Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sinds jammer genoeg de grote meerderheid van de bronies vreemde mensen zijn, neem ik hun in gedachten als gemiddelde brony.
dellionNL schreef:
Hoe planten brony's zich voort?

Heel langzaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 17:46 
 
Hardtraxx Elite

ExoBassTix schreef:
Sinds jammer genoeg de grote meerderheid van de bronies vreemde mensen zijn, neem ik hun in gedachten als gemiddelde brony.
dellionNL schreef:
Hoe planten brony's zich voort?

Heel langzaam.


Sekspartijtjes van 3 uur, amai zunne
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 19:12 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
ExoBassTix schreef:
Sinds jammer genoeg de grote meerderheid van de bronies vreemde mensen zijn, neem ik hun in gedachten als gemiddelde brony.
dellionNL schreef:
Hoe planten brony's zich voort?

Heel langzaam.


Sekspartijtjes van 3 uur, amai zunne

:worship: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
Junkenlul schreef:
Gebruik je drugs?

Absoluut niet.

mrazura schreef:
Hallo welkom,
Ik heb de term Brony even moeten googlen. Gelukkig ben je nog 14? geen reden dus om je al zorgen te maken.
Toch ben ik benieuwd waarom dit fenomeen aantrekkelijk is voor je.

Yup, ben 14 (word over 2 maanden 15).
Nou vooruit, omdat je erom vraagt, hier mijn uitleg.

Voordat ik een brony was geworden, dacht ik net als jullie (in ieder geval, daar lijkt het op), My Little Pony is een show voor kleine meisjes, hoe zou ik dat ooit leuk kunnen vinden. Het gebruikelijke. Bij de reclames deed ik ook soms voor de grap tegen mijn broertje zeggen dat we de volgende dag maar weer eens naar de Intertoys moesten gaan. Heh.
Het was bij toeval dat ik dit filmpje tegenkwam in de related videos ooit, en er voor de grap naar keek.

Twee uur later was ik er nog steeds naar aan het kijken. Het voelde wel vreemd, redelijk schaamtelijk, maar dat hield me niet tegen om de dag daarop (had geen tijd meer die dag) de eerste 2 seizoenen van de serie te downloaden (aangezien seizoen 3 net begonnen was rond die tijd). Ik had ze geconverteerd zodat ze konden spelen op mijn PSP, en heb sindsdien elke avond een paar afleveringen gekeken. Ondertussen is seizoen 3 ook afgelopen, en heb ik die ook afgekeken, en hetzelfde zo met de film die recent uit is gekomen, waarin de pony in de hoofdrol door een portaal gaat waardoor ze naar de mensenwereld wordt gebracht (een film van ups en downs, gedeeltelijk zeer leuk/vermakelijk, gedeeltelijk vreselijk).

Maar hetgene dat het zo leuk maakt ... Ik denk niet dat er een brony is die je een serieus antwoord kan geven...
We weten het niet ¯\_(ツ)_/¯
Het enige wat ik kan zeggen is dat we een zwak voor schattigheid hebben (zelfs al betekent dat niet dat de serie 100% schattigheid is, de fandom (die 90% vol zit met bullshit en autisten) heeft ook wat bloederige stuff (denk aan fanfiction, fan-artwork, etc), sowieso ook van alles en nog wat met MLP als hoofdelement).


Anyways, 99% van de bronies is brony geworden door 'gewoon' te kijken, of het nou door toeval is, of door vrijwillig die eerste aflevering op te zoeken, of door gedwongen te worden door een vriend. Zo begint het 99% van de gevallen.


Jezus wat is het lezen van jouw zinnen lastig. Gebruik anders wat minder komma's :P Ik heb het filmpje geopend om gewoon te kijken maar ik kan me er niet mee vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:02 
 

Is drugs geaccepteerd in de brony scene of is dat echt een no go?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:10 
 

ExoBassTix schreef:
fandom (die 90% vol zit met bullshit en autisten)

zegt genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Junkenlul schreef:
Is drugs geaccepteerd in de brony scene of is dat echt een no go?

Het is geen gespreksonderwerp.
Het laat me verder ook koud.

KSwoosh schreef:
ExoBassTix schreef:
fandom (die 90% vol zit met bullshit en autisten)

zegt genoeg

Alleen omdat deze 90% mensen bestaan, wil niet zeggen dat die andere 10% ineens niet bestaan.
Sowieso, geheel ponychan is gestoord...

Anyways, hier is een link van Dubstepforum, waar iemand dus MyLittleRemix heeft gevonden en erop los brandde.
Ik vind het dan ook ontzettend onnodig dat Ocular (zie pagina 2...) er op moet reageren op deze manier, maar ja, zo ken ik hem wel... Driftkikkertje.
Gewoon links laten liggen. Op het forum hadden we het erover gehad dat ze misschien, nu Ocular daar naartoe was gegaan, nu massaal ons forum over willen nemen (niet mijn idee), maar daar heb je admins voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 21:10 
 

ExoBassTix schreef:
Alleen omdat deze 90% mensen bestaan, wil niet zeggen dat die andere 10% ineens niet bestaan.

jawel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Overigens moest ik me kapotlachen toen ik die topic op Dubstepforum las xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht trouwens dat alleen meiden een welkoms topic kregen van meer dan 1 pagina? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Ik dacht trouwens dat alleen meiden een welkoms topic kregen van meer dan 1 pagina? :huh:

Dat heet swag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 18:39 
 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

ExoBassTix schreef:
Destination schreef:
Ik dacht trouwens dat alleen meiden een welkoms topic kregen van meer dan 1 pagina? :huh:

Dat heet swag.


Nee dit is swek

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jwz
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 20:53 
 

Produceer je ook house?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben mee bezig.
Heb wel al twee pogingen gedaan (die vreselijk klinken), dus die zal ik niet posten.
Zal even de WiPs uit mijn SoundCloud trekken, kan je ze horen:

(negeer het "upcoming album" gedeelte, klopt niet)
(zelfde)

En voor de geïnteresseerden, ik ben laatst op miraculeuze wijze met drie Dubstep tracks weten te beginnen. Hoor hier het huidige resultaat:

Enneh, van die drie nummers ga ik binnenkort een EP'tje maken ^^

Is het wat?

EDIT - oh vergeten, ik heb ook ooit Minimal House gemaakt. Hier is ie (en let niet op het geclip en de rare overdrive op het einde):
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 12:34 
 
Hardtraxx Elite

ExoBassTix schreef:
Destination schreef:
Ik dacht trouwens dat alleen meiden een welkoms topic kregen van meer dan 1 pagina? :huh:

Dat heet swag.


Dat heet 'weer zo'n mannetje dat zich aanmeld en denkt dat hij een internetheld is.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 13:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
ExoBassTix schreef:
Destination schreef:
Ik dacht trouwens dat alleen meiden een welkoms topic kregen van meer dan 1 pagina? :huh:

Dat heet swag.


Dat heet 'weer zo'n mannetje dat zich aanmeld en denkt dat hij een internetheld is.'


U Jelly?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
ExoBassTix schreef:
Destination schreef:
Ik dacht trouwens dat alleen meiden een welkoms topic kregen van meer dan 1 pagina? :huh:

Dat heet swag.


Dat heet 'weer zo'n mannetje dat zich aanmeld en denkt dat hij een internetheld is.'


welkom/hoooi-t24777-50.html bijna ingehaald :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Onthafloorx schreef:
ExoBassTix schreef:
Dat heet swag.


Dat heet 'weer zo'n mannetje dat zich aanmeld en denkt dat hij een internetheld is.'


U Jelly?

Echt he, dr is dr eentje boos, lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:

Ik gun mijzelf deze eer ervoor te zorgen dat deze topic nu evenveel posts heeft. Wie doet de definitieve inhaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 14:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ikke :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feestje.

Hier, heb een WiP van een Fast Frenchcore ding waar ik mee bezig ben:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 12:48 
 
Hardtraxxer

Wow.. Dat speedfrenchfastultrahyperhardcore kan ik me dus echt totaal niet in vinden haha :$
Wel tof dat je je vleugels zo wijdt uitstrekt! ben ik een liefhebber van! ;)

Keep it up :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!