Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Nu heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de volgende vragen:
wat vind je van:
Theracords?
DNB?
Industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:18 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
Wat is het probleem dat de lat lager ligt? Behalve natuurlijk dat jij wat concurrentie erbij heb en jij nog beter moet nadenken om origineel te zijn. Uiteindelijk word jij er alleen maar beter van. De software en hardware is nou eenmaal zo verbeterd dat mensen met een laag budget al leuke dingen neer kunnen zetten. Niet zo gek dat steeds meer mensen proberen om wat leuks te maken en dit zou je alleen maar moeten toejuichen.



Wat het probleem is dat de lat lager ligt?
Dat 3 kwart van alle tracks die uitkomen 1 week geluisterd worden en dan weer de prullenbak in verdwijnen en concurrentie is nooooooit slecht!

Ik heb trouwens geen concurrentie want ik doe mijn eigen ding en niemand kan mijn eigen ding evenaren want ik heb me eigen sound en me eigen dingen die ik erin prop en dat zou een ander niet kunnen. dus het is inderdaad wel indirecte concurrentie maar daar wordt je alleen maar beter van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike Santoz schreef:
Rik schreef:
Mike Santoz schreef:

wie zegt dat ik oordeel of mensen het wel weten of niet?
die mensen weten dat van zichzelf wel, en je ziet echt wel of iemand weet waar die over praat?
klein beetje mensenkennis

Oke.

Wat is dan je punt?



Dat mensen dus niet lezen en zomaar wat roepen en af en toe niet eens begrijpen waar ze het zelf over hebben?

Gewoon even lezen heb ik net ook al uitgelegd

Waarom denk jij dat mensen niet lezen en zomaar wat roepen zonder het te begrijpen?

Volgens mij roep je nu zelf maar zomaar wat...? Je kent de mensen toch niet eens? Dus je begrijp je zelf wel waar je het over hebt?

(Je doet dus hetzelfde als waar je hun van beschuldigt >.<)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:21 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
Mike Santoz schreef:
mrazura schreef:
Welkom,

Allereerst een paar dingetjes:

Toen je begon over house is niet moeilijk om te maken kon ik je al niet meer serieus nemen. Je hebt het zelf over niet in hokjes plaatsen maar je doet het zelf net zo hard. Waarom zou de drempelwaarde voor een producer om iets te releasen op een label hoger moeten leggen? Die mensen die niet bij een groter label zitten kunnen juist voor liefhebbers een meerwaarde zijn.



En wees nou even serieus de lat bij labels ligt tegenwoordig echt te laag, dat is een feit maar dat komt omdat het aanbod hetzelfde is en blijft voorlopig en het zal zeker wel meerwaarde hebben dat zeg ik ook niet.


Wat is het probleem van een lat die lager ligt? Behalve natuurlijk dat jij wat concurrentie erbij heb en jij nu nog beter moet nadenken om origineel te zijn. Uiteindelijk word jij daar alleen maar beter van. Zij dwingen je om een handtekening af te geven in je track. Ik heb net je tracks even bekeken op YouTube en ik vind ze niet zo denderend die handtekening is er in ieder geval nog niet. Originaliteit is er ook niet. Zeker voor iemand die al 20 jaar in het vak zit, zou je toch wel beter moeten weten.

De software en hardware is nou eenmaal zo verbeterd dat mensen met een laag budget al leuke dingen neer kunnen zetten. Niet zo gek dat steeds meer mensen proberen om wat leuks te maken en dit zou je alleen maar moeten toejuichen.



20 jaar in het vak? lezen er staat 2 jaar maar we zullen het maar als een typfoutje zien, nou staat er genoeg van mij op youtube waarvan ook ontiegelijk oude dingen als je dingen van mij wilt luisteren moet je zowiezo niet op youtube kijken want daar staan ook 10000den neppe tracks die niet van mij zijn: itunes/dance-tunes/beatport
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:23 
 
Hardtraxxer

Rik schreef:
Waarom denk jij dat mensen niet lezen en zomaar wat roepen zonder het te begrijpen?

Volgens mij roep je nu zelf maar zomaar wat...? Je kent de mensen toch niet eens? Dus je begrijp je zelf wel waar je het over hebt?

(Je doet dus hetzelfde als waar je hun van beschuldigt >.<)


Ik zeg niet denk dat mensen niet lezen ik zie dat er vaak niet goed WORD gelezen, en daarbij ik roep niet zomaar wat want iedereen heeft wel een beetje mensenkennis of niet soms? dus zie jij vast wel aan iemand hoe die over een onderwerp praat of diegene er verstand van heeft of niet? daar hoef je niemand voor te kennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar...wat heeft niet goed lezen nu met je mening over een track te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:26 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Maar...wat heeft niet goed lezen nu met je mening over een track te maken?



-.- ureka! helemaal niks want dat zei ik ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is allemaal leuk en aardig wat je zegt, maar ik zie hier weinig mensen die met termen strooien waar ze geen idee van hebben wat die termen betekenen. Hooguit een keer wordt er reverse kick in plaats van reverse bass gezegd, maar als dat alles is, snap ik niet wat je hele punt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike Santoz schreef:
Rik schreef:
Waarom denk jij dat mensen niet lezen en zomaar wat roepen zonder het te begrijpen?

Volgens mij roep je nu zelf maar zomaar wat...? Je kent de mensen toch niet eens? Dus je begrijp je zelf wel waar je het over hebt?

(Je doet dus hetzelfde als waar je hun van beschuldigt >.<)


Ik zeg niet denk dat mensen niet lezen ik zie dat er vaak niet goed WORD gelezen, en daarbij ik roep niet zomaar wat want iedereen heeft wel een beetje mensenkennis of niet soms? dus zie jij vast wel aan iemand hoe die over een onderwerp praat of diegene er verstand van heeft of niet? daar hoef je niemand voor te kennen

Nou ik geef het op.

