Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Slimme jonge man, welkom!

Dank u heer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welcome!
Erg lekker nummertje hoor, meteen meegenomen! :)
https://soundcloud.com/exobasstix/wanna-make-you-see
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks :D over een paar dagen word die samen met Don't Let Me Go, Your Fantasy en Beyond The Electric Fence (en remixes van de vier) uitgebracht. Uiteraard op een gratis netlabel, maja.
Dus is wel cool. Kan niet wachten :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bedankt heren.

Niemand snapt de titel van deze topic xd misschien is dat ook wel goed zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een vlugge google kwam ik op dit uit


Jij bent echt zo'n vage browny he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Noem het wat je wilt xd
Maar ja ik ben een brony. Al ongeveer een half jaar nu denk ik... Nee iets korter. Vier maanden ofzo.
Ik heb de 3 seizoenen gekeken.
Ik zit op het MyLittleRemix forum, een plek waar brony producers samen komen (er zijn ook dingen als gewone wedstrijden daar, iets als Indaba maar dan met minder volk, geen grote prijzen ofzo (op Balloon Party en Rainbow & Rooted na) en je kan zelf zoiets aanmaken. Zo was ik ook aan mijn remixes gekomen voor het album dat ik zeer binnenkort (paar dagen tot 2-3 weken) ga uitbrengen.



Even iets anders. Ik had gister mijn nieuwe Soundcloudpagina opgezet. Bovenaan staat WiP van mijn nieuwe Terror/Extratone nummer (dat al af is maar kan nog niet geheel uploaden), en daaronser een paar andere WiPs zoals een collab met een vriend van me. Die twee genoemde nummers gaan op mijn volgende album, dat Nocturne Of The Firmaments gaat heten (Google is je vriend, raad eens). Gaan uiteindelijk 11 nummers op, namen al bekend. Zit een collab tussen, die dus ook al gedeeltelijk online staat. Verder ook geen collabs. Sorry :P

Best benieuwd wat jullie van mijn nieuwe project vinden ^^ word geholpen door Lord Of Sp33d en Speedcore Dave!, best gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:

Jij bent echt zo'n vage browny he?

Weer eens iets anders. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
jordifcg schreef:

Jij bent echt zo'n vage browny he?

Weer eens iets anders. :P

Beetje variatie.
We hebben echt alles op Hardtraxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 15:29 
 

ExoBassTix schreef:
JVDM schreef:
jordifcg schreef:

Jij bent echt zo'n vage browny he?

Weer eens iets anders. :P

Beetje variatie.
We hebben echt alles op Hardtraxx!


Ja klopt, eerst was kaboem een beetje zoals jou.. maar hij is gebanned. Dus toen hadden we geen.. u know.. troll meer. Maar nu is hardtraxx weer compleet hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dellionNL schreef:
ExoBassTix schreef:
JVDM schreef:
Weer eens iets anders. :P

Beetje variatie.
We hebben echt alles op Hardtraxx!


Ja klopt, eerst was kaboem een beetje zoals jou.. maar hij is gebanned. Dus toen hadden we geen.. u know.. troll meer. Maar nu is hardtraxx weer compleet hoor :thumbup:

Ik ken hem niet maar ik hoop dat ik niet te veel lijk op een vervanger ofzo :P als ik je dat laat denken, foutje, sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maak je maar niet druk, Boemski was een baas, jij bent een 'brony'. Hem vervangen wordt m niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 16:17 
 

Het punt is, kaboem was een overduidelijke drugsgebruiker. En jij komt ook over alsof je heel ver van de realiteit zit, zodoende.

No offence he, heb niks tegen drugsgebruikers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dellionNL schreef:
Het punt is, kaboem was een overduidelijke drugsgebruiker. En jij komt ook over alsof je heel ver van de realiteit zit, zodoende.

No offence he, heb niks tegen drugsgebruikers.

None taken ;) doe niet aan drugs.

Ik ben 100% tegen drugs nota bene.
Nooit geprobeerd; nooit van plan. Het is al erg genoeg dat ik verslaafd ben aan Speedcore -_-

Begrijp op zich wel dat ik zo overkwam, bij jullie in ieder geval. Niet mijn bedoeling geweest maar gebeurt is gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

welkom hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dynamix schreef:
welkom hier

Thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eeeeeeen ik heb een tweede album uitgebracht vandaag!
And whaddya know, the album's online!
Bandcamp | Officiële Label site
Gratis te downloaden, of als je wilt, donatie kan ook.

