Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:35 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Ach die track van jou is allesbehalve orgineel. Wat zijn dan volgens jou de beste tracks die je hebt gemaakt?



nou ik denk dat het toch nogal vrij orgineel is om progressive met dutch house te combineren.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike Santoz schreef:
The Indicator schreef:
Ach die track van jou is allesbehalve orgineel. Wat zijn dan volgens jou de beste tracks die je hebt gemaakt?



Oh Oh & Whoow

Ik heb nu geen tijd ze te checken, maar je tracknamen verdrinken wel in de originaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:40 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Mike Santoz schreef:
The Indicator schreef:
Ach die track van jou is allesbehalve orgineel. Wat zijn dan volgens jou de beste tracks die je hebt gemaakt?



Oh Oh & Whoow

Ik heb nu geen tijd ze te checken, maar je tracknamen verdrinken wel in de originaliteit.



vooralsnog kunnen we daar ook uren over discussiëren of track namen nou wel of niet orgineel zijn?
ik bedoel in hardstyle zijn er ook ontiegelijk veel tracknamen hergebruikt (was laatst ook aangekaart in een topic als ik het me goed kan herinneren zoals it must be/ so high/doomed etc etc.... maar daar gaat het toch niet om? :sleep:
doet dat er überhaupt toe als de track goed is/goed onderbouwd, lekkere vibe etc etc.
denk je dat dan nog niemand naar de track naam kijkt of überhaupt naar de producer? (tegenwoordig bijna niet meer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb dat Oh Oh eens geluisterd, maar je zegt dus dat progressive en dutch combineren orgineel is? Daarom vind jij de hhz remix van Hardwell ook goed, omdat je dat orgineel vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike Santoz schreef:
The Indicator schreef:
Ach die track van jou is allesbehalve orgineel. Wat zijn dan volgens jou de beste tracks die je hebt gemaakt?



nou ik denk dat het toch nogal vrij orgineel is om progressive met dutch house te combineren.....


Wat is er progressive aan dan? Weet je überhaupt wat progressive is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:42 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Heb dat Oh Oh eens geluisterd, maar je zegt dus dat progressive en dutch combineren orgineel is? Daarom vind jij de hhz remix van Hardwell ook goed, omdat je dat orgineel vind.




omdat iets orgineel is wil nog niet zeggen dat het goed is!
en waarom ik de remix van hhz van hardwell goed vind heb ik in dat topic beschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:43 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
Mike Santoz schreef:
The Indicator schreef:
Ach die track van jou is allesbehalve orgineel. Wat zijn dan volgens jou de beste tracks die je hebt gemaakt?



nou ik denk dat het toch nogal vrij orgineel is om progressive met dutch house te combineren.....


Wat is er progressive aan dan? Weet je überhaupt wat progressive is?



Dude even serieus luister nou maar eens goed naar de track dan hoor je vanzelf dat er progressive tinten inzit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zeg niet dat ik je track slecht vind hoor, zelfs best vet... maar om te zeggen dat niemand zo house maakt... kijk die dutch house lead is misschien al 80000 keer gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:45 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Heb dat Oh Oh eens geluisterd, maar je zegt dus dat progressive en dutch combineren orgineel is? Daarom vind jij de hhz remix van Hardwell ook goed, omdat je dat orgineel vind.



en inmiddels is dat ook niet meer orgineel want het wordt allemaal nagedaan orgineel zijn is onmogelijk want alles is al een keer gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:45 
 
Hardtraxx Addict

Mike Santoz schreef:

Nou moet ik zeggen house is niet 1 van de ingewikkeldste muziek soorten om te maken alleen vind ik niet dat iedereen maar achter zijn computertje kan kruipen en Fruityloops opstart en wat gereleased krijgt op een label (wat je tegenwoordig veels te vaak ziet).
Dat is niet de fout van de mensen maar van de (Labels, Commercie etc etc)



Waarom kan jij dat wel dan?


Mike Santoz schreef:
Geplaatst op 16-04-2012, 16:46 thera maakt industrial. Geplaatst op 16-04-2012, 16:51 2 best enemies toch ook? en blutonium boy



Mike Santoz schreef:
Geplaatst op 16-04-2012, 16:50 dan zou ik eerlijk gezegt niet weten wat industrial is


Waarom zeg je eerst dat je weet wat industrial e.d is en vraag je daarna wat het is...

