The Indicator wrote:Ach die track van jou is allesbehalve orgineel. Wat zijn dan volgens jou de beste tracks die je hebt gemaakt?
nou ik denk dat het toch nogal vrij orgineel is om progressive met dutch house te combineren.....
The Indicator wrote:Ach die track van jou is allesbehalve orgineel. Wat zijn dan volgens jou de beste tracks die je hebt gemaakt?
Ik heb nu geen tijd ze te checken, maar je tracknamen verdrinken wel in de originaliteit.Mike Santoz wrote:The Indicator wrote:Ach die track van jou is allesbehalve orgineel. Wat zijn dan volgens jou de beste tracks die je hebt gemaakt?
Oh Oh & Whoow
Steffnov wrote:Ik heb nu geen tijd ze te checken, maar je tracknamen verdrinken wel in de originaliteit.Mike Santoz wrote:The Indicator wrote:Ach die track van jou is allesbehalve orgineel. Wat zijn dan volgens jou de beste tracks die je hebt gemaakt?
Oh Oh & Whoow
Wat is er progressive aan dan? Weet je überhaupt wat progressive is?Mike Santoz wrote:The Indicator wrote:Ach die track van jou is allesbehalve orgineel. Wat zijn dan volgens jou de beste tracks die je hebt gemaakt?
nou ik denk dat het toch nogal vrij orgineel is om progressive met dutch house te combineren.....
The Indicator wrote:Heb dat Oh Oh eens geluisterd, maar je zegt dus dat progressive en dutch combineren orgineel is? Daarom vind jij de hhz remix van Hardwell ook goed, omdat je dat orgineel vind.
mrazura wrote:Wat is er progressive aan dan? Weet je überhaupt wat progressive is?Mike Santoz wrote:The Indicator wrote:Ach die track van jou is allesbehalve orgineel. Wat zijn dan volgens jou de beste tracks die je hebt gemaakt?
The Indicator wrote:Heb dat Oh Oh eens geluisterd, maar je zegt dus dat progressive en dutch combineren orgineel is? Daarom vind jij de hhz remix van Hardwell ook goed, omdat je dat orgineel vind.
Waarom kan jij dat wel dan?Mike Santoz wrote:
Nou moet ik zeggen house is niet 1 van de ingewikkeldste muziek soorten om te maken alleen vind ik niet dat iedereen maar achter zijn computertje kan kruipen en Fruityloops opstart en wat gereleased krijgt op een label (wat je tegenwoordig veels te vaak ziet).
Dat is niet de fout van de mensen maar van de (Labels, Commercie etc etc)
Mike Santoz wrote: Geplaatst op 16-04-2012, 16:46 thera maakt industrial. Geplaatst op 16-04-2012, 16:51 2 best enemies toch ook? en blutonium boy
Waarom zeg je eerst dat je weet wat industrial e.d is en vraag je daarna wat het is...Mike Santoz wrote: Geplaatst op 16-04-2012, 16:50 dan zou ik eerlijk gezegt niet weten wat industrial is
The Indicator wrote:Ik zeg niet dat ik je track slecht vind hoor, zelfs best vet... maar om te zeggen dat niemand zo house maakt... kijk die dutch house lead is misschien al 80000 keer gebruikt.
Bart0ving wrote:Mike Santoz wrote:
Nou moet ik zeggen house is niet 1 van de ingewikkeldste muziek soorten om te maken alleen vind ik niet dat iedereen maar achter zijn computertje kan kruipen en Fruityloops opstart en wat gereleased krijgt op een label (wat je tegenwoordig veels te vaak ziet).
Waarom kan jij dat wel dan.
Mike Santoz wrote:thera maakt industrialWaarom zeg je eerst dat je weet wat industrial e.d is en vraag je daarna wat het is...Mike Santoz wrote:
Maar leg het me dan eens uit wat is industrial?
Stop eens met populair doen. Het kan echt niemand een kale kont schelen hoe mooi jou house wel niet is.