Trap, Ambient, UK Hardcore, Progressive House, Drum 'N' Bass, Electro-Industrial, en uiteraard Hands Up.
Vier van mijn originelen, en zeven remixes van vrienden op het MyLittleRemix album.

Oh, als je toevallig naar een label zoekt, de eigenaar van LEAF XCEED Music Division (waar mijn albums dus op staan), Ramon, is op zoek naar meer mensen om zijn label uit te breiden. Het maakt hem niet uit wie je bent, of wat je maakt (nee echt, zelfs Speedcore, zelfs Donk), als het maar kwaliteit is. Hij zorgt alleen niet zelf voor album artwork (hij kan wel helpen). Oh en hij spreekt geen Nederlands :P
Mail hem (email adres staat op de site) als je een label zoekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 19:09 
 
Hardtraxxer

Hey hoi, ik wil even zeggen dat je erg leuk kan producen ^^
Sorry voor de bump.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fietsband schreef:
Hey hoi, ik wil even zeggen dat je erg leuk kan producen ^^
Sorry voor de bump.

Heel erg bedankt :thumbsup:

Ben er wel achtergekomen dat ik al mijn nummers die ik ooit gemaakt heb nog moet masteren. Al die rood in de mixer xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 02:13 
 

Gebruik je drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 11:05 
 
Hardtraxx Elite

XtD schreef:
Maak je maar niet druk, Boemski was een baas, jij bent een 'brony'. Hem vervangen wordt m niet.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo welkom,
Ik heb de term Brony even moeten googlen. Gelukkig ben je nog 14? geen reden dus om je al zorgen te maken.
Toch ben ik benieuwd waarom dit fenomeen aantrekkelijk is voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Junkenlul schreef:
Gebruik je drugs?

Absoluut niet.

mrazura schreef:
Hallo welkom,
Ik heb de term Brony even moeten googlen. Gelukkig ben je nog 14? geen reden dus om je al zorgen te maken.
Toch ben ik benieuwd waarom dit fenomeen aantrekkelijk is voor je.

Yup, ben 14 (word over 2 maanden 15).
Nou vooruit, omdat je erom vraagt, hier mijn uitleg.

Voordat ik een brony was geworden, dacht ik net als jullie (in ieder geval, daar lijkt het op), My Little Pony is een show voor kleine meisjes, hoe zou ik dat ooit leuk kunnen vinden. Het gebruikelijke. Bij de reclames deed ik ook soms voor de grap tegen mijn broertje zeggen dat we de volgende dag maar weer eens naar de Intertoys moesten gaan. Heh.
Het was bij toeval dat ik dit filmpje tegenkwam in de related videos ooit, en er voor de grap naar keek.

Twee uur later was ik er nog steeds naar aan het kijken. Het voelde wel vreemd, redelijk schaamtelijk, maar dat hield me niet tegen om de dag daarop (had geen tijd meer die dag) de eerste 2 seizoenen van de serie te downloaden (aangezien seizoen 3 net begonnen was rond die tijd). Ik had ze geconverteerd zodat ze konden spelen op mijn PSP, en heb sindsdien elke avond een paar afleveringen gekeken. Ondertussen is seizoen 3 ook afgelopen, en heb ik die ook afgekeken, en hetzelfde zo met de film die recent uit is gekomen, waarin de pony in de hoofdrol door een portaal gaat waardoor ze naar de mensenwereld wordt gebracht (een film van ups en downs, gedeeltelijk zeer leuk/vermakelijk, gedeeltelijk vreselijk).

Maar hetgene dat het zo leuk maakt ... Ik denk niet dat er een brony is die je een serieus antwoord kan geven...
We weten het niet ¯\_(ツ)_/¯
Het enige wat ik kan zeggen is dat we een zwak voor schattigheid hebben (zelfs al betekent dat niet dat de serie 100% schattigheid is, de fandom (die 90% vol zit met bullshit en autisten) heeft ook wat bloederige stuff (denk aan fanfiction, fan-artwork, etc), sowieso ook van alles en nog wat met MLP als hoofdelement).


Anyways, 99% van de bronies is brony geworden door 'gewoon' te kijken, of het nou door toeval is, of door vrijwillig die eerste aflevering op te zoeken, of door gedwongen te worden door een vriend. Zo begint het 99% van de gevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 21:56 
 

Hoe planten brony's zich voort?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!