Stop eens met populair doen. Het kan echt niemand een kale kont schelen hoe mooi jou house wel niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:47 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Ik zeg niet dat ik je track slecht vind hoor, zelfs best vet... maar om te zeggen dat niemand zo house maakt... kijk die dutch house lead is misschien al 80000 keer gebruikt.



dat klopt zeer zeker maar die dutch house lead is misschien al 8000000 keer gebruikt waarvan ook 200000 in tracks van 20 jaar geleden en ook 2000000000x gebruikt door mensen die net 5 jaar zijn geworden en een keertje fruityloops openen.

maar get to the point en be serious alles is al een keer gedaan maar als je daarin blijft hangen dan moet je echt stoppen met muziek luisteren, want dan ga je je alleen maar meer irriteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee maar dan moet je niet interessant komen doen met mijn muziek is uniek en niemand anders kan het zo maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:48 
 
Hardtraxxer

Bart0ving schreef:
Mike Santoz schreef:

Nou moet ik zeggen house is niet 1 van de ingewikkeldste muziek soorten om te maken alleen vind ik niet dat iedereen maar achter zijn computertje kan kruipen en Fruityloops opstart en wat gereleased krijgt op een label (wat je tegenwoordig veels te vaak ziet).
Dat is niet de fout van de mensen maar van de (Labels, Commercie etc etc)




Waarom kan jij dat wel dan.


Mike Santoz schreef:
thera maakt industrial



Mike Santoz schreef:

Maar leg het me dan eens uit wat is industrial?


Waarom zeg je eerst dat je weet wat industrial e.d is en vraag je daarna wat het is...

Stop eens met populair doen. Het kan echt niemand een kale kont schelen hoe mooi jou house wel niet is.



dude zoals ik al zij mijn beeld qua industrial was 2 best enemies en blutonium boy en thera (vergissingen kunnen mensen maken)

en ik praat niet over hoe mooi mijn house is, daar wordt naar gevraagd als je eens leest dan zie je dat ook.

en het feit dat ik hier wat over mezelf heb verteld (ga ik het weer herhalen): vind ik het netjes om als ik mezelf voorstel ook wat over mezelf te vertellen........... als het je niet bevalt reageer dan niet meer op dit topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:50 
 
Hardtraxx Addict

Nogmaals...


Bart0ving schreef:
Mike Santoz schreef:

Nou moet ik zeggen house is niet 1 van de ingewikkeldste muziek soorten om te maken alleen vind ik niet dat iedereen maar achter zijn computertje kan kruipen en Fruityloops opstart en wat gereleased krijgt op een label (wat je tegenwoordig veels te vaak ziet).
Dat is niet de fout van de mensen maar van de (Labels, Commercie etc etc)



Waarom kan jij dat wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:51 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Nee maar dan moet je niet interessant komen doen met mijn muziek is uniek en niemand anders kan het zo maken.



Ik zeg niet dat niemand anders het zo kan maken :sleep:
Even serieus is lezen nou echt zo moeilijk?
Niks is uniek maar ik weet wel de dingen die ik gebruik in me tracks / elementen / dat weinig tot niemand ze gebruikt omdat ik ze zelf maak/ creëer en jezelf "orgineel" "uniek" maken is dingen doen die andere niet doen toch?
nou heb ik sommige elementen in mijn tracks die niemand anders gebruikt.... en zo iedereen want iedereen heeft zijn eigen smaak en ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:52 
 
Hardtraxxer

Bart0ving schreef:
Nogmaals...


Bart0ving schreef:
Mike Santoz schreef:

Nou moet ik zeggen house is niet 1 van de ingewikkeldste muziek soorten om te maken alleen vind ik niet dat iedereen maar achter zijn computertje kan kruipen en Fruityloops opstart en wat gereleased krijgt op een label (wat je tegenwoordig veels te vaak ziet).
Dat is niet de fout van de mensen maar van de (Labels, Commercie etc etc)



Waarom kan jij dat wel dan?



Omdat ik niks naar labels stuur, labels benaderen mij zelf of ze een track gesigned willen hebben.
En het klinkt misschien kru, kapsones, en hoog in de wolken maar de kwaliteit is gewoon goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Wat het probleem is dat de lat lager ligt?
Dat 3 kwart van alle tracks die uitkomen 1 week geluisterd worden en dan weer de prullenbak in verdwijnen en concurrentie is nooooooit slecht!

Ik heb trouwens geen concurrentie want ik doe mijn eigen ding en niemand kan mijn eigen ding evenaren want ik heb me eigen sound en me eigen dingen die ik erin prop en dat zou een ander niet kunnen. dus het is inderdaad wel indirecte concurrentie maar daar wordt je alleen maar beter van.


Sorry maar als producers zo onproffesioneel gaan praten kan ik geen respect voor ze opbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:53 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Citaat:
Wat het probleem is dat de lat lager ligt?
Dat 3 kwart van alle tracks die uitkomen 1 week geluisterd worden en dan weer de prullenbak in verdwijnen en concurrentie is nooooooit slecht!

Ik heb trouwens geen concurrentie want ik doe mijn eigen ding en niemand kan mijn eigen ding evenaren want ik heb me eigen sound en me eigen dingen die ik erin prop en dat zou een ander niet kunnen. dus het is inderdaad wel indirecte concurrentie maar daar wordt je alleen maar beter van.


Sorry maar als producers zo onproffesioneel gaan praten kan ik geen respect voor ze opbrengen.



