Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 20:54 
 
Hardtraxxer

Wat je ook zou kunnen doen is een behringer mixertje halen uit de XENYX Serie. Neem een USB paneeltje, ze hebben er mischien wel 30 verschillende. Daar zit een goeie geluidskaart ingebouwd, Speakers sluit je aan op het paneel, dan sluit je het paneel aan op de USB. Je kan met die optie ook heel makelijk microfoons, CD spelers/DJ Mixers, instrumenten enz... aansluiten zodat je heel gemakelijk alles op dezelfde speakers kunt aansluiten. Is echt makelijke oplossing en ooh zo mooi helder geluid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 23:06 
 
Hardtraxx Addict

KicKProduction schreef:
Wat je ook zou kunnen doen is een behringer mixertje halen uit de XENYX Serie. Neem een USB paneeltje, ze hebben er mischien wel 30 verschillende. Daar zit een goeie geluidskaart ingebouwd, Speakers sluit je aan op het paneel, dan sluit je het paneel aan op de USB. Je kan met die optie ook heel makelijk microfoons, CD spelers/DJ Mixers, instrumenten enz... aansluiten zodat je heel gemakelijk alles op dezelfde speakers kunt aansluiten. Is echt makelijke oplossing en ooh zo mooi helder geluid ;)


Ik denk wel dat zo'n mixer het geluid kleurt. als je een monitor controller wilt hebben die het geluid niet kleurt moet je wel heel wat meer geld uitgeven. Die headhunterz in zijn studio heeft kost iets van 2300 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 10:37 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
KicKProduction schreef:
Wat je ook zou kunnen doen is een behringer mixertje halen uit de XENYX Serie. Neem een USB paneeltje, ze hebben er mischien wel 30 verschillende. Daar zit een goeie geluidskaart ingebouwd, Speakers sluit je aan op het paneel, dan sluit je het paneel aan op de USB. Je kan met die optie ook heel makelijk microfoons, CD spelers/DJ Mixers, instrumenten enz... aansluiten zodat je heel gemakelijk alles op dezelfde speakers kunt aansluiten. Is echt makelijke oplossing en ooh zo mooi helder geluid ;)


Ik denk wel dat zo'n mixer het geluid kleurt. als je een monitor controller wilt hebben die het geluid niet kleurt moet je wel heel wat meer geld uitgeven. Die headhunterz in zijn studio heeft kost iets van 2300 euro.


Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken maar ik werk met de grootste en duurste, ik weet niet hoe dat zit met een klein paneeltje maar ik heb ze vaker in een booth gezien en mensen zijn er vrij positief over. Tja en Headhunterz studio kost bij mekaar mischien wel 10.000 euro ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:44 
 
Hardtraxxer

ik denk wel ietsjes meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:57 
 
Hardtraxx Addict

Haha ja heel wat meer. Hij heeft twee moog voyagers die kosten paar duizend euro per stuk. Het ging ook meer om het feit dat de monitor controlers die het geluid niet kleuren gewoon erg duur zijn. Die mixer kleuren denk ik ook wel wat. Als je een externe geluidskaart hebt kun je alles er ook op aansluiten. Il weet overigens niet of die het geluid kleuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 14:55 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Haha ja heel wat meer. Hij heeft twee moog voyagers die kosten paar duizend euro per stuk. Het ging ook meer om het feit dat de monitor controlers die het geluid niet kleuren gewoon erg duur zijn. Die mixer kleuren denk ik ook wel wat. Als je een externe geluidskaart hebt kun je alles er ook op aansluiten. Il weet overigens niet of die het geluid kleuren.


Ja ik denk ook niet dat je met een geluidskaartje van 100 euro geen gekleurd geluid hebt. Dat hou je denk ik toch wel iets in een amateur studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:33 
 
Hardtraxxer

Zo wat is die Focusrite Scarlet 2i2 een lekker dingetje zeg. Makkelijk in de omgang (uiteraard) en geweldig helder geluid icm Behringer Truth B2031A's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KicKProduction schreef:
Phase 2 schreef:
Haha ja heel wat meer. Hij heeft twee moog voyagers die kosten paar duizend euro per stuk. Het ging ook meer om het feit dat de monitor controlers die het geluid niet kleuren gewoon erg duur zijn. Die mixer kleuren denk ik ook wel wat. Als je een externe geluidskaart hebt kun je alles er ook op aansluiten. Il weet overigens niet of die het geluid kleuren.


Ja ik denk ook niet dat je met een geluidskaartje van 100 euro geen gekleurd geluid hebt. Dat hou je denk ik toch wel iets in een amateur studio.


Ligt aan de monitors zover ik weet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:21 
 
Hardtraxxer

SpaceRazr schreef:
KicKProduction schreef:
Phase 2 schreef:
Haha ja heel wat meer. Hij heeft twee moog voyagers die kosten paar duizend euro per stuk. Het ging ook meer om het feit dat de monitor controlers die het geluid niet kleuren gewoon erg duur zijn. Die mixer kleuren denk ik ook wel wat. Als je een externe geluidskaart hebt kun je alles er ook op aansluiten. Il weet overigens niet of die het geluid kleuren.


Ja ik denk ook niet dat je met een geluidskaartje van 100 euro geen gekleurd geluid hebt. Dat hou je denk ik toch wel iets in een amateur studio.


Ligt aan de monitors zover ik weet ;)


Nee dat ligt wel degelijk aan de geluidskaart ;)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner