Download je hem toch gewoon illegaal.soundstreamer wrote:
@Phase2 Ik heb gekeken naar de de-esser van fabfilter maar ik vind 149 euro voor zo'n plugin toch wel erg veel wanneer je het alleen af en toe bij vocals gebruikt als hobbyist.
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
SHardtraxxer
- 95 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Daar heb ik al voor gekeken maar kan hem niet vinden. Die van waves schijnt ook erg goed te zijn maar ook die kan ik niet vinden helaas.Phase 2 wrote:Download je hem toch gewoon illegaal.soundstreamer wrote:
@Phase2 Ik heb gekeken naar de de-esser van fabfilter maar ik vind 149 euro voor zo'n plugin toch wel erg veel wanneer je het alleen af en toe bij vocals gebruikt als hobbyist.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Heb je een Mac?
-
SHardtraxxer
- 95 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Nee, ik zoek er 1 voor windows. Vanavond nog eens kijken.
Phase 2 wrote:Download je hem toch gewoon illegaal.soundstreamer wrote:
Voor OSx/Mac/Logic vaak makkelijker gezegd dan gedaan, just saying hahaThe Venator wrote:Phase 2 wrote:Download je hem toch gewoon illegaal.soundstreamer wrote:
Ik ben al tijden lang op zoek naar goeie progressive/trance vocalen, iemand van jullie hier goeie tips waar die vandaan te halen?
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Zelf maken.W0uT3R wrote:Ik ben al tijden lang op zoek naar goeie progressive/trance vocalen, iemand van jullie hier goeie tips waar die vandaan te halen?
Wat bedoel je precies? een beetje zweverig zegmaar?W0uT3R wrote:Ik ben al tijden lang op zoek naar goeie progressive/trance vocalen, iemand van jullie hier goeie tips waar die vandaan te halen?
Yup!toffee wrote:Wat bedoel je precies? een beetje zweverig zegmaar?W0uT3R wrote:Ik ben al tijden lang op zoek naar goeie progressive/trance vocalen, iemand van jullie hier goeie tips waar die vandaan te halen?
Kirsty Hawkshaw heeft goede vocals die van pas zouden kunnen komen, en op deze site heb je packs, maar die heb ik zelf niet uitgeprobeerd.
Ik ben zelf ook al lange tijd op zoek naar zulk soort vocals, maar ik denk dat veel tranceproducers ze zelf laten inzingen, en dus niet zo te vinden op internet.
Ik ben zelf ook al lange tijd op zoek naar zulk soort vocals, maar ik denk dat veel tranceproducers ze zelf laten inzingen, en dus niet zo te vinden op internet.
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Ja je laat ze zelf inzingen. Dat is ook gewoon de manier. Je wilt ook geen track met standaard vocalen lijkt mij. Kirsty heeft zeker goede stem. Heeft ook veel bekende trance platen gedaan.toffee wrote:Kirsty Hawkshaw heeft goede vocals die van pas zouden kunnen komen, en op deze site heb je packs, maar die heb ik zelf niet uitgeprobeerd.
Weet iemand waar je goeie duistere vocalen vandaan kunt halen? Ik hoor regelmatig dezelfde duistere vocals in verschillende tracks van verschillende producers terugkomen (bijvoorbeeld E-force - Crucifix en Kodex - Soul Eater). Ik vroeg me af of hiervoor dus misschien bepaalde packs te krijgen zijn, ikzelf heb ze in ieder geval nog niet echt kunnen vinden...
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Deel1Awethority wrote:Weet iemand waar je goeie duistere vocalen vandaan kunt halen? Ik hoor regelmatig dezelfde duistere vocals in verschillende tracks van verschillende producers terugkomen (bijvoorbeeld E-force - Crucifix en Kodex - Soul Eater). Ik vroeg me af of hiervoor dus misschien bepaalde packs te krijgen zijn, ikzelf heb ze in ieder geval nog niet echt kunnen vinden...
http://www.soundstosample.com/info/Soun ... _Dark/3673#
Deel2
http://www.soundstosample.com/info/Soun ... ark_2/6793
(na wat zoeken kun je ze gratis vinden..)
SWTOR - imp side.Awethority wrote:Weet iemand waar je goeie duistere vocalen vandaan kunt halen? Ik hoor regelmatig dezelfde duistere vocals in verschillende tracks van verschillende producers terugkomen (bijvoorbeeld E-force - Crucifix en Kodex - Soul Eater). Ik vroeg me af of hiervoor dus misschien bepaalde packs te krijgen zijn, ikzelf heb ze in ieder geval nog niet echt kunnen vinden...
OKeeeeeeeeeeeeeeeee..... het heeft wat tijd nodig om er bij te komen.. maar heilige poep, wat zitte daar een dikke dialogen in
Ik ben op zoek naar wat vocal samples van de serie Psych, maar kan ze nergens vinden. Iemand die misschien wat weet of hoe ze ik het best kan rippen uit de serie? 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Met Audacity kan je opnemen wat er op je computer af speelt. Kan je ook stukjes eruit knippen enzo. Je weet me te vinden voor uitleg.
Moet je wel even dat beeldmateriaal zien te bemachtigen.
Hebben we het zaterdag dan even overBas wrote:Met Audacity kan je opnemen wat er op je computer af speelt. Kan je ook stukjes eruit knippen enzo. Je weet me te vinden voor uitleg.Moet je wel even dat beeldmateriaal zien te bemachtigen.
Jij bent een held, omdat Psychcb92 wrote:Ik ben op zoek naar wat vocal samples van de serie Psych, maar kan ze nergens vinden. Iemand die misschien wat weet of hoe ze ik het best kan rippen uit de serie?
R.I.P.
Hihi, geniale serieFluxion wrote:Jij bent een held, omdat Psychcb92 wrote:Ik ben op zoek naar wat vocal samples van de serie Psych, maar kan ze nergens vinden. Iemand die misschien wat weet of hoe ze ik het best kan rippen uit de serie?
R.I.P.
Iemand die me kan helpen?
Voor een nieuwe plaat ben ik op zoek naar cleane vocals van dit https://www.youtube.com/watch?v=adBj5_lXngE geen idee of dat met een programma oid kan worden gedaan?
Voor een nieuwe plaat ben ik op zoek naar cleane vocals van dit https://www.youtube.com/watch?v=adBj5_lXngE geen idee of dat met een programma oid kan worden gedaan?
Om vocals uit een plaat of wat dan ook te filteren, heb je dezelfde track nodig maar dan zonder vocals. Zo kun je de vocal er met phase inversion uit halen. Weet niet precies hoe het in z'n werk gaat, maar stel je een sinus geluidsgolf voor + de exact zelfde sinus maar dan omgekeerd. Ze heffen elkaar op, waardoor je geen geluid meer overhoudt.henkfct wrote:Iemand die me kan helpen?
Natuurlijk kun je ook gaan prutsen met EQ etc, maar geef je nu al op een briefje dat dat niet het gewenste resultaat op gaat leveren.
Misschien de game zelf aanschaffen en vervolgens kijken of er in de installatiemap mappen staan zoals "audio" of iets staat, in veel games is dit wel dus heb je als t ware al een "acapella"henkfct wrote:Iemand die me kan helpen?
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Heeft iemand de acapella van "Adje - Hele Meneer"?