Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 11:58 

Hardtraxx Elite

Zonde dat Boaz gewoon echt totaal geen fatsoenlijke hardstyle kick weet te maken, maar als ik dat even wegfantaseer: best leipe combinatie!

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:11 

Donateur

4:28 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:31 

Hardtraxx Veteran

Normaal vind ik Jebroer niks, vindt zichzelf een beetje te stoer. Dit nummer is echter wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:38 

Hardtraxx Veteran

Wat is dit voor troep xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 13:00 

Hardtraxx Veteran

wat een Mod edit, weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 13:08 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Zonde dat Boaz gewoon echt totaal geen fatsoenlijke hardstyle kick weet te maken, maar als ik dat even wegfantaseer: best leipe combinatie!

want iedereen die totaal niks met hardstyle hebben moeten natuurlijk weten hoe je een hardstyle kick moet maken :x

en dan maken ze voor de eerste keer iets wat op hardstyle moet lijken en dan gaan mensen klagen dat het geen fatsoenlijke kick heeft :') :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 15:44 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
Sunboom schreef:

want iedereen die totaal niks met hardstyle hebben moeten natuurlijk weten hoe je een hardstyle kick moet maken :x

en dan maken ze voor de eerste keer iets wat op hardstyle moet lijken en dan gaan mensen klagen dat het geen fatsoenlijke kick heeft :') :') :') :')

Wtf..?

Of het nou je de eerste keer is of de honderste, als je iets maakt en uitbrengt hoor je dat gewoon goed te doen. Waarom zou ik er als criticus rekening mee moeten gaan houden... Boaz is voor de rest ook een topproducer, dus is het jammer dat deze smet het nummer verpest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 17:02 

Hardtraxx Veteran

Ik heb echt niks met die boy. Geef mij maar Ronnie Flex dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 21:34 

Hardtraxx Veteran

Top man, kan er nog wel bij... Patrick Jumpen komt steeds dichterbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 11:03 

Hardtraxx Elite

wat vreselijk slecht geproduceerd dit :/
als ze is stoppen met deze troep maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 11:14 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
AniThing schreef:
Sunboom schreef:

Wtf..?

Of het nou je de eerste keer is of de honderste, als je iets maakt en uitbrengt hoor je dat gewoon goed te doen. Waarom zou ik er als criticus rekening mee moeten gaan houden... Boaz is voor de rest ook een topproducer, dus is het jammer dat deze smet het nummer verpest.

en ik weet bijna wel zeker dat het gewoon de bedoeling is dat ie t zo maakt.

mensen moeten hier is wat minder gaan verhardstylen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 12:27 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

Dit is een forum voor de mensen die naar 'de harder styles of music' luisteren, hoe moeten mensen hier dan wat minder gaan verhardstylen? :P Dat is gewoon tenenkrommend :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:23 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
AniThing schreef:

Dit is een forum voor de mensen die naar 'de harder styles of music' luisteren, hoe moeten mensen hier dan wat minder gaan verhardstylen? :P Dat is gewoon tenenkrommend :/

gaat mij er meer om dat niet hardstyle nummers altijd vergeleken worden met hardstyle tracks.

terwijl die tracks geen fuck met hardstyle te hebben maar omdat er een hardstyle gerelateerd geluidje inzit er gelijk wordt geklaagd dat het te weinig hardstyle is :')

dit is het stukje forum ANDERE MUZIEK voor de mensen die het misschien niet door hadden :P

kga toch ook niet klagen bij hardstyle releases dat er te weinig house invloeden in een track zitten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:33 

Donateur

Staat nog in de titel ook TRAP met hardstyle (gecombineerd met nederhop), dan ga je het toch niet als volwaardige hardstyle plaat analyseren. Nogal logisch dat Boaz er geen zieke kick onder plakt, t wordt gemaakt voor de doelgroep van Jebroer hè, niet die van Thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 14:18 

Hardtraxx Beheerder

Hier kan ik me zo over opwinden he. net als Thunder. godverdomme wat is dit tenenkrommende kutmuziek :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 15:23 

Hardtraxx Addict

Die kick is echt gewoon slecht. Boaz kan echter wel een goede kick hardcore/hardstyle kick produceren, kijk naar Nooit Meer Slapen bijvoorbeeld. Of Uit Me Plaat van Mr. Polska. enz

Productie vind ik wat tegenvallen deze keer, het klinkt echt als een soort opzetje van een nieuwe beat, ook totaal niet gemasterd ofzo? Kicks vallen op de achtergrond, de beats op het einde vallen zelfs een beetje tegen.

Beat op de verses is wel lekker, refrein is ook best lekker maar echt totaal geen nummer voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 10:13 

Hardtraxx Elite

BvG50 schreef:
Die kick is echt gewoon slecht. Boaz kan echter wel een goede kick hardcore/hardstyle kick produceren, kijk naar Nooit Meer Slapen bijvoorbeeld. Of Uit Me Plaat van Mr. Polska. enz

Productie vind ik wat tegenvallen deze keer, het klinkt echt als een soort opzetje van een nieuwe beat, ook totaal niet gemasterd ofzo? Kicks vallen op de achtergrond, de beats op het einde vallen zelfs een beetje tegen.

