Nee enkel overtollige huidKSwoosh wrote:respect man, dat je zoveel bent afgevallen!
heb je dr niks aan over gehouden?
maat van me die zoveel was afgevallen (met sonja bakker) heeft er een lichte vorm van annorexia aan over gehouden, en een eetstoornis [al is dat eigenlijk etzelfde]
Active topics in Welkom!
Moderators
is dat dezelfde man op die 2 foto's?
welkom iig
welkom iig
-
G
jah ok, maar das makkelijk te verhelpenDarkBeatz wrote:Ik vind heel mager ook niet mooi, mijn doelgewicht is rond de 80kg wegen en daarna misschien nog een beetje terug bijkomen in spiermassa maar ook weer niet teveel want een bodybuilding figuur is niks voor mij, gewoon beetje netjes gespierd.
ik weeg zelf 86 [en heb naar mijn mening gewoon doornsee figuur + best wat spieren] dus 80 is zeker een mooi doelgewicht
ben wel 1.84 fzoiets
netjes gedaan iig!
Idd, een dikke respect!
En mss dat ik je wel tegenkom de 11ste
.
Welkom!
En mss dat ik je wel tegenkom de 11ste
Welkom!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
December 2009:

Juli 2010:
[/quote]
de tyfus ziet dr goed uit op die onderste foto! respect

Juli 2010:
[/quote]de tyfus ziet dr goed uit op die onderste foto! respect
Dat heb je mooi gedaan man, welkom!
G1LL wrote:Dat heb je mooi gedaan man, welkom!
Nadat je het op Fusion over dit topic had maar even gekeken maar WOW wat een verschil
Goed gedaan man!
Haha thanks, waar had je op Fusion nog de hele tijd gezeten trouwensDeeltjesversneller wrote:Nadat je het op Fusion over dit topic had maar even gekeken maar WOW wat een verschilGoed gedaan man!
Kwam wat mensen van Fok tegen dus daar tijdje bij gebleven, maar ook wat op en neer gelopen (iedereen staat toch linksvoor)DarkBeatz wrote:Haha thanks, waar had je op Fusion nog de hele tijd gezeten trouwensDeeltjesversneller wrote:Nadat je het op Fusion over dit topic had maar even gekeken maar WOW wat een verschilGoed gedaan man!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
welkom
en respect ik dacht eerst dat die ene foto iemand anders was 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
You can do anything you set your mind to! 
-
M
De tering 54 kg!
Echt respect man
Echt respect man
Ben jij niet die gast uit die tellsell reclame?? 
Die van die vooruitgang beloofd die te mooi is om waar te zijn?
60kg ondertussenMovingMadness wrote:De tering 54 kg!
Echt respect man
lolSteven wrote:Ben jij niet die gast uit die tellsell reclame??
en nog welkom
Echt zwaar respect!DarkBeatz wrote:60kg ondertussenMovingMadness wrote:De tering 54 kg!
Echt respect man
Komt dit alleen door fitnessen/sporten en stampen of ook met een dieet?
door drugsChukkels wrote:Echt zwaar respect!DarkBeatz wrote:60kg ondertussenMovingMadness wrote:De tering 54 kg!
Echt respect man![]()
Stampen heeft er niet veel mee te maken, zovaak ga ik niet uit (dit jaar tot nog toe 6 hardstyle feestjes gehad). Maar wel de combinatie sporten en gezonde voeding, een dieet zou ik het niet noemen want heb me nooit gelimiteerd in porties, gewoon gezonde dingen in je mond proppen en uiteraard met mate en regelmaat eten. Nu eet ik gewoon zoals elke andere gezonde mens, dus ook regelmatig lekker zondigen aan een friet of een lasagne of whatever. Maar voor de rest wel nog steeds gezond en veel fruit en groenten.Chukkels wrote:Echt zwaar respect!![]()
Dat vroeg ik me af, heb je nog veel last van overtollige huidDarkBeatz wrote:Stampen heeft er niet veel mee te maken, zovaak ga ik niet uit (dit jaar tot nog toe 6 hardstyle feestjes gehad). Maar wel de combinatie sporten en gezonde voeding, een dieet zou ik het niet noemen want heb me nooit gelimiteerd in porties, gewoon gezonde dingen in je mond proppen en uiteraard met mate en regelmaat eten. Nu eet ik gewoon zoals elke andere gezonde mens, dus ook regelmatig lekker zondigen aan een friet of een lasagne of whatever. Maar voor de rest wel nog steeds gezond en veel fruit en groenten.Chukkels wrote:Echt zwaar respect!![]()
Ja daar heb ik toch wel last van, een beetje zou dat nog goed komen met fitness en met de tijd. Maar waarschijnlijk zal ik wil ik het echt strak krijgen binnen een paar jaar toch onder het mes moeten. Achja, voel me zo toch al stukken beter, en ik merk het ook wel in de aandacht die ik krijg van mooie damesKevin-Raw wrote:Dat vroeg ik me af, heb je nog veel last van overtollige huidwant het is natuurlijk niet niks wat je kwijt ben geraakt, zo ja?.. Kan dat nog strak worden dmv fitness, of ben je van een operatie te doen of iets