Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goedeavond Beste Lezer

Ik heb een vraagje heb de laatste dagen veel gezocht over dit onderwerp maar ik dacht laat ik het navragen hier.. Ik heb een djm 700 pioneer mixer met daarbij 2x cdj 850 staan ik neem al een tijdje op via mijn desktop pc via de line-in op de pc en dan via een jack kabel naar de ( rec out) op de mixer.. Nu heb ik sinds kort een nieuwe laptop maar dus alleen met een microfoon ingang. Ik heb heel me geluidsinstellingen door gezocht of ik die naar een Line-In kon overzetten maar dat gaat dus niet..

Dus toen ben ik bij dit apparaatje uitgekomen de Behringer UCA222 USB-interface. Heeft hier iemand ervaring mee? als ik het zo lees is dit de beste oplossing.. Maar stel ik zou hem nemen hoe sluit ik deze aan?

Usb aansluiten op de Laptop software voor windows 8.1 instaleren en vervolgens het probleem waar ik mee zit moet dit ook op de ( Rec out ) van de djm mixer?? Ik neem aan van wel toch dan met een 2 x 2 RCA Male kabel verbinden met de Behringer? Want ik las iets ook met deze kabel> HQ 3.5mm stereo female naar 2x RCA male verloopkabel ... Maar dan heb ik 1 uitgang voor de mixer dus haast onmogelijk of? Of is het een heel andere kabel want onderaan in de mixer ook nog uitgangen maar die zijn het niet denk ik.. IK hoop dat iemand me hierbij kan helpen.. Super bedankt!

Groetjes Lars :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 23:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Je hebt je vraag al gesteld in het goede topic, dus het is niet nodig om er een nieuw topic voor te openen. :)
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner