Nee is goed mare
Ik zal het onthouden!
Blijf dan volgende keer ook maar weg van de industrial stage

Blijf dan volgende keer ook maar weg van de industrial stage
Is goed jongUHHHHkaboem wrote:Nee is goed mareIk zal het onthouden!
Blijf dan volgende keer ook maar weg van de industrial stage![]()
Ja top, sommige nr's dan :p als ooit 2-1 van geck-o gedraaid word zou top zijn!Forbidden Phobia wrote:aah welkom! een dame altijd leuk als dames blijven![]()
wat vind je van Theracords? is ook RAW en gaat nog harder als B-front Radical Redemption en al die zooi
Wie weetWie van jullie zie ik trouwens op rebirth?
Omdat hij mn held is die losgaat achter zn tafeltje als een wilde schildpad ofzo haba zie trouwens dat ik deepack vergeten ben die maken er ook een show vanhaha marcel en frankpecola-tje wrote:3 pagina's aan reacties, oftewel er is weer een vrouw bij gekomen hoor..![]()
Welkom, succes met alle aandacht alvast haha!
Zie dat je vooral van de raw-hardstyle houdt, nou vind ik Audiofreq niet echt er tussen passen wat dat betreft.. Waarom staat hij wel bij je favorieten?
(kan zijn muziek zelf namelijk ook wel waarderen)
Muha, zaterdag was dat ook wel de enige set die wat leven brachtOnthafloorx wrote: Omdat hij mn held is die losgaat achter zn tafeltje als een wilde schildpad ofzo haba zie trouwens dat ik deepack vergeten ben die maken er ook een show vanhaha marcel en frank
MijOnthafloorx wrote:Wie van jullie zie ik trouwens op rebirth?
Dat valt idd wel opp-stylez wrote:Haha er is weer een vrouw gearriveerd en het hele hardtraxx welkom forum is weer in rep en roer!
Welkom
Ben je op Inception geweest?! Welke van de 2 waar Thera draaide?Onthafloorx wrote:Op inception was thera z'n set iig erg fijn
ze komen idd wat tekort hier. welkom! ook namens alle Limburgers hier!Onthafloorx wrote:Haha moet je keertje om lachen hepatrickjeb wrote:Ga maar eens in het welkomst-gedeelte zoeken naar topic's met 5+ pagina'sCore_freak wrote:Waarom jagen jullie die allemaal weg?![]()
![]()
![]()
Zal je op weg helpenWell hi there! (page 4)
Dus jullie hebben liever geen meisjes, of jullie komen flink wat tekort
Chukkels is present!Onthafloorx wrote:Wie van jullie zie ik trouwens op rebirth?