ik zei t toch?
Wij weten hoe bier gemaakt moet worden. zelfs freddy heineken wist dat niet.![]()
uhmmm niet dat ik bier lust maar toch![]()
-
E
mikeee wrote:Hertog JanDaphneee wrote:Hertog Janbiscuit wrote:ik zei t toch?
Wij weten hoe bier gemaakt moet worden. zelfs freddy heineken wist dat niet.![]()
uhmmm niet dat ik bier lust maar toch![]()
![]()
-
B
Ow ja sorry we liepen maar te kloten