Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Hoi mannen (en vrouwen),

Ook maar even voorstellen dacht ik dan. De naam is dus John en ik kom uit een kleine gemeente in Belgisch Limburg (~10km van Maastricht), ik ben geboren op 13 mei 1982 en ga dus al even mee. Hardstyle heb ik ontdekt een 9 jaar geleden tijdens de eerste edities van de grote feestjes, jammer genoeg wel via livesets en niet via er aanwezig te zijn. Zat in die tijd namelijk in een mp3 release groepje dat de focus legde op hardcore en andere hardere stijlen. (DOC - Da Oldskool Crew). Sindsdien eigenlijk een behoorlijk saai leven geleeft, thuis al luisterend naar de dikke feestjes via de livestreams maar nooit naar een feest geweest omdat ik hier echt niemand vond om mee te gaan en ik toch te preuts was om alleen te gaan. Al die tijd gewerkt als operator op een fabriek maar vorig jaar ervoor gekozen om na een herstructurering op mijn oud werk om terug naar school te gaan (netwerkbeheerder). Daar zat een Nederlander bij in de klas uit Rotterdam, uiteindelijk beste maten geworden en iemand gevonden om mee te gaan feesten. Begonnen met Black 2009, toen een jaar niets (financieel ging het even niet) dan weer Black 2010 en de Q-Dance Feestfabriek. 11 september staat Q-Base op de planning, 2 oktober Fusion en daarna waarschijnlijk Qlimax en Qountdown. Volgend jaar staan uiteraard veel meer feesten op de planning.

Tegenwoordig werk ik als telecom medewerker :sick: tot ik een wat leukere baan vind. En loop ik in mijn vrije tijd een 4 tot 6 dagen per week te sporten en mijn huishouden te doen. Ik ga vooral fitnessen en dan een aantal keer per week zwemmen en met mooi weer wat skaten voor mijn lijn. Was ook wel nodig want ik was tot voor een 8 maanden geleden echt een vetzak. (Ben 54kg kwijt atm)

December 2009:

Image

Juli 2010:

Image
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Mooi verhaal, welkom op Hardtraxx ;) Nog een belg erbij is altijd goed :D
Hardtraxxer
677 posts member since 2010
last seen Jul 2017
Haha inderdaad, welkom mede-Belg! :D

Echt knap dat je zo snel zo veel veranderd bent! ;)

Je werkte als operator zei je.. Chemie - operator dan?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dat verschil tussen beide foto's :surrender:
Knap :thumbup:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
WELKOM!!

Zo doe je netjes man, heel verschil :thumbsup:

Ben trots op je :$
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Welkom!
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Nixxus wrote:Haha inderdaad, welkom mede-Belg! :D

Echt knap dat je zo snel zo veel veranderd bent! ;)

Je werkte als operator zei je.. Chemie - operator dan?
2 jaar in de papier industrie, daarna wat random jobs, 1 jaar in de chemie, en 2 jaar in hout. En thanks allemaal voor de welkom :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
DarkBeatz wrote:1 jaar in de chemie
beetje pillen maken zeker :D
welkom! en ziet er veel beter uit op die 2010 foto
E
jezus wat een verschil..... ik wil ook wel 3 kilotjes kwijt raken maar met sporten helpt t niet:(
maa ff OT: Welkom :beer:
je hebt bij DSM als operator gewerkt?
of bij belgische chemie-concern?
Ik ben heel erg geintresseert in chemie en zeker daaarin wat je zoal maken kunt :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
biscuit wrote:jezus wat een verschil..... ik wil ook wel 3 kilotjes kwijt raken maar met sporten helpt t niet:(
maa ff OT: Welkom :beer:
je hebt bij DSM als operator gewerkt?
of bij belgische chemie-concern?
Ik ben heel erg geintresseert in chemie en zeker daaarin wat je zoal maken kunt :lol:
Nee bij Nitto Europe, is ook geclassificeerd als chemie bedrijf maar maken ze plakband hehe :-D
@Oxbow: Was het maar pillen maken, verdiend beter haha
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
sow gast respect man dat je dat gelukt is die kilos te lossen :worship:

welkom btw
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
soow wat een wereld van verschil! Gaaf en goed verhaal. Dikke welkom!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Mooi verhaal, welkom!

Nog favo artiesten etc.?
Hardtraxxer
677 posts member since 2010
last seen Jul 2017
DarkBeatz wrote:2 jaar in de papier industrie, daarna wat random jobs, 1 jaar in de chemie, en 2 jaar in hout. En thanks allemaal voor de welkom :thumbup:
Achzo :P
Ik studeer nu namelijk chemie, ben van plan operator te worden.. Binnen-operator dan wel :D
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
JP Hardstyle wrote:Mooi verhaal, welkom!

Nog favo artiesten etc.?
Zekers: Alpha Twins, Psyko Punkz, Alphaverb & Avio, Thera, B-Front, Donkey Rollers, Zany, Noisecontrollers, Zatox, Max Enforcer, .. zijn zowat mijn favorietjes atm :-D
Last edited by DarkBeatz on 26 Aug 2010 09:50, edited 1 time in total.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
DarkBeatz wrote:
JP Hardstyle wrote:Mooi verhaal, welkom!

Nog favo artiesten etc.?
Zekers: Alpha Twins, Psyko Punkz, Alphaverb & Avio, Thera, B-Front, Donkey Rollers, Zani, Noisecontrollers, Zatox, Max Enforcer, .. zijn zowat mijn favorietjes atm :-D
Kijk dat zijn masterlijke namen!! , weer iemand erbij van de rauwere kant :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Kevin-Raw wrote:
DarkBeatz wrote:Kijk dat zijn masterlijke namen!! , weer iemand erbij van de rauwere kant :thumbsup:
Uhuh :-D Vind de wat rustigere hardstyle ook niet slecht perse, maar raw is gewoon 10x leuker voor op een feest :drool:
Hardtraxxer
360 posts member since 2009
last seen Apr 2024
Zo netjes man als je die foto's ziet :O :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

ZEER WELKOM :)
T
Donateur
3777 posts member since 2009
welkom hier
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Respect voor jou hoor! ;)

Welkom :D
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Damn gast! Goed bezig geweest :D En een bak stampen wil ook nog wel helpen om fit te blijven!

Welkom natuurlijk!
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
maarten1410 wrote:Damn gast! Goed bezig geweest :D En een bak stampen wil ook nog wel helpen om fit te blijven!

Welkom natuurlijk!
Haha inderdaad, na Black dit jaar zomaar even 1.5kg zweet eruit gestampt :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Dj C-Mind wrote:sow gast respect man dat je dat gelukt is die kilos te lossen :worship:

welkom btw
Dat

& een mooi lijstje artiesten! :woot:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Wajo wat een verschil! ^^ Welkom man!
G
respect man, dat je zoveel bent afgevallen!
heb je dr niks aan over gehouden?
maat van me die zoveel was afgevallen (met sonja bakker) heeft er een lichte vorm van annorexia aan over gehouden, en een eetstoornis [al is dat eigenlijk etzelfde]