Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:00 
 
Hardtraxx Elite

Ik vraag me ook af of de meeste hier die commentaar/kritiek geven ooit zelf in een studio hebben gezeten/geproduceerd hebben, releases op hun naam hebben?

Je zegt zelf nog dat je mensen te snel hun mening geven terwijl ze zelf nooit produceren etc? Komt voor mij over alsof je alleen je mening mag geven als je een producer bent die het snapt :)
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:01 
 

Onthafloorx schreef:
Denk dat jou denkwijze erg apart is iniedergeval! Iemand die al heel lang Muziek luistert kan ook wel tracks onderscheiden of ze goed geproduceerd zijn ofniet! En je hoeft toch zelf geen producer te zijn om je mening te geven dan zit je hier op een verkeerd forum denk ik zo!
We zijn allemaal amateurs he die gewoon een forum hebben om onze mening over feesten,liedjes,off topic kwijt te kunnen.
Anyways welkom ;)


Allemaal amateurs? nounou daar ben ik het niet mee eens!


Meneer de topic startert maakt muziek met 4 piepjes en trollt alleen maar


Ban die gozer ofzo
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:02 
 
Hardtraxx Elite

kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
Denk dat jou denkwijze erg apart is iniedergeval! Iemand die al heel lang Muziek luistert kan ook wel tracks onderscheiden of ze goed geproduceerd zijn ofniet! En je hoeft toch zelf geen producer te zijn om je mening te geven dan zit je hier op een verkeerd forum denk ik zo!
We zijn allemaal amateurs he die gewoon een forum hebben om onze mening over feesten,liedjes,off topic kwijt te kunnen.
Anyways welkom ;)


Allemaal amateurs? nounou daar ben ik het niet mee eens!


Meneer de topic startert maakt muziek met 4 piepjes en trollt alleen maar


Ban die gozer ofzo


Nee amateurs we zijn toch geen professionele mensen slimpie die overal verstand van hebben dat bedoel ik meer, zitten natuurlijk goede producers bij etc.. Maar bedoel meer over off topic dingen enzo ;)

:aww:
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:04 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Ik vraag me ook af of de meeste hier die commentaar/kritiek geven ooit zelf in een studio hebben gezeten/geproduceerd hebben, releases op hun naam hebben?

Je zegt zelf nog dat je mensen te snel hun mening geven terwijl ze zelf nooit produceren etc? Komt voor mij over alsof je alleen je mening mag geven als je een producer bent die het snapt :)



ik snap dat het zo over komt maar dat bedoel ik dus totaal niet ik bedoeld dat mensen dingen roepen waar ze geen verstand van hebben....

mening mag je altijd geven! (vooralsnog mits onderbouwd vind ik)
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is je favoriete pokemon?
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:05 
 

Mike Santoz schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik vraag me ook af of de meeste hier die commentaar/kritiek geven ooit zelf in een studio hebben gezeten/geproduceerd hebben, releases op hun naam hebben?

Je zegt zelf nog dat je mensen te snel hun mening geven terwijl ze zelf nooit produceren etc? Komt voor mij over alsof je alleen je mening mag geven als je een producer bent die het snapt :)



ik snap dat het zo over komt maar dat bedoel ik dus totaal niet ik bedoeld dat mensen dingen roepen waar ze geen verstand van hebben....

mening mag je altijd geven! (vooralsnog mits onderbouwd vind ik)



Ik onderbouw mijn mening beter dan scantraxx uberhaupt opbouwt

zo
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:05 
 
Hardtraxx Elite

Mike Santoz schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik vraag me ook af of de meeste hier die commentaar/kritiek geven ooit zelf in een studio hebben gezeten/geproduceerd hebben, releases op hun naam hebben?

Je zegt zelf nog dat je mensen te snel hun mening geven terwijl ze zelf nooit produceren etc? Komt voor mij over alsof je alleen je mening mag geven als je een producer bent die het snapt :)



ik snap dat het zo over komt maar dat bedoel ik dus totaal niet ik bedoeld dat mensen dingen roepen waar ze geen verstand van hebben....

mening mag je altijd geven! (vooralsnog mits onderbouwd vind ik)


Haha nogmaals zit je op het verkeerde forum :P Meningen worden niet altijd onderbouwd hier ookal ben ik nog maar net hier is zo haha
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:05 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
Denk dat jou denkwijze erg apart is iniedergeval! Iemand die al heel lang Muziek luistert kan ook wel tracks onderscheiden of ze goed geproduceerd zijn ofniet! En je hoeft toch zelf geen producer te zijn om je mening te geven dan zit je hier op een verkeerd forum denk ik zo!
We zijn allemaal amateurs he die gewoon een forum hebben om onze mening over feesten,liedjes,off topic kwijt te kunnen.
Anyways welkom ;)


Allemaal amateurs? nounou daar ben ik het niet mee eens!


Meneer de topic startert maakt muziek met 4 piepjes en trollt alleen maar


Ban die gozer ofzo



En waarom bannen?
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat een giller dit.
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:06 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Wat is je favoriete pokemon?



squirtel
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:06 
 

Mike Santoz schreef:


En waarom bannen?


Waarom niet? je trollt alleen en kijk wat je hier opgestookt hebt op het forum ;)

Goede eerste indruk zeg ik maar zo
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:07 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Mike Santoz schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik vraag me ook af of de meeste hier die commentaar/kritiek geven ooit zelf in een studio hebben gezeten/geproduceerd hebben, releases op hun naam hebben?

Je zegt zelf nog dat je mensen te snel hun mening geven terwijl ze zelf nooit produceren etc? Komt voor mij over alsof je alleen je mening mag geven als je een producer bent die het snapt :)



ik snap dat het zo over komt maar dat bedoel ik dus totaal niet ik bedoeld dat mensen dingen roepen waar ze geen verstand van hebben....

mening mag je altijd geven! (vooralsnog mits onderbouwd vind ik)



Ik onderbouw mijn mening beter dan scantraxx uberhaupt opbouwt

zo




Dat kan best maar ik snap ook niet waarom iedereen zich zo aangevallen voelt? ik zeg toch SOMMIGE MENSEN?
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mike Santoz schreef:
The Indicator schreef:
Wat is je favoriete pokemon?



squirtel


Mooi, dan zijn we het tenminste nog ergens over eens vandaag!

Welkom nog, dat had ik volgensmij nog niet gezegd!
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:08 
 
Hardtraxx Addict

Mike Santoz schreef:
Omdat ik niks naar labels stuur, labels benaderen mij zelf of ze een track gesigned willen hebben.
En het klinkt misschien kru, kapsones, en hoog in de wolken maar de kwaliteit is gewoon goed?


Dat klinkt niet alleen 'kru' maar dat is het ook. Denk je nou echt dat je respect (op een forum zonder house muziek) af kunt dwingen door te zeggen dat je eigen kwaliteit goed is?
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:09 
 
Hardtraxx Elite

Zal ik me dan maar voorstellen!

Ik ben Anne-Floor luister sinds 2/3 jaar hardstyle.
Houd van raw en ga graag naar feesten :)
Volgende feest is Beat the bridge, en wat is jouw agenda en waar ben je allemaal al geweest? :love: :love: :love:

Favo's

B-front
Noisecontrollers
Audiofreq
Chain reaction
Crypsis
Frontliner
Radical redemption
Frequencerz
The pitcher
Thera
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:09 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Mike Santoz schreef:


En waarom bannen?