Kijk dat bedoel ik precies.

TiMOTHYb schreef:
Staat nog in de titel ook TRAP met hardstyle (gecombineerd met nederhop), dan ga je het toch niet als volwaardige hardstyle plaat analyseren. Nogal logisch dat Boaz er geen zieke kick onder plakt, t wordt gemaakt voor de doelgroep van Jebroer hè, niet die van Thera.

Doe ik toch ook niet? Als ik het zou analyseren als een volwaardige plaat zou er nog veel meer mis zijn (waar is de intro / outro, hoezo wordt er de hele tijd overheen gerapt, waarom houdt elke climax na 16 tellen op). Maar dat Boaz het voor de Jebroer-doegroep produceert wil niet betekenen dat de kick technisch kut moet zijn! Het wil zelfs niet betekenen dat de kick niet te hard mag zijn. Luister bijvoorbeeld maar eens hier naar (@2:30).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 10:33 

Kraak... Piep...

Goede producer of niet, in dit nummer en die andere nummers met een "trap/hardstylekick" klinkt de kick gewoon enorm amateuristisch, buiten de genres om. Ik zou dat eerder koppelen aan niveautje Feest DJ Ruud.

Ik heb echt helemaal niks met dit of trap en dit maakt het alleen maar minder aantrekkelijk.

Desondanks. Naast die "hardstyle kick" vind ik dit geen verkeerd nummer.
Betere tekst dan dat vlammen nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 10:53 

Hardtraxx Elite

Op de gefaalde kick na een sterk plaatje, goeie combinatie in sounds en zelfs Jebroer valt reuze mee deze keer.
Nog ff dan komt Boaz z'n EP, daar ben ik erg benieuwd naar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 13:12 

Aan het typen...

Sunboom schreef:
BvG50 schreef:

Kijk dat bedoel ik precies.

TiMOTHYb schreef:

Doe ik toch ook niet? Als ik het zou analyseren als een volwaardige plaat zou er nog veel meer mis zijn (waar is de intro / outro, hoezo wordt er de hele tijd overheen gerapt, waarom houdt elke climax na 16 tellen op). Maar dat Boaz het voor de Jebroer-doegroep produceert wil niet betekenen dat de kick technisch kut moet zijn! Het wil zelfs niet betekenen dat de kick niet te hard mag zijn. Luister bijvoorbeeld maar eens hier naar (@2:30).

Die kick @2:30 is technisch evengoed kut xd Dat zijn hardcore kicks van iemand die net 2 dagen met fruity loops bezig is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:15 

Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
Op de gefaalde kick na een sterk plaatje, goeie combinatie in sounds en zelfs Jebroer valt reuze mee deze keer.
Nog ff dan komt Boaz z'n EP, daar ben ik erg benieuwd naar ^^

Er is al een track beluisterbaar (komt waarschijnlijk op de EP, ik weet het niet 100 %)
Het nummer heet Boaz - Flonti S
En @lyst ik kan me soms best vinden in jou argumenten, maar dit?
Ik ben al 7 jaar bezig met fruity loops en zo'n kick is voor mij nog te hoog gegrepen.
De kick is overigens beter dan de kicks die door een groot deel van de hardsccore producers
worden geproduceerd imo. Bovendien zijn er bepaalde soorten kicks. Dat is gewoon een kwestie van stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:17 

Hardtraxx Addict

Bovendien ben ik ook zeer benieuwd naar de EP van Boaz. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:20 

Hardtraxx Elite

BvG50 schreef:
Er is al een track beluisterbaar (komt waarschijnlijk op de EP, ik weet het niet 100 %)
Het nummer heet Boaz - Flonti Stacks

I see, korte preview, maar wel een typisch plaatje. Album "schijnt" 20 juni te komen hoorde ik via via Boaz, maargoed heb al vaker gehoord dat die eraan komt dus het is afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:24 

Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
BvG50 schreef:
Het nummer heet Boaz - Flonti Stacks

I see, korte preview, maar wel een typisch plaatje. Album "schijnt" 20 juni te komen hoorde ik via via Boaz, maargoed heb al vaker ged dat die eraan komt dus het is afwachten.

Als die zo snel komt, zou het mooi zijn. Jammer genoeg weet Boaz wel van uitstellen.
Maar hopelijk dat het uiteindelijk het wachten waard was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 19:35 

Hardtraxx Veteran

Meh, ik ga nooit meer in dit subforum kijken. Wat een bagger.

En ja, natuurlijk gaan we dit vergelijken met hardstyle. Het moge duidelijk zijn dat stukken in dit nummer bedoeld zijn als hardstyle. Dan mogen we toch ook gewoon zeggen dat die kick nergens naar klinkt als je het naast een fatsoenlijke legt?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek