nou nee, ik niet in ieder geval!Pommer wrote:Misschien zijn sommigen daar juist wel op uit
doe mij maar gewoon een lief,aardig iemand, ben ik zelf ook dus
nou nee, ik niet in ieder geval!Pommer wrote:Misschien zijn sommigen daar juist wel op uit
Oké een klein lief slapje danpecola-tje wrote:nou nee, ik niet in ieder geval!Pommer wrote:Misschien zijn sommigen daar juist wel op uit![]()
Pommer wrote:Oké een klein lief slapje danpecola-tje wrote:nou nee, ik niet in ieder geval!Pommer wrote:Misschien zijn sommigen daar juist wel op uit![]()

Haha, ik weet het Julian, ik weet hetbiscuit wrote:rob, jij bent mijn held!
Hey, je leeft maar een keer, haal eruit wat erin zit, doe gek.. want voor je het weet lig je te planken tussen 6 plankennInemiene wrote:Ik wist dat mensen gek waren.. maar gestoord ?
Hey, je leeft maar een keer, haal eruit wat erin zit, doe gek.. want voor je het weet lig je te planken tussen 6 plankenn[/quote]Inemiene wrote:Ik wist dat mensen gek waren.. maar gestoord ?
Idd heaOlijfboompje wrote:De reacties in tegenstelling tot mannelijke nieuwkomers![]()
En Q-Base, of The Qontinent ?Inemiene wrote:Hmm.. Aankomende zondag naar Dance tour
Ik zou zooo super graag naar Decibel willen gaanMaar ik krijg niemand mee
Ben ik eventjes op vakantie voor paar dagenRoebén wrote:En Q-Base, of The Qontinent ?Inemiene wrote:Hmm.. Aankomende zondag naar Dance tour
Ik zou zooo super graag naar Decibel willen gaanMaar ik krijg niemand mee
Daar gaan we weer?C-Mind wrote:Daar gaanwe weer.
Welkom btw
We zijn er toch nog steeds?Inemiene wrote:Daar gaan we weer?C-Mind wrote:Daar gaanwe weer.
Welkom btw
En dat is een goeie zaak ?Ramirez wrote:We zijn er toch nog steeds?Inemiene wrote:Daar gaan we weer?C-Mind wrote:Daar gaanwe weer.
Welkom btw
Ik dacht dat ie al gesloten wasC-Mind wrote:Slotje?
Zo begrijpelijker