Als jij het van jouw geweldige mensenkennis af moet hangen of mensen een mening mogen geven over een track dan is dat maar zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Nu heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de volgende vragen:
wat vind je van:
Theracords?
DNB?
Industrial?

of kom je hier alleen maar om te zeggen hoe goed je wel niet bent omdat je een release hebt gehad? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:30 
 
Hardtraxxer

Rik schreef:
Mike Santoz schreef:
Rik schreef:
Waarom denk jij dat mensen niet lezen en zomaar wat roepen zonder het te begrijpen?

Volgens mij roep je nu zelf maar zomaar wat...? Je kent de mensen toch niet eens? Dus je begrijp je zelf wel waar je het over hebt?

(Je doet dus hetzelfde als waar je hun van beschuldigt >.<)


Ik zeg niet denk dat mensen niet lezen ik zie dat er vaak niet goed WORD gelezen, en daarbij ik roep niet zomaar wat want iedereen heeft wel een beetje mensenkennis of niet soms? dus zie jij vast wel aan iemand hoe die over een onderwerp praat of diegene er verstand van heeft of niet? daar hoef je niemand voor te kennen

Nou ik geef het op.

Als jij het van jouw geweldige mensenkennis af moet hangen of mensen een mening mogen geven over een track dan is dat maar zo.



dude zoals ik al zei leer eens lezen?

ik zeg nooit ofte nimmer nergens never dat mensen hun mening niet mogen geven!
maar doe het dan onderbouwt anders is het zo een klakkeloos gegooi met worden.

EN dit bedoelde ik dus met mensen lezen niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike Santoz schreef:
Steffnov schreef:
Maar...wat heeft niet goed lezen nu met je mening over een track te maken?



-.- ureka! helemaal niks want dat zei ik ook niet?

Je originele punt is gegaan van het hebben van kritiek op tracks naar mensen die niet goed lezen. Daartussen is iets fout gegaan volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
mrazura schreef:
Zeker voor iemand die al 20 jaar in het vak zit, die zou toch wel beter moeten weten.


Is hij al op z'n 2e begonnen? :lol:


Haha ik had per ongeluk de 0 ingedrukt erbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:33 
 
Hardtraxxer

Wout1997 schreef:
Wout1997 schreef:
Nu heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de volgende vragen:
wat vind je van:
Theracords?
DNB?
Industrial?

of kom je hier alleen maar om te zeggen hoe goed je wel niet bent omdat je een release hebt gehad? >.<



Nee zeker niet want er staat nergens hoe goed ik wel ben ik heb alleen info over mezelf gegeven wat mij nogal vrij sociaal en logisch lijkt. (doe je toch ook als je bij mensen thuis komt?)

Tharacords: ik vind dat geck-o heel goed bezig is en de laatste 2 tracks van degos & Re-done vind ik ook zeer goed

Industrial: ben ik in het algemeen niet zo fan van meer (adaro/ran-d/gunz for hire/zatox) harder van mij hoeft het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IB4TL :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:34 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Mike Santoz schreef:
Steffnov schreef:
Maar...wat heeft niet goed lezen nu met je mening over een track te maken?



-.- ureka! helemaal niks want dat zei ik ook niet?

Je originele punt is gegaan van het hebben van kritiek op tracks naar mensen die niet goed lezen. Daartussen is iets fout gegaan volgens mij



dat denk ik ook dat is dus wat ik bedoel met mensen lezen niet goed en dus zo worden dingen (verdraaid, verkeerd begrepen etc..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok terug naar de basis. Vind je nou wel of niet dat mensen zonder zich ingelezen te hebben een mening of kritiek mogen uiten op een track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:37 
 

Gefeliciteerd, je bent de 2de van de week die niet weet wat industrial inhoud.


:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:38 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Ok terug naar de basis. Vind je nou wel of niet dat mensen zonder zich ingelezen te hebben een mening of kritiek mogen uiten op een track?



Mening uiten altijd mits onderbouwd :thumbsup:

Meningen zijn er om aangehoord te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Mike Santoz schreef:
Wout1997 schreef:
Wout1997 schreef:
Nu heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de volgende vragen:
wat vind je van:
Theracords?
DNB?
Industrial?

of kom je hier alleen maar om te zeggen hoe goed je wel niet bent omdat je een release hebt gehad? >.<



Nee zeker niet want er staat nergens hoe goed ik wel ben ik heb alleen info over mezelf gegeven wat mij nogal vrij sociaal en logisch lijkt. (doe je toch ook als je bij mensen thuis komt?)

Tharacords: ik vind dat geck-o heel goed bezig is en de laatste 2 tracks van degos & Re-done vind ik ook zeer goed

Industrial: ben ik in het algemeen niet zo fan van meer (adaro/ran-d/gunz for hire/zatox) harder van mij hoeft het niet.

Bedankt, waarom vind je lomperkennie & Forsaken wel goed? (in mijn ogen zijn ze vrij hard) En geen meer mainstream gerelateerde plaat van Theracords zoals Thera- It's A Fine Day & Thera - People?
of ben je niet zo goed bekend met Theracords? (Is geen schande hoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:46 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Gefeliciteerd, je bent de 2de van de week die niet weet wat industrial inhoud.


:slow:



thera maakt industrial
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:47 
 

Mike Santoz schreef:
kaboem schreef:
Gefeliciteerd, je bent de 2de van de week die niet weet wat industrial inhoud.


:slow:



thera maakt industrial


Thera maakt experimentele hardstyle
Thera DRAAIT industrial ( Soms)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ok.... nu kan ik je al helemaal niet meer serieus nemen haha
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!