Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 16:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hallo iedereen! Ik ben volgens Parvuz de moeder van 's werelds beste raw artiest Zatox. Aangenaam! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ga maar weer snel weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 17:58 
 
Hardtraxx Elite

^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 19:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

En deze meer dan gezellige echo chamber verlaten? Ondanks de vijandigheid die een aantal van jullie reeds hebben tentoongespreid, peins ik daar absoluut niet over! Bevalt het niet dan ga je zelf maar weg of je blijft en aanschouwd eens een ander geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probeer nog eens, maar dan nu niet op een manier die schreeuwt ‘kijk eens hoe anders ik ben Hardtraxx, notice me, notice me’.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 14:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik ga me niet conformeren aan de echo chamber, ben je helemaal van 't padje!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
een ander geluid.


Een gefaald troll account aanmaken bedoel je? Nee hoor, daar is niets 'anders' aan, dat wordt regelmatig gedaan. Maar denk maar lekker dat je uniek bent. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 16:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Denken moet je inderdaad aan slimme mensen zoals mij overlaten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

wat is volgens jouw het zatox nummer dat hem de beste in de rauw maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom. Wie zijn (naast Zatox) je favoriete artiesten :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 16:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Welkom. Wie zijn (naast Zatox) je favoriete artiesten :P?



Hee een normale reactie :thumbsup:

Dat zijn er zoveel, maar uit de hardere house stijlen koester ik bewondering voor;

DJ Isaac
TnT
Adrenalize
Psycho Punkz
Zatox
D-Block & S-te-Fan
Frequencerz
Adaro
Sub Zero Project
Frontliner
Hard Driver
Audiofreq
Nosferatu
Promo
The Viper
Tha Playah
Angerfist/ Miss K8
Evil Activities
Re-style
DJ Mad Dog/ Anime
Amnesys
Tommyknocker
Sefa
Skinrush
Wasted Mind
Hellsystem
En gestopte of semi gestopte artiesten als:
Placid K
DJ D
Marc Acardipane
Miro
Dr. Macabre
Buzz Fuzz
The Prophet (toen die nog hardcore maakte)
Endymion (toen ze nog hardcore maakten)
The Stunned Guys

En ik vergeet er vast nog een aantal..

[edit]Coone, N-Vitral, The Outside Agency, Negative A, Dione was ik vergeten[/edit]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 16:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
wat is volgens jouw het zatox nummer dat hem de beste in de rauw maakt


Ik stel voor dat je eens bij een set van Zatox gaat kijken, bizar hoeveel mensen er compleet los gaan bij al zijn nummers :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

F4K3 N3WZ schreef:
Spobbertiet schreef:
wat is volgens jouw het zatox nummer dat hem de beste in de rauw maakt


Ik stel voor dat je eens bij een set van Zatox gaat kijken, bizar hoeveel mensen er compleet los gaan bij al zijn nummers :drool:


Ik vind zijn nieuwe sound niet zo, dus dat vermijd ik liever :P En hoe los het gaat boeit mij toch geen reet, dat gaat het in elke studentenkroeg met troepmuziek ook.

En daarbij, ik stel een ook een hele normale vraag? Ik vroeg mij gewoon af welk nummer je dan zo goed vind, kan ik die ook eens gaan luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 17:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
F4K3 N3WZ schreef:
Spobbertiet schreef:
wat is volgens jouw het zatox nummer dat hem de beste in de rauw maakt


Ik stel voor dat je eens bij een set van Zatox gaat kijken, bizar hoeveel mensen er compleet los gaan bij al zijn nummers :drool:


Ik vind zijn nieuwe sound niet zo, dus dat vermijd ik liever :P En hoe los het gaat boeit mij toch geen reet, dat gaat het in elke studentenkroeg met troepmuziek ook.

En daarbij, ik stel een ook een hele normale vraag? Ik vroeg mij gewoon af welk nummer je dan zo goed vind, kan ik die ook eens gaan luisteren


Dit vind ik een hele lekkere van hem klik! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F4K3 N3WZ schreef:
Svbtwee schreef:
Welkom. Wie zijn (naast Zatox) je favoriete artiesten :P?



Hee een normale reactie :thumbsup:

Dat zijn er zoveel, maar uit de hardere house stijlen koester ik bewondering voor;

DJ Isaac
TnT
Adrenalize
Psycho Punkz
Zatox
D-Block & S-te-Fan
Frequencerz
Adaro
Sub Zero Project
Frontliner
Hard Driver
Audiofreq
Nosferatu
Promo
The Viper
Tha Playah
Angerfist/ Miss K8
Evil Activities
Re-style
DJ Mad Dog/ Anime
Amnesys
Tommyknocker
Sefa
Skinrush
Wasted Mind
Hellsystem
En gestopte of semi gestopte artiesten als:
Placid K
DJ D
Marc Acardipane
Miro
Dr. Macabre
Buzz Fuzz
The Prophet (toen die nog hardcore maakte)
Endymion (toen ze nog hardcore maakten)
The Stunned Guys

En ik vergeet er vast nog een aantal..

Qua muzieksmaak wel wat anders dan "de doorsnee Hardtraxxer". Leuk voor de diversiteit op het forum. Hoop dat je op een normale manier wat aan Hardtraxx kan bijdragen, en dat de rest hier zich ook eens normaal opstelt richting een Newbie, ipv van iemand na 1 dag alweer weg te wensen, neer te zetten als aandachtstrekker of te bestempelen als zijnde troll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F4K3 N3WZ schreef:
Spobbertiet schreef:
wat is volgens jouw het zatox nummer dat hem de beste in de rauw maakt


Ik stel voor dat je eens bij een set van Zatox gaat kijken, bizar hoeveel mensen er compleet los gaan bij al zijn nummers :drool:


Uitgaansuurtje van de doven en slechthorenden gemeenschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
F4K3 N3WZ schreef:
Svbtwee schreef:
Welkom. Wie zijn (naast Zatox) je favoriete artiesten :P?



Hee een normale reactie :thumbsup:

Dat zijn er zoveel, maar uit de hardere house stijlen koester ik bewondering voor;

DJ Isaac
TnT
Adrenalize
Psycho Punkz
Zatox
D-Block & S-te-Fan
Frequencerz
Adaro
Sub Zero Project
Frontliner
Hard Driver
Audiofreq
Nosferatu
Promo
The Viper
Tha Playah
Angerfist/ Miss K8
Evil Activities
Re-style
DJ Mad Dog/ Anime
Amnesys
Tommyknocker
Sefa
Skinrush
Wasted Mind
Hellsystem
En gestopte of semi gestopte artiesten als:
Placid K
DJ D
Marc Acardipane
Miro
Dr. Macabre
Buzz Fuzz
The Prophet (toen die nog hardcore maakte)
Endymion (toen ze nog hardcore maakten)
The Stunned Guys

En ik vergeet er vast nog een aantal..

Qua muzieksmaak wel wat anders dan "de doorsnee Hardtraxxer". Leuk voor de diversiteit op het forum. Hoop dat je op een normale manier wat aan Hardtraxx kan bijdragen, en dat de rest hier zich ook eens normaal opstelt richting een Newbie, ipv van iemand na 1 dag alweer weg te wensen, neer te zetten als aandachtstrekker of te bestempelen als zijnde troll.


Lees z'n postgeschiedenis nou is man. :lol: Het was ook weer te verwachten dat jij weer iemand gaat verdedigen die duidelijk alleen hier is met de intentie reacties uit te lokken en dan cynisch onschuldig te reageren als mensen happen. Dat is ook precies wat jij steeds doet, dus echt verbazend is dit natuurlijk ook niet echt.

Steeds maar doorgaan met schijtirritant doen en als mensen een keer boos worden snel het slachtoffertje spelen. :sick:

Mensen haten niet op 'een ander geluid' (ik waardeer het bijvoorbeeld juist als iemand een andere mening heeft en die niet inhoudt omdat dat tegen de algemene mening in zou gaan).. mensen haten op de manier waarop dat geuit wordt. Je kan namelijk prima een afwijkende mening hebben zonder van de daken te schreeuwen hoe 'anders' je wel niet bent zoals F4K3NEWZZZZ of in je openingspost het slachtoffertje te spelen en te verwijzen naar andere leden.

Grow the fuck up :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg toch ook dat ik hoop dat hij op een normale manier wat gaat bijdragen aan het forum...

Vind het altijd zo stuitend dat bepaalde mensen op dit forum hun oordeel altijd direct klaar hebben liggen over iemand die ze totaal niet kennen. Je schrijft hier over hem op een manier alsof je hem al jaren kent en er ook geen enkele twijfel bestaat dat hij een troll is, en hij hier overduidelijk alleen maar komt om reacties uit te lokken. En dat allemaal op basis van 1 dag, een paar posts, en je totaal geen idee hebt wat voor persoon er achter dat account zit. Hoe snel van oordeel kun je zijn.

