Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook ben ik op zoek naar een vrouwelijke vocaliste voor echt realistische vocals, geen text to speech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 19:54 
 
Hardtraxxer

Via deze site kun je text to speech programma's voor verschillende platformen krijgen en aan de demo op de site te horen klinkt het best wel natuurlijk. Ik denk dat je hiermee icm autotune en time stretching een redelijk goede sound kunt behalen. Het enige nadeel is dat de programma's niet gratis zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bushman schreef:
Hét topic waar ik naar op zoek was, bedankt Kees!

Waarde vrinden,

Wij lopen keihard vast op het schrijven van lyrics. Een goede vocalist regelen is geen probleem, maar ook zij schrijft nooit lyrics. Mogelijk kent het Hardtraxx forum enkele zwaar ondergewaardeerde poëten die hun diepste gevoelens op papier kunnen en willen zetten voor ons? Mag overal over gaan, liefst twee coupletten oid, voor 2 breaks. Liefst in de stijl van Legacy of Never say goodbye, lekker commercieel dus!

Onze dank is bij voorbaat al enorm!


Ik weet niet of ik nu al enorm te laat ben? Maar als je ooit nog iets nodig hebt stuur me dan is n pm dan zal ik kijken wat ik kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 05:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Keb even snel een tutorial gemaakt over vocals, slechte beeldkwaliteit maar je snapt t wel denk ik :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 11:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Antergy schreef:
Ook ben ik op zoek naar een vrouwelijke vocaliste voor echt realistische vocals, geen text to speech.



Vocaliste hier :). Wat voor vocals zoek je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 11:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik zal me meteen even voorstellen ^^

Ik ben Iris, nieuw hier op Hardtraxx. Ik zou graag vocals willen inspreken/inzingen! Ik ben afgelopen september naar Q-Base geweest en sindsdien is de hardstyle/hardcorefreak in mij ontwaakt haha. Daarvoor luisterde ik deze genres ook al wel regelmatig, vooral samen met mijn vriend want hij luistert het al langer, maar sinds Q-Base ben ik echt erin gedoken en meer zelf gaan opzoeken en gaan luisteren. Ook ben ik onlangs naar Bassleader geweest, ben ik met oud en nieuw op Freaqshow te vinden, als mijn portemonnee het toelaat ga ik naar Masters of Hardcore en ik spaar nu voor Defqon.

Wat ik al jaren heel graag doe is zingen. Ik heb nu ongeveer 2 jaar zangles en ik zing eigenlijk van alles, maar mijn nieuwste interesse is nu natuurlijk vocals voor hardstyle- en hardcoretracks. Ik studeer (Nederlands) in Utrecht, woon in Bussum maar reis doordeweeks dus gratis en in het weekend met korting. Teksten schrijven lijken me ook wel leuk maar heb ik weinig ervaring mee.

Groetjes,
Iris (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat je dat beter hier kan doen:
welkom/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat er hier een hoop mensen opzoek zijn naar vocals.
Kun je ook wat van jezelf laten horen? Ik heb misschien ook wel interesse ;)

PS: Misschien een idee om een vocal pack te maken zodat we een mini contest hebben? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 13:10 
 
Hardtraxx Addict

Iris, ik heb je een berichtje gestuurd. :)
En wat Skatzow al vroeg, kun je iets van jezelf laten horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 15:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik ga binnenkort even iets opnemen :P

Het is alleen wel lastig om een karaoke of wat dan ook te vinden van hardstyle tracks (ik wil de Da Tweekaz - Frozen gaan doen, mja dan krijg je de standaard Frozen karaoke...), dus wat hebben jullie liever: a capella, meezingen of dan maar een niet-hardstyle nummer zingen?

Trouwens, kan ik iets aanzetten dat ik meldingen krijg als iemand iets post in dit forum? Zo ja, Hoe? Ik kon het nu al bijna niet terugvinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet niet of dat mogelijk is, ik zou het gewoon lekker in de gaten houden maar heb je zelf ook goede apparatuur om vocalen op te nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 16:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb geen professionele apparatuur om vocalen mee op te nemen. Ik heb een Asus Zenbook en daar zit een Array Microphone Bang & Olufsen ICEpower® SonicMaster in. Ja dat heb ik net even opgezocht want ik ben dus echt niet technisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 16:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Iris schreef:
Ik ga binnenkort even iets opnemen :P

Het is alleen wel lastig om een karaoke of wat dan ook te vinden van hardstyle tracks (ik wil de Da Tweekaz - Frozen gaan doen, mja dan krijg je de standaard Frozen karaoke...), dus wat hebben jullie liever: a capella, meezingen of dan maar een niet-hardstyle nummer zingen?

Trouwens, kan ik iets aanzetten dat ik meldingen krijg als iemand iets post in dit forum? Zo ja, Hoe? Ik kon het nu al bijna niet terugvinden...


Dit is helaas niet mogelijk, je zult regelmatig even hier moeten kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iris schreef:

Trouwens, kan ik iets aanzetten dat ik meldingen krijg als iemand iets post in dit forum? Zo ja, Hoe? Ik kon het nu al bijna niet terugvinden...


member/Iris/posts/

Is de beste optie.

(als bookmark zetten) Als er een nieuwe post is zie je dit Afbeelding en klik je op Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 16:32 
 
Hardtraxx Addict

Dat is echt fantastisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had vocals nodig maar die track is nu al af zonder. Ik ben bezig met een paar nieuwe dus is het goed als ik het later vraag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 11:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Antergy schreef:
Ik had vocals nodig maar die track is nu al af zonder. Ik ben bezig met een paar nieuwe dus is het goed als ik het later vraag?


Waarom zou dat niet goed zijn? :p Prima joh :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iris, misschien kan je ons wat laten horen!
Ik ben best benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Idd, misschien zou je wat op Soundcloud kunnen zetten ik ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 15:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nou hier is ie dan:

https://soundcloud.com/iris-van-der-wul ... yle-vocals

Ik hoop dat dit een beetje een idee geeft van mijn stem :P. Frozen werk ik nog aan, maar die vind ik zo leuk dat ik hem ook maar heb opgenomen :). Nog een kritisch puntje: mijn microfoon bleek toch best wel ruk. Maarja we doen het met de beschikbare middelen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 15:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik zie nog wat verbetering in de timing, maar je hebt wel een krachtige stem (als ik het zo mag noemen haha). Klinkt best goed :)
Nu nog een professionele microfoon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt niet verkeert!
Ik merk wel dat de hoge noten niet helemaal 100% perfect zijn maar verder klinkt het echt goed!! ;)
En inderdaad, de microfoon is niet helemaal top.
Maar dit gaat zeker de goeie kant op hoor!
Als je later beschikt over betere opname apperatuur hoor ik het graag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DigitalEarthquake schreef:
verkeert

Precies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DigitalEarthquake schreef:
Klinkt niet verkeert!
Als je later beschikt over betere opname apperatuur hoor ik het graag! :)


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 22:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Thanks guys :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner