Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 23:16 
 
Hardtraxxer

Awethority schreef:
Weet iemand waar je goeie duistere vocalen vandaan kunt halen? Ik hoor regelmatig dezelfde duistere vocals in verschillende tracks van verschillende producers terugkomen (bijvoorbeeld E-force - Crucifix en Kodex - Soul Eater). Ik vroeg me af of hiervoor dus misschien bepaalde packs te krijgen zijn, ikzelf heb ze in ieder geval nog niet echt kunnen vinden...


Je kan ze ook gwn zelf schrijven en (laten) inspreken. :)
Heb ik ook gedaan.



Gwn wat inspreken, pitch shift, compressie, de-esser en eventueel wat distortion.
Daarna wat EQ'n en dan reverb/delay naar smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aangezien het vorige niet werkte zoek ik nu iemand die vocals voor me kan in spreken.
We hebben zelf geen mic, maar ben bezig met een collab met The Serial Killers

Zijn 4 zinnen, ben/ken jij degene die wij zoeken? PB aub dan zoek ik contact met je.

https://www.facebook.com/elysiumhardstyle?fref=ts
https://www.facebook.com/TSKillers

Hier mijn eerste plaat :
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 21:56 
 
Hardtraxx Elite

Heeft iemand de acapella van "Sigma - Nobody to love" ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Heeft iemand de acapella van "Sigma - Nobody to love" ???

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 17:44 
 
Hardtraxx Elite

Dankje!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yo gozers! Ik ben een producer en ik maak mn eigen vocals. Als een van jullie Demonic/Dark vocals nodig heeft, reageer ff of stuur ff een pm!

Ff een snel gemaakt voorbeeldje:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bushman schreef:
henkfct schreef:
Iemand die me kan helpen?

Voor een nieuwe plaat ben ik op zoek naar cleane vocals van dit https://www.youtube.com/watch?v=adBj5_lXngE geen idee of dat met een programma oid kan worden gedaan?


Om vocals uit een plaat of wat dan ook te filteren, heb je dezelfde track nodig maar dan zonder vocals. Zo kun je de vocal er met phase inversion uit halen. Weet niet precies hoe het in z'n werk gaat, maar stel je een sinus geluidsgolf voor + de exact zelfde sinus maar dan omgekeerd. Ze heffen elkaar op, waardoor je geen geluid meer overhoudt.

Natuurlijk kun je ook gaan prutsen met EQ etc, maar geef je nu al op een briefje dat dat niet het gewenste resultaat op gaat leveren.



Dit. https://www.youtube.com/watch?v=FeYZ5-d-TxE
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft er iemand de acapella van Ariana Grande ft Zedd - Break Free? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 12:13 
 
Hardtraxx Newbie

Hi allemaal, :yay:

Ik heb zelf een tekst geschreven en ben beginnend Hardstyle producer (Nederlandse tekst en ik wil het in een hardstyle nummer voegen) en ben op zoek naar een programmaatje waarmee ik er vocals van kan maken.
Waarschijnlijk zijn deze niet gratis, maar ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn.

GR. K
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klaustrophobicz schreef:
Hi allemaal, :yay:

Ik heb zelf een tekst geschreven en ben beginnend Hardstyle producer (Nederlandse tekst en ik wil het in een hardstyle nummer voegen) en ben op zoek naar een programmaatje waarmee ik er vocals van kan maken.
Waarschijnlijk zijn deze niet gratis, maar ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn.

GR. K


Audacity is gratis
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 15:09 
 
Hardtraxxer

Antergy schreef:
Klaustrophobicz schreef:
Hi allemaal, :yay:

Ik heb zelf een tekst geschreven en ben beginnend Hardstyle producer (Nederlandse tekst en ik wil het in een hardstyle nummer voegen) en ben op zoek naar een programmaatje waarmee ik er vocals van kan maken.
Waarschijnlijk zijn deze niet gratis, maar ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn.

GR. K


Audacity is gratis



Ben zelf ook opzoek naar een programmaatje waarmee ik tekst kan omzetten naar vocals :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 20:40 
 
Hardtraxx Newbie

Antergy schreef:
Klaustrophobicz schreef:
Hi allemaal, :yay:

Ik heb zelf een tekst geschreven en ben beginnend Hardstyle producer (Nederlandse tekst en ik wil het in een hardstyle nummer voegen) en ben op zoek naar een programmaatje waarmee ik er vocals van kan maken.
Waarschijnlijk zijn deze niet gratis, maar ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn.

