Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Beste Hardtraxxers,

Ik zit met een probleem!

Heb van een vriend van me een Reloop digital Jockey 2 interface edition overgenomen om zo eens wat aan te kloten.. Nu zit ik met het volgende probleem: Ik de volgende track niet voorbeluisteren.. er zit een koptelefoon ingang rechtstreeks in de mixer maar krijg het niet aan de gang.

Heeft iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt!
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen:

Problemen/Hulp met DJ gear topic

:)
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Project 141 wrote:Zet het volume van die uitgang open (die heeft een aparte volumeregeling)

Also:
maarten1410 wrote:Ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen:

Problemen/Hulp met DJ gear topic

:)
Sorry :$

@project141 waar kan ik deze vinden?
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Deze vraag zou ook hier kunnen:
NI Traktor
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Project 141 wrote:
Shenky wrote:
@project141 waar kan ik deze vinden?
Geen idee, heb niet dezelfde als jij. Maar bij mij zit ie op de voorkant (dus de zijkant die naar jou gericht is)
Hmmz overal aan gedraaid maar heeft geen effect! Als ik een simpel geluidskaartje haal zou dit misschien een oplossing kunnen zijn?
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Ik kon het toen wel voorbeluisteren, ligt aan je audio instellingen. Speel daar gewoon wat mee, lukt het vast wel. Je hebt in ieder geval geen extra geluidskaart nodig :)
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Nightbreaker wrote:Ik kon het toen wel voorbeluisteren, ligt aan je audio instellingen. Speel daar gewoon wat mee, lukt het vast wel. Je hebt in ieder geval geen extra geluidskaart nodig :)
Oke had al het 1 en ander geprobeerd.. maar zal wel even verder gaan proberen! Thnx iig :thumbsup:
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
Shenky wrote:
Nightbreaker wrote:Ik kon het toen wel voorbeluisteren, ligt aan je audio instellingen. Speel daar gewoon wat mee, lukt het vast wel. Je hebt in ieder geval geen extra geluidskaart nodig :)
Oke had al het 1 en ander geprobeerd.. maar zal wel even verder gaan proberen! Thnx iig :thumbsup:
Je weet dat je het geluid per kanaal naar de koptelefoon aan/uit kan zetten? Met een knop bovenin, dichtbij de sync
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Nightbreaker wrote:
Shenky wrote:
Je weet dat je het geluid per kanaal naar de koptelefoon aan/uit kan zetten? Met een knop bovenin, dichtbij de sync
Via de klop que preview bedoel je?
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Knop que preview bedoel ik haha
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Project 141 wrote:Je hebt een interface edition, dus dan heb je juist geen extra geluidskaart nodig ;) Het moet toch aan instellingen liggen, of je hebt echt met een defect te maken..
Hij is werkend naar mij toe gekomen dus zal idd ergens iets niet goed staan maar waar? Haha blijven zoeken en proberen dus :p
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
Shenky wrote:Knop que preview bedoel ik haha
Ja die bedoel ik ja :P Dat kon het natuurlijk ook zijn, verander wat dingen bij je audio setup en kijk wat er gebeurt :)
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Nightbreaker wrote:
Shenky wrote:Knop que preview bedoel ik haha
Ja die bedoel ik ja :P Dat kon het natuurlijk ook zijn, verander wat dingen bij je audio setup en kijk wat er gebeurt :)
Thnx ga vanmiddag even proberen! :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
@nightbreaker Hmm hij doet het nogsteeds niet.. zal ik anders wat printscreens posten zodat je misschien kan kijken of iets verkeert staat?
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
Shenky wrote:@nightbreaker Hmm hij doet het nogsteeds niet.. zal ik anders wat printscreens posten zodat je misschien kan kijken of iets verkeert staat?
Doe maar :)
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Nightbreaker wrote:
Shenky wrote:@nightbreaker Hmm hij doet het nogsteeds niet.. zal ik anders wat printscreens posten zodat je misschien kan kijken of iets verkeert staat?
Doe maar :)
Hier heb ik er 1 van de audiosetup.. welke instellingen wil je zien?

Image
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
Het liefst ff van je output routing :)
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Nightbreaker wrote:Het liefst ff van je output routing :)
Alvast bedankt :thumbsup:

Image
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
Het heeft iig met je Output Monitor te maken, dat is je koptelefoon. Probeer daar eens wat uit
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Nightbreaker wrote:Het heeft iig met je Output Monitor te maken, dat is je koptelefoon. Probeer daar eens wat uit
Ik kan hieruit kiezen.. maar geen van de opties werkt :(

Image
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
Shenky wrote:
Nightbreaker wrote:Het heeft iig met je Output Monitor te maken, dat is je koptelefoon. Probeer daar eens wat uit
ehm, tja ik heb de digital jockey niet meer aangesloten. De speakers staan bij mn gear dus kan ook niet testen, sorry man denk dat je ff verder moet vragen
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Nightbreaker wrote:
Shenky wrote:
ehm, tja ik heb de digital jockey niet meer aangesloten. De speakers staan bij mn gear dus kan ook niet testen, sorry man denk dat je ff verder moet vragen
Oke man, Geen probleem.. Thnx voor je moeite iig! :thumbsup:
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Wat ik niet zo goed snap, waarom koop je iets waar je totaal geen verstand van hebt? :P
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ik heb ook een digital jockey gehad en nightbreaker ook en wij weten bijde de oplossing niet. Dus dan lijkt het met niet een simpel probleempje
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
Refuze wrote:Wat ik niet zo goed snap, waarom koop je iets waar je totaal geen verstand van hebt? :P
Als het direct werkt hoef je er toch ook geen verstand van te hebben? Pas als ik een probleem heb ga ik me erin verdiepen, anders is het zonde van mn tijd :P