ROFL nu al een epic topic dit 
Hoeveel pagina's gaan we scoren?
I agreeDaveytl wrote:Ik vind dat deze wel dicht mag
Zijn de heren jaloers dat ze niet zoveel aandacht kregen toen ze een welkoms topic aanmaakte ?Grozny wrote:I agreeDaveytl wrote:Ik vind dat deze wel dicht mag
Ja sorry dat ik veel post.roberttt wrote:Zijn de heren jaloers dat ze niet zoveel aandacht kregen toen ze een welkoms topic aanmaakte ?Grozny wrote:I agreeDaveytl wrote:Ik vind dat deze wel dicht mag
hebben jullie nou echt geen verstand van bier?!Daphneee wrote:Hertog Janbiscuit wrote:ik zei t toch?
owja: limburg is wel qua verstand van mensen beter als ergens anders!
Wij weten hoe bier gemaakt moet worden. zelfs freddy heineken wist dat niet.![]()
uhmmm niet dat ik bier lust maar toch![]()
Nieuwe Chick Biero!!!!Hidden Source wrote:Hebben we het hier nou over bier, of iemand verwelkomen?
haha, euhm bijde?:PHidden Source wrote:Hebben we het hier nou over bier, of iemand verwelkomen?
Ed? Ed in bed? Maar t was geen succes dus begrijp ik uit deze lichtelijk geagiteerde reactieDaphneee wrote:Noway dat ik iets met ed heb gedaan julian voor jullie! Jullie kunnen nu echt oprotte met die klote reacties over hem!
Want daar kan ik gewoon pisst over worden.
Jongens en meisjes kunnen dat tegenwoordig niet meer gewoon vrienden zijn?
Ja ik weet dat jullie lopen te kloten!
Maar dat gaat ook gewoon een x TEver!
Voor een meid is zoiets anders dan bij een jongen!
Wij denken meteen anders over bepaalde dingen!
Dat is nu eenmaal het verschil.
De mazzelss:D:D
dawasiknie wrote:Ed? Ed in bed? Maar t was geen succes dus begrijp ik uit deze lichtelijk geagiteerde reactieDaphneee wrote:Noway dat ik iets met ed heb gedaan julian voor jullie! Jullie kunnen nu echt oprotte met die klote reacties over hem!
Want daar kan ik gewoon pisst over worden.
Jongens en meisjes kunnen dat tegenwoordig niet meer gewoon vrienden zijn?
Ja ik weet dat jullie lopen te kloten!
Maar dat gaat ook gewoon een x TEver!
Voor een meid is zoiets anders dan bij een jongen!
Wij denken meteen anders over bepaalde dingen!
Dat is nu eenmaal het verschil.
De mazzelss:D:D
Daveytl wrote:Ik ken het![]()
Je vertrouwt ze alles toe.
Je bent een goeie vriend.
Maar stiekem wil je toch het bed induiken

roberttt wrote:Zijn de heren jaloers dat ze niet zoveel aandacht kregen toen ze een welkoms topic aanmaakte ?Grozny wrote:I agreeDaveytl wrote:Ik vind dat deze wel dicht mag
Dit dusHidden Source wrote:Hebben we het hier nou over bier, of iemand verwelkomen?
Hallooww ik ben toch echt een NEDERLANDEROxbow wrote:weer een belg erbij..
nee. zou een grote teleurstelling zijn.Daveytl wrote:Ik ken het![]()
Limburg, Belgie, allemaal 1 pot natDaphneee wrote:Hallooww ik ben toch echt een NEDERLANDEROxbow wrote:weer een belg erbij..
?biscuit wrote:nee. zou een grote teleurstelling zijn.Daveytl wrote:Ik ken het![]()
Pommer wrote:
Limburg, Belgie, allemaal 1 pot nat