GR. K


Audacity is gratis


Ik heb audacity, maar ik zou niet weten hoe je van tekst die op papier staat, het in audacity in kan voeren en dat er een vocal/stem uitkomt.
Ik bedoel dus dat je ergens je tekst in kan vullen en dat er dan een stem gegenereerd wordt.
Kan dat met audacity?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 22:25 
 
Hardtraxx Elite

Nee dat kan niet. Dan moet je zoeken op text-to-speech programma's. Ik weet niet of die gratis zijn maar ik ben er sowieso geen fan van want het klinkt altijd slecht. Het beste zoek je een vocalist en anders ga je op zoek naar bestaande vocals uit films of andere tracks o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 09:12 
 
Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Nee dat kan niet. Dan moet je zoeken op text-to-speech programma's. Ik weet niet of die gratis zijn maar ik ben er sowieso geen fan van want het klinkt altijd slecht. Het beste zoek je een vocalist en anders ga je op zoek naar bestaande vocals uit films of andere tracks o.i.d.


FL Studio heeft ook een Speech generator
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 11:14 
 
Hardtraxx Addict

DJ_Tim schreef:
Nee dat kan niet. Dan moet je zoeken op text-to-speech programma's. Ik weet niet of die gratis zijn maar ik ben er sowieso geen fan van want het klinkt altijd slecht. Het beste zoek je een vocalist en anders ga je op zoek naar bestaande vocals uit films of andere tracks o.i.d.


Inderdaad klinkt heel raar. Leuk als je dat juist wilt, maar een fatsoenlijke vocal laat je zelf inspreken/zingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij kan alleen AVIO iets vets maken met zo'n google translate stem. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 13:16 
 
Hardtraxxer

Of Da Tweekaz :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 22:01 
 
Hardtraxx Newbie

Jep of Tatanka:
https://www.youtube.com/watch?v=EpbJ4uwVUJ0

Maar goed, ik ga gewoon even verder zoeken naar text-to-speech programma's en misschien dat ik wel iets goeds vind. En anders is er altijd nog de optie om iets te laten inspreken door een vocalist(e).

Thanks voor de response iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klaustrophobicz schreef:
Antergy schreef:
Klaustrophobicz schreef:
Hi allemaal, :yay:

Ik heb zelf een tekst geschreven en ben beginnend Hardstyle producer (Nederlandse tekst en ik wil het in een hardstyle nummer voegen) en ben op zoek naar een programmaatje waarmee ik er vocals van kan maken.
Waarschijnlijk zijn deze niet gratis, maar ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn.

GR. K


Audacity is gratis


Ik heb audacity, maar ik zou niet weten hoe je van tekst die op papier staat, het in audacity in kan voeren en dat er een vocal/stem uitkomt.
Ik bedoel dus dat je ergens je tekst in kan vullen en dat er dan een stem gegenereerd wordt.
Kan dat met audacity?


Ik kan wel wat voor je opnemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 13:43 
 
Hardtraxxer

Weet niet of dit de juiste plek is om dit te vragen?

Heeft iemand toevallig de bekende sample/vocal van ''nirvana of noise'' (De persoon die dominator schreeuwt)?
Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 13:51 
 
Hardtraxx Addict

D2kke_Bleek schreef:
Weet niet of dit de juiste plek is om dit te vragen?

Heeft iemand toevallig de bekende sample/vocal van ''nirvana of noise'' (De persoon die dominator schreeuwt)?
Alvast bedankt!


Is die ooit vrijgegeven dan?
Anders zou je hem kunnen rippen uit het anthem/trailer wat dan ook.

EDIT:

http://www1.zippyshare.com/v/93995974/file.html

Je zou het laatste stukje ook nog kunnen stretchen zodat hij wat langer doorgaat (zonder dat het gaat vervormen oid)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 16:57 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
D2kke_Bleek schreef:
Weet niet of dit de juiste plek is om dit te vragen?

Heeft iemand toevallig de bekende sample/vocal van ''nirvana of noise'' (De persoon die dominator schreeuwt)?
Alvast bedankt!


Is die ooit vrijgegeven dan?
Anders zou je hem kunnen rippen uit het anthem/trailer wat dan ook.

EDIT:

http://www1.zippyshare.com/v/93995974/file.html

Je zou het laatste stukje ook nog kunnen stretchen zodat hij wat langer doorgaat (zonder dat het gaat vervormen oid)


Hier kom ik al een heel eind mee, super! :D :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uuuhm oke ik ben dus bezig met een track en ik kan zelf vocals inspreken enzo dat is niet het probleem, maar ik wil iets inspreken net voordat de kick er in komt, maar ik weet dus niet wat. Iemand Suggesties (1 zin of een woord ofzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Antergy schreef:
Uuuhm oke ik ben dus bezig met een track en ik kan zelf vocals inspreken enzo dat is niet het probleem, maar ik wil iets inspreken net voordat de kick er in komt, maar ik weet dus niet wat. Iemand Suggesties (1 zin of een woord ofzo)


Laat is een stukje van je track horen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Antergy schreef:
Uuuhm oke ik ben dus bezig met een track en ik kan zelf vocals inspreken enzo dat is niet het probleem, maar ik wil iets inspreken net voordat de kick er in komt, maar ik weet dus niet wat. Iemand Suggesties (1 zin of een woord ofzo)


Laat is een stukje van je track horen? :P


Soundcloud deed het vanmiddag niet maar hier is i dan:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner