BvG50 schreef:
Die kick is echt gewoon slecht. Boaz kan echter wel een goede kick hardcore/hardstyle kick produceren, kijk naar Nooit Meer Slapen bijvoorbeeld. Of Uit Me Plaat van Mr. Polska. enz
Productie vind ik wat tegenvallen deze keer, het klinkt echt als een soort opzetje van een nieuwe beat, ook totaal niet gemasterd ofzo? Kicks vallen op de achtergrond, de beats op het einde vallen zelfs een beetje tegen.
Kijk dat bedoel ik precies.
TiMOTHYb schreef:
Staat nog in de titel ook TRAP met hardstyle (gecombineerd met nederhop), dan ga je het toch niet als volwaardige hardstyle plaat analyseren. Nogal logisch dat Boaz er geen zieke kick onder plakt, t wordt gemaakt voor de doelgroep van Jebroer hè, niet die van Thera.
Doe ik toch ook niet? Als ik het zou analyseren als een volwaardige plaat zou er nog veel meer mis zijn (waar is de intro / outro, hoezo wordt er de hele tijd overheen gerapt, waarom houdt elke climax na 16 tellen op). Maar dat Boaz het voor de Jebroer-doegroep produceert wil niet betekenen dat de kick technisch kut moet zijn! Het wil zelfs niet betekenen dat de kick niet te hard mag zijn. Luister bijvoorbeeld maar eens
hier naar (@2:30).