Welkom, altijd leuk dames op 't forum te hebben 
Pommer wrote:Welkom!
Je mag met ons meeInemiene wrote:Hmm.. Aankomende zondag naar Dance tour
Ik zou zooo super graag naar Decibel willen gaanMaar ik krijg niemand mee
pecola-tje wrote:er zijn er zoiezo zat van Hardtraxx, als je er eenmaal bent kom je toch wel mensen tegen, dus gewoon proberen om te gaan!
Inemiene wrote:pecola-tje wrote:er zijn er zoiezo zat van Hardtraxx, als je er eenmaal bent kom je toch wel mensen tegen, dus gewoon proberen om te gaan!
Als meid alleen vind ik het toch maar eng om helemaal alleen te gaan hoorJa pff.. er kunnen paar vrienden mee maar ze kopen geen ticket zonder de hele line up te weten, dus ja
nog maar wachten en hopelijk nog een ticketje zeker na de line up ?
aaah,wat lief!Inemiene wrote:Alleen al voor jullie zou ik willen gaan !
pecola-tje wrote:aaah,wat lief!Inemiene wrote:Alleen al voor jullie zou ik willen gaan !
och och, meneer heeft ook een meid en meteen mogen we niks meer!biscuit wrote:jongens, kom op. beetje triest. laten we vrouwen hier als even persoon behandelen. geen voorkeurs behandeling etc.
Ik verwijs naar je onderschriftbiscuit wrote:jongens, kom op. beetje triest. laten we vrouwen hier als even persoon behandelen. geen voorkeurs behandeling etc.
Gelukkig kunnen de meeste dames dat!Inemiene wrote:Ach ik kan wel tegen een stootje hoor
Ik wist dat mensen gek waren.. maar gestoord ?robkuh1990 wrote:Aaanvallluuuuhh
![]()
bedoel, hoi
Lol..pecola-tje wrote:beetje respect voor dat meisje jongens!
Misschien zijn sommigen daar juist wel op uitInemiene wrote:Lol..pecola-tje wrote:beetje respect voor dat meisje jongens!
Ja manne , ik wil beetje meer respect, anders bitch slap !