Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 13:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Yes weer iemand met een andere mening waar we met zijn allen met gestrekt been op kunnen!

Want nee, zulke provocerende dingen zegt hij toch niet? Ja als reactie op mensen die hem al meteen bekritiseren om zijn muzieksmaak. Mensen die daarop reageren zijn veel irritanter imo.


Er zit een verschil tussen een andere smaak hebben en gelijk met gestrekt been heel hard duidelijk maken dat jij een andere mening hebt dan de rest. Alsof dat de rest "pijn" moet doen zeg maar. Wil niet zeggen dat de reacties van hier goed zijn, maar je kan toch duidelijk zien waarom hij reacties krijgt?

Maar negeer het gewoon mensen. Als het een troll is en je negeert hem, dan heeft het voor hem niet veel nut. Zo veel boeit het niet dat iemand een andere mening of smaak heeft, ze zijn er in ieder geval zeker niet "speciaal" of "beter" door.

Ik denk sowieso dat men het hier nogal snel op haten op smaak gooit terwijl het hier vaker gaat om normaal discussie kunnen voeren/argumenten aanleveren ;). Ongeacht welke smaak je hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty, Hardtraxx Veteran, aangenaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 21:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik snap niet dat slechts een enkeling in de gaten heeft hoe jullie op een nieuwkomer overkomen. Ik zit al sinds midden '90's op internetfora sporadisch in die jaren want alles was toen nog via inbelverbinding en sinds de 00's toen ik zelf kabelinternet in huis had best wel actief. Ik ben op drie fora voornamelijk filmgerelateerd moderator geweest en nog redelijk actief als bezoeker op vele andere. Nergens is/was het zo vijandig als hier als nieuw lid.

Ik heb al langs horen komen dat ik de moeder van een artiest was, een troll, een dove/slechthorende, een halve (wat weet ik ook niet precies), een aandachtstrekker en nog wat dingen...

Het enige wat ik poste was in een topic van een recente release van Zatox waar nog geen enkele reactie in te vinden was. Ik lees al jaren mee op Hardtraxx dus wist wel een beetje dat er hier haast geen respect is voor zo'n geliefde artiest, het is geen kleine jongen in de scene maar één van de allergrootste.

Nu kun je zijn populariteit overtrokken vinden maar soit, dat vind ik van een B-front of van een Headhunterz persoonlijk ook, maar me in dat zelfde topic gaan afvallen, ik weet niet maar dat vind ik heel erg raar. Ik vind het meeste van zijn werk helemaal te gek en ik ga dat echt niet onder stoelen of banken steken omdat er hier een soort van taboe op rust en door al die jaren heen dat ik hier meelees begrijp en snap ik oprecht niet waar die haat vandaan komt.

Mijn voorbeeld van ga eens bij een set van hem kijken was serieus bedoelt. Jaren geleden toen Partyflock nog heel actief was werden artiesten als DJ Paul en Angerfist dagelijks op dat forum verguisd, ik begreep toen óók niet waar die haat vandaan kwam want áltijd als ik bij een set van Paul of Danny was ging het compleet los en bij een geliefde artiest op dat forum zoals Manu Le Malin stond het best wel stil vergeleken. Dat vind ik raar. Ik heb ook bij sets van B-front en Heady gestaan en heb ook gezien dat mensen bij die artiesten compleet uit hun dak gaan, dat ik er niet van hou betekent niet gelijk dat ik bij het doven en slechthorenden uitgaans uurtje was... hopelijk begrijpen jullie nu een beetje waarom ik reageer zoals ik reageerde. Actie-reactie en zo.

Ohja dat nieuwsbericht bij 'wist je dat' waar ik op reageerde sta ik volledig achter, Requiem is verre van een legende, er zijn er maar een paar die in de hardere house stijlen dat predicaat mogen dragen en dat zijn mensen die héél wat meer voor de hardere house scene hebben betekent zoals Dov zelf. Ik ken volgens mij geen enkel nummer van Requiem dat ik goed vind, dat was het punt verder ook niet want vice versa heb ik ook geen nummer van hem dat ik niet te harden vind. Ik viel over de vorm van dat PR berichtje en het gebruik van een woord als legende daarin. Als het te pas en te onpas wordt gebruikt dan boet het in qua kracht en betekent die term in onze scene niets meer. Ik heb verder niets tegen de artiest in kwestie, laat dat duidelijk zijn.

@Simon10point, Chroman en Almighty :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Maar alle gekheid op een stokje (ik weet niet eens waarom ik hier tijd aan besteed), er komen hier zat nieuwe mensen die niet zo behandeld worden, dus ik zou vooral in de spiegel kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 21:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nee die had ik niet verwacht, ik ben nog maar net nieuw met internet en forums...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 22:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

F4K3 N3WZ schreef:
Ik snap niet dat slechts een enkeling in de gaten heeft hoe jullie op een nieuwkomer overkomen. Ik zit al sinds midden '90's op internetfora sporadisch in die jaren want alles was toen nog via inbelverbinding en sinds de 00's toen ik zelf kabelinternet in huis had best wel actief. Ik ben op drie fora voornamelijk filmgerelateerd moderator geweest en nog redelijk actief als bezoeker op vele andere. Nergens is/was het zo vijandig als hier als nieuw lid.

Ik heb al langs horen komen dat ik de moeder van een artiest was, een troll, een dove/slechthorende, een halve (wat weet ik ook niet precies), een aandachtstrekker en nog wat dingen...


Je kwam er redelijk met een gestrekt been in en zei zelf ook niet de beste dingen ;). Er zijn hier in korte tijd best wat trolls/rare figuren geweest. Dus een deel zal inderdaad verontwaardigd reageren als je er zo inkomt. Geef ze totaal geen ongelijk dat ze argwanend zijn. Een deel is gewoon wat gekloot, Hardtraxx memes.

Citaat:
Het enige wat ik poste was in een topic van een recente release van Zatox waar nog geen enkele reactie in te vinden was. Ik lees al jaren mee op Hardtraxx dus wist wel een beetje dat er hier haast geen respect is voor zo'n geliefde artiest, het is geen kleine jongen in de scene maar één van de allergrootste.


Zo populair is hij niet meer. Hij is ook nooit een van de grootste geweest imo, hij maakte sinds lange tijd geleden al niets leuks meer voor veel mensen hier, inclusief mezelf. Maar als jij hem geweldig vindt, doe je ding. Je hoeft alleen niet te dicteren aan de rest hier hoe vet ze hem moeten vinden. De meesten hier volgen de muziek genoeg om zelf tot een conclusie te komen of ze iets vet vinden of niet.

Citaat:
Nu kun je zijn populariteit overtrokken vinden maar soit, dat vind ik van een B-front of van een Headhunterz persoonlijk ook, maar me in dat zelfde topic gaan afvallen, ik weet niet maar dat vind ik heel erg raar. Ik vind het meeste van zijn werk helemaal te gek en ik ga dat echt niet onder stoelen of banken steken omdat er hier een soort van taboe op rust en door al die jaren heen dat ik hier meelees begrijp en snap ik oprecht niet waar die haat vandaan komt.


Misschien juist omdat je zo hardt probeert je mening en visie anderen op de borst te drukken, krijg je reacties terug. Je hoeft echt niet tegen huisjes van anderen aan te schoppen om je eigen punt door te drukken. Dat werkt altijd averechts.

Citaat:
Mijn voorbeeld van ga eens bij een set van hem kijken was serieus bedoelt. Jaren geleden toen Partyflock nog heel actief was werden artiesten als DJ Paul en Angerfist dagelijks op dat forum verguisd, ik begreep toen óók niet waar die haat vandaan kwam want áltijd als ik bij een set van Paul of Danny was ging het compleet los en bij een geliefde artiest op dat forum zoals Manu Le Malin stond het best wel stil vergeleken. Dat vind ik raar. Ik heb ook bij sets van B-front en Heady gestaan en heb ook gezien dat mensen bij die artiesten compleet uit hun dak gaan, dat ik er niet van hou betekent niet gelijk dat ik bij het doven en slechthorenden uitgaans uurtje was... hopelijk begrijpen jullie nu een beetje waarom ik reageer zoals ik reageerde. Actie-reactie en zo.


Als je niet kan inzien waarom andere mensen iets niet vet vinden ben je het zelfde als de mensen die niet kunnen inzien waarom jij iets vet vindt. Beiden kortzichtig en geen idee wat smaak betekent. Paul is gewoon een en al commercie en heeft sinds 2005 geen goede productie meer gehad. Angerfist heeft een lange tijd alleen maar het zelfde gemaakt (Van Mutilate tot aan Buckle Up & Kill). Manu Le Malin is ook een compleet ander soort muziek, valt niet te vergelijken. Paul en Angerfist maken iets wat veel mensen vet vinden en zullen zodoende ook een meer losgaande zaal krijgen. Manu Le Malin is underground, oude industrial en tegenwoordig industrial techno, dat is geen muziek waar je op losgaat zoals bij Angerfist of Paul Elstak.

Je hoeft niet er op in te donderen als iemand iets niet vet vindt wat jij wel vet vindt en vice versa.

Citaat:
Ohja dat nieuwsbericht bij 'wist je dat' waar ik op reageerde sta ik volledig achter, Requiem is verre van een legende, er zijn er maar een paar die in de hardere house stijlen dat predicaat mogen dragen en dat zijn mensen die héél wat meer voor de hardere house scene hebben betekent zoals Dov zelf. Ik ken volgens mij geen enkel nummer van Requiem dat ik goed vind, dat was het punt verder ook niet want vice versa heb ik ook geen nummer van hem dat ik niet te harden vind. Ik viel over de vorm van dat PR berichtje en het gebruik van een woord als legende daarin. Als het te pas en te onpas wordt gebruikt dan boet het in qua kracht en betekent die term in onze scene niets meer. Ik heb verder niets tegen de artiest in kwestie, laat dat duidelijk zijn.


Nogmaals, jij vindt hem geen legend. Dat kan, same hier. Maar dat is gewoon PR voor de mensen die er wel voor vallen. Wat denk je dan dat ze gaan zeggen, "hier is middematige hardstyle artiest Requiem". Moet je je voorstellen dat alle PR realistische beelden gaat zetten ipv hype/imago creëren. Zo werkt de wereld niet. Snap ook niet hoe je daar boos om kan worden, het is maar PR man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F4K3 N3WZ schreef:
want áltijd als ik bij een set van Paul of Danny was ging het compleet los


Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom op het forum, F4K3 N3WZ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja welkom, ik ben wel benieuwd naar jouw mening (aangezien jij een Zatox aficionado bent) over zijn huis-mc DAVE REVAN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Welkom op het forum, F4K3 N3WZ! :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!