Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 14:43 
 
Hardtraxxer

Respect ^^

Woog zelf 120 nu inmiddels 104-5 ofzo, wil er nog 15 kwijt en dan ben ik happy.. maar gaat niet zo vlot, en met mijn werk erbij is het ook niet allemaal te makkelijk. Ben int. vrachtauto chauffeur, dus door de weeks fitness zit er niet in. Wel probeer ik natuurlijk gezond te eten, maar hoe ik het ook draai of keer, ik zit tussen de 8 en 15 uur per dag op mn kont..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
December 2009:

Afbeelding

Juli 2010:

Afbeelding



Respect! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

respect man sirieus! Mooi staaltje doorzettingvermogen! >.<

ik ben zelf 15 kg kwijt gespeeld na vorige zomer op 3 maandjes tijd, ben nu tevreden genoeg met men 92 kg sinds ik daarna een vriendin vrij snel had (trouwens ook uit belgisch limburg :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow respect man heb je een fitnes coach gehad die je begeleide in het hele traject? Ik kan wel wat van je oude gewicht lenen ik probeer zelf aan te komen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Wow respect man heb je een fitnes coach gehad die je begeleide in het hele traject? Ik kan wel wat van je oude gewicht lenen ik probeer zelf aan te komen haha.


Nee gewoon op mijn eentje met mn beste vriend. Uiteraard wel begeleiding in de fitness voor een programma op te stellen (trainings programma) maar verder als dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

respect man, ik ben atm 25 kg kwijt en bij mij zie je het verschil al duidelijk.

maar bij jou gewoon 2 verschillende personen :P
welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom! Jij moet fitness goeroe worden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poeh lees het verhaal net, respect is op zijn plaats! En een mede(lim/wereld)burger is altijd mooi :thumbup:
Werk je dan bij Nitto denko in Genk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
Poeh lees het verhaal net, respect is op zijn plaats! En een mede(lim/wereld)burger is altijd mooi :thumbup:
Werk je dan bij Nitto denko in Genk?


Nee hoor, wel heel vroeger toevallig een jaartje bij Nitto gewerkt in Genk, en laatste 2 jaar als operator bij Norbord/Agglo wat 100m ofzo van Nitto afligt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha mooi zo :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!