Waarom niet? je trollt alleen en kijk wat je hier opgestookt hebt op het forum ;)

Goede eerste indruk zeg ik maar zo



wat ik opgestookt heb op het forum?
ik zeg wat mijn mening is?

en ik hoef geen goede eerste indruk te maken ik geef mijn mening over de track van hhz

en stel mezelf voor en vertel wat over mezelf en wat ik zie op dit forum.......
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:09 
 
Hardtraxxer

Bart0ving schreef:
Mike Santoz schreef:
Omdat ik niks naar labels stuur, labels benaderen mij zelf of ze een track gesigned willen hebben.
En het klinkt misschien kru, kapsones, en hoog in de wolken maar de kwaliteit is gewoon goed?


Dat klinkt niet alleen 'kru' maar dat is het ook. Denk je nou echt dat je respect (op een forum zonder house muziek) af kunt dwingen door te zeggen dat je eigen kwaliteit goed is?




Ik hoef ook geen respect af te dwingen?

ik bedoel alweer werd er een doodnormale vraag aan mij gesteld en ik antwoord daarop?
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

Wat vind je van Luciën Foort en Prok & Fitch?
En wat vind je van The Beholder?
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:11 
 
Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
en wat is jouw agenda en waar ben je allemaal al geweest? :love: :love: :love:


Ik denk met Afrojack z'n privéjet ff naar NY, met David Guetta op Ibiza, en met Hardwell in Australie.
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:11 
 
Hardtraxx Elite

Bart0ving schreef:
Onthafloorx schreef:
en wat is jouw agenda en waar ben je allemaal al geweest? :love: :love: :love:


Ik denk met Afrojack z'n privéjet ff naar NY, met David Guetta op Ibiza, en met Hardwell in Australie.


:lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:12 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Zal ik me dan maar voorstellen!

Ik ben Anne-Floor luister sinds 2/3 jaar hardstyle.
Houd van raw en ga graag naar feesten :)
Volgende feest is Beat the bridge, en wat is jouw agenda en waar ben je allemaal al geweest? :love: :love: :love:



hallo Anne-Floor

favo track?
favo artiest?

waar ik allemaal geweest ben: Defqon 1. /Xxlerator / Intents Festival / dit jaar weer defqon de 4 dagen en qlimax geweest Day Dream
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi ^^
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:13 
 
Hardtraxx Elite

Mike Santoz schreef:
Onthafloorx schreef:
Zal ik me dan maar voorstellen!

Ik ben Anne-Floor luister sinds 2/3 jaar hardstyle.
Houd van raw en ga graag naar feesten :)
Volgende feest is Beat the bridge, en wat is jouw agenda en waar ben je allemaal al geweest? :love: :love: :love:



hallo Anne-Floor

favo track?
favo artiest?

waar ik allemaal geweest ben: Defqon 1. /Xxlerator / Intents Festival / dit jaar weer defqon de 4 dagen en qlimax geweest Day Dream


Favo artiest moeilijk favoriete label dan Minus is more ;)
Favo track Pounding senses :)
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:13 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Welkom!

Wat vind je van Luciën Foort en Prok & Fitch?
En wat vind je van The Beholder?



Lucien foort heeft een lekker eigen stijltje maar ik praat liever niet in naam van artiesten, maar uit tracks want iedere artiest heeft zijn goede en slechte tracks, prok & fitch ken ik niet.

The beholder vind ik een paar tracks goed van!
Bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:14 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Mike Santoz schreef:
Onthafloorx schreef:
Zal ik me dan maar voorstellen!

Ik ben Anne-Floor luister sinds 2/3 jaar hardstyle.
Houd van raw en ga graag naar feesten :)
Volgende feest is Beat the bridge, en wat is jouw agenda en waar ben je allemaal al geweest? :love: :love: :love:



hallo Anne-Floor

favo track?
favo artiest?

waar ik allemaal geweest ben: Defqon 1. /Xxlerator / Intents Festival / dit jaar weer defqon de 4 dagen en qlimax geweest Day Dream


Favo artiest moeilijk favoriete label dan Minus is more ;)
Favo track Pounding senses :)


Van Southstylers toch?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!