Nu heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de volgende vragen:
wat vind je van:
Theracords?
DNB?
Industrial?
wat vind je van:
Theracords?
DNB?
Industrial?
mrazura wrote: Wat is het probleem dat de lat lager ligt? Behalve natuurlijk dat jij wat concurrentie erbij heb en jij nog beter moet nadenken om origineel te zijn. Uiteindelijk word jij er alleen maar beter van. De software en hardware is nou eenmaal zo verbeterd dat mensen met een laag budget al leuke dingen neer kunnen zetten. Niet zo gek dat steeds meer mensen proberen om wat leuks te maken en dit zou je alleen maar moeten toejuichen.
Waarom denk jij dat mensen niet lezen en zomaar wat roepen zonder het te begrijpen?Mike Santoz wrote:Rik wrote:Oke.Mike Santoz wrote:
wie zegt dat ik oordeel of mensen het wel weten of niet?
die mensen weten dat van zichzelf wel, en je ziet echt wel of iemand weet waar die over praat?
klein beetje mensenkennis
Wat is dan je punt?
Dat mensen dus niet lezen en zomaar wat roepen en af en toe niet eens begrijpen waar ze het zelf over hebben?
Gewoon even lezen heb ik net ook al uitgelegd
mrazura wrote:Wat is het probleem van een lat die lager ligt? Behalve natuurlijk dat jij wat concurrentie erbij heb en jij nu nog beter moet nadenken om origineel te zijn. Uiteindelijk word jij daar alleen maar beter van. Zij dwingen je om een handtekening af te geven in je track. Ik heb net je tracks even bekeken op YouTube en ik vind ze niet zo denderend die handtekening is er in ieder geval nog niet. Originaliteit is er ook niet. Zeker voor iemand die al 20 jaar in het vak zit, zou je toch wel beter moeten weten.Mike Santoz wrote:mrazura wrote:Welkom,
Allereerst een paar dingetjes:
Toen je begon over house is niet moeilijk om te maken kon ik je al niet meer serieus nemen. Je hebt het zelf over niet in hokjes plaatsen maar je doet het zelf net zo hard. Waarom zou de drempelwaarde voor een producer om iets te releasen op een label hoger moeten leggen? Die mensen die niet bij een groter label zitten kunnen juist voor liefhebbers een meerwaarde zijn.
En wees nou even serieus de lat bij labels ligt tegenwoordig echt te laag, dat is een feit maar dat komt omdat het aanbod hetzelfde is en blijft voorlopig en het zal zeker wel meerwaarde hebben dat zeg ik ook niet.
De software en hardware is nou eenmaal zo verbeterd dat mensen met een laag budget al leuke dingen neer kunnen zetten. Niet zo gek dat steeds meer mensen proberen om wat leuks te maken en dit zou je alleen maar moeten toejuichen.
Ik zeg niet denk dat mensen niet lezen ik zie dat er vaak niet goed WORD gelezen, en daarbij ik roep niet zomaar wat want iedereen heeft wel een beetje mensenkennis of niet soms? dus zie jij vast wel aan iemand hoe die over een onderwerp praat of diegene er verstand van heeft of niet? daar hoef je niemand voor te kennenRik wrote: Waarom denk jij dat mensen niet lezen en zomaar wat roepen zonder het te begrijpen?
Volgens mij roep je nu zelf maar zomaar wat...? Je kent de mensen toch niet eens? Dus je begrijp je zelf wel waar je het over hebt?
(Je doet dus hetzelfde als waar je hun van beschuldigt)
Steffnov wrote:Maar...wat heeft niet goed lezen nu met je mening over een track te maken?
Nou ik geef het op.Mike Santoz wrote:Ik zeg niet denk dat mensen niet lezen ik zie dat er vaak niet goed WORD gelezen, en daarbij ik roep niet zomaar wat want iedereen heeft wel een beetje mensenkennis of niet soms? dus zie jij vast wel aan iemand hoe die over een onderwerp praat of diegene er verstand van heeft of niet? daar hoef je niemand voor te kennenRik wrote: Waarom denk jij dat mensen niet lezen en zomaar wat roepen zonder het te begrijpen?
Volgens mij roep je nu zelf maar zomaar wat...? Je kent de mensen toch niet eens? Dus je begrijp je zelf wel waar je het over hebt?
of kom je hier alleen maar om te zeggen hoe goed je wel niet bent omdat je een release hebt gehad?Wout1997 wrote:Nu heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de volgende vragen:
wat vind je van:
Theracords?
DNB?
Industrial?
Rik wrote:Nou ik geef het op.Mike Santoz wrote:Ik zeg niet denk dat mensen niet lezen ik zie dat er vaak niet goed WORD gelezen, en daarbij ik roep niet zomaar wat want iedereen heeft wel een beetje mensenkennis of niet soms? dus zie jij vast wel aan iemand hoe die over een onderwerp praat of diegene er verstand van heeft of niet? daar hoef je niemand voor te kennenRik wrote: Waarom denk jij dat mensen niet lezen en zomaar wat roepen zonder het te begrijpen?
Als jij het van jouw geweldige mensenkennis af moet hangen of mensen een mening mogen geven over een track dan is dat maar zo.
Je originele punt is gegaan van het hebben van kritiek op tracks naar mensen die niet goed lezen. Daartussen is iets fout gegaan volgens mijMike Santoz wrote:Steffnov wrote:Maar...wat heeft niet goed lezen nu met je mening over een track te maken?
ureka! helemaal niks want dat zei ik ook niet?
Haha ik had per ongeluk de 0 ingedrukt erbijpatrickjeb wrote:Is hij al op z'n 2e begonnen?mrazura wrote:Zeker voor iemand die al 20 jaar in het vak zit, die zou toch wel beter moeten weten.
Wout1997 wrote:of kom je hier alleen maar om te zeggen hoe goed je wel niet bent omdat je een release hebt gehad?Wout1997 wrote:Nu heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de volgende vragen:
wat vind je van:
Theracords?
DNB?
Industrial?
Steffnov wrote:Je originele punt is gegaan van het hebben van kritiek op tracks naar mensen die niet goed lezen. Daartussen is iets fout gegaan volgens mijMike Santoz wrote:Steffnov wrote:Maar...wat heeft niet goed lezen nu met je mening over een track te maken?
ureka! helemaal niks want dat zei ik ook niet?
Steffnov wrote:Ok terug naar de basis. Vind je nou wel of niet dat mensen zonder zich ingelezen te hebben een mening of kritiek mogen uiten op een track?
Bedankt, waarom vind je lomperkennie & Forsaken wel goed? (in mijn ogen zijn ze vrij hard) En geen meer mainstream gerelateerde plaat van Theracords zoals Thera- It's A Fine Day & Thera - People?Mike Santoz wrote:Wout1997 wrote:of kom je hier alleen maar om te zeggen hoe goed je wel niet bent omdat je een release hebt gehad?Wout1997 wrote:Nu heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de volgende vragen:
wat vind je van:
Theracords?
DNB?
Industrial?
Nee zeker niet want er staat nergens hoe goed ik wel ben ik heb alleen info over mezelf gegeven wat mij nogal vrij sociaal en logisch lijkt. (doe je toch ook als je bij mensen thuis komt?)
Tharacords: ik vind dat geck-o heel goed bezig is en de laatste 2 tracks van degos & Re-done vind ik ook zeer goed
Industrial: ben ik in het algemeen niet zo fan van meer (adaro/ran-d/gunz for hire/zatox) harder van mij hoeft het niet.
kaboem wrote:Gefeliciteerd, je bent de 2de van de week die niet weet wat industrial inhoud.
Thera maakt experimentele hardstyleMike Santoz wrote:kaboem wrote:Gefeliciteerd, je bent de 2de van de week die niet weet wat industrial inhoud.
thera maakt industrial