ik ken tharecords goed genoeg maar thera zijn stijl spreekt mij niet aan ik vind persoonlijk de kicks niet lekker in me oren klinken te harde punch (naja niet te hard maar t klinkt te distorted) het neigt een beetje naar hardcore kicks en ik heb daar persoonlijk niet zon voorkeur voor en het is voor mij te droog het is echt raggen he!Wout1997 wrote:Bedankt, waarom vind je lomperkennie & Forsaken wel goed? (in mijn ogen zijn ze vrij hard) En geen meer mainstream gerelateerde plaat van Theracords zoals Thera- It's A Fine Day & Thera - People?Mike Santoz wrote:Wout1997 wrote: of kom je hier alleen maar om te zeggen hoe goed je wel niet bent omdat je een release hebt gehad?
Nee zeker niet want er staat nergens hoe goed ik wel ben ik heb alleen info over mezelf gegeven wat mij nogal vrij sociaal en logisch lijkt. (doe je toch ook als je bij mensen thuis komt?)
Tharacords: ik vind dat geck-o heel goed bezig is en de laatste 2 tracks van degos & Re-done vind ik ook zeer goed
Industrial: ben ik in het algemeen niet zo fan van meer (adaro/ran-d/gunz for hire/zatox) harder van mij hoeft het niet.
of ben je niet zo goed bekend met Theracords? (Is geen schande hoor)
ik zou het op een feest wel kunnen waarderen daar niet van maar niet voor op me mp3