Hoezo onprofessioneel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb nog nooit een Headhunterz, Noisecontrollers of wie dan ook op een forum zien verkondigen dat niemand hun kon evenaren. Ik vind wanneer je producer bent dat je je zo ook moet gedragen en niet jezelf op een forum de hemel in komt prijzen. Respect krijg je vanzelf wanneer je goede muziek maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:55 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Citaat:
Wat het probleem is dat de lat lager ligt?
Dat 3 kwart van alle tracks die uitkomen 1 week geluisterd worden en dan weer de prullenbak in verdwijnen en concurrentie is nooooooit slecht!

Ik heb trouwens geen concurrentie want ik doe mijn eigen ding en niemand kan mijn eigen ding evenaren want ik heb me eigen sound en me eigen dingen die ik erin prop en dat zou een ander niet kunnen. dus het is inderdaad wel indirecte concurrentie maar daar wordt je alleen maar beter van.


Sorry maar als producers zo onproffesioneel gaan praten kan ik geen respect voor ze opbrengen.



Ik bedoel er alleen mee dat ik het niet als concurrentie zie, en niet omdat ze slecht zijn? maar gewoon puur omdat het mij niet uitmaakt wat ze van me tracks vinden ik bedoel ik maak muziek omdat ik het mooi vind/leuk en als ik tevreden ben met het resultaat ben ik dat.....
concurrentie heb je als je een wedstrijd speelt en dat doe ik niet ik doe het voor mezelf!
dus inderdaad, Indirecte concurrentie want ik kijk wel naar andere producers hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:55 
 
Hardtraxx Elite

Denk dat jou denkwijze erg apart is iniedergeval! Iemand die al heel lang Muziek luistert kan ook wel tracks onderscheiden of ze goed geproduceerd zijn ofniet! En je hoeft toch zelf geen producer te zijn om je mening te geven dan zit je hier op een verkeerd forum denk ik zo!
We zijn allemaal amateurs he die gewoon een forum hebben om onze mening over feesten,liedjes,off topic kwijt te kunnen.
Anyways welkom ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:56 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Ik heb nog nooit een Headhunterz, Noisecontrollers of wie dan ook op een forum zien verkondigen dat niemand hun kon evenaren. Ik vind wanneer je producer bent dat je je zo ook moet gedragen en niet jezelf op een forum de hemel in komt prijzen. Respect krijg je vanzelf wanneer je goede muziek maakt.



Alweer: ik zeg niet dat niemand mij kan evenaren?
ik heb alleen een eigen stijl die niemand kan nadoen/namaken en het zal niet 10000000000% verschillen met andere producers.
maar ik heb wel elementen erin die niemand gebruikt

(nou heb ik het nog een keer uitgelegd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike Santoz schreef:
Dude even serieus luister nou maar eens goed naar de track dan hoor je vanzelf dat er progressive tinten inzit.


Je hoeft andere mensen in ieder geval niet meer te beoordelen op onjuist gebruik van termen.

The Indicator schreef:
Nee maar dan moet je niet interessant komen doen met mijn muziek is uniek en niemand anders kan het zo maken.


Wat hij zegt vat eigenlijk dit hele topic wel samen. Je bent niet uniek je bent niet beter dan ieder ander slaapkamer producer. Je moet dit trouwens niet allemaal zien als een persoonlijke aanval, eerder als een poging om je wakker te schudden om blijk te geven aan dat je niet meer realistisch denkt. Hier laat ik het bij, veel plezier verder op het forum.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:58 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Denk dat jou denkwijze erg apart is iniedergeval! Iemand die al heel lang Muziek luistert kan ook wel tracks onderscheiden of ze goed geproduceerd zijn ofniet! En je hoeft toch zelf geen producer te zijn om je mening te geven dan zit je hier op een verkeerd forum denk ik zo!
Anyways welkom ;)



lees jij nog maar even derest door wat ik net heb verteld want ik heb nooit gezegt dat je je mening niet kan geven :sleep: :sleep: ......

ik heb gezegt dat veel mensen dingen roepen/zeggen terwijl ze niet eens weten wat het betekent enz enz... dan heb ik het ook niet over iedereen

een mening is iets wat jij vind en iets wat jij vind kan jij uitleggen waarom jij dat vind en waarom zou niemand een mening mogen geven? (dat heb ik dus nooit gezegt?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:59 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
Mike Santoz schreef:
Dude even serieus luister nou maar eens goed naar de track dan hoor je vanzelf dat er progressive tinten inzit.


Je hoeft andere mensen in ieder geval niet meer te beoordelen op onjuist gebruik van termen.

The Indicator schreef:
Nee maar dan moet je niet interessant komen doen met mijn muziek is uniek en niemand anders kan het zo maken.


Wat hij zegt vat eigenlijk dit hele topic wel samen. Je bent niet uniek je bent niet beter dan ieder ander slaapkamer producer. Je moet dit trouwens niet allemaal zien als een persoonlijke aanval, eerder als een poging om je wakker te schudden om blijk te geven aan dat je niet meer realistisch denkt. Hier laat ik het bij, veel plezier verder op het forum.

Gr.


Jammer maar ik produceer niet in me slaapkamer :) ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!