Waarom kan jij dat wel dan?Bart0ving wrote:Mike Santoz wrote:
The Indicator wrote:Nee maar dan moet je niet interessant komen doen met mijn muziek is uniek en niemand anders kan het zo maken.
Bart0ving wrote:Nogmaals...
Waarom kan jij dat wel dan?Bart0ving wrote:Mike Santoz wrote:
Sorry maar als producers zo onproffesioneel gaan praten kan ik geen respect voor ze opbrengen.Wat het probleem is dat de lat lager ligt?
Dat 3 kwart van alle tracks die uitkomen 1 week geluisterd worden en dan weer de prullenbak in verdwijnen en concurrentie is nooooooit slecht!
Ik heb trouwens geen concurrentie want ik doe mijn eigen ding en niemand kan mijn eigen ding evenaren want ik heb me eigen sound en me eigen dingen die ik erin prop en dat zou een ander niet kunnen. dus het is inderdaad wel indirecte concurrentie maar daar wordt je alleen maar beter van.
The Indicator wrote:Sorry maar als producers zo onproffesioneel gaan praten kan ik geen respect voor ze opbrengen.Wat het probleem is dat de lat lager ligt?
Dat 3 kwart van alle tracks die uitkomen 1 week geluisterd worden en dan weer de prullenbak in verdwijnen en concurrentie is nooooooit slecht!
Ik heb trouwens geen concurrentie want ik doe mijn eigen ding en niemand kan mijn eigen ding evenaren want ik heb me eigen sound en me eigen dingen die ik erin prop en dat zou een ander niet kunnen. dus het is inderdaad wel indirecte concurrentie maar daar wordt je alleen maar beter van.
The Indicator wrote:Sorry maar als producers zo onproffesioneel gaan praten kan ik geen respect voor ze opbrengen.Wat het probleem is dat de lat lager ligt?
The Indicator wrote:Ik heb nog nooit een Headhunterz, Noisecontrollers of wie dan ook op een forum zien verkondigen dat niemand hun kon evenaren. Ik vind wanneer je producer bent dat je je zo ook moet gedragen en niet jezelf op een forum de hemel in komt prijzen. Respect krijg je vanzelf wanneer je goede muziek maakt.
Je hoeft andere mensen in ieder geval niet meer te beoordelen op onjuist gebruik van termen.Mike Santoz wrote:Dude even serieus luister nou maar eens goed naar de track dan hoor je vanzelf dat er progressive tinten inzit.
Wat hij zegt vat eigenlijk dit hele topic wel samen. Je bent niet uniek je bent niet beter dan ieder ander slaapkamer producer. Je moet dit trouwens niet allemaal zien als een persoonlijke aanval, eerder als een poging om je wakker te schudden om blijk te geven aan dat je niet meer realistisch denkt. Hier laat ik het bij, veel plezier verder op het forum.The Indicator wrote:Nee maar dan moet je niet interessant komen doen met mijn muziek is uniek en niemand anders kan het zo maken.
Onthafloorx wrote:Denk dat jou denkwijze erg apart is iniedergeval! Iemand die al heel lang Muziek luistert kan ook wel tracks onderscheiden of ze goed geproduceerd zijn ofniet! En je hoeft toch zelf geen producer te zijn om je mening te geven dan zit je hier op een verkeerd forum denk ik zo!
Anyways welkom
Jammer maar ik produceer niet in me slaapkamermrazura wrote:Je hoeft andere mensen in ieder geval niet meer te beoordelen op onjuist gebruik van termen.Mike Santoz wrote:Dude even serieus luister nou maar eens goed naar de track dan hoor je vanzelf dat er progressive tinten inzit.
Wat hij zegt vat eigenlijk dit hele topic wel samen. Je bent niet uniek je bent niet beter dan ieder ander slaapkamer producer. Je moet dit trouwens niet allemaal zien als een persoonlijke aanval, eerder als een poging om je wakker te schudden om blijk te geven aan dat je niet meer realistisch denkt. Hier laat ik het bij, veel plezier verder op het forum.The Indicator wrote:Nee maar dan moet je niet interessant komen doen met mijn muziek is uniek en niemand anders kan het zo maken.
Gr.