Ja, de manier waarop hij zich introduceert op dit forum is niet "handig", maar als Hardtraxx zouden we ons ook eens van onze goede kant kunnen laten zien, en die jongen gewoon op een normale manier welkom heten. Je ziet toch dat hij op mijn 'normale' bericht ook 'normaal' reageert. Als iedereen die gozer nou gewoon eens een kans zou geven (ipv van direct te oordelen), zou hij zich hier misschien ook welkom voelen, wat ook weer het beste in hem naar boven haalt. Zoals die nu ontvangen is haal je direct alleen maar het slechtste in elkaar naar boven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 12:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

@Svbtwee; Dankjewel, ja dat klopt wel dat mijn smaak verschilt met het gros wat de meeste hardtraxxers leuk/mooi vinden. Ik zie net dat ik in dat lijstje ook Coone vergeten ben, ook iemand die hier verguisd wordt.

@Pedaaltypo; Jij bent één van de redenenen dat newbie's zich hier niet aanmelden, ga je schamen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Mensen haten niet op 'een ander geluid' (ik waardeer het bijvoorbeeld juist als iemand een andere mening heeft en die niet inhoudt omdat dat tegen de algemene mening in zou gaan).. mensen haten op de manier waarop dat geuit wordt. Je kan namelijk prima een afwijkende mening hebben zonder van de daken te schreeuwen hoe 'anders' je wel niet bent

Spijker op de kop.

Dat is het laatste wat ik nog hierop ga reageren, of überhaupt op OP. Voegt niks toe aan het forum op deze manier. Die laatste reactie op Emre is ook weer complete onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 15:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Simpele hater die Pim - met de nadruk op simpel , is er hier ook een ignore-list?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F4K3 N3WZ schreef:
@Svbtwee; Dankjewel, ja dat klopt wel dat mijn smaak verschilt met het gros wat de meeste hardtraxxers leuk/mooi vinden. Ik zie net dat ik in dat lijstje ook Coone vergeten ben, ook iemand die hier verguisd wordt.

Toen ik net Hardstyle begon te luisteren was Coone een van de eerste DJ's van wie ik fan werd :D. De laatste jaren vind ik dat die nog wel eens een leuk plaatje uitbrengt, maar ook een hoop waar ik niet meer echt warm voor loop :P.

Als ik je wel 1 tip mag geven, en dat is niet bedoeld als 'zo moet je je gedragen!!', want dat moet je natuurlijk zelf weten: Doe vooral lekker je eigen ding op het forum, maar betrek niet telkens 'Hardtraxx' daarbij met opmerkingen als 'ook iemand die hier verguisd wordt'. Je kunt me ook gewoon vertellen dat je Coone leuk vind, zonder dat er nog achter te zetten :P . Het heeft imo geen meerwaarde en het zorgt er alleen maar voor dat mensen zich hier weer uitgelokt voelen.

En toch nog maar een tweede advies: Members die op je gaan zitten bashen gewoon negeren.

En nee er is geen ignore-list optie op dit forum. Leven en laten leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 21:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Toen ik net Hardstyle begon te luisteren was Coone een van de eerste DJ's van wie ik fan werd :D. De laatste jaren vind ik dat die nog wel eens een leuk plaatje uitbrengt, maar ook een hoop waar ik niet meer echt warm voor loop :P.



Dat is wel grappig, wat betreft Coone was het bij mij dus andersom. Voor dit jaar deed zijn muziek me niet heel veel behalve zijn jumpstyle uit de Complex periode van heel vroeger want dat vond ik wel leuk. Ik hoorde dit jaar 'Superman' en dat vond ik een heel aanstekelijke track, bleef het grootste deel van de dag in mijn hoofd hangen en is gewoon gigantisch catchy, toen ik hoorde dat Coone de track geproduceerd had ben ik hem weer nauwlettender gaan volgen, vind sowieso wat hij met DWX doet heel erg vet

Verder bedankt voor de tips :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes weer iemand met een andere mening waar we met zijn allen met gestrekt been op kunnen!

Want nee, zulke provocerende dingen zegt hij toch niet? Ja als reactie op mensen die hem al meteen bekritiseren om zijn muzieksmaak. Mensen die daarop reageren zijn veel irritanter imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zatox Classics! :bomb:

Welkom, denk ik. :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!