Was een radio meneer "Living under a stone and loving it"
eerder te vergelijken met FearFM dan Hardtraxx
eerder te vergelijken met FearFM dan Hardtraxx
Gelukkig is hij toch echt niet me pa haha.Skedoedelefloeps wrote:Heb overigens nog niet echt een antwoord...
op RHR zat ook een Daphne die 16 was... of ik zie ze vliegen?! Ben volgens mij de enige hier die niet FearFM geil was, maar op RHR zat dus.
Naja welkom dan iig, zo te zien ken je biscuit, want hij doet als je pa ofzo![]()
Veel plezier hier en ik zie je nog wel es in een discussie
Skedoedelefloeps wrote:Heb overigens nog niet echt een antwoord...
op RHR zat ook een Daphne die 16 was... of ik zie ze vliegen?! Ben volgens mij de enige hier die niet FearFM geil was, maar op RHR zat dus.
Naja welkom dan iig, zo te zien ken je biscuit, want hij doet als je pa ofzo![]()
Veel plezier hier en ik zie je nog wel es in een discussie
Dat zeker zekerbiscuit wrote:AJAX voor haar![]()
Op school kan je je ook vervelenSkedoedelefloeps wrote:Ok toch meteen een vraag...
je zit nu je eigen welkomstopic vol te spammen en het is 9 uur... haje geen school?
Haha, ja het het al gehoord!Hidden Source wrote:Welkom!, de vorige dames hier kwamen niet verder dan het welkomst topic met posten,hopelijk kom jij wel verder. (maar dat was meer omdat iedereen zat te kloten waardoor ze vanzelf weg gingen)
Nog niet echt zo bepaald veel.pecola-tje wrote:Welkom!![]()
Feestjes die je hebt bezocht? Nog feestjes die je op de planning hebt staan?
True, ok naja dan weet ik genoeg.Daphneee wrote:Op school kan je je ook vervelenSkedoedelefloeps wrote:Ok toch meteen een vraag...
je zit nu je eigen welkomstopic vol te spammen en het is 9 uur... haje geen school?![]()
Ben nu op school!
Vast welwootum wrote:Welkom!![]()
Hopelijk blijf je wat langer dan 2 dagen, de heren gaan weer lekker hier
Daphne wat je ook doet,biscuit wrote:haay daphne
klein lief konijntje![]()
binnenkort weer wat anders doen?
Dat dusPiaaa wrote:Daphne wat je ook doet,biscuit wrote:haay daphne
Don't pay attention to this guy ...
Pommer wrote:Gaan ze weer hoor
Welkom
Niet echt zo heel veel!Almighty wrote:Dat dusPiaaa wrote:Daphne wat je ook doet,biscuit wrote:haay daphne
Don't pay attention to this guy ...![]()
Welkom hier, al keer naar een feest geweest?
edit; o, je kent "biscuit" buiten dit forum. Sterkte
Misschien hebben ze samen zijn onderschrift wel uitgevoerd, wie weetAlmighty wrote:Dat dusPiaaa wrote:Daphne wat je ook doet,biscuit wrote:haay daphne
Don't pay attention to this guy ...![]()
Welkom hier, al keer naar een feest geweest?
edit; o, je kent "biscuit" buiten dit forum. Sterkte