Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:59 

Hardtraxx Veteran

Ik kon hier geen topic over vinden, dus bij deze.

Is er iemand overleden...je moeder, je vader of misschien wel een kennis? Gaat het niet goed op je werk en/of school en weet je niet meer wat je moet doen? Wil je even je verdriet kwijt hier kan het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:02 

Hardtraxx Veteran

Wist niet dat hier behoefte naar was. :huh:

Ben wel enorm verdrietig omdat Jefskii niet meer onder ons is. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:03 

Donateur

Ik wil serieus genomen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:04 

Hardtraxx Veteran

Nee maar jongens, ik weet hoe het voelt om alles op te kroppen ben hierdoor een tijdje erg depri geweest. Natuurlijk ga ik niet mijn hele levensverhaal op internet zoeken, maar soms is steun van andere krijgen heel fijn als je in een rot situatie zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:24 

Hardtraxx Veteran

Ik vind t een begrijpelijk idee dat iemand zn verhaal kwijt zou willen kunnen.
Maar ik denk idd dat t niet in een apart topic hoeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:25 

Hardtraxx Veteran

Ok, laten we de mods maar beslissen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:39 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Nee maar jongens, ik weet hoe het voelt om alles op te kroppen ben hierdoor een tijdje erg depri geweest. Natuurlijk ga ik niet mijn hele levensverhaal op internet zoeken, maar soms is steun van andere krijgen heel fijn als je in een rot situatie zit.

haha ik denk dat iedereen wel zo slim op HT is om dit niet te doen

begrijp me niet verkeerd maar er kan niks serieus gedaan worden hier en als jij met problemen zit verwacht ik dus ook niet dat ze je hier met open armen ontvangen.

dit is meer een inbox voor problemen dat als je later ruzie heb met de verkeerde van hardtraxx dat ze dit topic doorspitten om te zoeken hoe ze je persoonlijk aan kunnen vallen

het is leuk goed bedoelt dat zeker maar op dit forum gaat zoiets niet werken ben k bang
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:45 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
stefan_helmond schreef:

begrijp me niet verkeerd maar er kan niks serieus gedaan worden hier en als jij met problemen zit verwacht ik dus ook niet dat ze je hier met open armen ontvangen.

dit is meer een inbox voor problemen dat als je later ruzie heb met de verkeerde van hardtraxx dat ze dit topic doorspitten om te zoeken hoe ze je persoonlijk aan kunnen vallen

het is leuk goed bedoelt dat zeker maar op dit forum gaat zoiets niet werken ben k bang

Sluit me hier bij aan.

PS: zo moeilijk is het gebruiken van hoofdletters niet toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:51 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
AniThing schreef:
stefan_helmond schreef:

Sluit me hier bij aan.

PS: zo moeilijk is het gebruiken van hoofdletters niet toch?

het is niet moeilijk nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:25 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:29 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Afbeelding

Nu in HD
:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:57 

Hardtraxx Veteran

Goed idee, maar dan wel degene die grappig gaan doen hier instaban.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:08 

Hardtraxx Veteran

Vertel dit soort dingen in prive aan je vrienden/familie joh.. en als je toch wat kwijt wil in het algemeen zet het dan in het zevertopic neer ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:26 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

het is niet moeilijk nee :P

Gebruik ze dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:29 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Vertel dit soort dingen in prive aan je vrienden/familie joh.. en als je toch wat kwijt wil in het algemeen zet het dan in het zevertopic neer ofzo.

heb toch soms het idee dat niet iedereen hier evenveel en goede vrienden heeft, en sommige voor sommige dingen is het makkelijk om ze anoniem te vertellen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:57 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:

Maak een gay-topic aan zou ik zeggen.. Of nog makkelijker, bezoek een gaybar! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 15:06 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
TiMOTHYb schreef:

Maak een gay-topic aan zou ik zeggen.. Of nog makkelijker, bezoek een gaybar! ;)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 15:09 

stefan_helmond schreef:

even serieus hoor, misschien moet je dan maar eens vrienden zoeken waar je mee kan gaan praten.

mocht je echt behoefte hebben om te vertellen, dan zou ik een ander topic opzoeken.
Fok! bijvoorbeeld.

zoek anders eens je ouders op als het kan ;) je zal je verbazen over hoeveel je die kan vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 15:38 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Rampestamper schreef:
TiMOTHYb schreef:

Afbeelding

Misplaatst, misplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 15:43 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
tommetjeuh schreef:

heb toch soms het idee dat niet iedereen hier evenveel en goede vrienden heeft, en sommige voor sommige dingen is het makkelijk om ze anoniem te vertellen denk ik

Ik heb helemaal geen vrienden. :cry:

KSwoosh schreef:
mocht je echt behoefte hebben om te vertellen, dan zou ik een ander topic opzoeken.
Fok! bijvoorbeeld.

Waar kan ik het Fok!-topic van Hardtraxx vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 15:44 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
stefan_helmond schreef:

even serieus hoor, misschien moet je dan maar eens vrienden zoeken waar je mee kan gaan praten.

Fok! bijvoorbeeld.

zoek anders eens je ouders op als het kan ;) je zal je verbazen over hoeveel je die kan vertellen.

Haha ik heb zat vrienden hoor, en mijn ouders spreek ik niet meer, mijn vader af en toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 15:51 

Hardtraxx Veteran

tegen mij mag je alles zeggen hoor schatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 15:52 

Hardtraxx Veteran

Het wordt alleen wel tegen je gebruikt wanneer het hem uitkomt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:14 

Hardtraxx Veteran

haha nee dat zou ik nooit doen. Is niet lief
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:22 

chicken schreef:
Waar kan ik het Fok!-topic van Hardtraxx vinden?

Even serieus, ik bedoel natuurlijk een ander forum.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic