Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 23:20 

Hardtraxx Addict

soundstreamer schreef:

@Phase2 Ik heb gekeken naar de de-esser van fabfilter maar ik vind 149 euro voor zo'n plugin toch wel erg veel wanneer je het alleen af en toe bij vocals gebruikt als hobbyist.

Download je hem toch gewoon illegaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 21:11 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
soundstreamer schreef:

@Phase2 Ik heb gekeken naar de de-esser van fabfilter maar ik vind 149 euro voor zo'n plugin toch wel erg veel wanneer je het alleen af en toe bij vocals gebruikt als hobbyist.

Daar heb ik al voor gekeken maar kan hem niet vinden. Die van waves schijnt ook erg goed te zijn maar ook die kan ik niet vinden helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 21:39 

Hardtraxx Addict

Heb je een Mac?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 08:50 

Hardtraxxer

Nee, ik zoek er 1 voor windows. Vanavond nog eens kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 18:42 

Hardtraxx Beheerder

Phase 2 schreef:
soundstreamer schreef:

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 14:03 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Phase 2 schreef:
soundstreamer schreef:

:whistle:

Voor OSx/Mac/Logic vaak makkelijker gezegd dan gedaan, just saying haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 21:44 

Hardtraxx Addict

Ik ben al tijden lang op zoek naar goeie progressive/trance vocalen, iemand van jullie hier goeie tips waar die vandaan te halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 09:52 

Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:
Ik ben al tijden lang op zoek naar goeie progressive/trance vocalen, iemand van jullie hier goeie tips waar die vandaan te halen?

Zelf maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 19:28 

Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:

Wat bedoel je precies? een beetje zweverig zegmaar? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 19:30 

Hardtraxx Addict

toffee schreef:
W0uT3R schreef:

Wat bedoel je precies? een beetje zweverig zegmaar? :D

Yup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 19:23 

Hardtraxx Addict

Kirsty Hawkshaw heeft goede vocals die van pas zouden kunnen komen, en op deze site heb je packs, maar die heb ik zelf niet uitgeprobeerd.
Ik ben zelf ook al lange tijd op zoek naar zulk soort vocals, maar ik denk dat veel tranceproducers ze zelf laten inzingen, en dus niet zo te vinden op internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 10:19 

Hardtraxx Addict

toffee schreef:
Kirsty Hawkshaw heeft goede vocals die van pas zouden kunnen komen, en op deze site heb je packs, maar die heb ik zelf niet uitgeprobeerd.
Ik ben zelf ook al lange tijd op zoek naar zulk soort vocals, maar ik denk dat veel tranceproducers ze zelf laten inzingen, en dus niet zo te vinden op internet.

Ja je laat ze zelf inzingen. Dat is ook gewoon de manier. Je wilt ook geen track met standaard vocalen lijkt mij. Kirsty heeft zeker goede stem. Heeft ook veel bekende trance platen gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 22:55 

Hardtraxxer

Weet iemand waar je goeie duistere vocalen vandaan kunt halen? Ik hoor regelmatig dezelfde duistere vocals in verschillende tracks van verschillende producers terugkomen (bijvoorbeeld E-force - Crucifix en Kodex - Soul Eater). Ik vroeg me af of hiervoor dus misschien bepaalde packs te krijgen zijn, ikzelf heb ze in ieder geval nog niet echt kunnen vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 23:52 

Hardtraxx Addict

Awethority schreef:
Weet iemand waar je goeie duistere vocalen vandaan kunt halen? Ik hoor regelmatig dezelfde duistere vocals in verschillende tracks van verschillende producers terugkomen (bijvoorbeeld E-force - Crucifix en Kodex - Soul Eater). Ik vroeg me af of hiervoor dus misschien bepaalde packs te krijgen zijn, ikzelf heb ze in ieder geval nog niet echt kunnen vinden...

Deel1
http://www.soundstosample.com/info/Soun ... Dark/3673#

Deel2
http://www.soundstosample.com/info/Soun ... ark_2/6793

(na wat zoeken kun je ze gratis vinden..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 10:15 

Hardtraxxer

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 11:07 

Hardtraxxer

Awethority schreef:

SWTOR - imp side.

OKeeeeeeeeeeeeeeeee..... het heeft wat tijd nodig om er bij te komen.. maar heilige poep, wat zitte daar een dikke dialogen in
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 19:19 

Hardtraxx Addict

Ik ben op zoek naar wat vocal samples van de serie Psych, maar kan ze nergens vinden. Iemand die misschien wat weet of hoe ze ik het best kan rippen uit de serie? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 20:38 

Hardtraxx Addict

Met Audacity kan je opnemen wat er op je computer af speelt. Kan je ook stukjes eruit knippen enzo. Je weet me te vinden voor uitleg. :D Moet je wel even dat beeldmateriaal zien te bemachtigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 22:45 

Hardtraxx Addict

Bas schreef:
Met Audacity kan je opnemen wat er op je computer af speelt. Kan je ook stukjes eruit knippen enzo. Je weet me te vinden voor uitleg. :D Moet je wel even dat beeldmateriaal zien te bemachtigen.

Hebben we het zaterdag dan even over :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 22:56 

Hardtraxx Elite

cb92 schreef:
Ik ben op zoek naar wat vocal samples van de serie Psych, maar kan ze nergens vinden. Iemand die misschien wat weet of hoe ze ik het best kan rippen uit de serie? :)

Jij bent een held, omdat Psych :loving:
R.I.P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 10:48 

Hardtraxx Addict

Fluxion schreef:
cb92 schreef:

Jij bent een held, omdat Psych :loving:
R.I.P.

Hihi, geniale serie :loving: Maar ben voor de Suck ittttttttt & WAIT FOR ITTTTTTTTT nodig haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 13:08 

Hardtraxxer

Iemand die me kan helpen?

Voor een nieuwe plaat ben ik op zoek naar cleane vocals van dit https://www.youtube.com/watch?v=adBj5_lXngE geen idee of dat met een programma oid kan worden gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 21:40 

Hardtraxxer

henkfct schreef:

Voor een nieuwe plaat ben ik op zoek naar cleane vocals van dit https://www.youtube.com/watch?v=adBj5_lXngE geen idee of dat met een programma oid kan worden gedaan?

Om vocals uit een plaat of wat dan ook te filteren, heb je dezelfde track nodig maar dan zonder vocals. Zo kun je de vocal er met phase inversion uit halen. Weet niet precies hoe het in z'n werk gaat, maar stel je een sinus geluidsgolf voor + de exact zelfde sinus maar dan omgekeerd. Ze heffen elkaar op, waardoor je geen geluid meer overhoudt.

Natuurlijk kun je ook gaan prutsen met EQ etc, maar geef je nu al op een briefje dat dat niet het gewenste resultaat op gaat leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 23:39 

Hardtraxxer

henkfct schreef:

Misschien de game zelf aanschaffen en vervolgens kijken of er in de installatiemap mappen staan zoals "audio" of iets staat, in veel games is dit wel dus heb je als t ware al een "acapella"
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 17:12 

Hardtraxx Elite

Heeft iemand de acapella van "Adje - Hele Meneer"?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner