Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben van plan de digital jockey 2 IE of geen interface edition te kopen omdat ik al een Phonic Digitrack heb (http://www.activemusician.com/item--PH.DIGITRACK)
wat is het slimste, deze digital jockey 2 zonder interface te kopen en daarmee dus wat geld te besparen of de IE te kopen omdat dat toch beter is (of dat zo is weet ik niet dat is mijn vraag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 23:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De IE heeft ook touch sensitive jog wheels, de controller edition heeft deze niet! Zelf vind ik t bij de IE gewoon erg makkelijk dat je alles gewoon zo op t apparaat zelf aansluit, je hoeft met settings te gaan lopen kloten etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ok ja dat ben ik met je eens maar twijfel toch, vind 100euro nog best veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en nog ff een vraagje, over die touch sensitive jog weels, wat is het nadeel als ik die niet heb, toch alleen dat ik niet kan scratchen of zit ik er nu helemaal naast
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over het algemeen blijkt er n beetje ruis over de interface in de IE te zitten, dit is iets wat ik toch nogal vaak hoor. Als je nu een goede interface hebt, zou ik voor de Controller Edition gaan, en anders n interface zoals de Audio 2 of 4 hierbij halen.

Het voordeel van touch sensitive jogs is inderdaad dat je kan scratchen. Al zul je hier bij "onze stijlen" weinig gebruik van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
Over het algemeen blijkt er n beetje ruis over de interface in de IE te zitten, dit is iets wat ik toch nogal vaak hoor. Als je nu een goede interface hebt, zou ik voor de Controller Edition gaan, en anders n interface zoals de Audio 2 of 4 hierbij halen.

Het voordeel van touch sensitive jogs is inderdaad dat je kan scratchen. Al zul je hier bij "onze stijlen" weinig gebruik van maken.

scratchen lijkt leuk maar je gaat het egt bijna nooit gebruiken bij het draaien ;)
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner